Starting point: Planina Kuhinja (991 m)
Lat/Lon: | 46,2413°N 13,663°E |
| |
Time of walking: 3 h 15 min
Difficulty: easy marked way
Altitude difference: 1253 m
Altitude difference po putu: 1253 m
Map: Julijske Alpe - zahodni del 1:50.000
Recommended equipment (summer):
Recommended equipment (winter): ice axe, crampons
Views: 319.849
| 11 people like this post |
Access to the starting point:
From Tolmin, drive towards Kobarid or vice versa, but only until you reach the point where the signs for Kamno direct you to the right (or left from Kobarid) across the bridge. Follow the relatively narrow and ascending road towards the village Vrsno and higher up Krn. From the village Krn, continue in the direction of the Hut at mountain pasture Kuhinja. When you reach a large parking lot, where the road continues slightly to the left towards Koča na planini Kuhinja, park in the large parking lot.
Path description:
From the parking lot, take the lower left road towards the Hut at mountain pasture Kitchen. The path initially leads along a road that crosses lane of sparse forest, and then splits into two parts.
The right-hand path bypasses Koča na planini Kuhinja and is slightly shorter, while the left-hand path, which continues along the road, leads past the aforementioned hut.
A little above the hut, the two paths merge again, and we continue our ascent along the gently sloping path in the direction of Krno. The way forward climbs initially gently, then occasionally more steeply, on grassy slopes, which are barred by grazing fences. The path, which crosses a worse mountain road a few times, leads us after about 40 minutes' walk to the old military hamlet of mountain pasture Slapnik.
The path then crosses the road a few more times, and then joins the path from the end of the road (the Zaslap mountain). The path then crosses slightly to the right in a moderate ascent on grassy slopes, and then again to the left to an unmarked fork in the path at an area called Leger. Continue straight ahead to the south-west ridge of Krno (the path to the right goes to the Krno notch). When the path leads us to the ridge, a beautiful view of the Monte Mataiur and Kobarid Stol and the valley of the Soča River opens up. The wide path then climbs along the ridge in zigzag turns (in keys). Gomiščkovo zavetišče na Krnu is getting closer and closer, but we still have some walking to do. In the last part of the climb to the shelter the path becomes more and more rocky but still very wide.
From the shelter we continue in the direction of Krno, which is reached after a ten-minute walk on the top rocky slope of the mountain.
Pictures:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Discussion about the trail Planina Kuhinja - Krn
Show older messages
|
bistri1. 09. 2006 |
31.8.06 Bil je zelo lep dan za izlet na Krn. Pot ob malo kondicije ni zahtevna, je pa za nas gorenjce kar dolga pot do izhodišča. Še posebej, če cestarji v Selški dolini poskrbijo za ovinek mimo Bevkove domačije. Res je! Ena ure dodatne vožje po cesti, ki je slabša od marsikatere, ki je ne priporočajo niti za izhodišče v gorah. Utrujeni od triurne vožnje (Slovenija ni majhna) smo prižli šele do izhodišča. No, po eni ure hoje je utrujenost minila. Na vrhu je bil ves trud bogato poplačan. Razgled je segal od grintavcev do morja, ter od Snežnika do Hochschpitze in "marmelade". Vmes pa vsaj stotnija jadralnih padalcev,... Čudovit izlet. Ahh - še to: na vrhu Krna NI vpisne knjige ali štampiljke.
|
|
|
|
Guest4. 09. 2006 |
Ne sekiraj se zaradi žiga in knjige,saj veš da imaš vse drugje shranjeno ..saj si bistri
|
|
|
|
Adson1. 11. 2006 |
VPISNA KNJIGA IN ŠTEMPILJKA JE V GOMIŠČKOVEM ZAVETIŠČU TIK POD VRHOM, NA VRHU PA PLOŠČA. Ko je koča zaprta (zapre se konec septembra), je odprt bivak v katerem je vpisna knjiga in žig (ovalnega žiga za transverzalo takrat res ni). Krn ima ob lepem vremenu enega najlepših razledov v Julijcih, vendar se pogosto popoldne zavije v meglo. Priporočam tudi obisk sosednje Batognice, kjer so se med 1. sv. vojno odvijale najhujše visokogorske bitke, katerih sledovi so še vidni. Turo nadaljujte do jezera v Lužnici in nato do planine Leskovca, od koder boste zlahka prišli do parkirišča na planini Kuhinja.
|
|
|
|
Guest31. 01. 2007 |
halo! jest bi imel pa samo eno kratko vprašanje, v katerem mesecu je najugodneje se povzpeti ne krn, s tem mislim tudi na lepoto rož, itd. zravn bojo šle tud babe
|
|
|
|
Guest1. 02. 2007 |
Polno rož je na Krnu Junija. Samo vedi, da so južna pobočja te gore v tem mesecu zelo vroča. Če pa se odpraviš ob 5:00 s planine Kuhinja je to idealno. Rožice pa lahko občuduješ pri povratku.
|
|
|
|
kRn7. 02. 2007 |
hja redkejših rož ne boš našel kar ob poti
|
|
|
|
Guest10. 06. 2007 |
Sam raje uporabljam izraz punce. Včasih, ko grem s prijetno družbo v hribe sploh ne vem kje sem bil, sem raj rožce opazoval. Drugač pa je na Krnu lepo tud brez rožc in punc.
|
|
|
|
Guest19. 08. 2007 |
Koliko časa pa hodiš do planine Kuhinja?
|
|
|
|
Guest20. 08. 2007 |
Vsak naj si sam izmer svoj čas.
|
|
|
|
Guest21. 08. 2007 |
Teoretično 3 ure, če pa te mikajo rože, tudi 5-6 ur, to je moj tempo
|
|
|
|
Guest21. 09. 2007 |
Ja in!?
|
|
|
|
Guest21. 09. 2007 |
Ni pomemben čas. Pomembno je, da prideš na vrh z dovolj prihranjenimi močmi za povratek. Pa lahko hodiš gor 1 uro ali pa šest ur. Srečno!
|
|
|
|
gaspell11. 11. 2007 |
na Krn sem hodu 3 ure s Kuhne
|
|
|
|
Nickster22. 07. 2008 |
Mi lahk kdo pove kakšne so razmere (zimske) za vpon na vrh? Mislm predvsem na plazove zdrse... hvala za odgvor! lp
|
|
|
|
benjamin77. 11. 2008 |
Zanima me, koliko časa bi potreboval za spust čez Batognico in mimo jezera v Lužnici do planine Kuhinje. Hvala
|
|
|
|
dede8516. 08. 2010 |
s planine kuhinje je treba precej pihati navzgor, mi pa smo prisli na vrh v dveh urah in 15 minut
|
|
|
|
JanaG27. 08. 2010 |
Včeraj iz planine Kuhinja na Krn, čas hoje z vmesnimi postanki, slikanjem in dvemi pridnimi fanti (8 in 10 let) 4 ure in pol. Povratek 2 uri in pol (malo večji postanek pri malinah)
|
|
|
|
LukaSLO5. 09. 2010 |
Bil pred kakšnimi 14 dnevi na Krnu po opisani poti. Ogromno rož, veliko malin. Skratka, prekrasno . Iz vrha pa čudovit pogled proti Krnskemu jezeru. Je pa pod vrhom pri zavetišču kar nekaj navlake, ker prenavljajo ležišča. Obvezen je tudi postanek na planini Zaslap, kjer se lahko okrepčate z odličnimi mlečnimi izdelki .
