Ljubelj - Vertatscha/Vrtača
Starting point: Ljubelj (1058 m)
Lat/Lon: | 46,4324°N 14,2602°E |
| |
Time of walking: 3 h 30 min
Difficulty: partly demanding marked way
Altitude difference: 1123 m
Altitude difference po putu: 1123 m
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Recommended equipment (summer):
Recommended equipment (winter): ice axe, crampons
Views: 219.532
| 16 people like this post |
Access to the starting point:
From the Ljubljana - Jesenice motorway, take the Ljubelj exit and follow the road to the border crossing. Just a few metres before the border crossing, the signs for Zelenica direct us to the left and after a few 10 metres of further driving, the road leads to a parking lot under the Zelenica ski centre.
Path description:
From the parking lot, follow the footpath towards Zelenica, Vertatscha and Stol. The dirt track, which runs along the left-hand side of the ski slope, leads us after about 15 minutes of moderate ascent through the forest to the aforementioned slope along which we then climb. The path, which offers beautiful views of the extensive scree Begunjščica on the left and the ridge Ljubeljščica on the right, then leads us in a gentle ascent to the hut at Vrtača. From the hut, continue straight along the marked path, which slowly turns slightly to the left and, after a short cross-climb, leads us to lane of dwarf pines. The path then climbs steeply for a short time and then leads to cart track (transport-rescue road), which is then followed in a moderate ascent to the mountain home at Zelenica.
From the hut on Zelenica, continue right towards Stol and Vertatscha (left Begunjščica) along the path which turns left immediately after the home and climbs by the children's ski lift. Somewhere halfway up the lift, you reach a less obvious crossroads, where you continue right and cross the ski slope (straight ahead to the hut at the source of the Završnice River). Next, cross a short lane of forest and the path leads to the next lift which you cross in a slight downhill. On the other side of the ski slope, you will see a larger rock with a marker on it, which will direct you into the forest. The way forward first descends gently and then ascends crosswise over a scree slope. The path soon lays down and turns slightly to the left, where it reaches a small unmarked crossroads. Continue straight on the gently sloping and marked mountain path, which leads us only slightly further to a place where an unmarked path branches off to the right into the valley of Suhega dwarf pines (mozic).
The trail then ascends transversely along the southern slopes of Vertatscha. The path, which runs partly through the forest and partly over extensive scree, leads higher up to a marked crossroads, where it continues to the right in the direction of Vertatscha (straight Stol). The way ahead begins to climb more steeply, first through the lane of dwarf pines, and higher up over extensive grassy slopes. On these grassy slopes, the unmarked path from the Šija saddle almost imperceptibly joins us from the left, and we continue along the marked path, which climbs steeply towards the side ridge of Vrtača. Higher up the path turns slightly to the left, crosses steep partly rocky slopes and after a few minutes of further walking leads us to the aforementioned ridge, where the path turns sharply to the right. The path continues to climb steeply up very steep and slip-prone slopes. Higher up, the path leads to the main ridge Karawanks, where it lays down. This is followed by about 20 minutes of walking on and along the ridge, which is slightly exposed in places and dangerous for slipping throughout. Follow this scenic route all the way to the top of Vrtača.
Ljubelj - Zelenica 1:20, Zelenica - Vertatscha 2:10.
Pictures:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
Discussion about the trail Ljubelj - Vertatscha/Vrtača
Show older messages
|
Guest23. 09. 2006 |
Kar dolga tura, vendar lepo "razporejena": počitek na Zelenici pa na travnati polički pred vršnim delom - lepa!
|
|
|
|
Kriška12. 11. 2006 |
Priporočam obisk vrtače v zgodnjem poletju, južno pobočje preko katerega precej časa hodimo je polno gorskih nageljčkov (klinčkov), vsa pot je tako "odišavljena", da bi jo kdaj kasneje lahko tudi po vonju prepoznala, tudi če ne bi vedela, kje hodim!
|
|
|
|
SuperNejc16. 07. 2007 |
Ena najlepših tur za nezahtevne planince v Karavankah! Vrh nagradi z izjemnim razgledom; zakrit ostane zgolj Triglav, ki se sramežjivo skriva za vrhom sosednjega Stola. Pri sestopu pazite na kamenje, ki se lahko odkruši in odleti v dolino v predelih, ki jih prečkajo planinci. PD Tržič pa nasvet, da naj opremi vrh z žigom in novo knjižico obiskovalcev.
