Prečenje Mojstrovk do Travnika - Forum

Prečenje Mojstrovk do Travnika
mukica
29.7.2016
Simin, lepo napisano in popolnoma se strinjam ...Veliko jih živi, le nekateri se "počutimo žive" in lepo je če se zavedamo tega.
Srečno na vseh poteh življenanasmeh
SamoK
29.7.2016
Kako prevzetno, da misliš, da "jih veliko živi", ti pa si eden (ali ena) izmed izbranih, ki se "počuti živega/živo"
mukica
Samok, ...napisala sem, da se strinjam in čutim podobno kot je napisal Simon...tudi sama dolgo časa samo živela, kosem zaradi zdravstevnih težav ugotovila ,da se moram počutiti tudi živo... spremenila semnačin življenja in to pomeni , da se sedaj počutim še živonasmeh
V tem ne vidim nobene prevzetnosti , le uživam življenjenasmeh nikoli , ampak res nikoli ne vem (vemo) koliko ga imamo.
lino
29.7.2016
Simon in Mukica, res lepo, lepo napisano. Napisano iz srca in čustveno.
mito3000
3.9.2016
Danes na lepo grebensko prečenje od Male Mojstrovke do vrha Šite. Na Malo Mojstrovko po Hanzovi, ki zgodaj zjutraj na srečo ni bila oblegana. Nato proti Veliki Mojstrovki in po vrhu grebena do Travnika in Kola. Od tu naprej sem hodil prvič ampak z iskanjem prehodov ni bilo večjih težav. Večino sem se držal vrha grebena, večji obvoz je bil nujen le do dostopa do škrbine pred vrhom Šite. Do škrbine vodi na severni strani dokaj enostavna polička, ki pa je precej izpostavljena. Do vrha Šite je potem še nekaj gladkih plošč, ki pa izkušenejšim ne predstavljajo večjih težav. Nazaj do Vršiča nato po markirani poti.
Prečenje Mojstrovk do Travnika1 Prečenje Mojstrovk do Travnika iz poti na Malo Mojstrovko proti Jalovcu2 Prečenje Mojstrovk do Travnika3 Prečenje Mojstrovk do Travnika4 Prečenje Mojstrovk do Travnika5 Prečenje Mojstrovk do Travnika6 Prečenje Mojstrovk do Travnika7 Prečenje Mojstrovk do Travnika8 Prečenje Mojstrovk do Travnika9 Prečenje Mojstrovk do Travnika10 Prečenje Mojstrovk do Travnika11 Prečenje Mojstrovk do Travnika12 Prečenje Mojstrovk do Travnika13 Prečenje Mojstrovk do Travnika po polički do škrbine pred vrhom Šite14 Prečenje Mojstrovk do Travnika razgledi na prehojen greben15 Prečenje Mojstrovk do Travnika16 Prečenje Mojstrovk do Travnika17 Prečenje Mojstrovk do Travnika18 Prečenje Mojstrovk do Travnika19
ločanka
21.8.2017
Že dolgo sem si želela po tem grebenu najmanj do Travnika, ogledovala sem si ga od vse povsod, s poti proti Jalovški škrbini, pa s Suhega vrha, pa iz Zadnje Trente, prebirala razne možnosti sestopa, pa prečenje južnih grebenov izpod teh vrhov. Vsekakor je bil pomemben spust čez Veliko dnino, po sledovih rumenih markacij.

No, ponudila se je možnost s PD Medvode, pa sem jo včeraj izkoristila. Pa še preko Šitne glave je potekala naša smernasmeh
Od doma sem se peljala v dežju, na Vršiču pa so se že kazali zametki lepega dne.

