Suhadolnik - Grintovec (via Streha)
Starting point: Suhadolnik (901 m)
Lat/Lon: | 46,3352°N 14,5102°E |
| |
Name of path: via Streha
Time of walking: 4 h 45 min
Difficulty: difficult marked way
Altitude difference: 1657 m
Altitude difference po putu: 1700 m
Map: Kamniške in Savinjske Alpe 1:50.000
Recommended equipment (summer):
Recommended equipment (winter): ice axe, crampons
Views: 163.950
| 9 people like this post |
Access to the starting point:
From the motorway Ljubljana - Jesenice take the exit Kranj - East and follow the road towards Jezersko, but only as far as the village of Kokra. In this village, just a few metres before the road crosses the bridge over the Kokra River, you will see a road leading towards Suhadolnik. The road turnoff is located when we are on the right side of the river (left bank) and the road marker is approximately 7 km. Follow this road to the parking area, which is about 300 m in front of the Suhadolnik farm.
Path description:
At the beginning of the parking lot, you will see mountain direction signs directing you to the road, which will take you to a small crossroads near the Suhadole farm in less than 5 minutes' walk. Here we continue on the right-hand road, and we follow it for about 5 minutes, or until we reach the place where the signs lead us to the ascending cart track. We continue for a short distance on cart track, and then the signs direct us to the right onto a footpath which climbs moderately through the forest. Higher up, we return to cart track, which leads us a few metres further to a forest road, which we then follow to its end (it takes about half an hour to get here).
At the end of the road, the marked path splits into two parts. Continue along the left-hand path (to the right, the slightly easier "Old Path"), which continues to climb along the folded cart track. A little further on, the markings direct us slightly to the right onto torrential layers of sand, and the path continues through the forest on the other side, where it starts to climb steeply. Higher up, we reach a small cave, and the path beyond it becomes technically difficult. With the help of a rope ladder, we climb a step higher, and the path then continues along a steep slope, where occasionally a wedge helps us. Higher up, the path turns to the right, climbs steep and, especially in the wet, slippery slopes and then leads to an excellently protected crossing. With the help of wooden steps or ladders and the aid of a rope ladder, we climb up the steep slope, which would be very dangerous without the aforementioned fixed safety gear. Higher up, we are helped by a few more pegs, and the route then lays down and crosses a short exposed slope, where we are helped by an emergency fence. Just a little further on, we come to the next ladder, which does not have a belay, but the crossing is not particularly difficult. There is a short descent into a small gully, which is crossed after this. On the other side of the gully we climb steeply (a few staples help us), and then the path slowly lays down and in a few 10 steps of further walking leads us to a place where it joins the slightly easier "Old Path".
There is a short cross-climb and the path leads us to a larger plain where the "old hut" once stod. Cross the tall grasses to the other side of the plain and arrive at a marked crossroads. Continue straight ahead (left Kočna over Grdi graben) along a moderately steep path, which continues to climb through lane of bushes. Higher up, the path completely lays down for a while, then leads us between dwarf pines, where it starts to climb more steeply. Follow this slightly steeper path, which offers increasingly beautiful views, all the way to the Cojzova koča on Kokrsko sedlo.
From the saddle, continue left in the direction of Grintovec, Kočna and Skute. The path climbs steeply immediately above the saddle and leads us slightly higher to a crossroads where the path to the bivouac under Grintovec and Skuta branches off to the right. Continue straight on the 'main' path, which lays down and turns slightly to the left, where it crosses the slopes of an undistinguished valley called Jama. The path then ascends in a switchback to the top slope of Grintovec - Strehe (this part is very dangerous for slipping in winter), where you reach the next crossroads. Continue to the right (Kočna on the left) along the path, which climbs up the top slope of Grintovec quite steeply. The initially grassy slope is quickly replaced by rocks, which then follow us on the path. The increasingly scenic route, from which we can enjoy ever more beautiful views, then quickly leads us to the top of Grintovec.
In winter, the path is prone to avalanches and there is a high risk of slipping.
Suhadolnik - Kokrsko sedlo 2:30, Kokrsko sedlo - Grintovec 2:15.
