Forums / Slovenija / Kamnik Savinja Alps / Visoki vrh 1459m čez Štularjevo pl.- krožna tura

Visoki vrh 1459m čez Štularjevo pl.- krožna tura

viharnik18. 05. 2011 21:32:19
Že kakšen teden nazaj,ko je sonce še toplo sijalo sem naredil kratko a zelo lepo turo na Visoki vrh 1459m,ki mejno predeli doline Makekove Kočne in Ravenske Kočne.Pot je potekala kar od glavne ceste Zg.Jezerskega pri odcepu ceste do Makekove kmetije,slapu podora Čedce ali Velikega vrha.Po kakšnem km hoje se pot odcepi levo do mogočnega kmeta Makeka,ki je zagradil ves njegov teren.Le ta ni nič kaj prijazen in je dobro hitro in le po poti prečkati njegovo posestvo.Nad kmetijo se poševno v levo vzpne kolovoz,kjer na desnem ovinku sledimo markacijam.Le te nas popeljejo v gozd,kasneje višje hodimo po lepi poti,samotni tišini in prekrasnih razgledih na divja ostenja Jezerske Kočne in Grintovca.Pot prečka studenec,kjer področju pravijo domačini Sp.in Gornje jezeru 1230 in 1330m.Od tod smo kaj hitro na sedlu med Visokim vrhom in odcepom za Češko kočo,nedaleč spodaj pa Štularjeva pl.
...,sem krenil še na bližnji Visoki vrh kot velik razglednik severnih pobočji KSA.Tu gori je krasna vršna planota z lepimi drevesnimi osamelci.Razgled od tu sega vse do Stola in Triglava.Ker je sonce že zahajalo,sem se kmalu odločil za povratek krožno preko Štularjeve planine in kmetije Ancelj do jezera.Tam sem ob pogledih na jezero spil ta novi pomarančni Radler in še par km po levi vzporedni makadam poti prispel na izhodišče.Tura je zelo lepa z različnimi panoramami pa tudi ne tako dolga,da jo ne bi zmogel prav vsak popotnik.Slik ni,Lp.
pohodnik1119. 05. 2011 08:29:39
Rok in Tadej saj ni pomembno, da sta izbrisala moj komentar, ki sem ga dal na versko vsebino viharnika. Ne glede na to, menim naj vsak varuje v karkoli želi, da taki zapisi pa sem vsekakor ne sodijo, pa me čisto nič ne briga kdo ga varuje ko hodi v hribe....
Tadej19. 05. 2011 08:42:15
Pozdravljen pohodnik11

Tvoje sporočilo je bilo izbrisano zato, ker je bil predhodno iz viharnikovega opisa umaknjen tisti del, ki se ne navezuje na trenutne razmere v gorah.
Ker v viharnikovem opisu ni bilo več tistega kar si ti zapisal v svojem komentarju, je ta postal brezpredmeten in sem ga zbrisal.

Lp, Tadej
velkavrh2. 06. 2011 07:41:32
Jutri, torej v petek začnem hoditi po tako imenovani jezerski transferzali, če se reče kako drugače me prosim popravite, seveda, če bo vreme zdržalo. Začnem s Kozjim vrhom, ki je nekako najkrajši. Če se prav spomnim, kako leto nazaj, je spadal zraven še Stegovnik, Pristovski Storžič, Goli vrh, Veliki vrh in Virnikov Grintavec. Baje se dobi specialka Po Jezerskem sredogorju z vsemi označenimi vrhovi in potmi. Ali o tem zemljevidu kdo kaj ve? Za Visoki vrh recima sploh nisem vedel. Lahko me kontaktirate po zasebni pošti. Hvala!
ločanka8. 12. 2022 09:17:56
Tudi midva sva se včeraj povzpela na Visoki vrh nad Jezerskim in čez Štularjevo planino delala krožno turo. Začela sva na parkirišču ob prav privlačnem potoku Jezernica, in se sem tudi vrnila, a povsem z druge strani. Do Kačjega robu je bila najina smer proti Češki koči, tam pa sva zavila s poti ostro levo, kar v tem času počne tudi večina obiskovalcev teh koncev. Med potjo sem obujala spomine na že dolgo nazaj opravljene vzpone po tej poti proti Češki koči, nekaj se mi je zdelo še isto, nekaj drugače. Naslednjič pa mogoče po poti od Makeka, če bi šlo brez krega in prepovedi seveda. To je vedno odbijajoče, kot je zgoraj to omenil že viharnik.

Na vrhu sva se naužila lepih razgledov, jih nekaj shranila za spominnasmeh in se spustila dol preko Štularjeve planine v Ravensko Kočno. Tako sva s prijetno hojo do Planšarskega jezera in naprej ob potoku Jezernice povsem obkrožila greben med eno in drugo dolino Kočne. Prav lepo je bilo in sem še prideva, sva bila enotnega mnenjanasmeh!