Forums / Slovenija / Julian Alps / Krožna tura nad sedmerimi jezeri

Krožna tura nad sedmerimi jezeri

sg89. 09. 2018 20:48:10
Ali je kdo šel krožbo pot nad sedmerimi jezeri? Koliko ur bi potrebovala za takšno pot. Planina blato-čez štapce-velika ticarica-velika zelnarica-kanjavec-prehodavci-malo spicje-veliko spicje-koca pri sedmerih jezerih-cez prode nazaj do planine blato. Hvala za informacije
bbugari19. 09. 2018 20:54:05
Ves dan.
dima10. 09. 2018 14:06:02
Cel dan pa še fejst pohitet
alesserap10. 09. 2018 14:31:04
Za en dan bo hudiceva
Rutil10. 09. 2018 17:07:41
odvisno od kondicije in časa za pavzo/fotkanje. več kot 10h bi rekel.

jaz sem za (pomoje) krajšo turo (koča pri Savici-tičarice-zelnarica-kanjavec-prehodavci-v.špicje-koča pri savici) potreboval ca. 11,5h od avta do avta. ampak je bilo poletje, torej dan dolg in se ni mudilo.
zdaj imamo že jesen in bi blo treba kar tempo usekat da prideš še po svetlem do avta. ampak zakaj razbijat orenk tempo ob tako lepi turi; sploh na jesen je triglavska dolina čisto preveč kičasta* in si zasluži daljši obisk. raje si časti 2 dni dolgo turo nasmeh

