PzS / Zadnja sporočila

Začete teme:
Komentari:
PzS31. 12. 2015 11:30:55
Včeraj na Brani. Pot kar v redu, nekdo bi verjetno uporabil dereze a se da tudi brez njih.
PzS13. 04. 2015 17:04:04
istenic, hotel sem it v soboto s Kokrskega sedla, prišel sem le do Malih vratc in še malo naprej in se raje obrnil in šel na Grintovec. Nekje med 8-9 zjutraj je bil sneg že tako ojužen, da se mi je zdelo malo nevarno tisto prečenje pobočja pod Dolgimi stenami. Tu je slika z Malih Vratc naprej.
PzS30. 03. 2015 14:06:51
Malo z zamudo. V soboto sva bila s kolegom na Olševi. Zaradi novega snega je pot bila neprehojena. Rogar - Potočka Zijalka - te pa še malo naprej, in ker se kolegu ni dalo več - nazaj. Odlično vreme in super razgledi. Z avtom do Sv. Duha brez problemov.
PzS16. 09. 2013 22:21:08
Na Grintovcu med vikendom, z bivaka čez Mlinarsko sedlo. Tako kot je redbull napisal, nič snega. Ne štejem teh 2 cm na severni strani nekaj malo metrov pod vrhem.
PzS11. 05. 2013 00:40:59
Tu ni vec kaj za napisat. Pot kopna, razen snega na meliscu pod Kokrskim. Nobenih tezav.
PzS22. 06. 2011 20:17:57
Jaz sem danes šel s kolegico gor iz Krme čez Kredarico, sestop pa na Planiko. Za razmere na poti nič vredno omembe, vse je že bilo opisano prej. Na vrhu ob istem času kot Igor, mednarodna družba Slovencev, Čeha, Slovakinje, Avstrijcev in na poti dol sem še srečal ekipo z Varaždina velik nasmeh
PzS18. 06. 2011 13:39:01
"Pri bivaku sem bil tako zgodaj, da sem dobesedno prebudil štiri Čehe. Eden je znal celo slovensko." Evidentno priljubljena destinacija. Dva tedna nazaj tudi 4 Čehi... velik nasmeh
PzS17. 06. 2011 12:11:21
In koliko staneta? velik nasmeh
PzS17. 06. 2011 11:04:38
Včeraj sem štartal ob šestih zjutraj s Kofc na Veliki Vrh, potem po grebenu proti Košutnikovu Turnu. Odlično vreme, na poti do Kladiva sem srečal le enega človeka, na vrhu pa ekipo štajerskih gozdarjev, katerim se s tem zahvaljujem za kosilo nasmeh Od Kladiva naprej sem bil cel dan sam. Na vrhu sem bil okrog treh (šel sem počasi, ker se mi mudilo ni). Ob štirih navzdol na Planino Zg. Dolga Njiva, pa čez planine pod grebenom proti Kofcam, kam sem prišel ob osmih. En Radler pa domov.
PzS12. 06. 2011 15:04:15
Včeraj sem bil spet na koči. Tokrat je že bila odprta. Šel jsem spet čez Komarčo, sledila je M. Tičarica, M. Zelnarica - tu nič posebnega. Nadaljeval sem proti Kanjavcu, od sedla Vrata pod Zelnarico je pot pod snegom - nobenih težav, le prečenje strmine pod Vršaki je lahko bolj nevarno. Prišel sem v sedlo pod Mišeljskim koncem, žal ni blo časa da bi šel na Kanjavec, pa še se je začela megla in dež, moral sem spet k avtu pri Savici. Čez dolino Triglavskih jezer. Za celi dan niti enkrat nisem videl Triglav, nonstop v megli.
PzS6. 06. 2011 14:07:32
Včeraj od Koče pri Savici čez Komarčo. Pot v redu. Hotel sem še po dolini naprej, na Hribarice, da vidim kakšne so snežne razmere okrog Triglava, ampak ker se je kazala nevihta, partnerica je bila proti. Torej na hitro še na M. Tičarico pa nazaj. Lep sprehod, za cel dan sva srečala le nekaj ljudi, predvsem tujcev.
PzS31. 05. 2011 14:19:35
V nedeljo smo se štirje obiskali vrh Skute. Najprej na Grintovec (več moj opis v tem namenjnem topicu - "Do bivaka pod Grintovcem je pot kopna, naprej se začne sneg, ki pa do Mlinarskega sedla ne predstvalja nobenega problema") pol z Mlinarskega sedla še na Skuto.
Nismo šli čez Dolgi hrbet, ampak po markirani poti pod njim. 95% časa se gre po snegu, vendar na najbolj nevarnem odseku tej poti ga na srečo ni (skala pod mestom, kjer se naši poti prikluči pot čez Dolgi hrbet). Od tukaj je to na Skuto lep enostaven sprehod.
Nazaj po isti poti, do bivaka pod Grintovcem. Drugi dan odtod čez Sleme do bivaka pod Skuto, pa po nemarkirani poti dol do postaje žičnice na Kokrsko.
Ker smo šli popoldne, se je sneg že topil, pa nismo potrebovali niti derez niti cepina. Vsaj po našem mnenju. To pa seveda ne velja za zjutraj.
PzS30. 05. 2011 19:06:39
Včeraj smo se štirje odpravili na Grintovec čez Kokrsko in Mlinarsko sedlo. Do bivaka pod Grintovcem je pot kopna, naprej se začne sneg, ki pa do Mlinarskega sedla ne predstvalja nobenega problema. Greben za Mlinarskim je povsem kopen, razen nekih snežišč na začetku. Od "škrbine" na koncu tega grebenčka se začne spet sneg, po katerem se je treba vzpeti do jeklenic, ki so že v bistvu nekaj malo pod vrhom. Pol po isti poti nazaj, pa z Mlinarskega sedla še na Skuto in spanje v bivaku. Ampak to je že za drugi forum. nasmeh
PzS9. 05. 2011 18:06:23
V nedeljo sem šel z Vrtače, le nekaj slik s poti
PzS9. 05. 2011 17:51:00
Ne vem, pa jaz sem šel v nedeljo zjutraj prvič pa nisem mel težav najt pot. Pa vseeno... Ne bom objavljal slik, ker jih je že Parkeljc, le če bo kdo hotel na Stol, pol naj se vidi kako zgleda. Kot se je že napisalo, pot na Vrtačo je celo kopna, razen nekaj malo snega na grebenu, na Stol je sneg samo na severni strani, do sedla med obema Stoloma.