|
|
|
|
akvarij11. 09. 2010 |
@JanaG, vaš komentar je največ pripomogel naši današnji odločitvi, da gremo na Krn z zelo športnim 7-letnikom in že malo uporniško 10-letnico. Gor smo potrbovali natanko 4 ure, dol pa (čez Sedlo) tudi 2 uri in pol. Lep lep izlet. Tudi vreme nam je šlo na roko.
|
|
|
|
mikkeni3. 07. 2011 |
čau, je pot na krn dostopna? verjetno po tej poti nebi smelo biti problemov, kaj pa preko drugih poti?
|
|
|
|
rjudnic3. 07. 2011 |
sem bil gor pred dvema tednoma in so vse poti iz kuhinje normalno prehodne. Za dostop iz krnskega jezera pa je potrebna tud zimska oprema, saj je snega na poti še veliko.
|
|
|
|
mojcej'724. 07. 2011 |
Dne 2.7. opravili turo iz planine Kuhinja na Gomiščkovo zavetišče na Krnu. Kočo na planini Kuhinja zaobideš po levi strani in se usmeriš navzgor ob markaciji, greš čez pašnik, nato je pot lepo označena. Bolj ali manj je to tak idiličen vzpon višinske razlike cca 1200m sem in tja po travci in lepo potki, med kravcami in ovčkami, ki zna zavarati, saj na "sedlu" že misliš, da si precej blizu koči. Pa si v resnici malo čez pol. Tako, da še malo grizeš kolena, pa se potem z razgledi na vrhu vse poplača. Sicer pa botanika na poti "rula" od belo-rumene-roza-vijolične naprej tudi do dišavnic in šipka. Kamnine tipični bel apnenec, ki prehaja v cenomanijsko-turonijske rdeče in zelene skrilave glinavce, višje spet nekaj apnenca in dolomita. Skratka luštno. V soboto dolgrede padlo tudi nekaj snežink za vzorec, ki so še dodatno popestrile sicer čudovit dan.
|
|
|
|
bostjan2914. 12. 2011 |
11.12.2011. Kazalo je na to, da bomo vzpon na Krn zaradi slabše napovedi za nedeljsko popoldne znova odpovedali, zato je bilo razmišljanje o predlogu prijateljice za nočni podvig samoumevno. Italijanski vremenoslovci, katerim je bolj zaupati glede vremena za ta konec, so napovedovali jasno noč in upoštevajoč polno luno brez megle...poezija!!! Edino, kar nas je skrbelo, je bila količina snega na vrhu in ali je pomrznjen, saj nihče izmed nas (še) nima derez in niti cepina. Iz Planine Kuhinja smo štartali ob 2.15h. Večji del vzpona nas je spremljala luna in »čelke« še zdaleč niso bile potrebne. Nekje na 1900 m smo srečali čredo ovc. Klasika pri ovcah, da bežijo proti vrhovom . Naša bojazen o razmerah na vrhu se je potrdila in še megla za povrh.... brez derez ni bilo za nadaljevati! Vrh bo že počakal za drugič . Bivaka posledično tudi nismo dosegli, zato smo se ustavili in malo odpočili v »ostanku« Soške fronte. Po počitku smo krenili nazaj, ponovno srečali ovce in ker v tem času nimajo tam kaj početi, smo jih gnali do hlevov. Na poti smo srečali domačina, ki se je namenil na Krn in obenem po izgubljene ovce in nam dal nekaj soli za lažje vodenje ovc . Skratka, lepa nedeljska noč in jutro, kot že dolgo ne! Ja, pozimi je v gorah res lepo, zato že iščem trde gojzarje, cepin in dereze . Še uporabe se naučimo in veselo v sneg . Lep dan in varen korak!
|
|
|
|
Flora114. 12. 2011 |
Prodam trde gojzarje za polavtomatske dereze, št. 41, zelo malo uporabljeni, 5 tur, super ohranjeni. So mi preveliki.
|
|
|
|
vik14. 12. 2011 |
Bostjan, mi smo startali tocno uro za vami s Planine Kuhinja po levi poti čez JZ greben Krna, do koče, pa na vrh. Zadnji del bile res kar obvezne dereze in cepin. Potem proti Batognici, vendar gosta megla ni pustila več nobene orientacije in smo se vrnili nazaj na vrh, in nato po isti poti nazaj. Za nami se hitro zapiralo in v Tolminu že dež. Več na blogu idejnega vodje pohoda - http://purchy-mylife.blogspot.com/2011/12/krn-2244m.html
|
|
|
|
bostjan2915. 12. 2011 |
@Flora1: Žal rabim št.45. Vseeno hvala za ponudbo. @Vik: Potem smo vas videli v ozadju s 3 lučkami!? Ja, z meglo je postalo res zimsko! Sicer pa smo na poti navzdol srečali domačina z zanimivimi brki, ki nam je namenil sol za ovce in krenil proti vrhu. Sicer brez derez, ampak s cepinom. Mal je pomomljal, da jih ne rabi, baje zelo reden obiskovalec Krna! Glede bloga: Zelo prijeten, lahko berljiv in podoživet opis poti!
|
|
|
|
ales5015. 12. 2011 |
za vikend sm mislil mal na batognico ali celo koto 1313,če bi blo gor preveč snega,ker nimam ne derez današnjih,samo iz soške fronte , in cepina,ne vem kakšno je stanje glede opreme,lp
|
|
|
|
Marky24. 01. 2012 |
Pozdravljeni.. Je bil mogoče kdo v teh dneh na Krnu in kako je kaj z cesto do izhodišča? Hvala
|
|
|
|
Člebek24. 01. 2012 |
Cesta je do parkirišča na pl. Kuhinja normalo prevozna, tako da nebo problema. Lp
|
|
|
|
Marky24. 01. 2012 |
Hvala za hiter odgovor
|
|
|
|
Marky25. 01. 2012 |
Irina, hvala za obvestilo in kontakt..
|
|
|
|
Irina25. 01. 2012 |
Marky 25.1.2012 Glede na to, da si tudi ti ljubitelj gorske fotografije boš ob Miljkotovih dobil še kakšen navdih. Jutri bo božanski dan za obisk gora, za tiste, ki imajo znanje in si lahko vzamejo prost dan. Če si med njimi, obilo užitkov in varen korak.
|
|
|
|
IgorZlodej25. 01. 2012 |
Ampak Miljko vstaja zelo zgodaj, sicer nikoli ne bi uspel narediti posnetkov, kot jih naredi, res je dober .
|
|
|
|
Marky26. 01. 2012 |
Irina, žal meni med tednom gore niso dosegljive zaradi službe Dela pa res super fotografije, samo tako kot je rekel Igor, vstaja zelo zgodaj oz. se zelo pozno poda v gore, kar pa meni žal ne uspeva, zaradi vožnje Maribor - ... Ampak bo že..
