Škofja Loka (Vincarje) - Lubnik - ridge path

mountain ranges / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje and Jelovicalubnik / Škofja Loka (Vincarje) - Lubnik

Škofja Loka (Vincarje) - Lubnik (ridge path)

Starting point: Škofja Loka (Vincarje) (356 m)
Destination: Lubnik (1025 m)
Path name: ridge path
Map: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje, Kod-Kam, Izletniška karta, 1:50.000
Hiking equipment (winter):
Author: Kriška

Zapeljemo se v Škofjo Loko in nadaljujemo z vožnjo v smeri proti Selški dolini (oz. Stari Loki), vendar le do začetka Podlubnika - peljemo mimo dvorane Poden in malo za tem v križišču zavijemo levo v naselje Podlubnik ter poiščemo parkirni prostor v bližini vrtca Najdihojca (Podlubnik 1D), ali pa se mimo tega parkirišča zapeljemo malo naprej po prvi ulici desno in ko zagledamo odcep ozke poti v levo, zavijemo nanjo ter se peljemo kakšnih 100 m. Tik preden se pot konča pred mostičkom (le za peš hojo) čez Selško Soro, bomo na svoji levi strani videli majhno parkirišče za kakšnih 5 avtomobilov, kjer parkiramo. Če parkiramo v bližini vrtca, gremo do konca poti ob njem in pridemo do steze, ki nas vodi malce navzdol, nekaj metrov do omenjenega malega parkirišča.
Pred izletom priporočam ogled lokacije na zemljevidu najdi.si ali google maps.
Uradno se markirana pot z Vincarij začne pri Mini hotelu (ki ga s steze ob Sori vidimo na nekoliko oddaljeni vzpetini nad naseljem) in se nato po poti po travniku ob robu gozda spusti do Selške Sore, kjer se združi s potjo opisano zgoraj.

S parkirišča se napotimo do nekaj metrov oddaljenega mostička preko Selške Sore, ki jo po njem prečkamo in takoj za mostom zavijemo desno na stezico, ki vodi ob rečni strugi. Smo na predelu imenovanem Vincarje. Na svoji levi imamo najprej travnik in nato polje, kmalu pa zagledamo na nasprotnem bregu Sore malo hidroelektrarno, mimo katere gremo. Še naprej hodimo po stezi in kasneje širši poti ob strugi, dokler ne zagledamo na drevesu ob poti na desni strani že precej od lubja "objeto" smerno tablo za Lubnik, ki nas usmeri v breg na levo. Pot, ki se zmerno vzpenja, je na začetku skoraj nevidna (zaradi odpadlega listja), je pa dobro označena (markacije na drevju). Hodimo skozi redek gozd, po kakšnih 15 minutah hoje pot postane bolj vidna in kmalu pridemo do razpotja, kjer pred seboj vidimo dve smerni tabli - desna kaže pot na Lubnik po grebenu, na levi pa piše samo "Lubnik", malo naprej na drevesu ob stezi v tej smeri pa je napis "Gabrovo".
Mi se usmerimo na desno stezo (Lubnik po grebenu), ki se še nekaj časa zmerno vzpenja skozi redek gozd, nato pa postane strma in skalnata in nas po grebenu najprej pripelje na Mali Lubnik, s katerega se nato nekoliko spustimo in se nato ponovno povzpnemo do cilja. V zadnjem delu poti se naša pot združi s potjo, ki pripelje na Lubnik z Gabrovega.

On the way: Mali Lubnik (894m)
Recommended: panorama, similar trips, trips with the same destination
skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik skofja_loka__vincarje - Lubnik