*kičasta - v dobrem pomenu besede nasmeh
serznoz10. 09. 2018 17:46:02
Vzemi si dva dni za: Blato - Krstenica - Mišelj vrh - Mišelj konec - Vrh Hribaric - Vršaki - Prehodavci (nočitev) - Špičje - Koča pri Sedmerih - Blato
lencka23. 09. 2018 10:57:37
Objava najbrž malce pozna kar se tiče trenutnih vremenskih razmer, saj je bilo v četrtek in petek čisto drugače, kot včeraj ob sestopu v dolino, pa vseeno...
Startala sva pri Savici v četrtek zjutraj in se povzpela čez Komarčo. Kar precej je bilo mokro, saj je prejšnji dan deževalo. Od Črnega jezera naprej( tam se je nekaj pogumnih celo zmočilo z mrzlo vodo) po Lopučniški dolini je bilo potrebno kar paziti, saj so bile skale mokre in blatne. Pri Sedmerih jezerih je bilo že nekaj ljudi, večina tujcev. Prvotni načrt je bil, da prečiva Tičarice in Zelnarice, vendar se je po vrhovih vlekla megla, zato se odločiva za dolinsko različico. Ob Ledvički naju zato lep svizec nagradi s poziranjem...Pri Zelenem jezeru odvijeva desno proti Hribaricam in ker se megla razkadi, se podava preko Kanjavca proti Doliču. Ob vzpenjanju proti vrhu so markacije obledele in težko sledljive, tako da greš malo po občutku. Odlično na novo markirano pa na drugo stran proti Doliču...kjer prespiva. V koči je bilo veliko ljudi.
Zjutraj se prebudiva v jasno jutro, počakava eno najbrž zadnjih helikopterskih dostav in namesto na vrh jo mahneva proti Trenti do odcepa na Kanjavčeve police. Pot za sladokusce, ki nudi prečudovite razglede...po polici sva prepodila tudi kralja z velikimi rogovi-prav nič mu ne drsi nasmeh
Na nekaterih mestih je pot res ozka, ponekod se je potrebno skloniti, SVK pa sva brez potrebe nosila s seboj, saj sta jeklenici le na dveh mestih.Pravijo, da od viška glava ne boli velik nasmeh
Spust po pošodrani strmi poti proti Prehodavcem nama popestri močeradek črne barve, katerega sem videla prvič. Prvi je bil velik cca 3cm, dobro da ga nisem pohodila nasmeh Tudi nekj rožic še cveti.
Ker je bil dan še naprej kičast, se odločiva prečiti še Lepo špičje...spet razgledi, da dol padeš, pot pa prav zanimiva, malo izpostavljena, na koncu 2 jeklenici pri spustu z Velikega špičja. Pazljivost je potrebna po celi poti, pri spustu še posebej, saj gremo dol po zelo strmih travah.
Ker je bila vremenska napoved za soboto že deževna, sva potegnila še naprej do Koče pod Bogatinom. Ta pa se vleče kot jara kača...malo dol, malo gor...levo in desno po nepreglednem gozdu, na trenutke že imaš občutek da hodiš v krogu velik nasmeh
Končno zagledaš ljubko hišico, ki je v prvi svetovni vojni služila kot bolnica. In ravno so se domačini pripravljali na spominsko mašo ob 100 letnici konca vojne. Če še ne veste, imajo tukaj najboljše štruklje na svetu !!!
Vreme jim je močno zagodlo, saj je začelo deževati že pred osmo uro zjutraj, zato nisva čakala maše. Ob sestopu sva srečala gospoda župnika, ki je najbrž prejšnji dan premalo molil za lepo vreme ali pa je molil za dež, da ne bi bilo treba gor velik nasmeh
Ko sva se peljala ob Bohnjskem jezeru proti domu, je lilo kot iz škafa, v spominu pa sva imela prečudovito pot, nova poznanstva in prijazno osebje vseh štirih koč...
pot na Komarčo4
proti koči pod Bogatinom66
konec popotovanja :)69
peter229. 06. 2022 18:06:15
Včeraj s planine Blato proti planini Dedno polje. Tam sva zavila v dolino za Kopico. Vse do sedla Vrata je pot kopna, sneg prečiš le par metrov in ni strmo.
S sedla Vrata sva prečila po prečnici pod Vršaki. Tudi ta pot je povsem brez snega.
Spust v dolino Triglavskih jezer in naprej proti Dvojnemu jezeru.
Vsa pot je trenutno pravi botanični vrt. Rastejo že cvetlice, ki po navadi zacvetijo šele konec julija.
Preko Fužinarskih planin vrnitev do avta, kjer naju je zadnje pol ure pošteno namočil dež.
Slike:
Ob Zelenem jezeru1
zokipoki29. 06. 2022 18:19:24
Hvala za fotografije Peter! nasmeh
Srečno!
Enka29. 06. 2022 20:17:14
Hvala za info glede prečnice pod Vršaki! Lepa turca, planiramo podobno, le da bomo vključili vseh 7 jezer (ja, vem, dolga bonasmeh).
peter230. 06. 2022 13:46:14
Ni problema, hvala obema!
Želim vam prijetno pot in ne prevroče vreme brez neviht.
Lp
Peter S.
Enka24. 07. 2022 18:41:49
V ponedeljek je bilo pravšnje vreme za ogled vseh Triglavskih jezer. Okrog 6.30 na Blatu komaj še kako prosto mesto (no, ob cesti so bila), pot do Pl. pri Jezeru pa je potekala v prijetnem hladu. Od tu naprej v glavnem sonce, razen sem ter tja v dolini Za Kopico, kjer sva splašili radovednega gamsa in srečali prav malo ljudi. Na Vratih se odločiva, da greva še na Zelnarico, kjer še nisva bili. Dobra odločitev je to, pot res ne vzame več kot 1 uro s fotkanjem in vsem ostalim vred. Do Zasavske koče se malo vleče, kar že vem, sploh spodaj pri jezerih je kot v kotlu. Vroče. Gibanica in pijača pri koči pašeta. Po dolini proti Dvojnemu jezeru se zabavava z iskanjem svizcev, ki jih je vse polno. Na meliščih pod Tičaricama naju dolgo zabava družinica, mladički so radovedni in ne ubogajo žvižgov za umik. Škoda le, ker je bila na tem delu pot zelo prometna, kar jih je vseeno plašilo. V Koči pri Dvojnem jezeru ugotoviva, da skrbijo le za zaloge piva, zato jo mahneva kar naprej proti Črnemu jezeru. Noge so že utrujene, zato so strmi stopničasti spusti v prvem delu poti odveč. Vode v jezerih je malo, v Črnem se to zelo pozna. Greva kar dalje, prvič po poti proti Planini Viševnik. Enkrat sem tu gor brala, da je pot dolgočasna in blatna. No, v tej suši hujšega blata nisva srečali, pot je pa tudi kar hitro minila. Pri Bregarjevem zavetišču je nekaj turistov, ki se zabavajo s kravami, zato greva tudi tu kar naprej - ali nazaj, kakor vzameš - na Planino pri Jezeru. Tam si končno privoščiva pijačo in še preden naju ujame mrak, sva pri avtu. Doma pa v trdi teminasmeh