Hiking - Hribi.net

Slovensko Hrvatski Home News Archive
Hiking
Danes narejena tura. Zjutraj mraz v Zadnjici je pritiskal, ampak po poti sva se pošteno ogrela. Pri domu nam je sonček zaželel dobrodošlico.
Vse ok, pot zgledno urejena oz. prehodna. Srecno
danes pa po 7grabnih na Španovga,po grabnu je lepo prehodno,vode je malo.. naprej od Skavarjevega rovta pa po nemarkiranih poteh in planinah tam
Zanimiv, čeprav precej zahtevnejši je vzpon po JZ grebenu, ki se konča povsem na vrhu Kozjeka. Sestop pa po zgoraj opisani poti.
Hvala Hajni, planina čaka pa klopca tudi...
Ne gre za pot, ampak zgolj smer (zapisano v zg. komentarjih). Pred desetletji ko je bila še pot, je bila ta pod vrhom opremljena s pravimi stopn
Zapeljala sva se do parkirišča, kjer cesta preći potok Čemšenik. Nadaljevala po makadamu proti Kremsu in potem po panoramski poti (Pla
To turo sem obdelal kakšen teden po otvoritvi krožne poti. Odlična tura!
Evo nekaj fotk od danes, vreme odlično, snega pa je bilo kar nekaj pa še fajn zmrznjen, priporočljive dereze. Vendar ga hitro pobira, &
Danes opravljena tura . Fantazija, prekrasno vreme. Priporočam za izlete.
Glede na to, da je zadnji komentar iz leta 2017....en popravek. Zelo lep izlet, tudi z otroci. Celotna pot odlično markirana (hvala markacis
Danes isto izhodišče in isti cilj. Za pot sem izbral tisto, ki jo je opisal @mirze. Luštna, le kratka. Zmerne hoje slabo uro.
Izhodišče poti je cca 100 metrov naprej, kjer se v levo odcepi makadamska cesta. Po njej še 50 metrov do urejenega parkirišča na desni
Zasledil sem da je bil bivak demoliran in odstranjen v celoti brez namena ponovne postavitve. To pa zaradi posledic vandalizma obiskovalcev.
Bratovljo peč
Hvala za obvestilo. Sem zbrisal stavek.
Izgleda lepo.
Pred leti sem šel po zahodni poti gor in dol, včeraj pa po zahodni gor in vzhodni dol malo za spremembo. Moram reči, da je vzhodna pot
Zasledil sem, da je bila marca predstavitev idejnega projekta vrednosti cca 9miljonov eur. Predvidena je ena sama kabina kapacitete 80 oseb. Ni&#
Nekaj popravkov po vseh teh letih. Odcep desno na sliki 23 je bolje, da ignorirate. Po dveh markacijah praktično neprehodno oz. vse zaraš
Prekrasna in zelo atraktivna pot, vendar je res le za takrat ko je zelo suho.
Konjska peč - Vajnež, je bila moja pot. Nekje na zadnji tretjini, se priključi potki od Trilobita. Lovska je luštna pot, moraš pa po
Bili danes po tej poti. Na zacetku drseca zaradi vlage, listja, spolzki kamni. Drugače pa lepa pot, prijetna stezica z lepimi razgledi. b
Bongo, hvala za info Bomo šli, ko nam dvignejo ukrepe
V bistvu, na blatnem kolovozu izbereš desni spoznanje ožji kolovoz, ki te pripelje do markacij.
Oj. Sem bil včeraj 13.11. gor po tej poti. Začetni plezalni del do grebena z jeklenicami, je v zgornji polovici poln stop, kjer je spod
Po Crete Rosse na Veliki KOritnik: https://simsoneblog.wordpress.com/2020/11/14/veliki-koritnik-po-ferati-crete-rosse/
Dobro uro pred začetkom policijske ure tja in nazaj...Temna je bila danes izrazito večerna ura. Še je bila meja megle in nizke obla
Danes prvič na tej poti. Zelo prijetna pot, dosti bolj kot sem pričakovala. Vse tako kot je v opisu, mogoče je čas hoje malo
danes po tej poti,mimo jame in Obrance do Kočne in še do doma..cela pot ok,le na nekaj delih malo spolzka,tudi mirna,od Podmežakle do Ko
Lep izlet, večinoma po borovem gozdu z nekaj pogledi predvsem na severno stran. Najlepši pa je zgornji del Obolna in prostrani razgledni tra
Na goro iz jeseniške smeri. Slike za vas, uživajte v meglicah in lepše nam bo... https://jelenkamenmajdag.blogspot.com/2020/11/lepotica-nad-prep
ker je bil danes tak meglen dan in se mi je zluštal mal sonca vidt sem se odpravil sem gor,no na Škrbini je bilo še megleno,sicer malo se je skoz
Ni mi jasno, zakaj še niso namestili zajle pri vzponu na batognico, tam kjer je bila letos že ena smrtna žrtev. Ali pa bi vsaj označili pot
Hvala, velkavrh. Se strinjam glede čelade. Običajno jo imam na glavi, tisti dan pa sem jo pozabil. Pesem v filmčku je od Eddija
danes pa ravno obratno kot včeraj,samo nekaj ljudi po poti,na vrhu krasen razgled,naša dolina vsa v soncu,proti Kranju pa zid megle..podaljš
Z ženo so naju premamili opisi pristopa po grebenu med Krmo in Kotom, a sva najino turo zaključila na Trti, saj je vzpon na Macesnovec pre
AAvrikelj ne klobasaj neumnosti...
Včeraj prvič na tej poti. Res lep pohod, ki traja raje malo več kot je navedeno. Ampak je vredno, v tem času lepo barvito. Si
pa spet turca po moji različici poti pred pl.Dole danes zelo blatno in spolzko,drsalnica naprej pa vse ok,na Španov vrh po neoznačeni p
Ferata je res precej kratka, je pa dober trening in fajn popoldanski izlet, saj je daljši dostop, zanimivo je tudi prečenje mostu čez r
Idealen dan za obisk samotnega grebena nad Kotom in Vrati. Vsakič posebej sem navdušen nad prekrasno speljano potjo , ki v kot narisanih kl
Še en pristop je na Bavški Grintavec in sicer iz Bavšice čez vrh Ruš in Vrh Brda čez Mali Grintovec. Je kar dolga tura. Brez
Sli včeraj, na tabli piše 50 min, dejansko prideš prej, 40 min res lepe poti...na vrhu pa fantastičen razgled
Uh, Tadeja, popravi že tole "slovensko-hrvaško" mejo. Glinščica je vendar v Italiji.
po včerajšnji daljši turi po Karavankah danes ena kratka na Mirco,sem pa šel gor po Rudni poti iz Murove na Zg.Pejce,potem pa po neoznač
Danes smo šli na ta hrib. Naj povem da sva zgrešila drugi odcep in prišla do mejnikov . Od tam pa v strmino, bilo je kar strmo v tistih trava
Dolina je en takšen poligon športnih aktivnosti na prostem. Poleg pohodništva, boste tukaj našli še športno plezanje, kraške jame in tri simpati&
Glede na to,da smo vezani na domače občine, sem včeraj naredila to pot. Pravzaprav prvič. Moram reči, da mi je bila supe
Zanimiva pot priporočam. še kratek video iz poti https://youtu.be/nZJwptOybJI