alyas - User Hribi.net

User: alyas
E-mail: alyas.fit@gmail.com
Age: 59
About me: Življenje je lahko zanimivo in lepo... in na koncu velja samo to, kar smo storili in doživeli in ne tisto, po čemer smo hrepeneli. Carpe Diem. Igor Igorij FB
Profile views: 8468
Number of posts: 146
Number of hiking trails: 10
Send private message >>>

My pictures:
orientacija, smer našega pristopa na vrh Zemljevid otoka Brač, vse na karti označene ceste so asfaltirane, ... veliko možnosti za krožne ture Mišelj vrh - smer pristopa, pogled iz Koštrunovca Druščina pod slapom, v kanjonu reke Glinščice Vrh in pogled na avstrijsko smučišče zadovoljni v dolini pogled nazaj na začetni del poti številčna ekipa na vrhu orientacija, smer našega pristopa na vrh prvo križišče, izberete levo cesto navkreber Pri planinski koči Mario Premuda v dolini (pivo stane 4 Eure) malo pod Doličem, tule se pot začne zemljevid: Vodnikov Vršac zračna pot po policah popolna koncentracija: je treba gledati pod noge in paziti na glavo Peč - Tromeja pri RTV stolpu Množica na vrhu ponekod so v pomoč klini ... pomahali smo jima samo od daleč Izhodišče pri gostišču Šurc v Ratečah Kanjavčeve police - v smeri od Doliča proti Prehodavcem ko prvič zagledate Vršac nad Zadnjico, ste nekje na 1/3 celotne poti do Prehodavcev v pzadju Mali Jalovec (neformalno) - vzpon in sestop nanj pa ni za izletnike pogled navzdol na otok Hvar, hvarski kanal in na zaliv Stari Grad

more pictures >>>

My hiking trails:
prečnica v desno nad meliščemBošana (Sv. Marija) - Sv. Vid (otok Pag) (pristop po severni strani)
v ferati čez najtežji del na začetkuRenke - Plezališče in ferata Renke (razgledna pot čez ferato do Špitala)
Opisana pot na zemljeviduPasjek - Žamboh (Špeglovec, Kleviška špica in Žamboh - od severa)
nato spet sledi nekaj strmih makadamskih klancev Jevnica - Janče (krožna kolo tura: Jevnica - Laze - Janče - Golišče)
pri Ledeni pečiniGornje Vusanje - Zla Kolata / Kollata e keqe (normalni pristop po pastirski poti iz Zarunice )