Selski most - Chapel Na Koren -

Selski most - Chapel Na Koren

Starting point: Selski most (427 m)
Destination: Chapel Na Koren (550 m)
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (winter): ice axe, crampons
Author: heinz

Z avtoceste Ljubljana - Jesenice se usmerimo na izvoz Lesce, ter z vožnjo nadaljujemo proti Bledu. Na Bledu v križišču za bencinskim servisom z desne zavijemo levo v smeri Ribno, Selo. Po 2. km vožnje, v križišču pred vasjo Ribno zavijemo rahlo desno proti Selu, kamor prispemo po kratki vožnji. V križišču na sredi vasi zavijemo levo v smeri Sava, Kupljenik. Cesti, ki se spusti in malo za tem izgubi asfaltno podlago sledimo do mostu preko reke Save Bohinjke.

Od izhodišča krenemo čez most, na drugi strani pa se napotimo desno po kolovozu, kamor nas usmerjajo oznake Boh. Bela, Kupljenik, Talež. V kratkem na razpotju nadaljujemo naravnost (levo Talež) in zatem na razcepu kolovoza še rahlo levo. Pot se kmalu prične vzpenjati in dobivati videz gozdne vlake. Sledi dvojni ovinek v katerem prezremo levi odcep gozdne vlake in nadaljujemo za oznako Kupljenik, po poti ki se vzpenja po pobočju v smeri zahod. Ponovno kolovozu podobna pot nas višje pripelje do mostička z leseno ograjo, kjer ugledamo kapelico Na Koren. Na drugi strani mostička že po nekaj metrih skrenemo s poti levo in stopimo v bližino kapelice, od koder se nam odpre lep razgled na Blejsko okolico z gradom in bližnjimi hribi, ter na Karavanke v ozadju. V bližini kapelice naletimo tudi na prijetno klopco.

Trip can be prolonged to next destinations: Sveti Štefan (Kupljenik) (35 min), Planina Prihod (1 h 40 min), Babji zob (2 h 10 min)
Recommended: similar trips, trips from the same starting point,
selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren selski_most - Chapel Na Koren