Romanje na Sv. Višarje

Lj16. 03. 2012 16:20:27
Prejšnji mesec sem bila na Višarjah po romarski poti iz Žabnic (Camporosso), opis najdete med izleti. Pot je široka, tudi strma, vendar ni izpostavljena. Ker je večinoma v senci in zglajena od številnih pohodnikov ter turnih smučarjev predvidevam, da je še vedno poledenela (sama sem varno hodila s "ketnicami" od Verige Lesce). Priporočam to pot, pa vzemite derezice s seboj. Ne vem pa, kako vezo ima ta tura z leti zavijanje z očmiPoznam nekaj 60-letnikov in starejših, ki so sposobni z lahkoto priti na Višarje in veliko 20-letnikov, ki niso zmožni priti na Šmarno goro. Kar pogumno in srečno! nasmeh
Dominic17. 03. 2012 10:20:17
Lepo napisano, sploh zadnja vrsta drži kot pribito.! he he.
LP
hribovska28. 04. 2012 13:49:37
Moja želja po obiske te romarske vasi se včeraj uresničila,na poti je kar nekaj snega,ki se začne precej nizko je mehak,na vrhu ga je na mesta kar precej nasmehrazgledi zelo daleč na okrog,ker dan bil zelo lep za izlet nasmeh
začetek poti 1
svišč 13
vas 14
zamet28. 04. 2012 15:31:19
Ali so ze mase v cerkvi,ce se niso ali gdo ve kdaj se zacnejo.
čemšeničan28. 04. 2012 15:55:56
Sv. maše so ob delavnikh ob 10,11,in 12 ob nedeljah in praznikih pa ob 10,11,12 in ob 15 uri v treh jezikih SLO, IT, NEM.Prav gotovo to drži za mesec maj saj je mesec maj posvečen materi Mariji.
Lep pozdrav in srečno!
hribovska28. 04. 2012 18:21:30
Maše se začnejo 25.maja so mi včeraj povedali,ker sem sama hotela it k maši pa je ni bilo,vse zaprto,niti sneg ni bil skidan do cerkve nasmeh
jana196628. 04. 2012 19:40:09
SLOVENSKI GORNIŠKI KLUB SKALA vsakega 1.maja organizira romarski pohod ob kapelicah ,tako tudi letos ,sem prebrala v zborniku 2012 njihove spletne strani,slovenska maša na sv.Višarjih ob 11.30h. Gondola ne dela,je pa vedno odprt lokal,preverjeno prejšna leta!Če so vremenske razmere kolikor toliko vam nebo žal!Hoje prb.3h od žičnice.Glej zbornik str.37,kluba.
jana19661. 05. 2012 21:20:09
Danes pri Sv.maši na Višarjih-mašo vodil triglavski župnik France Urbanija-kljub temu,da je bilo hladno v cerkvi, mi je bilo toplo pri srcu.Prišla v sončku po cesti iz doline Zajzere,zadnji konec še v snegu ,hoje 3h po cesti iz parkirišča.To je bilo resnično za srce!
rasto_r3. 05. 2012 12:22:31
Nekaj mi ne gre skupaj... na prvi sliki so Višarje brez snega, če pa gledam spletne kamere, je sneg še. Zavajajoča slika?
IgorZlodej3. 05. 2012 13:13:29
Nič ni zavajajoče, na spletni kameri je sneg na severni strani, na 1. sliki pa na južni strani, kjer je pač v tem času že kopno, kar je tudi logično.
Kar pa se tiče Franceta, že poldrugo leto ni več "triglavski župnik", no občasno sicer še.
rasto_r4. 05. 2012 09:52:02
Ja, bo držalo. Na hitro se mi je zdelo, da je fotka narejena s strani žičnice - kot kamera.
jana19664. 05. 2012 13:21:53
Vrstni red fotografij je v obratni smeri,moja napaka.Za Franceta pa ,mislim da si to ime zasluži!
oldtimer 555. 05. 2012 09:00:12
Popolnoma se strinjam z jana1966, saj s tako predanostjo in ljubeznijo do gora zasluži ime TRIGLAVSKI ŽUPNIK!
Pred 30 leti pa nama je bilo namenjeno, da naju je poročil prav on in zadnja leta potrjujeva najin zakon (na obletnico poroke) prav z obiskom Kamnitega lovca.nasmeh
tulipan5. 05. 2012 15:13:58
Tudi župnik, ki zdaj službuje v Mojstrani je triglavski. Kateri je bolj pravi?
jana19665. 05. 2012 15:22:24
Iz česa,nič hudega sluteč,sem sprožila problem- naj se vsak odloči po svoje.Pa lep gorski pozdrav .
potepinka19. 07. 2012 23:43:59
No, tudi višarski župnik je imel včeraj zamenjavo in to takšno, da mi je bilo žal, da čisto nič ne razumem italijansko, saj je mladi župnik maševal s takšno energijo, da ga je bilo užitek gledati in sem še danes radovedna kaj je povedal pri pridigi. nasmeh

