St. Wolfgang - Schafberg - via Schafbergalm

mountain ranges / Northern Limestone Alpsschafberg / St. Wolfgang - Schafberg

St. Wolfgang - Schafberg (via Schafbergalm)

Starting point: St. Wolfgang (545 m)
Destination: Schafberg (1783 m)
Path name: via Schafbergalm
Map:
Hiking equipment (winter): crampons, ice axe
Author: Mowa

Skozi karavanški predor se zapeljemo v Avstrijo ter nato po avtocesti do Salzburga. Nadaljujemo vzhodno po cesti B158 do vasice Strobl na robu Wolfgangsee-ja. Nato sledimo oznakam za St. Wolfgang (prbl. 5 km) kjer parkiramo. Urejena parkirišča na obrobju vasice so brezplačna. Pot peš nadaljujemo v smeri centra, od tam pa vzporedno jezeru po Pilgergasse, Sternallee ter Ried. Po prečkanju zobate železnice ulici Ried sledimo še prbl 100 m, nato se usmerimo desno v hrib. Ko se znova približamo železnici opazimo oznake za Schafberg, ki jim sledimo vse do vrha.

Asfaltni cesti, ki pelje skozi gozd, sledimo do kmetije Aschinger, kjer nas oznake usmerijo rahlo levo na široko makadamsko pot. Tudi ta poteka skozi gozd, razgled na sosednje gore pa je vse lepši. Gozd za nekaj časa zapustimo na planini Dorneralm, široka pot pa nato tik preden presežemo gozdno mejo preide v stezo. Na planini Schafbergalm se ob pogledu na vrh Schafberga priključimo makadamski cesti iz smeri Winkl/Mondsee. Sledimo oznakam. Pot po prečkanju železnice (vmesna postaja železnice) preide v stezo, ki se kar strmo vzpenja najprej do končne postaje železnice, nato še do koče ter vrha.

Recommended: similar trips,
st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg st_wolfgang - Schafberg