|
|
|
|
Guest17. 07. 2007 |
Strinjam se, da je Vrtača vedno, ampak res vedno, lepa: tako spomladi, ko je bujno cvetje in zadnji vikend v oktobru, ko oko počiva na zlatih macesnih. Samo pozimi še nisem "rinila" gor. No, ja, mogoče pa letos. Srečno!
|
|
|
|
Guest19. 07. 2007 |
Se strinjam s predhodnikom. Vrtača je najlepša kadar ni bojazni, da jo zajame megla kakor Stol . Za tržičane eden najlepših vrhov če izuzamemo Zelenjak oziroma "Možje". Če je kje tako močna alpska flora, upam da je ostala tako neokrnjena kot je tukaj pri nas na gorenskem. Cveto
|
|
|
|
taš7. 08. 2007 |
V nedeljo sem bila prvič na Vrtači in sem bila prijetno presenečena. Imela sem srečo, da je bilo "brez oblačka" in je bil res prekrasen razgled. Pot ni bila naporna, mogoče proti vrhu po skalah, ker sem malo vrtoglava.
|
|
|
|
Silence23. 12. 2007 |
Lep sončen dan, brez vetra. Do vrha je narejena gaz. Na južnem pobočju so v spodnjem delu predeli že čisto kopni. Proti vrhu je snega več, pot je nekje malo poledenela ampak z zimsko opremo ni problema. Potrebna pa je velika pazljivost zdrsa. P.S.Na vrhu je bilo skoraj za kratke rokave
|
|
|
|
Guest18. 02. 2008 |
Ravno včeraj (17. februar 2008) sva bila s partnerjem. Proti vrhu se malce "vleče", vendar, ko si na vrhu veš, da je vredno... Kljub obilici snega ni bilo problema. Je pa potrebno paziti vsak korak, zdrsne (in še kako hitro) lahko tudi v snegu. Lep pozdrav, Tina&Boštjan
|
|
|
|
andrej jerina29. 06. 2008 |
Včeraj sva s Francijem poleg vzpona na Belščico, opravila tudi vzpon na Vrtačo. O gori nima smisla izgubljati besed, ker je prečudovita, ravno tako cvetje, katero jo krasi. Na vrhu manjka samo žig. Z grebena sva nato prečila melišče pod Vrtačo, katero je obrnjeno proti Stolu. Pot v karti Karavanke ni vrisana. Pot je sicer lepo speljana v rahlem spustu proti sedlu Belščica in je tudi označena. Priporočam, ker si s to potjo močno skrajšamo dostop do sedla. LP Andrej
|
|
|
|
majdicst26. 07. 2008 |
Danes smo osvojili ta vrh. Opis je kar točen, morda bi dodal le to, da je pot po grebenu ponekod kar precej "zračna". Nekoliko nerodno je na najbolj strmih odsekih, kjer zna biti na mokri zemlji kar spolzko. Na vrhu je bolj malo prostora, pa še pihalo je. Razgled je enkraten. Stol je kar nekajkrat dobil kapo, tako da smo kar kmalu obrnili nazaj v dolino in na zadnjem spustu od srednje postaje sedežnice nas je že rahlo poškropilo. Obiskovalcev začuda ni bilo pretirano veliko.... menda so šli skoraj vsi na Begunjščico ali na Stol. V koči na Zelenici dobiš le kavo, čaj in pijačo. Na srednji postaji ni nič s kočo (zaprta), na Ljubelju pa vse zaprto. Torej... vzemi kaj za pod zob s seboj.
|
|
|
|
MiR7. 08. 2008 |
Spoštovni hriboski prijatelji, ne mislit, da neka gora pade, pa tudi ne premagamo je, niti osvojimo... gora nam le dovoli, da se povzpnemo na njej vrh, da se na njej spočijemo, napolnimo srce in dušo, uživamo, ko gledamo daleč naokrog... Ko z gore odidemo, ona ostane tam in čaka, da jo obiščejo še drugi. Ste pomislili, zakaj ste se morali kdaj obrniti tik pod vrhom in oditi v dolino (kdaj pa kdaj tudi razočarani) ne da bi dosegli svoj cij? Gora je že vedela zakaj ni dovolila priti na vrh. Pa kljub različnemu pojmovanju pri doseganju svojih ciljev,vam želim srečno na vseh poteh in veliko zadovoljstva na vrhovih.