Pictures:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
Discussion about the trail Suhadolnik - Grintovec (via Streha)
Show older messages
|
saso.alpinist27. 08. 2008 |
Tale pot je res odlična. Zahtevna res ni ampak moraš vseeno imeti malo kondicije ker je kar dolga. S prijateljem sva šla včeraj na Grintovec po tej poti in sva hodila do Cojzovega doma približno 1h 50min in še 2 urci do vrha ampak sva veliko slikala vmes in bi lahko prišla gor še prej. Najbolj pa paše jota v Cojzovem domu ob sestopu z Grintovca. Je pa pot iz Kokrškega sedla v Kamniško bistrico precej zoprna zaradi terena po katerem hodiš...in te zato precej bolijo noge Ampak...lepa tura in še lepša gora.
|
|
|
|
saso.alpinist27. 08. 2008 |
No ja...res da sva še mlada (stara sva 15 let) ampak ta tura ni ravno nevarna. Kmalu greva še na Ojstrico in kasneje Septembra s planinskim društvom še na Sonnblick (3106m)...kar bo najin osebni višinski rekord. Imava pa življenski cilj postati alpinista in doseči vrh Mont Blanca pri 18-ih letih. Večini se zdiva nora ampak taka pač sva...zaljubljena v gore in naravo...kva čš
|
|
|
|
velkavrh26. 07. 2009 |
Danes se je na Grintavcu odvijal gorski tek.Štartali so od koče v Kamniški Bistrici pa do vrha Grintavca.Zmagovalec je dosegel čas eno uro in devetnajst minut,kar je le štiri minute za rekordom.bilo je tristo prijavljenih tekmovalcev.Gledalcev je bilo po celi trasi od Cojzove koče do Grintavca ogromno.Bilo pa je tudi lepo vreme.In jaz sem bil s kolegom Dušanom tudi navijač na vrhu Grintavca.Nikoli še nisem bil prisoten na takšni tekmi-res nekaj izrednega.
|
|
|
|
Hribec14. 08. 2009 |
Kakšna je prevoznost ceste do Suhadolnika? Če mogoče cesta je tako slaba kot do Valvazorjeve koče je kar malo škoda avta z spuščenim podvozjem.
|
|
|
|
barjus14. 08. 2009 |
Cesta doo Suhadolnika je čisto normalna. Sem in tja je kaka luknja zaradi vode ampak ni treba velike pazljivosti da prideš mim. Se da pridet gor brez posebnosti z vsakim avtom. Bla tam dva dni nazaj.
|
|
|
|
jacoby654. 11. 2010 |
Ali mogoče kdo ve v kakšnem stanju je cesta do Suhadolnika. V soboto namreč nameravam na Grintovec.
|
|
|
|
serajko5. 11. 2010 |
Včeraj je bila normalno prevozna
|
|
|
|
nata2429. 01. 2011 |
Mogoče kdo ve, kako je s cesto do Suhadolnika ali je bolje iti s Kam. Bistrice?
|
|
|
|
pelican29. 01. 2011 |
Do Suhadolnika pomoje z dobrimi zimskimi gumami ne bi smel biti problem. Snega je ravno toliko, da je belo, na sončnih legah ga je pa že pobralo.
|
|
|
|
gornica22. 06. 2011 |
Pozdrav vsem ljubiteljem gora! Zanima me, če je šel kdo pred kratkim na Grintovec iz Suhadolnika čez Streho.Kakšna je pot? Nameravamo v nedeljo gor po tej poti. Hvala za vse koristne informacije.
|
|
|
|
Damien_8322. 06. 2011 |
Pot je v celoti kopna, dobro zavarovana..razen prva lestev je že malo ˝boga˝ (potrebna manjšega popravila)ampak se da prehodit, drugače pa brez večjih posebnosti Lp
|
|
|
|
tomko22. 06. 2011 |
Danes sem bil na Grintovcu in pot je povsem normalno prehodna kot je omenil že Damien 83. Samo lestev je zmajana zadnja če greš gor čez Taško in en klin malo naprej. Prva pa ko se vračaš?!?
