Marecar / Zadnja sporočila

Začete teme:
Komentari:
Marecar4. 03. 2023 15:07:20
Takole je bilo pa na Krimu danes. Zimska idila ...
Marecar27. 12. 2022 17:46:52
Sem bil gor včeraj. Po žirovniški gor, za dol pa po zabreški poti. Sneg se začne na 1400 n.m. Neprekinjena gaz pa od 1600 n.m. Vzel sem avtomatske dereze, ker sem bil nazadnje točno eno leto nazaj, pa nisem hotel reskirat z mini derezami. Vendar so mini dereze za zdaj perfektna izbira. Se pa da priti do vrha tudi brez, ampak vseeno je vredno imeti vsaj mini derezice, škoda reskirat zdrs da imaš potem pokvarjen dan. Sneg je nepredelan, ko beton je samo na južnih pobočjih, pa še tam se po večini udira. Sama gaz je kolikor toliko v redu, ni pa ko avtocesta, kot je zdele za na Viševnik. Do Valvazorjeve koče je pa blatno. Sneg je pa kljub neobičajnim visokim temparaturam suh / skorjast. Gamaše so zaželjene.
Marecar21. 05. 2022 15:59:33
Sem bil danes gor. Pred 3. tedni je bila še orn'g zima. Do vrha in nazaj se da brez derez ali cepina. Nekaj snega je še okoli Snežne konte, pa v začetku na Mali Triglav. Prečka in vse do vrha je kopno. Najnižja temperatura je bila 6 plusa. Je pa zelo fajn pihalo ponoči, po sončnem vzhodu je pa ponehalo. Edino kar je malo moteče, po celi dolžini od kjer se sneg začne pa do vrha so ledene flike, katere se da na srečo enostavno prečiti. Vreme danes ni bilo bogve kaj, bolj mrenasto. Pa izredno malo ljudi je bilo. Vse skupaj ene 15. Cesta v krmo je pa tudi lepo porihtana.
Marecar15. 05. 2022 10:45:40
Takole je bilo pa danes. Ko sem dol hodil so me spraševali, če se da do vrha brez derez. Se da. Samo zadnji klanec do vrha je še nekaj flik, sicer je pa cela pot kopna, tudi pod kočo. Izredno hitro ga je pobralo. 16.4.22 sem vzel mini dereze, v katere sem bil prepričan da jih bom nucal, pa avtomatske za vsak primer. Nisem rabil ne enih ne drugih, pa je bilo precej bolj zimsko ko danes ( no ... danes sploh ni bilo zimsko). Najnižja temperatura je bila -3 brez vetra. Za ta čas zelo fajn. Ravno kakšne sparine pa tudi še ni ... Lep pozdrav vsem.
Marecar15. 05. 2022 10:37:17
Te so pa od 16.4.22
Marecar15. 05. 2022 10:34:44
Sem ravnokar prišel iz Grintovca. Danes se plošče ne vidi ker jo je sneg zakril. Sem bil pa na vrhu takrat ko teli iz zadnjih slik (magistar). Takrat sem pa videl ploščo postrani.
26. marca je bila še cela. Dvomim v vandalizem ... upam ... Verjetno je kakšna teška kategorija stopila gor na rob.
Marecar5. 03. 2022 13:44:37
Tri ure nazaj sem prišel iz Grintovca. Spodaj je še vedno tabla za prepoved do žičnice (mislim da smo vsi poguljofali). Cesta do žičnice še kar v redu (je bila cesta že v veliko slabšem stanju). Sto metrov pred klopco na 1250-ih metrih se spača nataknit dereze, prej ne, ker so nekajkrat suhe flike. Vreme ni bilo bogvekaj, premočnega vetra tudi ne, je pa ves čas mršil sneg. Veter ves čas meša tisti prš po zraku, zato svtujem smučarska očala (meni so zelo prav prišla). Je bil pa kar oster mraz, -17 pod vrhom. Pri koči je bilo -10. Za ene 5-10 cm je svežega napihanega snega po poti. Še najbolj strmo je pod Cojzovo kočo. Za nazaj sem mislil po grebenu, pa sneg ni najbolj fajn (zelo skorjast, ni pravega oprijema s cepinom). Za nedeljo napovedujejo malenkost slabše in pravtako mrzlo. Enega pod kočo sem videl z mini derezami. Sam sem šel že velikokrat gor z mini derezami, vendar tokrat pa ne gre brez 12 zobih. Sončni vzhod pa tudi ni najbolj uspel ... Pa drugič. Srečno in varno vsem ...