|
|
|
|
Irina27. 01. 2012 |
Marky 26.1.2012 Slaba tolažba, a nisi edini, ki ob lepih dnevih opravlja tlako, ko mu misli uhajajo v gore. Ja, Miljko ali ne leže spat ali pa vstaja ob najbolj nemogočih urah. "Nagrada" je seveda temu primerna. Res pa je, da moraš biti za tovrstne vzpone fizično in psihično v najboljši formi. In seveda imeti ogromno gorniškega znanje z izkušnjami.
|
|
|
|
ales5027. 01. 2012 |
V snegu jit na krn je treba met izkušnje,fizično in predvsem pa psihično kondicijo,treba je pa seveda zgodaj od doma,odvisno od kod si,poleti pa je lažje,ker ni snega in rabiš samo fizično kondicijo pa malo psihične,
|
|
|
|
_sandra_30. 01. 2012 |
sta potrebna za vzpon iz te strani 2 cepina?
|
|
|
|
ljubitelj gora30. 01. 2012 |
Iz pl.Kuhinje so potrebne dereze, nekateri imajo namesto cepina palice, drugi pa cepin...iz Krnskega jezera pa nisem videl, da bi bilo shojeno do sedla med Krnom ter Batognico.
|
|
|
|
ljubitelj gora30. 01. 2012 |
...razen dva sta direkt prilezla iz severne stene Krna
|
|
|
|
Marky30. 01. 2012 |
Pot na Krn iz planine Kuhinja idealna, ampak kar kondicijsko zahtevna, saj se neprestano vzpenjaš.. Gomiščkovo zavetišče vidiš celoten čas vzpona, in se ti zdi, ko da boš vsak čas pri njem, ampak neee.. do tja je dobre 3h vzpona.. Slike vzpona pa vidite na M-foto.si
|
|
|
|
katja8720. 02. 2012 |
Zanima me ali je bil kdo pred kratkim na Krnu in kakšne so trenutne razmere na poti Planina kuhinja - Krn? Naslednji vikend se nameravam odpraviti na to pot in bi rada vedela kakšna je nevarnost plazov?
|
|
|
|
katja8727. 02. 2012 |
V soboto, 25. 2. 2012, smo se odpravili na Krn iz planine Kuhinja. Cesta do planine je kopna in zato tudi dobro prevozna. Vreme je bilo super, toplo in brez vetra, tako da je bilo prav lepo uživati na vrhu. Snega je nekaj le še proti vrhu, dober meter. Vendar smo imeli kar nekaj težav, saj je bil sneg moker in smo se kar pogosto vdirali, vmes celo do pasu. Tako, da nam je ta tura vzela kar precej energije in moči, vendar je bil ves trud, na vrhu s prelepim razgledom poplačan Slike iz pohoda si lahko ogledate na spletni strani Planinskega društva Matica Murska Sobota: http://www.mojalbum.com/pdmaticams/20120225-krn-pl-kuhinja/pogled-proti-vrhu-krna/19466859
|
|
|
|
_sandra_27. 03. 2012 |
je kdo hodil na Krn iz te smeri v zadnjem času? zanima me, kakšne so kaj razmere in koliko je še snega?
|
|
|
|
IgorZlodej27. 03. 2012 |
Hodil nisem, ga pa vsak dan gledam z žalostjo v očeh, saj snega praktično ni, razmere povsem pomladne, nekaj flikc snega je le tik pod vrhom.
|
|
|
|
ibex28. 03. 2012 |
ja sam bio prošli vikend (planina kuhinja-krnska škrbina), zimska oprema nije potrebna osim ako nećeš i na batognicu gdje ima leda mjestimice
|
|
|
|
jedriličar29. 03. 2012 |
Da li se otvorila koča na pl. Kuhinja ? I ako da, da li radi vikend ili samo nedelja ?
|
|
|
|
ibex29. 03. 2012 |
nemam pojma, bio je radni dan kad sam bio i nije radila
|
|
|
|
ales5029. 03. 2012 |
vse je odprto,ampak moraš pridt ob pravem času,
|
|
|
|
ibex29. 03. 2012 |
drugi put
|
|
|
|
_sandra_1. 04. 2012 |
Včeraj, 31.3. sem bila na krnu, snega res ni, čisto malo okrog zavetišča in na vrhu. Srečala sem tudi gada, ki je bil zelo glasen
|
|
|
|
ales501. 04. 2012 |
super,si samo gada videla,mogoče tud kakšnega orla,hehe
|
|
|
|
ales501. 04. 2012 |
super,si samo gada videla,mogoče tud kakšnega orla,hehe
|
|
|
|
_sandra_9. 04. 2012 |
ja aleš50, tud orlov je bilo nekaj
|
|
|
|
Kokta18. 06. 2012 |
Rad bi samo pohvalil oskrbniški par na gostoljubnosti in postrežbi. Prva liga. Ja...mi smo tudi orla videli
|
|
|
|
tiasha9. 08. 2012 |
zgleda zelo lepa turica bo treba it je ta pot zelo strma?
|
|
|
|
katty9. 08. 2012 |
Pot ni strma, vodi mimo planinc, nato pa poteka po malo širši potki cik cak. Bolj je zoprno to, da se vzpenjamo po južni strani, kar pomeni, da sonce ves čas pripeka. Zato priporočam zgodnji start.
|
|
|
|
jana19669. 08. 2012 |
Lahko pa pot narediš krožno in zastaviš iz parkirišča desno proti planini Leskovca,po Lužnici čez Batognico na Krn in se vrneš čez pl.Slapnik,je le malenkost daljša ,a izredno razgledna-ne bo ti žal!
|
|
|
|
slavko18. 08. 2012 |
Včeraj na Krnu ob 11.00. Idealne razmere, pogled v nedogled.
|
|
|
|
Nancy19. 08. 2012 |
zdravo, ali mi lahko kdo svetuje po kateri poti je najboljše iti, če želim videti (od blizu ) še krnsko jezero? hvala in srečno!
