Tinčkova koča - Begunjščica -

mountain ranges / Karawanksbegunjščica / Tinčkova koča - Begunjščica

Tinčkova koča - Begunjščica

Starting point: Tinčkova koča (1070 m)
Destination: Begunjščica (2060 m)
Difficulty: partly demanding marked way
Difficulty of skiing: very demanding
Map: Karavanke - osrednji del 1:50.000
Hiking equipment (summer): helmet
Hiking equipment (winter): helmet, ice axe, crampons
Access to starting point:

We drive to Žirovnica and follow this road towards lake Završnice. Road is leading us most of the time by a brook and brings us to a crossroads. We direct to left and keep on driving till a parking lot on the end of the road at Tinčkova koča (cottage).

S parkirišča pri Tinčkovi koči nadaljujemo po širokem kamnitem kolovozu v smeri koče pri izviru Završnice. Že po nekaj korakih hoje pa nas markacije usmerijo rahlo desno, na nekoliko bolj strmo peš pot, ki se vzpne čez razgledno travnato pobočje, nato pa se vrne na prej omenjeni kolovoz, kateremu sledimo v desno. Kolovoz, ki se razmeroma strmo vzpenja skozi gozd, pa nas po nekaj minutah nadaljnje hoje pripelje do pašne ograje, za katero pridemo na označeno razpotje.
Nadaljujemo desno v smeri Roblekovega doma (naravnost koča pri izviru Završnice) po poti, ki se naprej sprva zložno, nato pa vse strmeje vzpenja skozi gozd. Strmina hitro popusti, pot pa zavije nekoliko v desno, kjer preči razmeroma strma pobočja. Po krajšem prečenju pot zavije v levo in se začne zelo strmo vzpenjati po manjši precej strmi dolinici. Zelo strma in gruščnata pot (pri sestopu velika nevarnost zdrsa) se višje za kratek čas položi, nato pa zavije v desno, kjer se v okljukih vzpne čez ponovno zelo strma pobočja. Višje strmina popusti in pot nas pripelje na stranski greben Begunjščice, po katerem se v nekaj minutah nadaljnje hoje povzpnemo do Roblekovega doma.
Od doma nadaljujemo desno v smeri Velikega vrha na Begunjščici po poti, ki gre že po nekaj korakih v gozd. Pas gozda, ki je kratek se hitro spremeni v grmičevje in višje v rušje. Po dobrih 20 minutah vzpona od Roblekovega doma pa pridemo na naslednje razpotje, kjer ponovno nadaljujemo v smeri Velikega vrha, ki je z 2060m najvišji vrh Begunjščice. Pot naprej se prečno vzpenja, po mestoma precej strmih južnih pobočjih Begunjščice. Prečna pot, ki nam nudi lepe razglede na Gorenjsko pa ima v zgornjem delu večje število orientacijskih zank. Zaradi velikega števila pohodnikov in ovc so v zgornjem delu nastale številne stezice, ki nas lahko hitro speljejo s prave poti. Da ne bi zašli, kar se lahko v megli hitro zgodi se držimo leve (zgornje) sicer zelo slabo markirane poti. Pot, ki je v mokrem tudi nevarna za zdrs, pa nas nato le pripelje na razgleden vrh.
Izhodišče - Roblekov dom 1:45, Roblekov dom - Begunjščica 1:30.

On the way: Roblekov dom na Begunjščici (1657m)
Recommended: panorama, similar trips, trips from the same starting point, trips with the same destination
tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica tinckova_koca - Begunjščica