Pot čez Kozjak.

julius11. 05. 2016 23:42:43
Ker nameravamo junija prehoditi del "Poti čez Kozjak", s štartom v Dravogradu, nas zanima kje je med Košenjakom in Žavčarjevim vrhom karšna koli možnost prenočitve in prehrane?
Hvala že v naprej za kakršne koli informacije.
Janezs12. 05. 2016 09:08:45
Pozdravljen, ko sem jaz imel namen prehodit to pot,(obenem pa v Mariboru prečkat Dravo in se po Pohorju vrnit v Dravograd, sem si celotno pot ponovno po etapah pregledal, čeprav sem jo pred nekaj leti že prehodil. Vsako leto se namreč dejansko na poti nekaj zgodi. Skoplje se nova vlaka, potem žledolomi, neurja in pot se spreminja iz določene trase.Glede prehrane je tako, da se ne moreš 100% zanest na koče in sem si sam organiziral oskrbo na poti. Prenočišč pa nismo rabili saj smo neprekinjeno hodili. Kolikor je meni poznano se da kaj pojest, pod Bricniku pri Glavarju,pri Žoharju, seveda če greste po spodnji poti KPP. Možno je na mejnem prehodu Radlje v kiosku. Na Remšniku,v vasi Gradišče, upam,da sem prav napisal, pišem po spominu, na Ostrem vrhu, tu je tudi kmečki turizem,mislim ,da imajo tudi prenočišča.v Kapli se tudi nekaj najde. Žavcarjev dom,( tukaj mi kljub močnemu nalivu nismo imeli sreče).

Najlepše je hoditi po Avstrijski strani, je lepša in bolj urejena pot. Toliko o tem ,če pa nameravate prehoditi samo del poti, potem nič od tega ne potrebujete. Lp.

regor12. 05. 2016 09:19:09
Nekaj nepreverjenih možnosti:
- Gostišče Žohar Št. Janž nad Radljami 87
- Na Kapunarju je bivša karavla za katero mislim, da skrbi radioklub Radlje ob Dravi, Radelca 23
- Lovski dom Kapla - lovska družina Kapla

Turističnih kmetij s prenočiščem na tem območju ni. Upam, da sem bil vsaj malo v pomoč!

Darko
julius12. 05. 2016 11:23:10
Obema se najlepše zahvaljujem za koristne informacije.
Ninđa12. 05. 2016 11:43:33
PD Matica Maribor je originalno slovensko pot čez Kozjak na novo markirala od Maribora do mejnega prehoda Remšnik. Nadaljevanja do Dravograda še sledi.

Če na slovenski strani ne najde prenočišče&prehrane (domačini, kmetje itd.) se lahko poskusi na avstrijski strani.

Zdaj ne vem kako hitri boste ampak če boste naredili 40 km/dan priporočam gostilno Tertinek na avstrijski strani s panoramskim razgledom na Koralpe itd.

Povezava:

Lp, Nino
zokica12. 05. 2016 12:32:28
Dravograd - Košenjak - Kozji vrh - Pernice - spust v Bistriški jarek - Sv. Jernej - Sv Primož nad Muto (Glavar) Radlje (nočitev pri Žoharju) skupne hoje 10 ur.
Drugi dan
Žohar - Kapunar - Remšnik - Pankrac - (omenjen Tertinek pod Pankracom) - Kapla - (Sršenov vrh spustite - 2 uri s poti) - Gradišče - Sv. Duh na Ostren Vrhu - Žavcar (nočitev). Skupne hoje 11ur.
Žavcar - Tojzlov vrh - Urban - Maribor - 5 ur.
Če so ture predolge pa spalka in nočitev pri kakšnem kmetu.
Janezs6. 06. 2016 14:49:55

