urarrr / Zadnja sporočila

urarrr - Zadnja sporočila

Začete teme:
urarrr12. 04. 2011 14:50:53
Za prvomajske praznike. Fraj sem od 22.4 do 02.05.2011..

Plan zermatt. Braidhorn castor pollux...oz stvar dogovora...

ali gre kdo zraven

trenutno sva dva..potrebujem še dva ...

vozilo imam jaz

urarrr@gmail.com
Komentari:
urarrr4. 04. 2017 23:01:14
Iskreno sožalje svojcem.
urarrr27. 07. 2016 14:14:46
No jaz pa jim povem da so debili tako očitno da je še meni hudo....

Take tiče bi morali ne oglobit s 1000€ kazni ampak jih dati kar na hladno za kak teden, da bi si zapomnili za drugič.

Kajti poči mi film ko jih vidim nad sabo v snegu brez opreme. Ker s tem NAMERNO ogrožajo tudi ljudi okoli sebe.

Enkrat sem že ustavljal na malem Triglavu čehinjo brez opreme, sreča je bla da je bila nad mano samo cca 3m kajti če bi bila kaj več vprašanje če nebi šel še jaz z njo mal na polet... Seveda se ni nič sekirala in se delala kot da ni nič...

Zaradi mene naj hodijo nagi gor, ampak takrat ko okoli njih ni nobenega drugega par 100 metrov..., toda ponavadi gredo takrat kot vsi...

S temi dejanji NAMENOMA ogrožajo druge in če mene vprašaš je to isto kot da bi šel vinjen z vozilom na nasprotni pas.

Mogoče pa le jaz tako gledam.

urarrr2. 07. 2016 19:07:12
Na tem forumu lahko dokumentiraš solo vzpon na Eiger north face pa se bodo našli strokovnjaki in seveda našli dlako v jajcu...

aja
čestitke za vzpon
urarrr14. 05. 2016 16:04:48
@simon@anze hvala za slike in opis

drugace pa za vrhunske poznavalce, pardon komentatorje

Ce clovek isce dlako v jajcu jo vedno najde.
Zanimivo pa je edino to, da jo iscejo vedno eni in isti.

urarrr29. 04. 2016 14:38:59
Z Razdrtega do vojkove koče ni snega, na suhem vrhu ga je cca 20 cm. Na vrhu malo popiha.
urarrr19. 02. 2016 13:42:15
@daisy7233

Do 900 metrov snega praktično ni. Malo višej je moker. Ampak vse skupaj nič. Na sami pleši ga je cca 20 cm..

V zadnjih dveh tednih nisem šel niti enkrat gor v pravih zimskih gojzarjih ampak v lažjih... Derez nimaš za kaj uporabljat.

Blatno je pa res, predvsem nižje... Sicer koliko je blatno je odvisno po kateri poti greš gor...

V blatnih razmerah pojdi naprej z avtom do obračališča na koncu. Na cesti bolje da ne ustavljaš zaradi redarjev. Pot gor ni skoraj nič blatna in hitro si na travniku.

Če je kdaj nabito vozil in so problemi z redarji parkiraj zgoraj višje na kak travnik (toliko da si dol s ceste). Redarji nimajo pristojnosti. Poznam vse latnike travnikov okoli poti.. in še noben ni delal nikoli problema.

Z vasi Strane ne vem kako je trenutno... tam hodim malo

Gor sm večkrat tedensko... tudi danes

lp
urarrr23. 01. 2016 11:48:47
@Jus

Se povsem strinjam s tvojim odgovorom.

LpM
urarrr7. 01. 2016 19:52:21
zanimivo..... nasmeh

bravo

urarrr23. 12. 2015 11:39:32
Včeraj na sedlu in na brani. Z logarske gor je vse v snegu. Nujna vsa zimska oprema. Poti so shojene do okreslja, naprej niso shojene. Klini so in niso zunaj...Ni za začetnike. ..

Lp
urarrr29. 11. 2015 10:10:24
urarrr28. 11. 2015 20:05:13
Danes na vrhu. Pot je shojena, od danes naprej..