|
|
|
|
Damien_8322. 06. 2011 |
sem se zmotu, druga je... se opravičujem
|
|
|
|
gornica23. 06. 2011 |
Damien in tomko hvala vama za koristne informacije. Torej, če bo vreme ugodno, Grintovec pade!Lp
|
|
|
|
hund-titan23. 06. 2011 |
je mogoce pridet s psom na Grintavec.Na sliki vidim,da so na poti tudi lojtre,kar je najvecja prepreka,ki jo se lahko moj pes brez problemov obvlada.Bi lahko pricakoval kaj tezjega?Hvala tistemu,ki se bo potrudil z informacijo.
|
|
|
|
velkavrh23. 06. 2011 |
Od Suhadolnika se najlažje pride na Cojzovo po stari poti, težja je prek Taške-tam pa imaš lojtre. Torej po stari brez težav prideš. Od Cojzove pa na Grintavec po običajni prek takoimenovani poti čez Streho. Je dobro označena-ne moreš zaiti. Kmalu nad kočo je križišče za Skuto- ta pot gre na levo, še kakih dvajset minut pa še levi odcep na Ovnov čer na Spodnje Dolce na bivak pod Kočno in naprej na Kočni. Za psa je edino malo neprijetna precej skalnata pot kake pol ure pred vrhom. Za to pot rabiš od Suhadolnika okrog pet ur v eno smer zmerne hoje. Želim obema veliko užitka- pa seveda vodo s sabo za prijatelja! L. P.
|
|
|
|
velkavrh23. 06. 2011 |
Popravljam - odcep na Skuto gre desno, naša pot na Grintavec pa je leva.
|
|
|
|
GregorC11. 08. 2011 |
V soboto me mal vleče sm gor, pa me zanima v kakšnem stanju je cesta do Suhadolnika? LP
|
|
|
|
ZionExpress11. 08. 2011 |
Danes bil na vrhu, fenomenalen dan, motili so le Čehi v supergah. Cesta do suhadolnika je normalno prevozna, seveda če prilagodiš hitrost. na kakih mestih je malo razjedena zaradi vode, ampak se jih da brez problema obiti.
|
|
|
|
_sandra_21. 08. 2011 |
Včeraj, 20.8. smo bili na Grintovcu. Pot do parkirišča pri kmetiji Suhadolnik je ok, nobenih večjih lukenj, tako da se brez problema pride do tja. Mi smo šli naprej do Cojzove koče po stari poti, ko se pride z gozda med skale, je do sredine še vidna markacija, potem pa ne tako da smo se zaplezali malo naprej in šele z vrha skal opazili naslednjo markacijo, da moramo levo pot do grintovca pa vseeno zahteva nekaj kondicije
|
|
|
|
panda21. 08. 2011 |
Jaz sem se vračal v petek (20.08.) dol po stari poti od koče proti parkirišču. Ne vem, kako ste lahko "zgrešili" smer do koče. Ko prideš iz gozda sledi kratek sestop v grapo, kjer v polkrogu obideš v levo hudourniško grapo izpod Kalškega grebena. Na steni levo je velika rdeča pika, sledi vzpon po balvanih in levo na potko do križišča cca 15 minut (združita se poti (stara pot-lahka pot in pot Čez Taško). Je že res, da je dol orientacija lažja, pa vendarle?
|
|
|
|
_sandra_21. 08. 2011 |
nismo bili edini, ki smo "zgrešili", res da smo šli prvič, vendar je markacija na skali za levo vidna šele ko greš mimo ali si nad njo, da jo vidiš z višje skale..nam je pač vzelo 15 dodatnih minut, za kar se nismo preveč sekirali
|
|
|
|
Enka28. 08. 2011 |
Se tudi jaz strinjam, da so oznake pri tisti grapi pod Kalškim grebenom čudne. Mi smo tudi že začeli plezat, a smo hitro nehali, ker sem vztrajala, da takšno plezanje na Hribi.net ne more bit označeno kot lahka pot . In sem imela prav, smo potem našli prehod, naknadno pa še markacijo .
|
|
|
|
Janiel7417. 09. 2011 |
Po včerajšnjem Mangrtu pa danes nenačrtovano po tej poti , spodaj čez Taško Zelo lepa pot, kar fajn vreme, čeprav z meglo na vrhu. Je treba izkoristit preden bo sneg
|
|
|
|
gaco23. 11. 2011 |
Zdravo! Jst se nameravam podat na Grintovec ta vikend, pa me zanima če so še pogoji za to, s te mislem na sneg. Ker se nisem bil gor.