Sicer pa o razmerah ni kaj pisati, romarska pot je prijetna zaradi sence, če že razglede ponuja šele v zadnjem delu. Poto(č)ki ob poti so polni vode in osvežitve ne manjka. Bikci z Višarske planine se, bolj kot nad razgledi, navdušujejo nad malico iz nahrbtnika. Midve pa se naužili tako razgledov, kot tudi poležavanja v travi in gledanja v oblake… ter zato preložili obisk Kamnitega na prihodnjič… mežikanje

Pa en potepuški pozdrav!

Mangrt in Jalovec sta se zavijala v oblake, Kamniti lovec pa je vabil... a tokrat ni zvabil:)1
le koliko prošenj se je že nabralo v vseh teh letih...2
midve sva ležali v travi in gledali oblake...3
...ta dva sta pa uživala med njimi:)4
namesto paše na prostranih pašnikih so na vsak način hoteli najin prostor, ker jim nisva prepustili malice iz nahrbtnikov, so bili zadovoljni z drobtinicami:)5
nazaj grede jih lakota ni več mučila:)6
obzidje okrog cerkve je v rožcah7
poti na vrhu vse bolj dobivajo obliko srca…8
…kavo pa že postrežejo s srcem9
artur8. 08. 2012 21:26:50
Nekaj slik z slovesnosti 5 avgusta. Lepo vreme, še lepše pa vzdušje.
Pa še kdaj!
Flora114. 08. 2012 22:49:17
Te konci so lepi v vseh letnih casih, zato sva danes s kolegico sli gor iz Zabnic in dol po cesti v dolino Zajzere ter po cesti do Ovcje casi ter po kolesarski nazaj do Zabnice. Lahka, oznacena pot.
zvončnica23. 09. 2012 10:37:23
Pravzaprav, želja je bila dva dni okrog Triglava, a smo morale glede na vremensko napoved naše želje spremeniti. Staničev dom se danes žal zapirazadregazadrega, tam okrog mi je najlepše, sedaj bo treba pa spet počakatizadrega.zadrega.
In kam naj gremozmeden, ja, seveda nasmeh, na Svete višarjenasmeh.
Izbira je bila enkratna, cel dan sonček, a kljub temu nam pretirano toplo ni bilo, vetra nič, pot je pravzaprav kot ožja avtocesta, veliko romarjev, na vrhu pa smo bile nagrajene še z lepimi razgledi.
V cerkvi je bila ravno maša,lepo je bila okrašena, menda je bila v njej danes tudi poroka.
Pa tudi Snežinkica( saj ima vendar tako ime in prve snežinkice so tudi že padle) se nam je zopet pridružilanasmehvelik nasmehvelik nasmeh.
Hja, saj to je tudi vse kar si lahko želimo. Zvečer smo se vrnile s polnimi baterijami v Žabnico (Camporosso), od koder smo štartale, preživele smo čudovit danvelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh.
pastirji so že zjutraj na delu1
pogled na Kamnitega lovca s Svetih Višarij16
in srce začne razbijati17
lepotca skupaj :-) :-)18
in pri povratku v Žabnico ( Camporosso) še postanek pri kapelici, dobre volje in srečne :-)19
še pozdravček, srečno :-)20
snežinkica23. 09. 2012 20:31:47
Po dolgem času sem preživela lep in to prvi jesenski dan, ženska družba se je zbrala mežikanje in za cilj zbrala Svete Višarje. Tud vrem nam je bil naklonjen, iz Žabnice smo jo ubrali do vrha, kjer se je ravno začela maša, potem pa uživanje v lepem soncu in razgledih, pa tud harmonila ni manjkala. nasmeh