MatejaP / Zadnja sporočila

Začete teme:
Komentari:
MatejaP14. 11. 2023 15:01:02
Sem se večkrat spomnila na tebe in se spraševala, kako ti grevelik nasmeh.
Dobro izkoriščeni zadnji jesenski dnevivelik nasmeh

Srečno in veliko užitkov še naprej.
MatejaP30. 09. 2022 13:30:56
Emil ima srečo, da kiklo pri hiši nosim jaz in ne on, glede na njegove rane, ki jih je pridelalvelik nasmeh
Drugače bi še kdo mislil, da ga dajem klečat na fejst grčavo polenovelik nasmeh

Bo kar ostala v spominu, vesela, ker sva jo zlezla, ampak za naju kar ena težjih. Naš Plot, desna varianta je pri meni na prvem mestu ta bo zdaj na drugemzavijanje z očmi
MatejaP20. 07. 2022 19:05:52
Tudi jaz stiskam pesti, da uspe fantom ustavit to norijo. Moj sin je že od ponedeljka na vašem koncu.
Zaslužijo naši prostovoljni gasilci en velik poklon, ker so vedno pripravljeni pomagati.
MatejaP17. 07. 2022 20:01:13
Drago višinci me niti ne skrbijo, samo da mi ne začne merit kožne gubevelik nasmeh
Kot se verjetno nekateri še spomniteeek
MatejaP16. 07. 2022 15:29:39
Bog si ga vedi kaj me še čakavelik nasmeh
Mi je bilo sumljivo, daje AI zmajeval z glavo, ko sem ga prosila za sled. Edini njegov komentar je bil, nujno morata sestopat podnevi. Mi je bilo vse jasno ob spustu.
Zlatko mislim, da so tvoji konci in ture včasih še malo bolj divji kot najina.

Čuvaj nase in varen korak še naprejnasmeh
MatejaP15. 07. 2022 14:07:48
EMil je rezerviral na obletnico poroke spanje pod zvezdamivelik nasmeh
Vladka že v petek zvečer sva pustila en avto na cilju in se zapeljala nazaj ter prespala v mojemu karavanu na parkirišču, ki je bil skoraj prazen. Sva že prakticirala in niti ni tako slabo le noč je bila kratka.
Po spustu z Dunjskega vrha sem samo komentirala, da sem verjetno samo jaz tako zmešana in mogoče ne bi dočakal naslednje obletnice, če bi s seboj povabil kakšno drugovelik nasmeh
Po moje sem prvič usta odprla na sedlu, ko sva našla pot, ki je bila vsaj malo podobna poti, prej sem se držala trave tudi z zobmizavijanje z očmi

Nepozabno in na koncu veliko zadovoljstvo in veselje. Varen korak vsem še naprejnasmeh

MatejaP7. 07. 2022 10:45:54
Moj poklon nasmejanemu fantuvelik nasmeh za njegovo starost je to kar dober zalogaj.

Se vidi že na daleč, da uživa in poka od energije.

Srečno na vaših poteh in naj otrokom ostane narava za vedno pri srcuvelik nasmeh
MatejaP7. 07. 2022 10:15:54
Se pridružujem Emilu. Naj objave vsaj komu polepšajo dan. Marsikdo med vami ve, koliko truda je potrebno, da je lepo za oko in seveda uporabno tudi za ponavljanje.

Jaz sem se že zdavnaj odločila, da sem raje za štedilnikomvelik nasmeh ni vse za vsakega.

Letos so še veliki plani, recimo, da bomo uspešni in Emil ne bo ostal brez dela.

Varen korak vsem in se beremo naprej ali srečamo kje v živonasmeh

MatejaP29. 06. 2022 09:05:32
Montura hvala za komentarnasmeh

Za naju je namen foruma predvsem zbiranje novih idej, ker več glav več ve. Zakaj ne bi delili, da lahko še kdo drug užije lepote in mu je prihranjeno vsaj malo domače naloge.