|
|
|
|
ananina23. 11. 2011 |
Po tej poti sem šla na Grintovec v soboto 19.11. pa ni nič snega. Srečno!
|
|
|
|
vito6325. 11. 2011 |
Pot na Grintovec je suha in varna. Šel danes gor po stari poti. Hvala Sandra za tvoje opozorilo, tam res lahko zgrešiš stezo, ki je po tvoji zaslugi nisem-sem dal oči na peclje.Mogoče bi imel še pripombo pri opisovanju poti do nekaterih izhodišč-npr,da bi bilo navedeno,koliko km se je treba voziti od glavne ceste do njih.V primeru neprevoznosti teh cest , bi bil to pohodniku, ki se prvič odpravlja na določeno turo, dobrodošel podatek,saj bi vedel,koliko dodatne poti po prehodil, če bi se na vsak način odločil za določeno turo in avto parkiral na najbližjem mestu za parkiranje. V konkretnem primeru je od vasi Kokra do parkirišča 2600 m-slabe pol ure hoda. Od krožišča pri Kranjskem Mercatorju pa do tam,kjer zapustimo glavno cesto (pred mostom v Kokri) pa cca 17 km. Sicer pa hvala za drugače dober opis poti .
|
|
|
|
gaco27. 11. 2011 |
Grintavec je večeri padel, vreme je bilo lepo sončno, skratka super. Edino lestev tazadnjo bi lahko zamenjal ker je že pošteno sprhnela. Pa spodaj pri glavni cesti bi lahko pisalo da je toliko in toliko km do parkirišča, ker za prvič pa po temi nisi ziher če greš prav. Ampak vseeno super tura se splača.
|
|
|
|
Amanda15. 01. 2012 |
Včeraj sva se s kolegico odpravile na vrh. Najino izhodišče je bilo pri kmetiji Suhadolnik.Na poti zelo spremenljive razmere od pršiča, ledu na posameznih mestih, do kložastega snega ki ne zdrži lastne teže in se v posameznih kosih proži pod lastno težo. Zatorej cepin in dereze obvezna oprema. Pa vendar sva na sami poti srečale ljudi, ki so bili brez ustrezne opreme, torej derez in cepina. Sicer pa na vrhu polaren mraz ob pomoči vetra . Tura pa resnično za dobro kondicijsko pripravljene. Razgledi pa čarobni
|
|
|
|
robis10. 09. 2012 |
Včeraj sem bil prvič na Grintovcu in kar dober tempo sem imel glede na označen čas.Suhadolnik-Cojzova koča 1.45 dvajset minut oddiha in do vrha še 1.45.Nisem planinec ki bi redno premagoval take višinske razlike zato sem kar ponosen na svoj čas,še posebej zato,ker grem v hribe mogoče največ 10x na leto pa še to v hribe do 1500m.Upam sicer,da se to spremeni.Lep pozdrav vsem ljubiteljem gora.
|
|
|
|
jax10. 09. 2012 |
robis: Me kar preseneča, da se tu še ni pojavil cel kup komentatorjev z besedami: v hribe se ne hodi dirkat, treba je hodit z užitkom, ne hitro ipd. V glavnem, še preden se bo pojavil kak tak komentar, naj jaz rečem nekaj: Bravo! Lep tempo (se da tudi precej hitreje, ampak saj to ti je najbrž jasno ...). Očitno si spopsoben precej več, kot se ti je doslej zdelo.
|
|
|
|
katty23. 10. 2012 |
Tak čudovit jesenski dan, kot je bil današnji, je pač treba izkoristiti . Gor Čez taško, dol po stari poti. Odlično . Čez taško jeklenice in seveda lojtrce popestrijo pot, razgledi pa...ah,sej nebi sploh izgubljala besed. Čez streho na vrh, iz Cojzove koče dol pa po stari poti. Hodili sva tudi po hudourniški grapi, ki je kar fajn zanimiva. Skratka, lepa tura, tista pika na i-vzpon preko Mlinarskega sedla,pa je manjkala . Lea trasa, tko da sem brez pripomb.
