Rehabilitation center St. Radegund at Graz - Schöckl - hiking path

mountain ranges / Mountains eastern from Murschöckl / Rehabilitation center St. Radegund at Graz - Schöckl

Rehabilitation center St. Radegund at Graz - Schöckl (hiking path)

Starting point: Rehabilitation center St. Radegund at Graz (795 m)
Destination: Schöckl (1445 m)
Path name: hiking path
Map: Grazer Bergland - Schöckl - Almenland-Teichalm - Stubenbergsee, Wanderkarte 1:50.000, WK 131
Hiking equipment (winter):
Author: Glogo

Z avtoceste Maribor - Gradec / Graz - Lienzen (A9) se usmerimo na izvoz Gratkorn-Süd, prvi odcep za predorom Plabutschtunnel. Zavijemo levo v smeri Graz-Andritz.
V naslednjem semaforiziranem križišču zavijemo levo v smeri Weiz, St. Radegund. Cesti sledimo do konca (Približno 3 km), kjer v križišču zavijemo spet levo v smeri St. Radegund.
Po 4 km smo pozorni na odcep levo v smer Rinegg. Peljemo se skozi kraj Rinegg do Rehabilitacijskega centra, kjer v krožišču izberemo 3. izvoz in nadaljujemo po klancu navzgor.
Po 200 m parkiramo desno na manjšem parkirišču.

Od parkirišča nadaljujemo po cesti rahlo navzgor, mimo odcepa za spodnjo gondolsko postajo, nato še mimo kraja, kjer se nam z desne strani priključi planinska pot.
Po približno 900 m pridemo do odcepa, kjer nas smerne table usmerijo levo proti vrhu Schöckla. Po 70 m zapustimo širšo makadamsko pot in krenemo levo v gozd.
Sledimo poti skozi gozd. Pri lovski koči nadaljujemo po levi poti skozi gozd. Desna pot bi nas pripeljala do parkirišča "Schöcklkreuz". Pot skoz gozd postane strmejša.
Pot je ves čas zelo dobro označena. Na nekaterih mestih prečkamo cesto ali pa se je držimo le nekaj deset metrov. Ko pridemo iz gozda, se nam odpre pogled na planino pod Schöcklom.
Držimo se shojene poti. Po nekaj minutah zagledamo kočo in oddajnik. Nadaljujemo levo po travnati poti do ceste. Sledimo poti v smer manjšega oddajnika.
Po nekaj minutah prispemo do križa, od koder imamo čudovit razgled na vse strani.

On the way: Stubenberghaus (1430m)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl rehabilitacijski_center_st_radegund_pri_gradcu - Schöckl