mfilip / Zadnja sporočila

Začete teme:
Komentari:
mfilip24. 08. 2015 09:31:39
V soboto s Pokljuke prek Planike na Triglav in nazaj. Razmere razen občasne oblačnosti in precejšnje gneče brez posebnosti, več pa v fotografijah.
mfilip19. 06. 2015 15:12:41
Tudi midva sva včeraj malce krožila nad Vrati. Gor po Tominškovi do Kredarice, potem pa do Staničeve, ki sameva, ter nazaj čez Prag. Kar se poti tiče, je na Tominškovi v eni grapi še eno malce zoprno snežišče, kjer sva naredila stope, pa je šlo brez težav. Na Triglavskih podih je še nekaj snega, hoja pa ne predstavlja nobenih težav. Pot čez Prag je popolnoma kopna.
mfilip3. 06. 2015 08:07:59
Midva sva bila na vrhu v dveh urah in tričetrt brez divjanja. Vzela sva si čas za okrepčilo, poglede naokrog in fotografiranje. Meni je ta pot zelo lepa, zna pa biti kar vroča v kolikor sonce ne bo v oblakih mežikanje
mfilip2. 06. 2015 18:50:41
Danes sva opravila turo od Erjavčevega rovta do Kepe, nazaj grede pa sva šla še na Gubno. Razmere so bile zelo ugodne, saj prehude vročine ni bilo vse do zadnjega dela spusta, na vrhu pa je zapihalo tako da je bilo na trenutke kar hladno. Pot je brez posebnosti, razgledi so bili zelo lepi, z izjemo najvišjih vrhov Julijcev, ki so se zavili v oblak. Več v fotografijah.
mfilip20. 05. 2015 21:40:44
Janez, sestopila sva po Šentancu, glede poti iz Drage pa ti žal ne morem povedati nič koristnega, ker sva štartala z Ljubelja.
mfilip20. 05. 2015 20:58:38
Včeraj popoldne sva pred napovedanim poslabšanjem šla na Begunjščico in sicer sva naredila krožno turo. Gor čez Bornov tunel mimo Prevale, ter čez Kalvarijo na vrh, vračala pa sva se proti Zelenici in nazaj na Ljubelj. Vreme prijetno, brez vročine, le na grebenu oziroma vršnem delu je občasno kar močno pihalo. Pot je brez posebnosti.
mfilip30. 04. 2015 19:56:29
mfilip29. 04. 2015 20:11:05
Danes sva obiskala Veliki Draški vrh in sicer z Rudnega Polja preko Jezerc in Studorskega prevala. Od Jezerc proti Studorskemu prevalu je še precej snega, vendar je šlo brez težav brez zimske opreme, naprej pa snega na poti proti vrhu praktično ni. Na vrhu je bilo kar hladno, saj so nebo zakrili oblaki, tako kot našega očaka, več pa v fotografijah.
mfilip22. 04. 2015 21:39:29
Danes sva se odločila obiskati Stol. Štartala sva pri Valvasorjevem domu in mimo Prižnice nadaljevala proti vrhu. Po izhodu iz rušja sva po snegu šla do sedla med Stoloma in potem na vrh. Zjutraj je bil sneg dovolj trd, po uživanju v razgledih na vrhu pa se je že malce ojužil, vendar ne pretirano, tako da sva se po snegu spustila vse do Prižnice. Preživela sva čudovit dan, z obveznim zaključkom v Valvasorjevem domu, več pa v fotkah.
mfilip16. 04. 2015 20:28:12
Danes sva z Gregorjem šla do Žleba. Cilj je bil sicer Palec, vendar sva štartala precej pozno, tako da je bilo po 12 na poti proti Palcu močno odjuženo, stopi so se predirali, sneg se je kar sipal, zaradi česar sva se odločila za povratek. Vreme je bilo krasno, morda kar malo prevroče za ta čas, saj je termometer pri Koči Vrtača ob povratku kazal skoraj 20 stopinj. Skratka zelo lep dan v gorah, Palec pa čaka na ugodnejše razmere nasmeh. Več v fotografijah.
mfilip28. 02. 2015 21:49:16
Lep dan smo izkoristili za obisk Tromeje. Gor po krajši poti, nazaj pa po italijanski strani. Razmere so brez posebnosti, pot je mestoma malce ledena, razgledi pa krasni.
mfilip2. 01. 2015 19:49:54
Danes sva jo mahnila na Vošco in sicer s Srednjega vrga preko Jureževe planine. Pot oziroma gaz je narejena ter sledljiva. Na vrhu ter ob povratku kar toplo ter posledično že precej odjuge, na nebu pa so počasi začeli zbirati tudi oblaki. Razgledi so bili odlični, več pa v fotografijah.
mfilip30. 12. 2014 09:43:49
Včeraj sva se povzpela na vrh Peči, na Tromejo v pravi zimski pravljici. Ko sva okoli 10 štartala iz Rateč je termometer kazal -12 stopinj, vendar pretiranega mraza nisva čutila. Gor sva šla po krajši, nazaj pa po daljši poti, pri čemer je krajša veliko bolj shojena, daljša pa bolj kot ne rezervirana za turne smučarje in sankače. Vreme je bilo čudovito, prav tako razgledi daleč naokrog. Več v slikah.
mfilip17. 12. 2014 14:56:35
Prečudovite slike kgregor!
mfilip19. 10. 2014 18:36:17
Dopoldne sem bila na Mali Mojstrovki z boljšo polovico nasmeh (@kgregor), razmere so bile enkratne, razgledi daleč naokrog, obiska pa tudi kar precej. Prilagam nekaj fotografij.