gorskidecek / Zadnja sporočila

Začete teme:
Komentari:
gorskidecek17. 06. 2013 19:25:47
hvala za čestitke...lepo je bilo..
gorskidecek31. 10. 2012 16:07:06
Igor ! Čestitam.. Imaš lepe slikice...
gorskidecek27. 10. 2012 07:55:55
Bil je čudovit dan za nas vse 4-ri..Posebno še za našo slavljenko..Lep dan, lepa vidljivost, prijetna in razigrana družba in prav na vrhu so nas prišli pozdravit še kozorogi..Nikamor se nam ni mudilo..Prej preden smo prišli do avta, nam je stezico razsvetljevala svetla lunica. To nam je nudilo še poeben čar...Skratka bilo je enkratno !!
gorskidecek7. 10. 2012 21:46:24
Hvala vsem za čestitke..Včerajšnji pogledi z Jalovca so bili enkratni, skratka, prečudoviti...Saša in Bojan! Lepo je da smo se srečali prav na Jalovcu..Tudi midva z zvončnico upava, da se bomo še kdaj srečali....
gorskidecek20. 09. 2012 14:39:27
čudovito je bilo...pot, posebno v zgornjem delu je zelo razgledna. Proti jugi se lepo vidijo Draški vrhovi, Rjavina, Triglav, Škrlatica in Oltarji. Proti zahodu se vidijo Martuljške Ponce,Špik, Prisojnik, Mojstrovke, Jalovec, Vevnica, Mangart, Rateške Ponce in Montaž.. Proti severu imamo čudovite poglede na Avstrijsko stran. Na vzhodu se vidijo vrhovi Karavank in Kamniške planine..Na vrhu Kepe sem se nekaj časa razgledoval in nekaj časa sem porabil tudi za obvezno lenarjenje...Bilo je ČUDOVITO !!!
gorskidecek31. 08. 2012 18:45:38
zvončnica ! naj se ti še tukaj iskreno zahvalim in ti še enkrat čestitam za tako lepo planinsko turo, katero sva skupaj prehodila, oziroma bolj preplezala...Ne zameri, če sem ti na koncu te poti preveč stisnil roko..veš pozabil sem, da lahko tako nežno bitje, kot si ti, premaga tako velike napore. Veš, ko je jutranje sonce pozlatilo planinske vrhove, sem se počutil, kot v pravljici..Takrat sem ti rekel "živeti je lepo"...Dan se je začel in potem še nadaljeval pravljično...Brez problemov sva dosegla bivak Tarviso...Brez problema sva prišla na Mali Koritniški Mangart, kjer sva prižgala svečke in se spomnila tragično preminulih alpinistov..Tamare in Pavleta..Pot naju je vodila naprej preko Strmih trav do Mangartskega sedla...Fizično sva bila prijetno utrujena...toda zelo srečna...
gorskidecek27. 08. 2012 23:26:13
Jalovec !! To je gora katera me vedno vabi. Vsakokrat, ko jo obiščem, me znova in znova navduši..Nekateri jo imenujejo kar "Kralj Slovenskih gora"..Prejšnji teden sem šel še s šestimi mladimi fanti na to prelepo goro..Iz Tamarja smo šli zjutraj ob sedmi uri. Pot je bila lepa..Šli smo proti Jalovškemu Ozebniku. Malce pred Ozebnikom smo zavili levo in se usmerili po plezalni poti na sedlo..Pot je zelo dobro zavarovana. S sedla smo se rahlo spustili navzdol in se priključili planinski stezi, katera pride s Podšpičke. Nadaljevali smo proti vrhu Jalovca. Ogledali smo si še vstop v Jalovški Ozebnik. Na vrhu Jalovca je bil zelo lep razgled..Sestopili smo na Kotovo sedlo in mimo bivaka nazaj do koče v Tamarju..oziroma do Planice, kjer smo imeli parkirane avte..
gorskidecek27. 08. 2012 11:57:22
zvončnica čestitam tebi, oziroma vsem skupaj za takorekoč enkraten dan. Imeli ste lepo vreme, bili ste dobra družba in lepo ste si zastavli to planinsko turo. Torej imeli ste vse bistvene dejavnike, kateri so poskrbeli za prečudovit, dobesedno sanjski dan.Po tej poti sem šel lansko leto. Pot je res zelo razgledna, razgibana in zanimiva. Tudi jaz imam včasih tak občutek, kot da me gora pokliče...Takrat se imam najlepše...
gorskidecek20. 08. 2012 19:12:54
gorskidecek20. 08. 2012 14:59:49
Lunca !..čestitam ti !.. Pot je zelo zanimiva in slikovita.. Ja včasih pridejo tam trave malce mokre in je potrebna velika pazljivost...
gorskidecek18. 08. 2012 05:35:42
Sabina ČESTITAM !! Tako lep si opisala doživetja na Mojstrovkah, da me kar podplati srbijo..
gorskidecek14. 08. 2012 07:43:14
Pridružujem se ti LidijaJesih..Namreč naše gore vzamejo vsako leto vse preveč življenj..Hribi res niso modna pista...toda kar moraš v hribih imeti moraš imeti..Veliko reševalnih akcij je bilo narejenih samo zaradi neprimerne opreme in slabe pripravljenosti planinskih pohodnikov ...
gorskidecek13. 08. 2012 14:48:51
Včeraj zjutraj ca. ob 8 uri smo se zbrali na Vršiču. Lepa in slikovita pot nas je vodila proti Slemenu. Zavili smo na levo, kjer smo po 15 minutah prišli do jeklenic. Nadeli smo si čelade in samovarovalne pasove. Pot nas je vodila strmo navzgor ob jeklenicah in klinih. Bilo je veliko pohodnikov in s tem tudi velika nevarnost proženja kamenja. Proti vrhu ni bilo več klinov in jeklenic. Po slabi uri plezanja smo vsi srečni dosegli vrh. Na vrhu nam ni bilo vreme prav posebno naklonjeno. Megle so se podile in nam zakrivale pogled na sosednje vrhove. Lepo se je videlo v Planico, kočo v dolini Tamar in Kotovo sedlo. Na poti proti Vršiču se nas je tudi vreme usmililo in nam odkrilo pogled na prelepe Julijce, od Škrlatice,Dolkove Špice, Prisojnika, Triglava, pa tja do Bavškega Grintavca.Na Vršič smo se vrnili po lažji poti..Preživeli smo zeloo lep in prijeten dan..
gorskidecek9. 08. 2012 14:18:45
Vse naj, naj za okroglo obletnico.. Želim ti da bi šel še najmanj 5-krat na Triglav za okroglo obletnico...
gorskidecek9. 08. 2012 10:27:39
Včeraj zgodaj zjutraj sem se odpravil iz koče na Kamniškem sedlu, proti Planjavi in naprej na Ojstrico. Že zjutraj sem vedel, da "danes bo srečen dan". Planinska pot je lepa in razgibana. Videl sem veliko gorskih cvetlic in nekje med Planjavo in Ojstrico pa tudi čredo kozorogov..Sestopil sem po Kopinškovi poti.. Na tej poti me je zelo pozitivno presenetil 83 - letni možakar, doma iz Marezig, kateri je neutrudno plezal proti vrhu Ojstrice.. Dal mi je tudi zelo lep nasvet.. Rekel je: "Gospod, če ne kadite, ne pijete in hodite v hribe, boste tudi vi pri takih letih šli tu gor".. Na koncu mi je še rekel: "Ko boste pri 83-destih šli tu gor...pa le spomnite se na mene"..