|
|
|
|
johnybravoslo14. 08. 2008 |
Hvala MiR. "Padla" nisem mislil ravno dobesedno. Ostalo mi je kristalno jasno. Tudi ko naju ne bo bo še vedno tam ostala za vse rodove naprej. :-)
|
|
|
|
naša19. 09. 2008 |
Mene je precej presenetila tista "rubikova kocka" zgoraj . Škoda, da nisem imela fotoaparata. Malo pod vrhom sem videla tudi planike.
|
|
|
|
mstrman24. 07. 2009 |
Ali mi lahko kdo pove ali se da iz Zelenice, desno gor po peskih pridet na Vrtačo iz Vrtače naravnost malo navzdol na sedlo in na Stol in nazaj na Zavirško planino in na Zelenico. Sprašujem zato ker pot ni narisana, ampak poteka iz Zelenice zgornja pot proti Stolu in na sredini se odcepi na Vrtačo, drugače se pa pot vidi po peskih navzgor samo nevem če pride do vrha.
|
|
|
|
štempilka4. 07. 2009 |
da seveda se pride. Malo od zelenice naprej se zavije na desno proti Suhem ruševju čez greben na vrh. Nazaj pa tako kot ste napisali. To je zelo lepa tura. Od Zelenice je približno dve uri.Le veselo na pot,pa srečno.
|
|
|
|
mstrman25. 07. 2009 |
Hvala ( štempilka ) se odpravim v bližnji prihodnosti, samo vreme moram ujeti da bo ves dan sonce, ker tura bo dolga in nočem da me ujame dež kot včeraj na Begunščici. P.S. veš kakšne lepe planike sem včeraj poslikal na Begunjščici, samo nevem kako bi jih spravil sem gor.
|
|
|
|
heinz5. 07. 2009 |
V rubriki "Razmere", kjer komentiraš svoje izlete imaš na desni str opcijo slike (objavi).Odpre se ti novo okno, poiščeš sliko/e iz svoje mape, naložiš, zaključiš nalaganje, to je to. Simpl ko pasulj. Planike so torej že?
|
|
|
|
Johny7730. 07. 2009 |
lepa tura v jesenjo bom šel gor v karavnke
|
|
|
|
upornica24. 08. 2009 |
Včeraj sem bila ena od mnogih na Vrtači. Srečala sem vsaj 30 planincev. Na vrhu je bila zato kar gužva. Pa tudi precej smo se umikali eden drugemu na poti, kar nam je vzelo nekaj časa.Od Zelenice do vrha sem rabila več kot dve uri. Na vrhu je samo vpisna knjiga, štampiljke ni.
|
|
|
|
Brinova_Sara1. 09. 2009 |
Živjo! Danes sem bila na Vrtači in je bilo krasno! Kavke pa so turo še malo popestrile. Štampiljka pa je na voljo v koči na Zelenici, samo prijazna oskrbnika prosite in ne bo problema. Vpisna knjiga pa je bila ravno danes napolnjena. Lep večer, Sara
|
|
|
|
Lothar8. 06. 2010 |
Bil gor v soboto (5.6) zjutraj. Videl gamsa, ki me je kar pošteno "nadru" in nato zbežal. Ker sem pot začel zelo zgodaj (Ljublej - 4:50), sem bil večino poti navzgor v senci, ker nižjim predelom Vrtače jemlje sonce Ljubeljščica v tem letnem času. Vseeno je bil zelo lep pogled na sončno Begunjščico. Pa še nobenega človeka ni bilo. Na vrh sem prišel okoli sedmih, kjer je sijalo prijetno jutranje sonce in pihal srednje močan veter (zame nemoteč). V glavnem, priporočam obisk.
|
|
|
|
Gorski Jelen30. 06. 2010 |
V nedeljo (27.6) sem izkoristil čudovit dan in že ob 5:45 parkiral na Ljubelju. Vreme lepo sončno, na pobočjih Vrtače pa je mestoma pihal kar precej mrzel veter. Tako da sem do vrha vsaj petkrat dal gor in dol vetrovko. Dobro da na vrhu stoji cepin da se človek lahko prime da ga veter ne odnese. No, ni bilo tako hudo, ponujeni razgledi so bili čudoviti, pot prelepa in posejana z rožicami. Na grebenu sta še celo dve manjši krpi snega. Se je pa splačalo zgodaj vstati, da sem prišel gor že ob 8:00. Ob povratku sem namreč srečeval že kar precej planincev, ki so si zadali osvojiti isti cilj kot jaz, na vrhu pa prav malo prostora. Me prav zanima, kako je uro kasneje zgledalo tam gori. Skratka prečudovita gora, toplo priporočam - samo zgodaj vstanite.
