Hribi.netSlovenski splet
 Šmarna gora
Kozorog
10.6.2011
poljanec sam pozabil si reči, preden prideš do Westrove moraš parkirat cca 500 do 1000 m strn od izhodišča, pritio do izhodišča po asfaltu in plačat parkirnino... lipi 50C/H... to je nim i so ubili tri mlada dekleta... ker je to blizu Lj bi človek še kaj podvomil, da ima zraven tudi župan kak delež...
GregorC
pikec 1 kje pa se da gor pridt z bajkom, da ne greš večino poti peš ob kolesu. Pa da ni ne vem kolk ljudi. Če je to zadnje sploh možno?velik nasmeh
POLJANC
10.6.2011
KOZOROG SE STRINJAM DA BO TUDI ŽUPAN PRISTAVIL SVOJ LONČEK.JAZ VEDNO PARKIRAM V TACNU.MOJA POT POTEKA TAKOLE-MAZIJEVA ČEZ GRMADO PO PARTIZANSKI NA ŠMARNO GORO.ČAJIN IN MALO KLEPETA. POTEM ČEZ PESKE NA WESTROVO IN PO MAZIJEVI NAZAJ NA PARKING.LP.VSEM LJUBITELJEM ŠMARNE GORE.
sla
GregorC - najbolj vozna je cesta iz Zavrha. Lahko poskusiš tudi romarsko pot, ki štarta iz Tacna pri cerkvici. Ljudje pa gredo na Šmarko tudi če dol padajo ošpičene prekle, zato kar pozabi, da boš sam :-) Mogoče je najmanj ljudi med tednom dopoldne, ko upokojenci že sestopijo, falirani študenti se še ne zbudijo, zaposleni ljudje pa še ne pridejo iz služb. Ali pa sredi noči :-)
pikec1
Lp
Se strinjam s SLA. Da se it po vseh razen po plezalni nasmeh, je pa odvisno od tehničnega znanja in obvladanja kolesa nasmehPo šmarnogorski se skoraj celo pot da gor it nasmeh rabiš pa močne nogce nasmehLP v užitek
GregorC
Hvala sla in pikec1! Bo treba enkrat it pogledat.nasmeh
keber1
Parkirajte pri policijski akademiji, sicer je kak korak več do izhodišča za zahodne smeri, a parkirišče v temni senci kostanjev je vedno prazno.
zamet
5.8.2011
No pa sem tudi Šmarno osvojil,ko sem osvojil 4 tisočak sem si rekel tudi tu bo treba.velik nasmeh
Bo treba ponovit ker je bila grozna megla..eek
Šmarna gora1 Šmarna gora2 Šmarna gora3
sabina1967
25.9.2011
Kljub včerajšnjemu potepanju po Vajnežu, naju prelep nedeljski dan zmami na plano. Le še cilj določiva-pa naj bo danes Šmarna gora po plezalni Pogačnikovi poti. Kljub vsemu sem si pot želela ogledati na tem portalu, ki pa na mojo srečo dopoldan ni deloval, ker če bi vedela, kaj me čaka, bi verjetno ostala domamežikanje. Nekaj nujnih stvari v nahrbtnik in že sva na poti proti Vikrčam od koder bova štartala. Po predhodnem dogovoru z lastnikom parkirava na manjšem gozdnem parkirišču. Pa sem mislila, da sem prestala svoje prvo srečanje s klini in zajlo prejšnji teden na Triglavu, pa ugotovim, da me prvi pravi krst čaka daneseek. Zelo odkrito priznam, da mi je za trenutek res zastalo srce, vendar pa mi je ob odlični podpori in spodbujanju uspelo danes prilesti na vrh te poti. Krasni razgledi, ki si jih kljub temu po poti lahko privoščiš poplačajo tvoj trud. In na koncu še srečanje z gospodom Viki Grošljem je res pustilo svoj pečat. Pot na Grmado in do vrha Šmarne gore je bila potem mala malicavelik nasmeh. Nazaj sva šla čez Westrovo, ki pa ni predstavljala nobenih težav. Prekrasen dan je bil in veliko novih izkušenj, za katere sem resnično hvaležnanasmeh.
Šmarna gora današnja smer1 Šmarna gora2 Šmarna gora začetek poti...3 Šmarna gora pogled na prehojeno pot4 Šmarna gora pogled s poti5 Šmarna gora razgled ob poti6 Šmarna gora razgledi ob poti7 Šmarna gora pogled na prehojeno pot8 Šmarna gora tole pa naju še čaka9 Šmarna gora proti Grmadi10 Šmarna gora na Grmadi11 Šmarna gora razgled z Grmade12 Šmarna gora ob poti13 Šmarna gora po Westrovi v dolino14 Šmarna gora pogled na današnjo pot15
VanSims
11.12.2011
Ker sem bil včeraj popoldne zaseden, si daljšega izleta nisem mogel privoščiti pa jo mahnem dopoldne na Šmarno goro.

Gor grem po moji standardni čez Grmado: Westrova pot, priključitev na Pot Svobode, na to na Mladinsko pot(mimogrede ta pelje okoli in okoli po vrhovih okoli Ljubljane in se je moram enkrat lotiti) in do vrha Grmade. Skratka: pot po njenem celotnem zahodnem grebenu. Kljub temu, da na začetku piše "zahtevna nezavarovana" je primerna za vsakega planinca z vsaj nekaj izkušnjami.