|
|
|
|
ales5019. 08. 2012 |
Lhko sm tvoj vodič,če želiš, ,poznam vsako luknjo tam ,
|
|
|
|
Grega198323. 01. 2013 |
Krn - meni najljubsa gora v Sloveniji. Pogled z nesega vikenda na Krn je res fenomenalen. Osebno priporocam, da se z avtom odpravite do planine Kuhinja, kjer se lahko okrepcate, nato pa jo svignete po "plosci" do vrha. Obicajno do vrha rabim 3 urce, pot pa ni zahtevna. Res priporocam, izlet bo popoln Lp
|
|
|
|
pirseb2426. 04. 2013 |
Zdravo Mene zanima ali je bil kdo v kratkem na Krnu in kakšne so razmere.Ali je še veliko snega so potrebne dereze? Hvala za vaše odgovore Lp
|
|
|
|
ZoranV26. 04. 2013 |
Napovedan je bil zelo topel dan ampak sneg je zjutraj trd in hoja je pravi užitek. Na vrhu razgled, ki se ga kar ne moreš nagledati. Opravil sem dva spusta, prvega do roba snežne meje in ponovno do vrha kjer sem ravno ujel mojo, ki je prišla na vrh. V drugo je bil sneg mnogo boljši in sem se spustil v grapo pod Batagonico in po reki snega še daleč proti planini Kuhinja. To bi bil že zaključek popolnega dne, če ne bi Krn pokazal zobe in moji Sandri, ki je šla dol peš pokazal, da z njim ni šale. Globoko pod snežno mejo, že pol ure hoje po travi je prišla do snežnega jezika in preveč samozavestno stopila ter zdrsnila 15 metrov po snegu in čez nekaj skal ... na srečo se je končalo samo z bunkami in praskami. Vsaka šola nekaj stane. Nekaj utrinkov v videu. http://www.youtube.com/watch?v=QkhhUpK4L5E Za vse. ki niso bili v sredo gor pa 360 panorama. Ob prvem obisku odpre neko testno panoramo tako da spodaj kliknite test ali pa skip in pokazal se vam bo Krn. http://pan0.net/upano.php?id=4835
|
|
|
|
katja876. 05. 2013 |
Za 1. maj smo se odpravili na vrh Krna. Dan je bil lep, čeprav je zjutraj bolj slabo kazalo. Večina poti je kopna, tako da sneg ne povzoča težav. Zasnežen je edino vrh, kjer pa je treba biti precej pazljiv in ne hoditi na konec, saj je kar precejšnja opast. Razgledi so bili prečudoviti in je kar zanimivo bilo pogledati na drugo stran proti Krnskemu jezeru, saj je kot da bi ugledal popolnoma drugačen svet ... vse je zasneženo, zato so s tiste strani prišli le navdušeni turni smučarji. Slike iz pohoda si lahko ogledate na spletni strani Planinskega društva Matica Murska Sobota: http://www.mojalbum.com/pdmaticams/20130501-krn-iz-planine-kuhinja/krn/20746668
|
|
|
|
Laščan13. 07. 2013 |
Ob vzponu na Krn bi si rad ogledal še italijansko kapelico Bes na Planici. Koliko časa je potrebno za to in če je kje označen odcep pristopa? Vsaka informacija je dobrodošla. Hvala in lp !
|
|
|
|
Lj13. 07. 2013 |
Sem bila pred štirimi leti: s planine Kuhinja po poti za Krn, nad Kuhinjo odcep levo za kapelo. Odcep je bil označen s stebričkom, s katerimi je označena Pot miru. Ne spomnim se, ali je pisalo kapela, ali Planica... malo gor, malo dol...hoje za kako urco ali manj za bolj urne.
|
|
|
|
valerija11227. 07. 2013 |
Pozdravljeni! Če je danes(27.7.) kdo hodil iz Planine kuhinja na Krn,lepo prosim,če mi odgovori.Zanima me,če je vročina še v takih mejah,da je hoja v veselje. Hvala že v naprej.
|
|
|
|
_sandra_27. 07. 2013 |
štartaš zelo zgodaj, pa ti bo v veselje čez dan pa normalno da je zelo vroče, sploh pa iz Planine Kuhinja...
|
|
|
|
jax27. 07. 2013 |
Sto ljudi sto čudi. Ampak te poti po takem vremenu pa RES ne priporočam.
|
|
|
|
nanica29. 07. 2013 |
Na Krnu bila 27.7. Vzpon mimo Jezera v Lužnici ter čez Bagotnico(čudovita pot).Na vrhu Krna neverjetno vroče(termometer kazal 24 stopinj ob 14.uri) Poglavje zase pa je bil sestop proti planini Kuhinja.Vročina je bila peklenska,od vročih tal je kar sevalo,sestop je kar dolg,vročina pa z vsakim korakom nižje hujša.Srečala sva večjo skupino Prekmurcev,ki so se vzpenjali v najhujši popoldanski vročini in so nakateri vidno izmučeni spraševali koliko je še do vrha(mogoče bi kdo od njih lahko povedal svoje) Da se razumemo:midva sva bila na situacijo pripravljena,imela sva tudi kar veliko zalogo časa,moči in pijače.Prepričana pa sem,da lahko huda vročina močno zmanjša uživanje na turi.
|
|
|
|
valerija11229. 07. 2013 |
Hvala za odgovore in komentarje.Obisk Krna smo odložili na hladneše dni,včeraj pa obiskali Sotesko Pekel pri Borovnici.Če tam še niste bili,je zdaj pravi čas za to. Pa lepo pozdravleni.
|
|
|
|
repika30. 07. 2013 |
Res je nanica; tudi mi smo se družinsko odpravili na Krn nekaj dni pred tabo in smo bili že zgodaj zjutraj gori. Ampak tista kurja čreva dol do planine Kuhinja so pa nas pošteno zdelala ravno zaradi vročine. Pa smo bili dobro pripravljeni. Kljub temu pa ga bomo še enkrat obiskali, ker je vreden truda in razgleda.
|
|
|
|
Miha_31. 07. 2013 |
28.7. je bila napovedana huda vročina v dolini. Štart iz pl. Kuhinja ob 6:00 uri, čez Krnske škrbine na vrh. Pri zavetišču je kazalo 13 stopinj, pa še pihalo je, tako da je treba imeti kakšen flis. Seveda, na polovici poti navzdol stopiš v kotel, huda vročina do izhodišča.
|
|
|
|
Bandzo19. 08. 2013 |
15.8.2013 bil po tej poti na Krnu, sicer poznejši štart zaradi zelo mrzlega dneva prejšnji dan, vendar se je kar zelo ogrelo. Prijeten pohod, pri katerem krema za sončenje ne sme manjkati.
|
|
|
|
Ivanka16. 09. 2013 |
14.09.2013 sva se s kolegico odpravili na Krn. Kljub temu da sem imela s seboj sprintano pot, ki sem jo snela na tej strani sva na poti falili tam kjer je neoznačena pot levo Krn in desno Krnska škrbina (slika št. 16) in seveda šli poti škrbini namesto levo gor. Ko sva prišli do škrbine sva se napotili levo gor proti vrhu Krna in koči a naju je bilo preveč strah pogleda levo dol in sva se odločili da se vrneve nazaj po isti poti. Ob vračanju sva seveda opazili (ker sva pač videle ljudi) kje sva falili. Iz čiste trme sva se nato napotili po tisti pot spet proti koči in naprej proti vrhu Krna. Najin vzpon na Krn je tako trajal namesto 3,5 ur celih 6 ur ... in seveda potem še pot nazaj dol 2,5 ur. Ker sem se ob povratku pogovarjal z nemkaj prjatli, ki so bili po isti poti gor jih je kar nekaj reklo, da so tudi na tisti neoznačeni poti krenili narobe. Na tem mestu sprašujem Zakaj tako pomembno razpotje ni označeno?
|
|
|
|
miri16. 09. 2013 |
@Ivanka,a je bila megla,ker drugače ne bi smelo biti težav?
|
|
|
|
gorolazka16. 09. 2013 |
Težave so bolj, če greš še na Batognico in mimo jezera v Lužnici do planine Kuhinja Tam pa mimogrede fališ sploh v megli...
|
|
|
|
Ivanka18. 09. 2013 |
Miri, ni bila megla ... pa kljub temu sem mnenja da na tisti očki manjka en smerokaz ... V tem času od kar sem napisala prejšnji post sem se pogovarjala še kar z nekaj znanci, ki so priznali da so falili na isti točki ....
|
|
|
|
valerija11218. 09. 2013 |
Tudi mi smo v začetku avgusta ta slabše viden odcep zgrešili.Vendar smo ugotovili,da smo bili prav zaradi tega nagrajeni na poti s škrbine proti koči z nepozabnimi razgledi.Tudi časovno ni bilo tako hudo. Iz kuhinje do koče smo hodili 3 ure in 45 minut,pa smo bolj počasni. Lep pozdrav.