|
|
|
|
efes2. 08. 2010 |
Danes sva bla z bratom gor,res lepa tura,priporočam vsem,samo zgodaj zčnite hodit
|
|
|
|
roger15. 08. 2010 |
Lep pozdrav! Planiram izlet na Vrtačo in me zanima kakšna je izpostavljenost v zgornjem delu (greben)? Najlepša hvala za odgovore in lep praznični večer
|
|
|
|
Bizy15. 08. 2010 |
Meni se ne zdi nič kaj posebno izpostavljeno, kakšen malo bolj strm del in kakšna ožina, nič pretresljivega, pač previdneje stopiš in greš mimo. Za nazaj pa popaziš tako v zgornjem kot na spodnjem grebenu za kakšen zdrs. Večji problem na Vrtači je megla, predvsem zaradi razgledov, pot je odlično markirana od začetka do vrha. Štampiljka v Domu na Zelenici, vpisna knjiga na vrhu... Kaj še? Lep pohod želim.
|
|
|
|
robter20. 08. 2010 |
V ponedeljek 16.8 sem bil gor. Od Ljubelja do Zelenice črni oblaki, od Zelenice do tam, kjer pot pod vrhom zavije v desno je bilo še dokaj v redu, nato pa močan veter, ki naju je spremljal do vrha. Na vrhu le vpis v knjigo in nato spust do kotanje, kjer sva pomalicala. Vmes je veter razpihal oblake, tako da sem za trenutek videl Begunjščico, ko sem potegnil ven fotoaparat in ga prižgal, pa je že izginila v oblakih. Izpostavljena oz. nevarna za zdrs, je pot le na dveh ali treh mestih, kjer moraš biti nekoliko previdnejši kot sicer.
|
|
|
|
velkavrh12. 05. 2011 |
Zanima me, če je šel kdo zadnje dni gor. Ali je kaj snega. Sigurno si Vrtača kot drugi najvišji vrh Karavank zasluži obisk.L.P.
|
|
|
|
skalar5013. 05. 2011 |
povsem sveže ... res je, kot pravi "klm" ... sicer pa v teh dneh v koči na Zelenici - sodeč po kratkem klepetu z oskrbnikoma - urejajo še zadnje malenkosti in po skorajšnji namestitvi čistilne naprave še podpis tehničnega prevzema in ... Je pa ob lepih vikendih odprta (tudi hrana)
|
|
|
|
jackman7. 07. 2011 |
nič posebnega. lepa pot, predvsem pa nezahtevna. Stol je bil danes v oblakih, jaz pa sem imel srečo s soncem. Koča na Zelenici je odprta, ponudba v njej pa podpovprečna.
|
|
|
|
dolenjc11. 08. 2011 |
Danes bila na Vrtači. Zelo lepa pot, vreme ki si ga lahko samo zaželiš, razgledi čudoviti, Veliki Klek na dosegu roke, ni gužve, za nazaj še obisk koče pri izviru Završnice, čudovito osebje, hrana tudi, na Zelenici še štampiljka ker jo gor ni, do Ljubelja in proti Nm. Kdor si želi miru, tišine, lepih pogledov toplo priporočam.
|
|
|
|
tončka29. 08. 2011 |
Kakšna je razlika glede zahtevnosti in izpostavljenosti med begunjščico in vrtačo? Na nobeni še nisem bila in bi si rada za prvič izbrala "ta lažjo".
|
|
|
|
benkjani29. 08. 2011 |
Živjo! Begunjščica je bistveno lažja od Vrtače in ne priporočam vam,da štartate iz Ljubelja ampak iz Doline Drage
|
|
|
|
Lunca30. 08. 2011 |
danes sva videla, da jo ne gre podcenjevati... precej previdnosti je potrebno + na vrh sva šla v megli, ves čas z upanjem, da jo bo le razpihalo... No na vrhu je od upanja ostalo samo še pihanje in mraz in nobenih razgledov... Se vrnem, ko bo jasno!
