veseljak76 / Zadnja sporočila

Začete teme:
veseljak7629. 10. 2009 12:38:24
Pozdravljeni!
Glede na to, da sem do sedaj našel samo delne opise za vzpon na Rabeljske špice, pa še ti pravijo da pot ni najbolj označena, me zanima, če mi lahko kdo pove kje bi našel opis poti. Lahko pa sporočite tudi italijansko ime za omenjeno goro, pa bomo poiskali po italijanskih straneh.
Hvala za odgovor.
Komentari:
veseljak761. 10. 2014 09:50:05
užitkar

mi smo bili gor v soboto in nedeljo, je pa gospodična v koči rekla,da bodo normalno odprti do 12. oktobra, po tem datumu pa samo ob vikendih.

veseljak7629. 09. 2014 12:32:12
Za vikend smo obiskali KSA, a nas je sobota malo razočarala z vremenom, zato smo se povzpeli le na Planjo nato pa prenočili v koči na Kamniškem sedlu in si baterije napolnili včeraj, ko je po nas cel dan sijalo sonce. Razgled z Brane po bližnjih vrhovih čudovit, malo bolj oddaljeni vrhovi pa so kukali z meglenega morja. Prilagam nekaj slik z Brane. Pot nas je potem vodila še preko Turske gore in Turskega žleba nazaj v Logarsko dolino.
Kljub malo slabši soboti odlično preživet vikend.
veseljak766. 08. 2014 09:45:30
Saj sem prebral, samo je potem v naslednjem komentarju napisano ...pod vrhom je še nekaj velikih zaplat, tako, da sem še enkrat povprašal ali je to pod vrhom Špika ali pod vrhom Kačjega grabna.
Vseeno hvala za odgovor.
veseljak766. 08. 2014 08:03:24
Pozdravljeni

A je bil mogoče še kdo v zadnjih dneh na Špiku, bi prosil za info o morebitnem snegu na poti mimo koče v Krnici. Vukovivek je sicer poročal o nekaj snežnih zaplatah pod vrhom.

Hvala
veseljak7612. 12. 2013 19:58:56
Pozdravljeni

v soboto bi se rad povzpel na črno prst od doma J. Mencingerja , pa bi prosil za kakšno informacijo o razmerah na poti, če je kdo hodil gor v zadnjih dneh.

Hvala
veseljak7613. 08. 2013 18:47:07
V nedeljo so nam vremenarji obljubili lep dan za pohajkovanje po hribih. Zato smo se z otroci odločili, da osvojimo Špik hude police in si pri tem ogledamo tudi kozoroge, katerih pa obisk številnih planincev očitno ne moti, saj se prav nastavljajo fotografskim objektivom.
Pot je lahka in smo jo prehodili brez težav, smo se pa na vrhu zadržali kar nekaj časa, da smo se naužili lepega razgleda ter prijetnega sonca. Pravtako pa smo z vrha lahko opazovali tudi prelete letal in helikopterjev, ki so gasili požar na robu planine Pecol.
Pri povratku na planino, pa se nam je malo pred kočo "Rifugio di Brazza" nasmehnila sreča in svizca nismo samo slišali ampak smo ga tudi videli.
Za zaključek obljubljenega lepega dneva, pa smo se namočili še v Rabeljskem jezeru.
veseljak7617. 09. 2012 21:57:26
V soboto smo se s prijatelji iz Kota in naprej preko obeh Vrbanovih špic ter doma Valentina Staniča povzpeli do doma na Kredarici, kjer nas je pričakala megla. Zato pa nas je v nedeljo pričakalo prelepo jutro. Sledil je še vzpon na Triglav in nato povratek v dolino.
Čeprav razmere pred soboto niso bile najboljše, smo preživeli lep konec tedna pod očakom.
In še par slikic z lepega jutra.
veseljak769. 07. 2012 16:30:37
Včeraj iz Erjavčevega rovta na Kepo. Pot lepo uhojena, tako, da je tudi od studenčka Koritec naprej, kljub slabšim markacijam lepo sledljiva. Ko se dvigneva nad gozdno mejo se nama odpre lep pogled proti Julijskim Alpam. Nekako skrit v meglo oz. oblake je bil le Jalovec in občasno Mangart.