Na poti srečam tekače, ki tečejo po Westrovi DOL. Dobri so! Pa skoraj sama mularija. Ko pridem na Grmado, pridejo tudi oni že spet gor. Ja to pa je kondicija kajti pot je še posebno v spodnjem delu kar strma in za tek navzdol kar malo nevarna bi rekel.

Od Grmade sestopim na Sedlo potem pa mimo kapelice sv. Sobote na vrh. Na vrhu si privoščim čaj. Lastnik nekega velikega psa(mislim da nemška doga) razlaga nekomu: "S takimi psi je kot z ženo, če jo zanemarjaš začne lajati in gristi!" mežikanje

Žal sta bili cerkev in galerija zaprti(off season) pa grem kar dol, spotoma pozvonim še pri zvončku za srečo. Namesto po moji standardni sestopni Kovačevi, se tokrat usmerim naravnost na Pot Svobode. Markacije do grebena(stik z Westrovo) so nekoliko slabše pa še pot se je slabo videla zaradi listja. Od tam naprej postane pot malenkost težja in v mokrem nevarna za zdrs, srečam pa se tudi z dvema klinoma, zaradi česar že mislim da sem zašel na Turnc. eek No, po še kake 15 min hoje se priključim na Mazijevo stezo in na razcepu zavijem proti Vikrčam in mimo izhodišča poti čez Turnc nazaj do avta.
viharnik
2.2.2012
Burja je ozračje lepo prevetrila in kratek skok na Šmarno goro je kar prijal.
Za spremembo se usmerim direktno čez Kuhinjo na vrh Šmarne gore.Lokal je bil zaprt, a nepomembno za 25min vzpon, zato je bil pa razgled lepši in sonce je komaj kaj sililo čez kopreno oblakov.Sestopim do sedla in kapelice, tam pa v levo po brezpotju proti Šm.Grmadi vse dokler iz kupa listja nekaj ne skočieekzmeden.Sam dolgouhi štrahasti zajec(belo,sivo,rjav kožuh) je dva metra pred mano še na pol zaspan odskakljal vstran po vesini grebena.Dobro se je grel tam v listju, ha,ha!.Naposled stopim še na en razglednik in po Mazijevi poti sestopim v Tacen.Pihalo je le malo na severu, na jugu pa čisto zatišje, zemlja je zmrznjena in ne drsi, priporočam!,Lpnasmeh
POLJANC
2.2.2012

Danes sem bil na Šmarni gori.Lokal je bil pa odprt ,kakor ponavadi.Lp vsem ljubiteljem Šmarne gore.
AVI
Kaj se je v soboto 25.2.2012 dogajalo na Šmarni gori...velik nasmehnasmeh

zdomec
28.2.2012
NORISNICA - za razmisljanje!!!!!!!!!!!!!!
Loni
Zakaj norišnica, 12 ur smo se prav fajn imeli. To je samo uvertura v majskih 24 ur hoje k Sv. Primožu velik nasmeh
otiv
28.2.2012
Mislim,da vsako pretiravanje že ne more dobro vplivati na organizem.Še najbolj se mi zdijo spusti obremenjujoči za kolena in hrbtenico.Morda je med nami kak ortoped in bo podal svoje mnenje o tem podvigu.
primoza
Glede na to, da so gorski tekači specialno pripravljeni, si naredijo manj škode kot nekdo, ki začne na pomlad na suho pretiravati z rekreativnim tekom po PST.

Pozabil sem na dopolnitev: čestitke, vedno je potrebno občudovati entuzijaste v časih, ko je vsepovsod razširjena kultura posedanja na zadnji plati in pohodov po nakupovalnih centrih.
bruny
28.2.2012
Glede druženja vsekakor razumljivo in tudi pohvalno, ker vse preveč mežikanje nekako hitimo vsak po svojih poteh medtem, ko iz čisto športnega razmisleka, bi bil morda prijetnejši mežikanje kakšen ,,prstan,, okoli Ljubljane, ,,trikotnik,, proti Polhograjcem - Kamniku...in podobno. Ampak tudi takšne zadeve neprekinjeno gor in dol, tek v krajšem krogu kot je Sladkih 6,... imajo svoj čar in čestitke za nasmeh vztrajnost. Vsak ima svoj okus, svobodno izbiro in po svoji volji se mežikanje odloča.
Lp
AVI
29.2.2012
Loni, res smo se imeli fajn... velik nasmeh Verjamem pa tudi, da je komu težko razumeti ampak bom še tukaj navedel od kumerata Semjula besede: “Kaj nas vleče ob drugi uri zjutraj poditi se venomer na isti hrib, celih dvanajst ur. Če razmišljam o tem, res je malo noro, vendar, ko sem zraven, ko vas srečujem na pobočju Šmarne gore, ko slišim komentarje, vzpodbude in vidim nasmejane obraze, tudi ob drugi popoldan vem, zakaj sem zraven. Štirinajst vzponov je kar tako za sladico, vse ostalo ste vi, draga tekaška družba, ki me napolnite z energijo za nadaljne podvige. Telo se res utrudi, toda duh je mnogo bolj živ.”velik nasmehvelik nasmeh
Kokta
15.3.2012
Včeraj 14.3.2012 pogled z Grmade.
Šmarna gora Pogled z Grmade1
Stran: 1 2 3 4 ... 69 70 71
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Zapomni si geslo:
V kolikor še nimate uporabniškega imena, se morate najprej registrirati