|
|
|
|
katty30. 08. 2011 |
Živjo. Jz silim očeta, da bi šla ta teden na Vrtačo in Stol , če bo le vreme. Samo to me zanima, ali gor sploh ni žiga, al ni blazinice? Glede na to, da je Stol že skoraj celo leto kopen (vsaj tako je bilo videti na južni strani) , bi nanj lahko stopila že v preteklih mesecih...prav tako tudi na Vrtačo, ki mi je povsem neznana. Najbrž ni tako oblegan vrh, kot recimo Begunjščica ali Stol. Skratka, če bo le vreme, grem gor . Katy
|
|
|
|
Scabiosa30. 08. 2011 |
Lunca, duhovito napisano! Držimo pesti za drugič.
|
|
|
|
otiv30. 08. 2011 |
@katty pozdravljena! Stol pa ni stol z malo začetnico in pač zahteva kar nekaj telesne kondicije in če očetu ne diši,je verjetno že preveč za njega.Na Vrtači pa je potrebno malce več pazljivosti in je zaradi tega tudi manj oblegana,kakor Stol ali Begunjščica. Pa srečno!
|
|
|
|
JusAvgustin30. 08. 2011 |
lahko pa greš iz begunjščice na vrtačo in nato iz vrtače še na stol. 10 ur hoje. Če se lotiš po grebenu je pa dosti več... zelo krušljivo in izpostavljeno, ne preseže štirice(če koga morebiti zanima...)
|
|
|
|
gučka5. 09. 2011 |
Bil včeraj zjutraj. Zelo lepa tura, malo strmo, a brez hudih prečenj in skoraj nič izpostavljeno. Stalno lepi razgledi. Škoda, da smo hodili stalno po močnem soncu (naša napaka) , Priporočam za trening pred poletno sezono!!! Karavanke lepše od Julijcev!!!
|
|
|
|
metod30. 10. 2011 |
Od koče na Zelenici do Vrtače krasno, mir, sonce, redki posamezniki. Do koče pa katastrofa: blatna cesta, posekano rušje, zravnano, vse razsuto, bager, traktor. Kaj so naredili iz Zelenice!
|
|
|
|
PV30. 10. 2011 |
Kako pa je kaj s snegom? Letos maja sva z mojo že obrnila 200 m pod vrhom (sicer nič hudega, je bil vseeno lep izlet), ampak še enkrat pa res ne bi...
|
|
|
|
Tinca530. 10. 2011 |
Na južnem pobočju so samo še flike snega.
|
|
|
|
PV9. 11. 2011 |
Konec oktobra je žal odpadla (pa nič hudega, saj ne bo nikamor ušla ), ampak ta vikend pa... vremenska napoved je o.k..... a kdo ve, kako je pa sedaj na poti na Vrtačo s snegom?
|
|
|
|
snork9. 11. 2011 |
Po normalki kopno
|
|
|
|
aonuk111. 01. 2012 |
Danes Vrtača in Palec,vreme enkratno,toplo brez vetra.Slike vse povedo...
|
|
|
|
Dani_Sindi23. 06. 2012 |
Lepa tura! predvsem srednji del od Zelenice proti vrhu. Pohvale tudi oskrbnikom. Ne drži, da naj ne bi bilo dobre ponudbe. Me je bilo pa na dveh mestih kar malce strah .
|
|
|
|
scorpio29. 08. 2012 |
Včeraj na vrhu. Jooooj, za cvilit lepo, pogled brez oblačka od Urške do Velikega Kleka pa proti Snežniku. Ps. Pišem, ker sem našel na poti nekakšen hipi velur, pa sem ga pustil pri prijazni oskrbnici v koči pri izviru Završnice.
|
|
|
|
sao18. 11. 2012 |
Odlična tura in ne prenaporna,le danes je na vrhu pihalo pa tudi razgleda ni bilo,tako da še ponovim v lepem vremenu.Pa ne se ustrašit opisov,ker ni tako grozno kot pišejo nekateri,pa tudi po času je izvedljivo vsaj uro hitreje kot je markirano.
|
|
|
|
Igor8320. 11. 2012 |
Sao, kako je pa kaj s snegom? Je normalno prehodno, ali so kakšne težave?