Do sedla, kjer se priključi pot iz Avstrije srečava samo enega gospoda, ki se že vrača in pa nekaj gamsev, kateri se naju ognejo v velikem loku. Drugače je ob prihodu na vrh, kjer pa naš ˝Dober dan˝ zveni nekako tuje.

Razgledi na vrhu čudoviti, sonce greje ravno toliko, da se nama ne ljubi več v dolino. A po dobri uri posedanja, se le odpraviva nazaj proti izhodišču in od sedla pod Kepo naprej ne srečava nikogar.

Res sva doživela lep in predvsem miren dan.

veseljak7626. 02. 2012 12:36:24
Včeraj sva se s prijateljem povzpela na Jerebikovec. Odpravila sva se po obljubljene lepe razglede, katere sva tudi dobila.
Pot je bila raznovrstna od kopne v spodnjem delu do zasnežene proti vrhu, vmes pa na mestih tudi poledenele, zaradi česar je sput v dolino zahteval popolno zbranost. Predvsem pa je sama pot kar strma.
Na vrhu naju je pričakalo sonce in pa čudoviti razgledi na vse strani zato dodajam nekaj slik.
veseljak7628. 12. 2011 12:54:40
Včerja sva se v prelepem vremenu odpravila na Viševnik.Pot z Rudnega polja lepa in ne preveč zahtevna. Snega bolj malo, vrh kopen.Razgledi čudoviti.
veseljak7631. 10. 2011 17:00:52
Tudi mi smo se včeraj povzpeli na Košutico. Iz Ljubelja preko starega mejnega prehoda naprej po Avstrijski strani. Pot po gozdu spolzka zaradi blata, vendar naprej po grebenu lepo prehodna, brez snega. Na vrhu, ki je bil dobro obiskan, prelepi razgledi na trojček Karavank ( Begunjščica, Stol in Vrtača z Triglavom v ozadju ), na vrhove Košute z KSA v ozadju in na Avstrijsko stran. Po dolinah megla. Nazaj smo sestopili po lovski poti mimo pl. Korošice. Po poti je nekaj podrtih dreves, zato je potrebnega nekaj plezanja med vejami in debli.
veseljak762. 01. 2011 22:02:22
Naj še jaz pristavim kakšno slikco z včerajšnega prelepega dne.
veseljak7612. 10. 2010 12:29:40
Pozdravljeni

tudi sam sem kupil kar nekaj izdelkov iz omenjene trgovine pa kakšnih večjih napak nisem odkril do nedavnega, ko sem kupil eno majico, katero naj bi po nasvetu prodajalke lahko nosil v hribe in tudi kam drugam. A se je to izkazalo za napačno že po prvi vrnitvi s hriba. Po seli dolžini hrbta sta se mi naredili dve zmuckani črti od naramnic nahrbtnika. Ko pa sem majico reklamiral sem dobil isti odgovor od izvedenca takstilne stroke.

Glede na to, da sva z Matjažem reklamirala dva različna izdelka in dobila identično poročilo izvedenca, se mi zdi to malo čudno. Ali sploh imajo tega izvedenca ali pa pošiljajo kar neki dopis ne glede na izdelek.

Po prebiranju teh komentarjev pa tudi sam razmišljam če bom še kdaj kupil v omenjeni trgovini.

Lep pozdrav.
veseljak7629. 06. 2010 11:36:13
Pozdravljeni

Zanimajo me razmere za vzpon na Špik. Hvaležen bi bil vsakemu, ki je v zadnjem času osvojil vrh, za podane informacije o možnosti dostopa.
veseljak769. 01. 2010 21:25:49
mene pa zanima če kdo ve v kateri trgovini imajo največjo ponudbo Planikinih pohodnih čevljev. Kjer koli sem bil ali nimajo prave številke ali nimajo modela. Vsepovsod pa pravijo da ne vedo kdaj pride nova pošiljka. Hvala za odgovor.