|
|
|
|
B218. 09. 2013 |
Zelo me čudi, kako je mogoče zaiti "na pokošenem". Kočo pod vrhom imamo vendar ves čas vzpona na očeh in Krn je ves prepreden z mulaterami, ki vse po vrsti vodijo proti vrhu - koči! Tudi če "vsekamo" počez direktno proti koči nič ne zgrešimo in na vsakih petdeset višinskih metrov naletimo na kakšno sled mulatere...
|
|
|
|
Ruzowski14. 03. 2014 |
Kaj je bil kdo na krnu iz kuhinje? Je sneg do koče,al je pot prevozna? tnx
|
|
|
|
Shuensha5. 08. 2014 |
Zanima me kolk je živine na tej poti....vidim da se gre čez pašnike a je velik del poti tako? Sabo bom namreč imela dva psa itak jih imam na vrvici samo sta vseeno mal nemirna
|
|
|
|
miri5. 08. 2014 |
Če ju ne znaš krotiti,je bolje,da izbereš drugo turo.
|
|
|
|
Becar5. 08. 2014 |
Živine je precej, julija so bile krave na sami poti, tako da tudi jaz odsvetujem.
|
|
|
|
Shuensha6. 08. 2014 |
Ni da ju ne znam krotiti saj sta oba psa šolana. Velika je mirna tamal zna pa mal lajat k se boji krav sej niso valda skos do vrha pašniki?
|
|
|
|
Alfista6. 08. 2014 |
Pašniki so od koče 1000mnm do zadnje planine Zaslap in malce višje tako, da po presoji. Najmanj na vrvici, če bodo pa krave na poti potem pa rajši konkreten obvoz.
|
|
|
|
Shuensha6. 08. 2014 |
Ja v tem času kamorkol bom šla so pašniki....tako da bomo kr lepo na Krn šli v nedeljo, bomo se izogibal kravicam da se v miru pasejo
|
|
|
|
miri6. 08. 2014 |
In zakaj si spraševala za nasvet?
|
|
|
|
Shuensha7. 08. 2014 |
A ne smem vprašat?!?! Če ti kej ne paše ne rabš odgovarjat!!
|
|
|
|
tulipan7. 08. 2014 |
Shuensha! V ponededeljek nas razveseli z reportažo, tudi slikico tvojih kužkov!
|
|
|
|
valerija1127. 08. 2014 |
Tulipan,bravo za pozitivne misli!!!Shuensha,srečno na poti. Jaz sem jo prehodila lani,nepozabno.
|
|
|
|
Shuensha7. 08. 2014 |
Hvala hvala....seveda bodo slikce
|
|
|
|
Shuensha7. 08. 2014 |
Destinacija ostaja ista vendar bova ubrala drugo pot in sicer iz Lepene mimo Krnskega jezera. pa očitno vremenska napoved kaže na to, da bova mogla štartat v soboto
|
|
|
|
tulipan7. 08. 2014 |
V Koči pri Krnskih jezerih pozdravi Cveta Hvalo v mojem imenu!
|
|
|
|
valerija1127. 08. 2014 |
Ta pot je daljša,pa tud zelo lepa. Uživancija,tudi kužka bosta zadovoljna.
|
|
|
|
ToniŠentjur8. 08. 2014 |
Bil sem v sredo 6.8. na Krnu in bilo je fantastično! Super razgled iz vrha...
|
|
|
|
kanin44425. 08. 2014 |
Ali kdo ve do kdaj je odprto Gomiškovo zavetišče?
|
|
|
|
lučo15. 09. 2014 |
včeraj zelo lepa tura: pl.Kuhinja-Krn-Batognica-Lužnica-pl.Leskovca-pl.Kuhinja;Gominškovo zavetišče ni več oskrbovano,samo "zimska soba"
|
|
|
|
lojz16. 09. 2014 |
Ali sta Krn in Batognica tudi pobeljena oz. pot okoli Batagnice?
|
|
|
|
ejas123414. 10. 2014 |
Če je bil kdo kaj na Krnu bi prosila za opis razmer. Hvala.
|
|
|
|
naroblek27. 10. 2014 |
Odpravljam se na Krn in ker je Gomiščkovo zavetišče na Krnu zaprto, me zanima ali je mogoče dobiti žig od SPP na vrhu ali ob koči? Hvala.
|
|
|
|
pikica127. 10. 2014 |
Gomiščkovo zavetišče ima zimsko sobo, ki je odprta. Notri na mizi je vpisna knjiga ter žig vrha Krna,žig Gomiščkovega zavetišča in žig PD Nova Gorica.
|
|
|
|
Janiel7428. 10. 2014 |
Pozna kdo aktualne razmere na tej poti? Sneg?
|
|
|
|
julika28. 10. 2014 |
S planine kuhinje je pot kopna
|
|
|
|
Nina Špik3. 11. 2015 |
Pozdravljeni. Je bil kdo v katkem na Krnu iz Planine Kuhinja ? Je kaj snega ?
|
|
|
|
Tolminc3. 11. 2015 |
Nina, s planine Kuhinja je pot kopna. Dnevi so čudiviti, zato kar veselo srečno!!!
|
|
|
|
franjo6629. 12. 2015 |
Je kdo hodil te dni tukaj ? In kakšne so razmere LP
|
|
|
|
nickolas1629. 12. 2015 |
Sivozelena trava,kamni,drevesa brez listov. To je južna pot, mesec brez padavin vedno obsijana s soncem. Kaj če bit
|
|
|
|
zivljenje je lepo30. 12. 2015 |
Konec decembra so bile razmere na tej poti skorajda poletne. Mi smo bili tu včeraj (29. december), oblečeni samo v majice z dolgimi rokavi, sonce nas je močno grelo. Nikjer na poti nobenega snega ali ledu, pot pa je res povsem nezahtevna, primerna za vsakega otroka, če le ima kondicijo. Dve uri 50 minut do zavetišča s počasno neprekinjeno hojo. S seboj imejte dovolj vode, priporočam 2 litra na odraslo osebo, ker te sonce res užeja.
|
|
|
|
franjo6630. 12. 2015 |
ALI BO SLUČAJNO Gomiščkovo zavetišče na Krnu ODPRTO IZ STAREGA LETA V NOVO LETO KER MISLIMO PRAZNOVATI NOVO LETO NA VRHU KRNA
|
|
|
|
Smetar30. 12. 2015 |
V kolikor ne bo obratovala koča bo ziher odprto... glede na razmere pa verjetno ne boste glih sami
|
|
|
|
Stasa9231. 12. 2015 |
V soboto smo bili na Krnu..koča je ZAPRTA, edino bivak je odprt, LP
|
|
|
|
majastop29. 12. 2016 |
pot lepa, sončna in prehodna. koča spodaj je zaprta, snega ni
|
|
|
|
Pelca19. 07. 2017 |
Ali bi imel na tej poti težave nekdo, ki mu probleme povzroča prečenje strmih pobočij npr. na Begunjščico z Robleka ali Veliki vrh s Kofc?