|
|
|
|
metod20. 11. 2012 |
Se strinjam s "saotom". Snega v nedeljo ni bilo. Je pa res v nedeljo kar dobro vleklo meglo čez vrh.
|
|
|
|
mukica22. 11. 2012 |
No,čisto nič groznega ni čisto enostavno pa tudi ne...opisi so kar na mestu,previdnost na grebenu ni odveč.. .midve sva šli ,ko je bil še sneg,brez cepina bi morali obrniti
|
|
|
|
natfal20. 07. 2013 |
Dne 05.07.2013 sem na poti iz Palca na Vrtačo (na delu, kjer je melišče) našla žolno. Kdor jo pogreša naj mi pošlje sporočilo.
|
|
|
|
Bandzo22. 09. 2013 |
Včeraj sem bil na Vrtači po tej poti, snega ni, pot je prijetna. Bi pa rad omenil, da na Vrtači manjka žig, ker ga je baje nekdo odžagal, prav tako bi bilo lepo imeti "pravo" vpisno knjigo. Trenutno se vpisujemo v zveščič. =)
|
|
|
|
matttt29. 06. 2014 |
Al je biv kdo v zadnjem času po tej poti na vrhu. Kakšne so razmere, kako je z vpisno knjigo in z žigom, ali sta na svojem mestu?
|
|
|
|
meta5030. 06. 2014 |
To pot sem prehodila 6.7.2014. Takrat so bila tri manjša snežišča in jih je bilo možno obiti brez težav. Vpisna knjiga in žig sta na svojem mestu. SREČNO
|
|
|
|
meta5030. 06. 2014 |
popravek datuma 7.6.2014.
|
|
|
|
VandrovecGrega15. 08. 2015 |
Danes prehodil pot iz Ljubelja. Razmere so super. Proti vrhu je nekaj strmine, ampak pot je lepo speljana okoli,če greste lepo počasi zadnjih par sto metrov imate vmes tudi nekaj fajn razgledov na prepade in melišča. Na vrhu je vpisna knjiga, žig je v Domu na Zelenici.
|
|
|
|
Grenaleva8. 12. 2015 |
Je sneg shoje, ali se pogreza? Nekaj zaplat je videti na posnetku, kaj drsi tam? Hvala, planiramo obisk v soboto, če zdrži vreme
|
|
|
|
mukl22. 05. 2016 |
Včeraj bil na vrhu, super tura, lepi razgledi. Od doma na Zelenici kar lepo število snežišč, ki jih je ptrebno prečiti. Pot po grebenu vrhunska, pogled v Avstrijo, pogled na Bled, Stol in še in še...Previdnost na travnatih pobočjih, kar kličejo po zdrsu in, če se tam ”odpelješ”, zagotovo ni prijetno....Ob povratku postanek v domu na zelenici, ki je lepo obnovljen in ima zelo prijazno osebje. Obvezen postanek pri Viliju (koač na Vrtači) in še par korakov do parkirišča.
|
|
|
|
malimiha26. 05. 2016 |
Zdravo, zanima me koliko je še kaj snežišč za prečiti? Hvala in lp,
|
|
|
|
gorska_kozica27. 05. 2016 |
Nekaj jih je še, najbolj problematično za prečenje je zadnje, tik pod vrhom.
|
|
|
|
sonchk13. 08. 2016 |
Danes bila na Vrtači...čudovito vreme, top razgled,skratka odlična tura
|
|
|
|
Iztok Možina29. 09. 2016 |
Želim obvestiti, da vlečnic ob Domu na Zelenici ni več. Včeraj so rušili desno proti ferrati. Navodilo bi bilo potrebno spremeniti. Lep planinski pozdrav
|
|
|
|
zdomec29. 09. 2016 |
Pocasi bodo vse z****l in unicili
|
|
|
|
Daaam29. 09. 2016 |
Cimprej odstranijo vse zicnice tem bolje Je pozimi sedaj verjetno vec ljudi na Zelenici kot ga je bilo v casu delovanja smucisca
|
|
|
|
capraibex29. 09. 2016 |
Ja,vsako zimo jih je čedalje več,ki ne upoštevajo opozoril o nevarnosti proženja snežnih plazov.
|
|
|
|
jax30. 09. 2016 |
No, resnici na ljubo je med žrtvami snežnih plazov zelo malo neizkušenih. Večina je takih, ki so čisto dobro vedeli, v kaj se podajajo.