Košenjak,Kozjak,Maribor

Po krajšem odmoru, (jaz sem se preoblekel in preobul,prej sem se dogovoril s sinom ,da me je ćakal, z opremo na postaji v Dravogradu.Tudi nekaj pijače in sveže hrane je bili med prtljago. Dravograd sem zapustil popolnoma " nov". Sedaj, ko sva bila z Zvonetom sama, sva šla,v zmernem tempu, še pred temo, sva prišla na Košenjak. Sestopila na Lovsko kočo,si dolila vode, strm spust na cesto, potem ,po cesti do Pernic. Tu sva se ustavila na Pikniku in bila lepo postrežena z strani fantov, ki so imeli vsega dovolj. Pojedla sva vsak po porcijo,(pikniške) hrane, jo dobro zalila in se odpravila v Bistriški Jarek. ( Hvala fantje za postreženo). Vzpon na Sv. Primož. Kasneje je sledil moker,blaten, spust, Žoherjo, svetla stran na tej poti,je nova brv in nove markacije. Za Kapunarju, sva zavila na Avstrijko stran in do Ostrega vrha hodila po meji.Tu sva naročila kosilo. Sledil je še en neprijeten spust. Pred dvema letoma je bila celotna pot pomanjkljivo markirana, tokrat je dobro. Vzpon na Žavčarjev vrh opraviva po cesti. Sledil je spust na Tojzlov vrh, po tej poti sem hodil prvič. Mimo Gaja v Maribor, Tako sva z Zvonetom, prehodila pot v spomin na Ivana.Dež je naju pustil pri "miru", razen pri vzponu na Ostri vrh.
Pogled na Mislinjsko dolino1
Gaj25
Pogled nazaj27
zokica10. 06. 2016 11:43:03
Del poti od MB do skoraj Pankraca - 7 skupin je letos PD Maribor Matica markirala 16. aprila. Predviden ostali del od Pankraca do Dravograda pa morda na jesen.
Janezs10. 06. 2016 12:44:19

Se je videlo na poti. Pred dvema letoma,ko sva z Romano bila na ogledni turi, sva veliko iskala in spraševala. Slaba stran markecistov je,da se težko dogovorijo za skupni dan, za delo na terenu. tako preteče nekaj let, da se kaj stori.
seflja7. 07. 2016 18:21:18
Bil na dvodnevnem potepu po KPP iz Dravograda do Žohara. Do Košenjaka pot OK z vrha do "Piramide" l.k. po lovski poti direkt, naprej se pot izgubi na nekaterih mestih tudi zaradi spravila lesa do Lonhtera. Naprej do Pernic po makadamu nič posebnega razen napisa za kosmatincaeek V Pernicah pred cerkvijo nas pot usmerja dol mimo podrene hiše (na tramu je markacija in potem še na lipi. Tukaj se pot izgubi, ker sem iskal šel še kar nekaj višincev dol in iskal ob obrobju gozda. na koncu pa nazaj gor do cerkve mrk pogledin po "M" poti pri spomeniku in za cerkvo do Bistriškega jarka preideš do mlina in mejnega prehoda Muta. Od tukaj naprej do Sv. Jerneja. Tudi ta del poti je "M" ima pa enak cilj, kajti ne verjamem, da bi KPP sploh našel. Pri kmetiji Ižek dobil info kje se pot nahaja a se vreme kvari in najdem idealno zavetišče za eno osebonasmehpod kmetijo na travniku. Zjutraj ob zelo slabi poti do potoka na cesto, markacija edina ob potoku preden ga prečkaš in glej markacije me usmerjajo desno( po slabi uri hoje vprašam kmeta in mi pokaže Primoža diagonalno preko hriba ta pa gre v Muto 8 km) nič po isti poti nazaj in pri Glavaru spijem dva pira. Normala do Sitarja, edino pred tem nas pot usmeri na Tri Kralje v levo a mi se držimo desno in dol. Pri Sitarjih vprašam za mojo pot, ker ravno gre v Radlje me napoti levo po pašniku v graben, ker pa nimaš kam enostavno greš in se izogibaš travi, koprivam a srečen pridem do l.k.Od tukaj pa še večji drek od potivelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh. Boljše po cesti katera je dlje ampak prideš v enakem času do Žohara. Ta del poti je primeren ko ni vegetacije. Na celi poti nimaš kje prenočit, o kmečkem turuzmu lahko samo sanjaš ( glej TIC MB kaj vse ponujajo info star 15 let in več pa srečno
 urejena kmetija1
brv 34
malo pred Žoharom35
mpp7. 07. 2016 19:44:00
Od Košenjaka mimo cerkve Sv. Urbana do Pernic je lepa pot (graničarska) direktno po meji.

