Hiking - Hribi.net

Slovensko Hrvatski Home News Archive
Hiking
Zdrav,zanima me, če lahko parkiram pri tovorni žičnici? Lp
mmax13... bravo, malo takih, ki napišejo, da se pač ne da z glavo skozi zid. Za vsako ceno, pa naj bo želja še tako močna. Je vse preve
Nisem iszkušen gora. Kakšno turo mi priporočate na Mangart? Po italijanski ali slovenski strani. hvala
Če greste po tej poti prvič priporočam krožno pot s povratkom čez Razor.
Ni problem ,tudi ob cesti smo vedno dobili prostor. Srečno.
Jaz bi šel brez. Spodaj pridejo prav, ampak je ta del v primerjavi s tistim, kjer so ti samo v napoto, tako kratek, da se mi jih ne bi zdelo vred
Včeraj smo šli s Selle Neveje. Po poti 636. Do odcepa za Prevalo. Nadaljevanje po melišču pod vznožjem Lope. Na vrh , kjer so v pomo&#
Pot je lepo urejena, krasni naravni detajli ob poti. Parkirišče v Mojstrani pri muzeju je v zgodnjih urah prazno, prav tako sedaj ni več
Furlanova pot je res super za vse, ki vstopate v svet feratarstva. Moj opis poti skupaj z Otmarjevo najdete na tej povezavi https://tadejatravels
Ferata Spodnji plot je zagotovo najtežja naša športna ferata. V povezi najdete podrobnejši opis ferate. https://tadejatravels.com/clanek/plezanje
11.09.2020 sem šel čez ferato in je popolnoma obnovljena. Tako,da tudi z otroci ni problema.
Včeraj iz Krme skozi škrbino na Triglav. Pot od Planike se mi sploh ni zdela hudo krušljiva, je povsem normalno prehodna, tudi za nazaj. Mid
zimska oprema ni potrebna ,je brez snega.sem šel po tej poti en teden nazaj.Lp
Tudi tazadnji C/D skok bo zmogel z popkovino za počitek in uporabo skobe v steni...
Spet po tej poti iz Bl.Dobrave,mimo Katarine okoli Homa,potem pa na to pot.. po poti vse v vredu,sem šel do vrha in nazaj po isti poti,pa nazaj n
Je tudi lepa pot od cerkvice navzdol čez kalvarijo ( 128 Stopnic) in nato okoli jezera. Lepi kraj.
Iz Zapleča je pot vidna. Vsaj mi nismo imeli težav. Cesta pa polna lukenj.
Današnji dan je bil kot nalašč za vzpon na Teme, saj je orientacija še kar zahtevna. Da ja ne bi kaj zgrešila, sva skočila na Veliki P
Tudi jaz nisem na vrhu našel žiga, se ga pa dobil v koči pod Bogatinom.
v soboto prehodila pot, nazaj po plezalni. Lepa turca, v redu označbe, lep razgled le motili oblaki.
