andi2 - User Hribi.net

Number of hiking trails: 0
Send private message >>>

My pictures:
Ko se na glas opravičuješ domačinom teh strmin. Nisem stuhtal, ali sem bil pred >20 leti že tukaj. Končno v breg. Če si hodil slabo uro, si na levi strani hudournika in vidiš tole - zavij levo:) Strupen veter in eko oznake na deblih. Lepota planin Planine ...jezera Vodotočnik Nazaj grede povsem ob visokogorskem potočku do Starih Stal. Približno vrisane lokacije Približni oris današnjega potepa (rdeče navzgor, modro v obe smeri in zeleno navzdol) Mini feratka:) spodaj... Krasen greben za sončen dan. Občasno pomagajo oznake (slab posnetek) Tik pred pol sedmo, luč se bo čez 5min ugasnila... ...in zgoraj. Krasen vstop v ozko dolinico. Parkiramo pri spominski plošči padlim borcem. V najbolj strmem delu nas čaka lep prehod v višje nadstropje. Vreme, ki mi bistri misli... Višje prečimo v desno na gozdno ramo. Stoji na pravem mestu Okvirna shema izleta Oznaka ob prihodu na ramo. Od tu dalje sledimo kar dobro vidni stečini. Višje lahko gremo po tej gozdni cesti naprej do makadamske ceste po Veliki planini. Po levi strani jase do njenega konca.