Prelaz Vrhe - Source of Sotla -

mountain ranges / Karawankssource of sotla / Prelaz Vrhe - Source of Sotla

Prelaz Vrhe - Source of Sotla

Starting point: Prelaz Vrhe (426 m)
Destination: Source of Sotla (640 m)
Difficulty of skiing: easily
Map:
Hiking equipment (winter):

Z avtoceste Ljubljana - Maribor se usmerimo na izvoz Dramlje in cesti naprej sledimo v smeri Šentjurja, Rogaške Slatine in Rogatca. V Rogatcu pa nas oznake za Donačko goro usmerijo levo na nekoliko ožjo cesto, kateri nato sledimo proti vasi Žetale. Na manjšem prelazu, ravno na mestu, kjer se konča občina Rogatec, bomo na desni strani opazili nekoliko večje parkirišče, kjer parkiramo.

S parkirišča se najprej sprehodimo do prelaza, nato pa nadaljujemo po glavni cesti v smeri izvira Sotle. Že po nekaj korakih spusta po cesti, na samem začetku vasi Čermožiše, pa nas oznake za izvir Sotle usmerijo desno na makadamsko cesto, kateri sledimo le nekaj 10 metrov. Tu bomo opazili označen kolovoz, ki z makadamske ceste zavije v desno in se začne zmerno vzpenjati skozi gozd. Vzpon nadaljujemo po dobro označenem kolovozu, ki nas višje pripelje do gozdne ceste, kateri sledimo v levo, le ta pa nas hitro pripelje do lovske koče (Koserjeva koča).
Takoj za kočo zapustimo makadamsko cesto, saj nas markacije usmerijo levo na peš pot, ki se začne strmeje vzpenjati skozi strnjen gozd. Pot nas kmalu pripelje na širok greben Maclja, kjer se položi, nato pa se nadaljuje z nekaj krajšimi vzponi in spusti. Ko se nam odpre lep pogled na Donačko goro, zapustimo greben in pot nadaljujemo rahlo desno, po kolovozu, ki se začne spuščati. Po nekaj minutah spusta pridemo do naslednjega razpotja, kjer nadaljujemo ostro levo (rahlo desno Trlično in Lipovec). Naprej se zložno vzpenjamo po travnatem kolovozu, nato pa nas oznake za izvir Sotle usmerijo desno na stezico, po kateri se v minuti nadaljnje hoje spustimo do izvira.

On the way: Koserjeva koča (650m)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla prelaz_vrhe - Source of Sotla