Marecar16. 12. 2021 14:09:35
Par ur nazaj sem prišel iz Viševnika. Prejšnji teden v sredo je bilo -13 na vrhu in vetrovno. Shojeno je bilo komaj kaj. Več ali manj hodijo gor turni smučarji. Danes je bilo pa res prima. Nič vetra, plus 1, pa shojeno je do vrha perfektno. Dereze pridejo prav (ni pa nič ledeno). Sneg je še vedno zelo suh. Od prejšnjega tedna se je za 10-15 cm posedel. Po shojeni poti se nič ne udira, po brezpotju pa do kolen(prejšnji teden do pasu). Do konca tedna naj bi bilo krasno vreme, le izkoristi ...
Marecar18. 03. 2021 15:18:17
Dobro, zmenjeno, nisem vedel da mora takoj bomba pasti name. Sem opazil, da kadar kdo kaj napiše na tem portalu ga mora vedno nekdo zbombandirat ...
Škoda da imate tak odnos ... mrk pogled
Marecar17. 03. 2021 20:33:19
Tisto nedeljo je bilo sonce zelo močno. Ko je bil vzhod, se minusa spolh čutilo ni več. Bolj hitro se je sneg zmehčal kot ponavadi. Včasih sem bil na vrhu ob 9:30 do 10:30, pa je bilo še vse ok. Zdej pa če nisi bil gor na sončni vzhod, je bilo že prepozno ...
Marecar17. 03. 2021 20:11:50
Bil sem gor v nedeljo 7.3.21. To nedeljo naj bi ga zapadlo novih 40cm. Po ravnem delu je verjetno problem, bi se znalo ugrezat, kjer je pa strmo, ga je pa morda odpihnilo. Gor hodijo ko nori. Sem siguren da je že shojeno. Ko sem šel jaz gor, je bila do Kredarice ko avtocesta. Po eni strani shojeno, zraven shojenega pa turni smučarji. Na vrh nas je bilo okoli 20 kom. Do Kredarice je šlo pa bolj pozno vsaj 100 turnih smučarjev, raje več ... Edino kar svetujem, če greš do vrha je, da greš čim bolj zgodaj, ker se je sneg zelo brzinsko topil. Takoj ko sem se vračal nazaj proti Kredarici, je bila prečka z malega Triglava že problematična. Ravno pred Kredarico je hotel še en gor, pa je obrnil ... Pa pomembno je da veš, kar je pa napisano že od prej, da se začne hodit takoj ko se začne makedam. Placa za parkirat ni dosti (parkirajo ob cesti). Od začetka makedama pa do konca parkirplaca (v Krmi) je malo več kot 5km (1h 10min normalne hoje). Če bi se že od začetka ugrezalo, se mi zdi da jaz ne bi zmogel do vrha. 2 tedna nazaj je bila odlična pot, pa sem bil kljub temu zelo zbit. Pa mraz tudi kar vztraja. Že spodaj je bilo -9 stopinj. Gamaše so bile že prej zelo dobrodošle, sedaj pa verjetno še bolj ... To je iz pred dveh tednov, do danes se je lahko pa že dosti spremenilo.
Marecar1. 03. 2021 17:02:41
Ko sem začel hodit, sploh nisem mogel verjet kaj vidim .....
Marecar1. 03. 2021 16:50:43
Snega po grebenu je pa toliko kot ponavadi. Kloža na vrhu grebena ni problem.
Marecar1. 03. 2021 16:17:32
Do žičnice z avtom brez problema (nič ledu). Že na 1000m nmv se vidijo prvi plazovi. Ne pomnim kdaj bi bilo toliko polomljenega drevja kot je to zimo. Po celem gozdičku proti koči se skoraj ves čas hodi po plazu,ker poti sploh ni (zasuta s snegom) Snega je ogromno. Klože začuda niso velike. Gor sem šel po klasični poti čez streho (brez cepina ne gre, preveč snega). Dol sem šel po grebenu čez dolge stene (zelo lepo shojeno). Sem se potrudil pa naložil nekaj slik za boljšo predstavo kako izgleda.
Marecar28. 09. 2020 18:00:33
Res je, prezgodna ura tudi meni ne diši preveč, .... ob 2:00 sem vtal. Ker sobota ni bila delovna je bilo enostavno vstat, sicer zna biti pa kar utrujajoče ... Lučke pa potem res niso bile vaše, ker so bile malo pred vzhodom čez konjsko sedlo ...