|
|
|
|
matic.m24. 10. 2012 |
Pozdravljeni! Rad bi podal nasvet moderatorju pri opisu ''Dostop do izhodišča''. V temi se zelo slabo vidijo oznake iz ceste, ki te pripeljejo do kmetije Suhadolnik. V opisu je pa tudi malo nerodno napisano kako priti do kmetije (V omenjeni vasi bomo le nekaj metrov preden cesta preči most čez reko Kokro, opazili cesto, ki pelje proti Suhadolniku. Odcep ceste se nahaja, ko smo na desni strani reke (levi breg), oznaka ceste pa je približno 7 km)- mislila sva, da morava že pred prvim mostom, ki preči Kokro zaviti desno. Ker je kar nekaj mostov, ki prečijo Kokro, priporočam, da se opis poti do izhodišča (Suhadolnik) spremeni nekako v tej smeri. V vasi Kokra moramo trikrat (3x) prečiti reko Kokro. Pred četrtim prečenjem reke Kokre zavijemo desno na makadamso, kjer bomo takoj na začetku opazili table, ki nas usmerijo proti Suhadolniku. Hvala za razumevanje. Upam, da nisem preveč zakompliciral, ampak včeraj sva ta odcep v temi našla po nekajkratnem poskusu. Osredotočila sva se na prvi most, ki preči Kokro in tam iskala odcep. Zato se mi zdi smiselno, da se spremeni opis. LP
|
|
|
|
redbull17. 04. 2013 |
je kdo hodil po tej poti do kokrskega s. v kratkem ali se prevč ugreza? lp
|
|
|
|
Nastasja21. 03. 2015 |
19. marca so na poti na Grintovec našli dereze. Kdor jih pogreša, naj kontaktira Marjana Kastelica (Marjan Kastelic-Muša) na fb.
|
|
|
|
gandalf22. 03. 2015 |
dereze so ze nasle lastnico in so ze skoraj na poti k njej
|
|
|
|
esque22. 03. 2015 |
To je pravilna planinska etika. Respect!
|
|
|
|
natalia2319. 10. 2015 |
POZDRAVLJENI PLANINCI,ALI MORDA VE KDO ČE JE KJE PRI DOMU IN NA VRHU MOŽNO DOBITI ŠTEMPILKO ZA KNJIŽICO?
|
|
|
|
subaru20. 10. 2015 |
Ena štampiljka se nahaja na samem vrhu (mislim da še ni pod snegom ), druga pa, če me spomin ne vara , v zimski sobi v Cojzovi koči.
|
|
|
|
seinfeld21. 06. 2017 |
Včeraj sva šla s sinom po tej poti, gor čez Taško, nazaj po stari poti. Meni osebno je pot čez Taško lažja, ker je mnogo bolj varovana z lojtrami in zajlami. Stara pot je precej strma s kar nekaj plezanja in krušljiva. Pot do vrha Grintovca tehnično ni težka, je pa strma in kondicijsko izjemno zahtevna, pa še nazaj je treba priti. Kdor nima za sabo nekaj treninga, bo imel težave. Na to opominja nekaj spominskih tabel ob poti. Sicer je bilo vreme čudovito, na vrhu brezvetrje. Pot je dolga dobrih 13km, s postanki vred sva bila nazaj pri avtu v sedmih urah.
|
|
|
|
seinfeld21. 06. 2017 |
Pa še to; za dostop do izhodišča upoštevajte gornji nasvet matica m. Cesta je solidna, s kombijem ni problema, kak nižji avto bi se mi pa smilil.
|
|
|
|
Enka21. 06. 2017 |
Na stari poti je le eno mesto, kjer si je treba parkrat malo pomagati z rokami. Se pa strinjam, da je to mesto in del poti po njem (za dol) zaradi krušljivosti in grušča zoprno.
|
|
|
|
jurski27. 12. 2018 |
Za staro pot ne vem, vendar pri prehodu čez Taško priporočam uporabo čelade. Na najbolj strmem in zavarovanem delu poti je veliko grušča, ki se proži navzdol. Danes je prišlo do spontanega proženja kamenja nad mano, ki je na srečo zletelo mimo mene.
|
|
|
|
janez416. 07. 2019 |
Cesta je do parkirišča na Suhadolniku normalno prevozna, v nekaterih delih je potrebna manjša pazljivost.