|
|
|
|
Pelca19. 07. 2017 |
Hvala za odgovor. Morda veste, ali je lažje s severne strani, s Krnskega jezera?
|
|
|
|
ljubitelj gora19. 07. 2017 |
Ta pot iz pl.Kuhinje je lahka, mimo Krnskega jezera je za 1 dan dolga in naporna. Če se odpravljate v teh tneh je treba štartat že zelo zgodaj.
|
|
|
|
Janez Seliškar19. 07. 2017 |
Kar se prečenja strmih pobočij tiče je lažja, a daljša. Pametno je prvi dan popoldne priti do Doma pri Krnskih jezerih, prespati in se naslednje jutro zelo zgodaj (pred 6.) odpraviti proti vrhu.
|
|
|
|
slimat4. 08. 2017 |
Se iz planine Kuhinja lahko pride do Krnskih jezer v popoldanskem času , koliko časa je zato potrebno? Potem bi prespala , naslednji dan pa na Krn in povratek na planino Kuhinja; če kdo lahko da info bom vesela, hvala in veliko planinskih užitkov
|
|
|
|
valerija1124. 08. 2017 |
A ste vi poglegali zemljevid? Iz planine Kuhinja do Krnskih jezer greste skoraj čez Krn. A poznate še kakno drugo pot? Pa v tej vročini nikar popoldne štartat s planine Kuhinja!
|
|
|
|
valerija1124. 08. 2017 |
Zakaj ne greste iz Lepene? Tam je do jezera večino po gozdu. Poglejte malo višje odgovor Janeza Seliškarja. Izberite turo in uživejte.
|
|
|
|
slimat5. 08. 2017 |
Hvala za odgovore in predloge. Bom izbrala drugo izhodišče ker bi vsekekor rada prišla do jezera, lp
|
|
|
|
gmckmck14. 05. 2018 |
Pozdravljeni, je na poti iz Planine Kuhinje na Krn še kaj snega ? Nameravam to soboto se odpraviti gor.
|
|
|
|
ksena14. 05. 2018 |
Do zavetišča ni snega niti za vzorec,od zavetišča do vrha pa le nekaj mini zaplat. Srečno!
|
|
|
|
mirko117. 06. 2018 |
v teh dneh bil parkrat na krnu, še vedno na izhodišču piše, da je koča odprta. no, še vedno je zaprta. danes je bilo na poti okrog 200 planincev. zame se sezona krna počasi končuje, ker postaja pretoplo. sedaj pa lahko počasi kočo tudi odprejo. kar se razmer tiče, snega ni nikjer, tudi naprej čet bagotnico, peske, škofič...srečno
|
|
|
|
mirank17. 06. 2018 |
Da ni mišljeno pod "koča odprta" za tisto na planini Kuhinja? Prejšnji teden nisem bil pozoren na to, pa tudi sicer se v kočah ne ustavljam prav pogosto tako, da me niti ena niti druga nista zanimali.
|
|
|
|
ajo6217. 06. 2018 |
Vedno isti stari problemi, prav zalostno, vrh Krna, ki je delezen najbolj mnozicnega obiska prav v pozni pomladi, v maju in predvsem v juniju, potem pa v oktobru in novembru. In prav tedaj je koca zaprta...Ni komentarja.. ne glede ce dolocene planince obisk koce zanima ali ne. Vcasih se mi zdi, da se je pri nas marsikje cas ustavil v 80 letih.. in verjetno ni nobenega namena menjat
|
|
|
|
darinka418. 06. 2018 |
Pripravljajo. Jim je strela uničila rezervoar za vodo. In najbrž morajo nabaviti novega. Kar sem slišala bo zavetišče odprto samo ob vikendih, če se ne odločijo drugače. Res škoda, da je tako.
|
|
|
|
miratan10. 01. 2019 |
Pozdravljeni, je bil kdo v zadnjih dneh na Krnu. Je potrebna zimska oprema?
|
|
|
|
darinka410. 01. 2019 |
Raje jo vzemi za vsak slučaj.
|
|
|
|
mornar24. 06. 2019 |
Ali jekdo bil na krnu mimo jezera v lužnici,kakšna je pot čez Batognico ter kje se nahaja žig pri Gomilškovem zavetišču. Lp in hvala za odgovor.
|
|
|
|
mirank24. 06. 2019 |
Mi smo sestopali tam dol in že pred 14 dnevi ni bilo nobenih težav s snegom ali kaj te zanima? Gomiščkovo zavetišče bi moralo biti odprto, če pa ni je knjiga v bivaku tako da ne vidim nobenih težav, le dovolj zgodaj na pot ...
|
|
|
|
britof11. 11. 2019 |
10.11.2019, Čudovito nedeljsko jutro bolj je dišalo po zgodnji pomladi kot po začetku zime ki je začela kazati zobe 500 višincev višje, živina ki še vstraja pod vznožjem Krna, Batognice se je pasla v prijetnem sončku. Z prijateljem, oborožena z vso zimsko opremo čeprav je nisva rabila saj je bila gaz čeprav ponekod zelo ozka že narejena sva počasi gagala proti vrhu, snega z metra v meter več pred vrhom blizu metra, lepo se je dalo brez derez. Vreme ena sama poezija ki si lahko le želiš, razgledi krasni nepozabno.
|
|
|
|
ljubitelj gora4. 12. 2019 |
Danes 4.12.2019 na Krn iz pl.Kuhinje, zimska oprema je obvezna, saj je bil sneg kar trd in brez dereze se ne pride prav visoko.
|
|
|
|
darinka45. 12. 2019 |
Tudi midva sva mislila da bova imela trdo podlago do zavetišča. A pred dvanajsto ko sva tam po plošči hodila je sonce zmehčalo sneg in so se delale cokle na derezah. Zadnji del je bilo treba previdno in ti vzame malo več časa.
|
|
|
|
lukna6. 02. 2021 |
Kakšne razmere so na Krni?
|
|
|
|
jax6. 02. 2021 |
Po moje ogabne. Tako kot to zimo skoraj povsod.
|
|
|
|
ljubitelj gora6. 08. 2021 21:15:57 |
Parkiranje za cel dan na tem parkirišču je 10 evrov. Velja od 6.8.2021.... 100m naprej pri koči je brezplačno parkiranje.
|
|
|
|
link_12. 08. 2021 17:58:16 |
Danes je bilo svasta ljudi na krnu. Prosim, po plosci ne delat krajsnic med ovinki, je zelo nevarno.
|
|
|
|
darinka423. 08. 2021 07:52:00 |
Prijetna tura včeraj v nedeljo po Krnski plošči. Veliko avtomobilov parkiranih na parkirnem mestu in tudi pri koči. Ter še ob cesti . A v bodoče najbrž ne bo več tako. Mislim , da se bo marsikdo obrnil. Kajti , kar sem slišala naj bi postavili zapornico- rampo . In parkirnina 10 evrov za vse enako. Naj bi včeraj bil župan na vrhu Krna. Bo treba ubrat druge poti. To je torej bodočnost. Rampe vsepovsod. Zelo dobro skuto imajo na planini Leskovca. Že zadnjič sem jo kupila. Sedaj pa tudi. In prijazni so tam. Sedaj so postavili tudi prometni znak nižje pred parkirnimi , ki so bočno na cesti. In se lahko plačuje tudi s telefoni kot v Zadnjici.