|
|
|
|
ljubitelj gora30. 09. 2016 |
jax nekako tako, izkušeni govorijo manj izkušenim kako morajo bit ustrezno opremljeni in upoštevat snežne razmere. Potem pa ravno njih vidiš polet v supergah in ko lezejo grape pri 3.stopnji
|
|
|
|
TinaHefe2. 07. 2018 |
Pozdravljeni, Zanima me ali je pot na Vrtaco iz Ljubela primerna za psa? Moj stirinozni prijatelj je velik hribolazec, tako da mu planinske poti niso tuje. Hvala za odgovor.
|
|
|
|
pikica12. 07. 2018 |
Pot je primerna tudi za psa. Lp.
|
|
|
|
m3pisnik14. 06. 2019 |
Koliko je dejansko hoje iz ljubelja?
|
|
|
|
nteam14. 06. 2019 |
Odvisno, kako hitri ste Po zgoraj opisani poti je do vrha 6.5 km in cca. 1150 m višinske razlike. S hitro hojo 1.5 h. Srečno!
|
|
|
|
capraibex14. 06. 2019 |
Zavajujoči podatki nteam.Do Zelenice slaba ura,do Vrtače pa še dodatna.Večkrat preverjeno,za tak čas moraš biti precej hiter.
|
|
|
|
nteam14. 06. 2019 |
Capraibex, tudi brez vašega prvega stavka bi šlo . Sem dokaj jasno napisal, s kakšno hojo se pride v 1.5 ure. Srečno!
|
|
|
|
Markm28. 06. 2019 |
Sam imam namen za vikend prvič, tko da bo zanimivo, še nisem bil v teh koncih...
|
|
|
|
entrenous31. 07. 2019 |
z otrokom in psom bi šli ta vikend preko ljubelja na begunjščico ali na vrtačo. kaj je bolj prijetno in varno?
|
|
|
|
seinfeld2. 09. 2019 |
Včeraj na vrhu po tej poti. Pot ni nikjer hudo izpostavljena ali zračna, se pa ves čas konkretno vzpenja. Čas je malo pretiran, midva sva potrebovala točno 2 uri in pol.
|
|
|
|
Anja00716. 09. 2019 |
V soboto sva prehodila to pot. Pot je zanimiva, ni dolgočasna in kar hitro mine. Razgledov žal prav veliko ni bilo, saj se je vrh malo preden sva prišla na cilj ovil v meglo - predvsem na slovensko stran. Kar pa se tiče samo poti, ni ravno izpostavljena, je pa res potrebno biti previden, če je moker teren, ker lahko hitro kje zdrsne pa pride do poškodbe. Tudi po mojem mnenju je čas nekoliko pretiran - midva sva potrebovala 2h45min s parimi krajšimi postanki vmes.
|
|
|
|
Turbolazec19. 04. 2020 |
Zdravo! Zanima me ce je kdo cel po tej poti v zadnjem casu.. razmere, sneg, so se potrebne dereze in cepin?
|
|
|
|
Turbolazec19. 04. 2020 |
Zdravo! Zanima me ce je kdo cel po tej poti v zadnjem casu.. razmere, sneg, so se potrebne dereze in cepin?
|
|
|
|
Mako20. 04. 2020 |
Če spomladi sprašuješ, ali je za visokogorje potrebna zimska oprema, potem zaradi svoje varnosti raje ostani na nižjih hribih.
|
|
|
|
Turbolazec23. 04. 2020 |
Za vikend bil na stolu, je skoraj kopen.. tko da uprasam za vrtaco, ni potrebno obsojati. Jaz imam pozimi opremo kakor je potrebno. Zanima me ker prijatel nima opreme in bi sel z mano
|
|
|
|
Parkeljc23. 04. 2020 |
Primerjava Stola z Vrtačo pozimi je kot dan in noč. Za Vrtačo torej velja, obvezna je zimska oprema.
|
|
|
|
Lunatixz23. 04. 2020 |
Zakaj točno? Pot na Vrtačo po normalni/južni strani je skoraj gotovo že (popolnoma) kopna - nikjer ni namreč omenil, da se bo povzpel preko katere izmed grap na V strani. Seveda, če se odpravljaš brez predhodnih informacij je zimska oprema obvezna - ampak v tem primeru je možakar enostavno vprašal za informacije iz prve roke.