Mislim, da je celo markirana.
Janezs7. 07. 2016 19:59:16

Ko boš hodil po dežju ali zgodaj zjutraj po tej poti, se ti ne bo zdela lepa. Glede označenosti poti. Jaz si vsako pot prej ogledam, ko gre zares moram biti siguren, pri čem sem.

Lp.
seflja8. 07. 2016 08:10:28
Iz Košenjaka gre markirana pot po grebenu na SV. Urban in prideš v Pernice, jaz sem hodil po KPP.
seflja8. 07. 2016 12:03:22
Ne, ker na kmetiji Lohnter je žig št.13 KPP, če pa greš po vrhu saj je tudi po mojem lepša pot ne rabiš hodit po makadamski cesti do Pernic in tudi nekoliko je krajša. Lp
Janezs8. 07. 2016 14:27:59
pot ,Košenjak,Urban,Knez in bistriški jarek, mimo mlina je KPP. Spodnja pa je Kozjaška, ki poteka nekoliko Južnije.
Celotno KPP, od markacije do markacije, sem pred leti prehodil v enem kosu, brez spanja, v 67 h. Pred 10. leti pa v treh etapah. Seveda pa sem opravil za obe poti veliko krajših oglednih tur. Lp.
UROS17. 09. 2017 13:10:38
Pozdravljeni! Še v tem letu si želim prehoditi pot čez Kozjak. Sprašujem vas, ali bi to pot kdo od vas, kateri jo je že prehodil, bil pripravljen ponoviti z menoj ? Lahko naenkrat dvodnevna, lahko tudi po etapah....

Lp Uroš
UROS110. 09. 2017 08:38:34
Iščem nekoga, s kom bi lahko prehodil to pot čez Kozjak. Pozna kdo koga,kateri je to pot če prečil oz. bi šel kdo ? Če ne, bom pač moral sam in sem prepričan da ne bo lahko....

Lp Uroš
dprapr10. 09. 2017 10:32:45
Čez Kobansko, da bo problem? Še gobe lahko vmes nabiraš in se sprehajaš po gozdu. Vmes pa na kakšni domačiji še komu pomagaš kakšno smreko podreti.
Ninđa15. 09. 2017 07:42:20
@UROS1 imaš zs.

Lp, Nino
Janezs4. 06. 2018 12:06:37
MARIBOR--DRAVOGRAD

Imeli smo v "paci" nekaj velikega, Ni se nas zbralo veliko, pa če sva dva je dovolj. Bili smo štirje. Veselo smo se zagnali po poti, ko se je stemnilo smo si problem rešili z čelkami. Na Gaju se nam priključi pes ki je kljub naganjanju, nas spremljal do Žavcarjevega doma.Nad nami je bilo, nebo posejano z zvezdami tudi luna je potovala proti zahodu ,kjer so bili oblaki.Ostri vrh občudujemo skoraj iz vseh smeri.Teh nekaj ur teme, nam hitro mine. Z zajtrkom na Avstrijski strani ni bilo nič, smo bili prezgodnji. Tukaj se tudi spogledujemo z močnim vetrolomom. V lepem vremenu, minevajo tudi Km. Na mejnem prehodu se zadovoljimo s svežo Kokakolo in napolitankami. Kujemo nadomestno lokacijo, da napolnimo želodce.Izberemo pot na Sv. Jernej. Iz Bistriškega jarka na Pernice, je nastala tišina okrog nas. Strmina in vročina nam zbrišeta smeh z obraza. Pri Knezu izberemo spodnjo pot proti cerkvi na Ostrici. Na tej lokaciji nas nevihta prisili, da se zaščitimo proti dežju. Naliv ni močan in tudi hitro preneha. Nevihta divja okoli nas. Pri spustu v Dravograd nam decemberski vetrolom naloži nekaj dodatne poti. Drugi naliv je močnejši in daljši, ki ga mi na suhem opazujemo,pod streho, pri kmetiji. Tukaj tudi mislimo za naprej. Sklenemo, da se bomo v najkrajšem času oskrbeli v Tušu in nadaljevali pot. Tukaj se nam bo pridružil, Srečko in šel z nami čez Pohorje. Mi smo bili pripravljeni za nadaljevanje poti, čakali smo samo na zjasnitev in da preneha deževati.