Forums / Slovenija / Julian Alps / Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice

Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice

velkavrh30. 07. 2011 21:21:45
Danes kljub slabi vremenski napovedi celodnavna tura od Krme na tri triglavske koče, zraven pa še obe Vrbanove špice. Štart ob šestih zjutraj iz Krme. Kar hitro se pride do planine Pagerščice. Tam je letošnji pastir zaprl pastirsko kočo obiskovalcem. Pa tudi na vodo se tu ne moremo več zanašati. Pri povratku je bila voda zaprta. Nad planino pa proti Planiki na Kurico, kar je malo zahtevnejša pot. Za Planiko pa na plezalno pot proti Kredarici. Na Kredarici smo v slabi uri. S Kredarice po prek grebena Rži na Staničevo kočo. Rž ponuja pravi trening za Trigav. S Staničeve pa na Visoko Vrbanovo špico, kar je čisto lahko in blizu. Od tu naprej pa na plezalno na Spodnjo Vrbanovo špico, kar pa je izredno zahtevno, ne glede ali greš na vrh ali nazaj.Ne zmanjka jeklenic in ostalega železja eno uro. Po povratku pa za Rjavino nazaj v Krmo.
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Pastirska koča na planini Pagerščici sameva.1
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Tokrat grem na Planiko na Kurico.2
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Pot čez Kurico ni od muh.3
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Planika4
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Za kočo je na desni plezalna pot za Kredarico.5
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Pogled s poti na Kredarico na Rž kamor nas po Kredarici vodi pot.6
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Kredarica7
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Kapelica na Kredarici.8
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Triglav danes.9
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice S Kredarice na Rž.10
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Tudi čez Rž kot na Ttiglav.11
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Od Staničeve koče takoj na Visoko Vrbanovo špico-vrh-2408m.12
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Pa še pogled proti Begunjskemu vrhu preden gremo naprej.13
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Kmalu za vrhom Visoke Vrbanove špice se začne zahtevni del plezalne poti na Spodnjo Vrbanovo špico.14
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Še en odsek zahtevne plezalne poti.15
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Pogled skozi okno Vrbanovih špic na sosednji Cmir.16
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Vrh Spodnje Vrbanove špice.17
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Ima vse -za žigosat in za vpisat, markacista sta ravno med mojim pohodom obnavljala oznake, torej ne moremo zgrešiti poti, sicer pa je samo ena-gor.18
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Še pogled na Rjavino z vrha Spodnje Vrbanove špice in gremo nazaj na Staničevo kočo.19
Krma, Planika, Kredarica, Staničeva koča in obe Vrbanove špice Takoj povratek proti Krmi -leva pot nad kočo pod Rjavino- kmalu za križiščem za Rjavino ali Krmo mimohod črede kozorogov-prvič sem jih videl letos.20
Bojan_A30. 07. 2011 21:26:14
Dobre ture maš ti, povečini zelo dolge! nasmeh
otiv30. 07. 2011 21:29:46
Velkavrh saj ti ne bodo gore pobegnile,noge se bodo pa počitka veselile.velik nasmehmežikanje
Srečno!
ljubitelj gora30. 07. 2011 21:41:51
Jaz bom te vremenarje poslal nekam v tri krasne, vidim, da si se imel lepo. Pri nas je bilo ob 12.00 uri, kot ob 21:30 uri zvečer. A ni cool tisto plezanje po skobah, jeklenicinasmeh