|
|
|
|
Turbolazec23. 04. 2020 |
Hvala lunatixz. V zimskih razmerah januarja letos sem se ze povzpel na vrtaco po juzni grapi in dobro vem kaksno opremo potrebujes. Zanima me navadna pot, iz ljubela do vrtace ce je kopna.
|
|
|
|
seba133723. 04. 2020 |
Do zelenice sem preprican da ni nic posebnega, naprej pa zgleda vecino kopno, vidim iz balkona
|
|
|
|
@rekar23. 04. 2020 |
saba1337 ne zavajaj ljudi, eno je kaj vidiš doma iz balkona drugo pa je dejansko stanje, jabolk niso hruške, drugače pa Policija in GRS v času epedemije coronavirusa odsvetujeta obisk visokogorja, spoštujte pozive GRS.
|
|
|
|
@rekar24. 04. 2020 |
Vsem obiskovalcem, ki imate v teh dneh namen obiskati Zelenico ali Preval, boste kršili odlok o gibanju med občinami, na Ljubelju vas čaka policijska kontrola, tako da ????
|
|
|
|
tango10. 08. 2020 |
Prima tura, zjutraj primerne temperature, obiskovalcev pa tudi kar nekaj. Z zmerno hojo, je čas pristopa kar malo krajši, pa četudi ne bi bil-res je lepo.
|
|
|
|
mikkeni27. 06. 2021 08:42:06 |
Kdo sel v kratkem z Ljubelja na Vrtaco? Ze vse kopno?
|
|
|
|
turbo27. 06. 2021 09:32:14 |
Včeraj čez MAlo glavo gor in po običajni poti nazaj. Vse, kar je markiranega, je kopno. Sicer je nekaj zaplat snega pod vrhom, ki je na takem mestu, da greš komot čez, lahko pa ga tudi obhodiš. Množice ljudi so se valile gor in dol včeraj, pripravi se na gnečo, saj na vrhu nisi imel kam sesti
|
|
|
|
mikkeni27. 06. 2021 11:41:08 |
Imam namen iti v torek
|
|
|
|
mikkeni27. 06. 2021 11:41:33 |
Je tud cez malo glavo markirana?
|
|
|
|
garmont27. 06. 2021 12:37:00 |
Ne. Gre za zahtevno brezpotje, ki terja od tebe tudi nekaj lažjega plezanja. In tudi z sledljivostjo “poti” bi lahko imel težave.
|
|
|
|
Kafetarca2. 10. 2021 21:27:47 |
Krasna in lahka pot iz Ljubelja, vzela mi je 2 uri in 10 minut. Povratek sem naredila mimo koče pri izviru Završnice, bom pa drugič raje gor šla po tej poti in se vračala po direktni do Zelenice, ker je prav prijetna.
|
|
|
|
Lazo27. 06. 2022 21:40:25 |
Pozdravljeni Evo, prilagam vam posnetek celotne poti do Vrtače, toliko da bo tistim, ki se odločate za tak vrh, se lažje odločiti in ocenili vašo pripravljenost. Pot sem pa še podaljšal do Stola in se vrnil po drugi poti nazaj do Ljubelja Varen korak! https://youtu.be/5sPJbXHRxBA
|
|
|
|
pikica9210. 07. 2022 08:01:29 |
Prelepa pot z čudovitimi razgledi, malo naporna z Ljubelja gor, dol pa na kočo pri izviru Završnice. Lep dan
|
|
|
|
zagorec4. 10. 2022 06:49:12 |
Pozdravljeni. Prosim za pomoč,je kdo v zadnje cajte šo po toti poti na Vrtačo?Kaka je pot?Ni snega?Je dom na Zelenici še vedno odprt?Vsaka pomoč je dobrodošla ker mam do Ljubelja saj 3 ure vožnje od doma. Hvala naprej.
|
|
|
|
Po Hodnik4. 10. 2022 15:01:05 |
Pot je bila v nedeljo kopna. Koča na Zelenici je odprta za vikende.
|
|
|
|
suhiii29. 05. 2024 07:19:42 |
zdavo, ve kdo ali je še kaj snega (ali kakj posebnega) na poti na Vrtačo? lp
|
|
|
|
DaniBanani13. 11. 2024 20:16:35 |
Super tura. Prvi del poti je bolj v senci.
|
|
|