Srednja vas-Poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas - by road

mountain ranges / Škofjeloško, Cerkljansko hribovje and Jelovicachurch of the holy cross at brezje above srednja vas / Srednja vas-Poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas

Srednja vas-Poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas (by road)

Starting point: Srednja vas-Poljane (395 m)
Destination: Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas (511 m)
Path name: by road
Difficulty: easy unmarked way
Map: Škofjeloško in Cerkljansko hribovje 1:50.000
Hiking equipment (winter):

a) Zapeljemo se v Škofjo Loko, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Žirem. Za Poljanami prispemo v naselje Srednja vas-Poljane (cestna oznaka je le z napisom Srednja vas), kjer se sredi naselja prične opisana pot. Ob izhodišču ni urejenih parkirnih mest.
b) Zapeljemo se v Gorenjo vas v Poljanski dolini, nato pa z vožnjo nadaljujemo proti Škofji Loki. Že kmalu prispemo v naselje Srednja vas-Poljane, kjer se ob križišču sredi naselja prične opisana pot. Ob izhodišču ni urejenih parkirnih mest.

Z glavne ceste nas oznake za cerkev Sv. Križa usmerijo na stransko cesto, ki se nadaljuje proti severu in nas vodi med hišami. Le malo naprej gremo desno, ponovno v smeri Sv. Križa, še nekaj korakov naprej na neoznačenem križišču pa rahlo levo. Sledi vzpon ob potočku, ob novejši hiši pa cesta zavije nekoliko v desno in preide na drugo stran potočka, od katerega se nato oddaljimo. Sledi hoja skozi ozek pas gozda, ob vznožju travnikov pa cesta zavije še enkrat desno in se prečno vzpne do manjšega zaselka, kjer se razcepi.
Po asfaltni cesti se nadaljuje nekoliko krajša pot, ki se nadaljuje po cesti, na dvorišču ob znamenju pa se nadaljuje za nekaj minut daljša pešpot, ki vodi skozi gozd.
Nadaljujemo po cesti, ki nas hitro pripelje do mežnarije pri Sv. Križu, od koder se vzpnemo do manjšega sedelca, kjer se nam priključi pešpot in pot iz Poljan oz. naselja Dobje.
Tu gremo desno in se mimo kapelice ob razgledih na okolico vzpnemo do bližnje cerkve Sv. Križa.
Opis in slike se nanašajo na stanje januarja 2021.

Recommended: similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas srednja_vas-poljane - Church of the Holy Cross at Brezje above Srednja vas