Garda in kraji okrog nje imajo pri nama posebno mesto in vedno se rada vračava. Toplo priporočava obisk vendar junij je že bolj za poležavanje na plaži kot za hojo po hribih.

Uživajte z namavelik nasmeh

MatejaP27. 05. 2022 11:23:15
Hvala vsemnasmeh
Meni je lažje, ker sem hodila samo v Španiji, Emil je hodil še tri tedne, ko je urejal fotke.

Dolge poti te enostavno prepričajo in vsako leto traja manj, da padeš v španski tempo, težje se je vrnit v pisarno, ko si spet cel dan zaprt in greješ svojo ....

Ampak planov ne manjka, samo zdravje naj nam vsem skupaj služi. Tako malo človek rabi, da je res zadovoljen in hvaležen za vsako drobno stvarvelik nasmeh predvsem kakšno nepričakovano kavico, ki je bila letos res bolj sreča kot pravilo.

Radi se imejmo in veliko se smejmo pa je vse še za polovico lepševelik nasmeh

MatejaP21. 10. 2021 16:10:57
Še jaz rada preberem reportažo, ki jo pripravi EMil pa sem vse to prehodila z njim.

Po nekaj letih slike v glavi zbledijo in se prav rada še kdaj sprehodim po najinih prehojenih poteh.

To je kar več mesečen projekt preden odrineva in velik zalogaj, ko prideva nazaj.

Namen je, da človek podeli in še komu polepša dan, mogoče pa komu pride prav za njegovo pohajkovanje, tudi midva loviva ideje vsepovsodvelik nasmeh

Še veliko varnih korakov vsem, glede na to, da nam bencin dražijo iz dneva v dan, bomo kmalu hodili samo še pešnasmeh mi smo tako vajeni.
MatejaP2. 09. 2021 12:06:49
Ločanka je že bolj pametno, da grejo otroci po svoje mi tamladi pa tudmežikanje
MatejaP2. 09. 2021 08:06:48
Tudi midva pogrešava Slavkota, vedno je z nama v spominih. Hribovska doživetja ostanejo še dolgo z nami, to so drugačne vezi kot jih imamo v dolini.

Živimo za ta trenutek, polepšajmo dneve sebi in vsem okrog nas, pomagajmo, če lahko, pustimo, če ni v naši moči. P
Predvsem pa uživajmo kar nam je dano, ker imamo veliko lepega, če le znamo pogledati okrog sebenasmeh
MatejaP2. 09. 2021 07:18:28
Lepa hvala vsem za čestitke, priznam, da sem na koncu tudi sama sebi čestitalamežikanje

Lahko bi rekli, bolj star bolj nor. Večkrat si rečem, dobro, da otroci ne vedo kaj mati počne, ker imajo pri tridesetih čisto druge skrbi, tako kot smo jih imeli mivelik nasmeh

Sva oba vesela, da naju zdravje služi in si lahko privoščiva večdnevna potovanja, ki ti dobro prevetrijo glavo.
Ostati skuliran v teh časih je kar umetnost, odklopi kot je zgornji sigurno pomagajo, da te bombardiranje iz vseh strani preveč ne gane. Zamahneš z roko, si misliš svoje in že je nov vikend pred tebojnasmeh

Hribi so za naju najboljše zdravilo, ki ga ne dobiš na recept in marsikdo na tej strani to tudi razume.

Ostanimo zdravi in naj bo za vse nas še veliko lepih dninasmeh

MatejaP25. 09. 2020 17:24:50
Letošnji dopust je bil podarjen od ne vem koga, ker vreme nama je služilo polnih 13 dni in sva nabrala vtisov za celo dolgo zimo.

Zgornja tura je za dušo in relaksacijo, tisti dan še nisva vedela kaj naju čaka naslednji dan, ko sva šodrala skoraj 3 ure, ampak v drugi polovici ture je bil trud bogato poplačan.