|
|
|
|
tavzentroza23. 08. 2021 20:19:56 |
sem šla do planine Kuhinja z busom on off iz Kobarida. Šofer se je moral izogibati vsem vozilom, ki so prihajala iz planine dol. Težavna vožnja. Lahko bi se postavilo tablo, da se za ta čas, ko pelje bus gor ,zapre promet za ostala vozila. Drugače pa , vso idilo v okolici koče kvarijo ta preštevilna vozila. Bus pelje za 2€.
|
|
|
|
ljubitelj gora23. 08. 2021 21:03:25 |
Ravno so na zeleno vejo prišli, da so privabli ljudi v tisti konec, sedaj bodo s to parkirnino za 10 evrov jih tudi nekaj odgnal. Dnar bo zgleda pobasala občina, kar niti ni tako slabo, saj bodo vlagal nazaj v občino Kobarid. Ampak domačini, ki se s turizmom ukvarjajo bodo lahko potegnil takratko. Ali pa tudi ne, odvisno kako so si začrtal prodajo domačih izdelkov, pridelokov....
|
|
|
|
darinka423. 08. 2021 21:11:37 |
Mislim da bo kdo skuril sklopko ob srečanju v strmem delu ceste s tem avtobusom. Nimaš se kam umaknit. In kar sem videla je bus že kar obtolčen. Ta cesta je primerna za osebna vozila. Že tako je bila zaprta kar nekaj časa ko so vlekli elektriko , da so postavili parkomate in še kaj. Kar se spomnim nikoli ni bilo težav ne s parkiranjem ne z vožnjo. Tudi poleti ne. Itak da se sedaj parkira ob cesti. Sej če postavijo rampo takoj za zadnjo hišo bodo imeli zlati mir , kar se pleha tiče. Potem tudi kočo lahko zaprejo. Zadnjič je pravil italianski pohodnik , ki se je vračal s Krna, da pride enkrat tedensko. Pusti vozilo vedno pri koči . In ob sestopu gre v kočo na kosilo.
|
|
|
|
tavzentroza24. 08. 2021 08:50:39 |
Promet je treba urediti tako, da se v času vožnje busa ,ki v tisti breg traja cca 15 min,omeji- ustavi promet za druga vozila.Že predlagano zgoraj.
|
|
|
|
ljubitelj gora24. 08. 2021 11:44:24 |
Saj se hecaš . Zapret javno cesto, da bo bus lahko vozil. Kaj pa domačini, lastniki parcel. Bus tam nima kaj delat s tem ogroža ostale, ker se morajo umikat, vozit nazaj. Sam da bo edn nekam zapeljal in se prevrni potem bodo pa spet pele metle kako vse pomest pod preprogo. Konec koncev pa saj tam nismo več dobrodošli in tud tistga busa večina noče srečat na tako ozki cesti. Tapametni bomo šli raje drugam to sodi v načrtovanje ture, ki se začne od domačega praga dalje....---->
|
|
|
|
12a3bc12. 10. 2021 17:20:20 |
V vasi Vrstno je tabla za popolno zaporo ceste, ker casto višje popravljajo se je pa v nedeljo dalo it mimo. Neven pa kako je čez teden.
|
|
|
|
darinka43. 01. 2022 14:57:33 |
Tam na parkirišču na planini Kuhinja je bil decembra znak postavljen prepovedano parkiranje za vsa vozila ob cesti nižje. Včeraj je bil ta znak obrnjen proti vasi in prepoved parkiranja za vozila 500 metrov naprej od parkirišča. Tudi sedaj ko ni sezone in se parkirnina ne plača. Od novembra do konca marca. Nisem pa videla parkomata. Najbrž so ga odnesli v dolino . In ga bodo pripeljali nazaj aprila. Ali bodo res postavili rampo , kot sem slišala. Mislim , da bodo marsikoga odvrnili s te strani od obiska Krna. Sicer so v poletnem času drugi pristopi in ne bo težav zaradi tega.
|
|
|
|
padez3. 01. 2022 16:50:46 |
Eh, tudi domacinom je dovolj tega prometa, od katerega nimajo nic, razen sitnosti ob srecevanju na tisti ozki cesti... Obrnjen znak bi rekel da je posledica tega, kar sem prej napisal...
|
|
|
|
darinka43. 01. 2022 17:27:18 |
Včeraj nisem srečala niti enega vozila na cesti od Kamnega do vasi Krn. Niti ob odhodu. Mislim , da imajo tu besedo občinski svetniki, ki v vasi ne živijo. Z domačini pa se res ne spomnim, da bi bile kdaj težave.
|
|
|
|
margu504. 01. 2022 12:05:06 |
Ali PD nima nobene besede pri tem ? Čigava je Koča na Pl. Kuhinja ? K razvoju turizma spadajo tudi prevozne ceste, naj kopirajo dobre izkušnje pri sosedih.
|
|
|
|
mirank4. 01. 2022 17:13:39 |
Koča je last pd Kobarid , prebivalcev vasi Krn ni čutiti saj ne vidiš nikjer nikogar. Pa tudi ne vem če jih je vseh skupaj kaj več kot 30.
|
|
|
|
winni5. 01. 2022 09:53:34 |
Cesta je še vedno v obupnem stanju, ampak važno da se najprej pobira parkirnina. V tujini je to drugače: najprej se zadeve pošlihta, nato pa primerno zaračuna obiskovalcem.
|
|
|
|
capraibex5. 01. 2022 23:00:54 |
Zadnje čase se zapirajo praktično vsi pomembnejši dostopi za daljše ture,povsod se pišejo kazni,javni prevoz je poleti slabo organiziran.Tudi marsikje se domačini arogantno obnašajo do planincev,zapirajo ceste,ki so javne,ali pa pričakujejo denarno odškodnino za prehod.Kaos brez primere.O konkretnih primerih pa kdaj drugič.
|
|
|
|
jax6. 01. 2022 08:55:58 |
Oj, samo mimogrede: kaj pa je tako obupnega na cesti na Kuhinjo?
|
|
|
|
mirank6. 01. 2022 16:54:10 |
No jaz sem bil tam 30. in to pa že moram reči, da je cesta kar v redu poštimana. Tisti del do vasi Krn, kjer je škarpa popuščala in je kazalo da bo vse skupaj zdrsnilo proti Gregorčičevemu slapu, je utrjen in preplaščen. Nova prevleka je tudi od zadnje hiše proti parkingu. Da je pa vse skupaj ozko je itak že znano in pri redkih srečanjih je treba pazljivo! Trenutno je najslabši del ceste takoj za vasjo Kamno.
|
|
|
|
darinka430. 01. 2022 21:52:15 |
Danes sem videla da bodo popravljali cesto tisti del , ki se udira iz Kamnega proti Vrsnem. Piše da bo popolna zapora.
|
|
|
|
darinka413. 02. 2022 19:45:49 |
Prekrasen dan je bil danes na Krnu. Sicer nekoliko vetrovno. In kakšnih minus 5 na vrhu. Sami poznani smo bili danes gor. Dereze se rabi od zavetišča do vrha . In tudi ob sestopu dokler je sneg. Vsi smo bili primerno opremljeni, kar je tudi prav.