Ker sem s Prisojnika vedno sestopal po grebenu, sem se tokrat odločil za Slovensko pot. Ime zazveni prijetno, kar pa za pot ne velja. Bolj b
Pri sliki 63, je potrebno biti pozoren, da zavijemo ravno proti Kredarici in ne desno proti Staničevemu domu. Tu je včeraj kar nekaj p
Lušna tura, podaljšana na Planino Razor in čez vrh Vogla nazaj do "opustelega" Ski hotela. Varovala na Vrh nad Škrbino ok, vreme pa je tudi
Danes sem ponovno opravil vzpon na malo Mojstrovko po enoletni pavzi. Prvotno sem bil namenjen na Hanzijevo, a sem zaradi gneče v steni, prv
Danes smo trije izurjeni opravili z Amalijo. Do vrha Montaža nam je vzela 6 ur.Amalia je zelo vzorno opremljena, je pa trenutno težava na zahodni
Precej zračna in malo varovana pot a hkrati zelo lepa in zanimiva. Potrebno je biti previden zaradi krušljive podlage, drugače pa je po
Res je, tudi ta pot ni za vrtoglave. Če kdo misli, da se bo s potjo iz Doliča izognil vrtoglavemu grebenu med Malim in Velikim Triglavo
Slab kilometer od Litostrojske koče na Soriški pl. v smeri B. Bistrica se ostro levo odcepi makadamska gozdna cesta, ki pelje do sedla Vrh B
Sem bil na Lago di Sorapiss pred dobrim tednom. Za informacijo ostalim: mesto kjer se poti razcepijo je uničil plaz tako da je potrebno pre&
Pa sem ga končno osvojil začeli ob 3h zjutraj iz Krme,že takrat je bil parking nabito poln,komaj smo našli prostor.. dobra družba in v
Danes po tej poti na Prisojnik. Kot kaže je pot že urejena, varovala so OK, nekatere jeklenice izgledajo čisto nove. Je pa res po celem Vrši
Drago to je le naslov članka po moje
Sem parkiral tam prejšnji teden. Cesta iz Mrzlega studenca, mimo Medvedove konte do Rup je super. Pa tudi druga, ki se odcepi za Šport hotelom, j
Konec avgusta sem zasledil prispevek da je pot sanirana v celoti
Včeraj na Velikem vrhu. Prvotni plan ni bil tak, ampak cestna zapora v Jelendol je naredila svoje. Do tja je možno priti samo, če si ta
Dolina Tamar in slap Črne vode...Do Tamarja po cesti, nazaj po pešpoti. Kraljevala je v torek megla, prav nič se ni videlo, nikamor.
Turbo najlepša hvala..zardi nesporazuma sem celo kopalke nesla na Razor,seveda jih nisem nikjer uporabila hehehe....Hvala ti za idejo saj imam na
Da, pot je primerna za psa, sem jo z mojo psico prehodila sredi julija - po tej sva se spuščali. Edina težava je lahko vročina, saj gre
9.9.2020 sva šla po opisani poti od Koče na Planini pri Jezeru proti Zasavski koči na Prehodavcih in se po Dolini triglavskih jezer (&#
Glede na to, da imam na pol gamsa, mislim, da tu ne bo težav Bila sem z njo tudi že na Vrtači, po markirani in po neoznačeni iz Suhega
Danes priplezal na Mrzlo goro iz Okrešlja. Obiska malo, mislim da vsega 8 pohodnikov. Pot le ni tak bav bav kot se zdi. Je vredna malo strahospo
Vzpon na Črno goro me zaradi strmine vsakokrat preseneti, je pa trenutno tudi začetek malo težje "vdeti" saj se na tem območju izv
No, ja, jst sem se tud na Špik čez Lipnico precej namatrala, hodila nekaj manj kot 5 ur. Na Škrlatico sem šla od Pogačnikovega doma, kj
Lepa. Glih prav dolga da se malo pretegnes
Po zadnjem deževju je pot do slapov bila menda poškodovana. Mogoče kdo ve, če je pot že sanirana do te mere, da je uporabna za pohodnik
Evo posnetek cele plezalne poti od Kredarice do Triglava https://www.youtube.com/watch?v=k0M2uLvmUSk&ab_channel=zgembo77
Evo še videoposnetek cele plezalne poti iz Kredarice na Triglav https://www.youtube.com/watch?v=k0M2uLvmUSk&ab_channel=zgembo77
Tam, ko se z glavne ceste zavije na makadam, je tabla za prepovedan promet (razen za lastnike zemljišč), tako da se pot malenkost podaljša .
Aha, zdajle šele vidim, opisana je zgornja pot, ki vodi pod slapom. Ja most je popravljen in gremo lahko direktno po spodnji feratici nazaj do kl
Ferata je kar spodobno težka, nekje težavnosti naše Mojstrane (zgornji srednji razred). Ključni del malo po začetku bi rekel je (sicer