Snega je do cojzeve ker dost, potrebne gamaše. Naprej od koče pa je kot kje, ali je spihano ali zamet. Proti vrhu ledeno.

urarrr19. 11. 2015 21:28:40
@JanezSeliškar

Z vsem dolžnim spoštovanjem

Malo nas je res presenetil tako močan veter, saj je večina ljudi z Stüdlhütte zimske sobe odšla v dolino ko so se zbudili. No mi smo imeli pavzo kako uro in šli dalje....

pihanje je bilo napovedano 50kmh ampak je bil kr mal bl pester... je pa res da smo vsi tega vajeni saj smo na nanosu doma, zato je padla odločitev da gremo dalje...

Drugače pa, kdo pa omenja borbo za preživetje, je bilo pa še zelo, zelo daleč od tam...

Toda to ne pomeni da moram ležat in čakat temo in še bolj mrzlo. Saj enodnevni vzpon zahteva mal več miganja....

urarrr19. 11. 2015 20:39:47
Pozdravljeni !!!

ja to so klasični hribi.net ja...

dam gor video, da folk mal vidi kako zgleda pot cez studelgrad pa se začne soljenje pameti....

ampak se ne čudim množici, čudim pa se par osebam ker vedo kako je tam gor so nekaj dale skozi ampak tukaj pišejo pravljice o grehu in pokori...sami pa hodijo ravno tako štajerca... da ne bom imensko... ane, čeprav sem prebral da je štajerc rezerviran le za izbrance....

Seveda pa vozijo nekateri današnji komentatorji vodenega za 500€ oz 550€ po knjigi na vrh GG, saj so za to izšolani. In seveda najdejo dlako v jajcu, bi pa bilo čudno če je nebi.

no še par besed o vzponu da ne bodo nekateri našli tople vode...

Ali ste mogoče pomislili da sva se kolegom dogovorila da se ne varujeva neprestano, saj je tako mnogo hitreje... to je pač odločitev naju dveh saj zaupava en drugemu... in ne vaša odločitev. Seveda je potrebno pravo varovanje če se ne počutiš hoditi štajerca.

Ali ste pomislili da sem v riti prve naveze z razlogom katerega ne rabite vedeti...., kateri je bil tudi stvar dogovora

Ali ste pomislili da kolega ravno tako zna solirat GG, samo je imel pač slab dan glede kondicije...

Ali se vam sploh sanja kako je biti skoraj 10 ur na -20C in kako to zgleda in da sm/smo hotel čim prej skozi v zavetje.... vsi, ( nekateri imajo ozebline od tega dneva )

na kavču pri +22 je čis izi bit pameten...

Pri svoji kilometrini bom sam presodil ali se morem aktivno varovati če sem s kom na štriku ali lahko hodim štajerca....brez dovoljenja nekaterih biserov tega foruma

video bo kmal online oziroma je že sam zvok bom odrezal, ker se zavedam da sem njuril naj kolega pohiti, to pa zato ker nas je vse zeblo kot pse..., tudi njega...

in v bodoče greva s kolegom na podoben način v kolikor pot ne bo pot tehnično zahtevnejša. Če pa bo, bomo zihrali tako kot treba.

Saj je tak dogovor.... naju dveh

Hvala za razumevanje

urarrr18. 11. 2015 11:21:23
Gopro 4 black
urarrr18. 11. 2015 07:52:26
@rosana

Bom probal tako odgovorit da ne bom žaljiv...

Domačinom boste težko razložili kaj se da in kaj se ne da na Nanosu. Čas odprtja koče pod novo najemnico je prepolovljen. Storitve ravno tako...

Glede vode... Prej so jo vozili gasilci... oziroma gospodar sam, sedaj pa ko zmanjka zmanjka...

Nisem imel nič proti novi oskrbnici, samo enkrat sem ji pošteno odgovoril kar me je vprašala glede hrane... in je bila užaljenost velika... pa da ne bo pomote, sem tudi pohvalil kar je bilo za pohvalit toda tistega ni slišala. Slišala je samo kar je narobe in seveda narobe razumela...

Samo kaj čmo, to vidimo samo redni obiskovalci Nanosa...