|
|
|
|
croslo31. 07. 2019 |
4.8. namjeravamo na Grintovec po poti koju opisuje Ljubica Š. Ima li netko nove informacije o poti, jeli još uvijek neprohodna.
|
|
|
|
croslo31. 07. 2019 |
Hvala, hvala, veliko hvala, Enka.
|
|
|
|
som693. 08. 2019 |
Če sledite markacijam je pot normalno prehodna.Pot čez Taško se trenutno ne uporablja za sestop.Je pa pobočje nad Suhadolnikom dejansko popolno spremenjeno.Lp
|
|
|
|
šoni28. 10. 2019 |
Enka zavajaš hrvata, on sprašuje za izhodušče suhadolnik
|
|
|
|
mirank28. 10. 2019 |
V treh mesecih si je že sam ustvaril pravo sliko kako je
|
|
|
|
Enka28. 10. 2019 |
Šoni, malo bolje poglej, preden koga obtožiš, da zavaja. Težke besede so to. Croslo je 31.7.2019 spraševal za pot in jaz sem ga usmerila na zapis dRM z dne 27.7.2019, ki se začne takole: "Danes na Grintovec od Suhadolnika....". Vseeno verjamem, da se je croslo imel na Grintovcu fino
|
|
|
|
kozorog949. 06. 2020 |
Pozdravljeni, v planu imam pohod na Grintovec (čez Streho). Kako je s potjo iz Suhadolnika - ali sta tako pot čez Taško kot stara pot markirani? V kakšnem stanju je zdaj pot čez Taško, je še vedno poškodovana in zaprta? Katero priporočate?
|
|
|
|
sla10. 06. 2020 |
Pot Čez Taško je uradno zaprta in so označbe spodaj in zgoraj s priporočilom, da se uporabi Stara pot. Dejansko je pot Čez Taško precej poškodovana v zgornjem delu, ker je bil zemeljiski plaz, v srednjem delu pa so poškodovane lojtrce - polomljene in ponekod uničene.
|
|
|
|
ms_primoz4. 08. 2020 |
Stara pot (proti Cojzovi koči) je ok in lepo markirana. Čez Taško zaprta, vendar nekateri hodijo po njej.
|
|
|
|
kuzmanb26. 08. 2020 |
Pot čez Taško naj bi bila zdaj popravljena. Lahko kdo potrdi?
|
|
|
|
blazgrum28. 08. 2020 |
Včeraj sem bil na Grintovcu čez Taško in lahko potrdim, da je pot sanirana. Pri spustu sem srečal markacista, ki sta urejala še prvo lestev pri vzponu. Vse ostalo je že urejeno.
|
|
|
|
Lenakr16. 06. 2022 09:32:14 |
Je bil kdo pred kratkim na Grintovcu po tej poti, in sicer čez Taško? Je ok prehodna?
|
|
|
|
Spelcarocket16. 06. 2022 15:24:48 |
Bila teden dni nazaj,normalno vse,je prehodna. Lp
|
|
|
|
Lenakr17. 06. 2022 07:37:48 |
Hvala!
|
|
|
|
Kanjanez25. 09. 2022 14:35:04 |
Za spust uporabil to pot. In jo "skrajšal" tako, da ni potrebno it do koče (tabla 0,5h preden bi se spustil do koče). Pot malo izpostavljena in na trenutke strma. Ne bi jo priporočil "nedeljskim" obiskovalcem - raje po opisani poti; vrh-sedlo-Suhadolnik.
|
|
|
|
DuKu17. 09. 2023 16:45:16 |
Lepo prosim, če mi poveste kaka je cesta do parkirišča Suhadolnik. Hvala.
|
|
|
|
maartin17. 09. 2023 18:44:43 |
Cesta je do parkirišča normalno prevozna za osebna vozila. Je sicer malo načeta na dveh delih, ampak za normalen avto sploh ni bojazni.
|
|
|
|
DuKu18. 09. 2023 08:45:27 |
Hvala
|
|
|
|
Zdenkob13. 08. 2024 17:57:53 |
Je cesta do Suhadolnika po poškodbah zaradi neurja že normalno prevozna?
|
|
|