|
|
|
|
mirank13. 02. 2022 20:18:23 |
Cesto Kamno-Vrsno popravljajo; popolna zapora je ob delovnih dneh v delovnem času. V času kosila odprto za prehod.
|
|
|
|
darinka428. 11. 2022 07:58:38 |
Včeraj kar sem videla so začeli z deli od koče ob poti bodo povlekli elektriko do planin. Sem že mislila , da bo žičnica do Krna. Nekoč je bila speljana s Kožljaka na Krn. Glede parkirnine je zaslužen župan . On je pač tako želel. Zapornica ni še aktivna . Je pa postavljena. Kar sem slišala včeraj, naj bi jo usposobili drugo leto. Karto pa naj bi pohodniki kupili najbrž kje spodaj v dolini. Baje so zaslužili premalo s pobiranjem parkirnine . Bodo potem več. Saj si pri koči lahko brezplačno parkiral. Marsikoga bodo še odvrnili od obiska Krna in ostalih vrhov . Zimsko sobo so urejali v zavetišču. Ker je prejšnje dni pihal orkanski veter je odprl vrata in je bilo potrebno ves sneg ven spraviti. Sedaj so vse to uredili. Dali polkna in uredili vrata , ki se odpirajo v zgornjem delu. Lepo bi bilo , da bi vsak za seboj pospravil in seveda zaprl vrata ob odhodu.
|
|
|
|
ljubitelj gora28. 11. 2022 21:03:37 |
Zapornice ni, tud parkomata ne več... razen če je kdo poškodoval in so odstranil.
|
|
|
|
Mojca19. 12. 2022 16:09:42 |
Sama sem bila gor 30.10. in na tabli je pisalo, da je parkiranje plačljivo od 1.4. do 31.10., tako da so verjetno parkomat do pomladi pospravili. Kontaktirala sem PD Kobarid in oni s tem nimajo nič. Za ta parkomat se je odločil Kobariški župan, ki je dejal, citiram: "Naša občina se je odločila, da bo pristopila k urejanju parkirnega režima na območju Planine Kuhinja in s tem je posledično parkirišče postalo plačjivo." Me pa zanima, če pridem pred 8.uro na Planino Kuhinja (od 8.ure naprej je potrebno plačati parkirnino) in če bi bila vsa prosta mesta za parkiranje pri koči zaprta ali je dovolj, da nastavim na parkirni uri čas prihoda, da ne plačam kazni (verjetno ni majhna)? Hvala za odgovor.
|
|
|
|
darinka419. 12. 2022 20:04:32 |
Ravno zadnjič ko sem se vračala s Krna sem se z dvema poznanima pohodnikoma pogovarjala o parkirnini. Da so premalo zaslužili s parkiranjem .Zato naj bi postavili naslednje leto zapornico . In naj bi kupili karto verjetno v dolini tisti , ki bi želeli s te strani v hribe. Potem sem zasledila naj bi bila zapornica kar v Vrsnem. Kar je nenavadno. Sicer bomo videli je rekel ta slep. Marsikoga bodo odvrnili. Ali pač.....
|
|
|
|
BT8820. 12. 2022 08:07:45 |
Naj dajo zapornice kar v Tolminu.
|
|
|
|
jax20. 12. 2022 08:14:38 |
To, da bojo naredili plačljiv kar dostop do vasi, v kateri živijo ljudje, pa mislim da je nov višek. No, počakajmo.
|
|
|
|
mirank20. 12. 2022 20:25:30 |
Temelj za zapornico je sredi ceste takoj za zadnjim levim ovinkom pred parkingom Tako je že od jeseni, da bi pot zapirali niže pa ne verjamem.
|
|
|
|
pepč21. 12. 2022 14:05:30 |
To je v sklopu urejanja planinpod Krnom. Na planini Zaslap in Slapnik urejajo komunalno infrastrukturo, tako opremljeni objekti bodo turistično, predvsem pa tržno zanimivi. Rad bi vedel kakšno je uradno mnenje TNP, upam, da bo dokumentacija kdaj javno dostopna. Hribi, predvsem pa TNP, postajajo dostopni le bogatašem.
|
|
|
|
darinka421. 12. 2022 15:14:52 |
Zadnjič je bilo vse razkopano proti planini Zaslap. Tik ob planinski poti.
|
|
|
|
mirank21. 12. 2022 15:35:32 |
Kako se ureja planine naj si gredo pogledat drugam, pa ni treba prav daleč, saj je že na gorenjskem bistveno bolje. Na planinah v posočju je kot da bi jih prinesla povodenj . Že samo za ureditev okolice ni treba nekih hudih akcij. Če pa TNP zahteva da ostajajo ruševine, avtohtoni zarjaveli plehi, koprive....pa da ni prometa nikjer, če se ne plača, potem se ga zaradi mene lahko tudi ukine
|
|
|
|
padez21. 12. 2022 16:22:28 |
Ja, pa sedez in "komanda" TNP je na Bledu. Tudi to nekaj pove...
|
|
|
|
Mojca25. 04. 2023 21:28:33 |
|
|
|
|
Mojca25. 04. 2023 21:28:47 |
|
|
|
|
Mojca25. 04. 2023 21:29:03 |
|
|
|
|
winni10. 09. 2023 08:03:13 |
Po današnjem videnem se kar strinjam z uvedbo parkirnine, parkirišče je bilo nabito z avti LJ tablic. Tudi v Ljubljani ne dobiš več brezplačnega parkiranja, tako da edino pravilno da vsaj nekaj vrnejo nazaj
|
|
|
|
georgia10. 09. 2023 21:00:07 |
Od kdaj pa je vsak, ki ima ljubljansko tablico, Ljubljančan? Z možem sva oba na Gorenjskem, pa imava tudi avta z omenjenimi tablicami. Moj prejšnji avto je imel celo mariborske! Pač avti so bili kupljeni rabljeni in tablice so ostale iste gor. Tako da brez posploševanja, prosim, verjetno na omenjenem parkirišču marsikdo sploh ni bil iz Ljubljane!
|
|
|
|
Evjuna11. 09. 2023 07:14:00 |
Ja, a je kaj narobe, če si Ljubljančan?!
|
|
|
|
mikkeni27. 01. 2024 11:32:06 |
Kdo sel v zadnjih dneh na Krn i kuhinje?
|
|
|
|
mikkeni20. 07. 2024 14:22:49 |
Včerajšnji jutranji skok na Krn, ter potem povratek z Batognico, da nastane lepa krožna pot. Pot brez posebnosti, brez gužve https://ma-uc.blogspot.com/2024/07/soncni-vzhod-na-krnu.html Je pa parkirišče plačljivo, kot je bilo že zavedeno v predhodnih objavah (do 2 uri zastonj, potem pa glede na cenik - 1 ura -> 1 eur.
|
|
|
|
maartin20. 07. 2024 16:51:30 |
Vračanje po celodnevni turi čez Krn na Kuhinjo je kar brutalen, nobenega zavetja in zelo monotona hoja. Kdor bo koristil brezplačni avtobus naj bo malce previden, ker prejšnji teden je peljal kombi za 8 oseb, na srečo nas je bilo za zadnji termin samo 5, prav lahko pa bi se zgodilo, da bi ostali zgoraj. Sicer je menda povpraševanja po takem prevozu letos malo.
|
|
|