Še dobro, da vodniki niso popustili bolj slabim vremenskim napovedim, kot so drugi, saj niti na Mali Mojstrovki nismo srečali nikogar.
Pri Aljažu smo pa tudi hitro prišli do piva.
Prečenje Mojstrovk do Travnika na Šitni glavi včeraj zjutraj1 Prečenje Mojstrovk do Travnika preko Trentskega Pelca2 Prečenje Mojstrovk do Travnika v daljavi zasnežene gore3 Prečenje Mojstrovk do Travnika Hochalmspitze4 Prečenje Mojstrovk do Travnika5 Prečenje Mojstrovk do Travnika6 Prečenje Mojstrovk do Travnika proti MM, preko Šitne glave7 Prečenje Mojstrovk do Travnika lepo na MM8 Prečenje Mojstrovk do Travnika včeraj je bil malo pocukran9 Prečenje Mojstrovk do Travnika razgledno na Veliki Mojstrovki10 Prečenje Mojstrovk do Travnika11 Prečenje Mojstrovk do Travnika12 Prečenje Mojstrovk do Travnika13 Prečenje Mojstrovk do Travnika proti Travniku14 Prečenje Mojstrovk do Travnika15 Prečenje Mojstrovk do Travnika16 Prečenje Mojstrovk do Travnika malo nad škrbino pod Travnikom17 Prečenje Mojstrovk do Travnika18 Prečenje Mojstrovk do Travnika19 Prečenje Mojstrovk do Travnika20 Prečenje Mojstrovk do Travnika21 Prečenje Mojstrovk do Travnika22 Prečenje Mojstrovk do Travnika spredaj Col, nato vrhovi Šit,  zadnja v vrsti je Goličica23 Prečenje Mojstrovk do Travnika počitek na Travniku24 Prečenje Mojstrovk do Travnika25 Prečenje Mojstrovk do Travnika Jalovec pri povratku in svet pod njim26 Prečenje Mojstrovk do Travnika spust z južnega grebena Travnika v smeri Kote 208727 Prečenje Mojstrovk do Travnika tu dol28 Prečenje Mojstrovk do Travnika Kota 208729 Prečenje Mojstrovk do Travnika skozi grapo v južnem grebenu Zadnje Mojstrovke30 Prečenje Mojstrovk do Travnika pogled na Suhi vrh31 Prečenje Mojstrovk do Travnika eni pa z vrha32
Julijec
16.6.2018
Včeraj, 15. 6. obisk grebena od Nad Šitom glave do Roba Velike Dnine. Med NŠG in Malo Mojstrovko so snežišča bolj za okras kot v napoto, od MM do VM pa je slika obratna, saj je treba spodnje snežišče preiti, kar v zmehčanem snegu ni problem, mimo zgornjega pa je treba najti drug prehod. Naprej pot brez posebnosti, preprost gorniški užitek. Sestop ob škrbini med Travnikom in ZM po melišču do poti, ki je označena z zbledelimi markacijami in možici, do priključka južne poti na MM in nato do Vršiča.
Prečenje Mojstrovk do Travnika Velika Dnina še polna snega1 Prečenje Mojstrovk do Travnika MM2 Prečenje Mojstrovk do Travnika Snežišče pod vrhom MM, ki se ga da obiti3 Prečenje Mojstrovk do Travnika4 Prečenje Mojstrovk do Travnika Proti Veliki M.5 Prečenje Mojstrovk do Travnika Heliport, ki izgleda kot potencialna lokacija za bivak6 Prečenje Mojstrovk do Travnika7 Prečenje Mojstrovk do Travnika Pogled nazaj s Travnika8 Prečenje Mojstrovk do Travnika Pot prek melišč vodi čez sedlo na sliki9 Prečenje Mojstrovk do Travnika Visoka in Mala od spodaj10 Prečenje Mojstrovk do Travnika Razpotje: desno južna pot na MM, levo pot prek melišč pod vrhovi11 Prečenje Mojstrovk do Travnika Še en utrinek pred koncem ...12 Prečenje Mojstrovk do Travnika ... in pika na i.13
sonny4
5.7.2018
Danes iz Vršiča prek Male, Velike in Zadnje Mojstrovke, Travnika, Roba Velike Dnine do vrha Šit in po spodnji poti nazaj na Vršič. Prehode je dokaj preprosto najti, razen na predvrhu Šit, kjer je potrebno vedeti, da je treba iti po severni strani, po izpostavljeni polički. Iz vrha Šit se je potrebno spustiti jugovzhodno po strmem skalnatem terenu. Kakšne potke ali rumenih markacij, o katerih je marsikje govora, tam nisem našel.
Prečenje Mojstrovk do Travnika Velika Mojstrovka, slikana iz Male Mojstrovke.1 Prečenje Mojstrovk do Travnika2 Prečenje Mojstrovk do Travnika Na grebenu. Iz ene strani prepad...3 Prečenje Mojstrovk do Travnika ... na drugi strme gladke stene.4 Prečenje Mojstrovk do Travnika Polička na severni strani predvrha Šit.5 Prečenje Mojstrovk do Travnika Polička na severni strani predvrha Šit.6 Prečenje Mojstrovk do Travnika Polička na severni strani predvrha Šit.7 Prečenje Mojstrovk do Travnika Polička na severni strani predvrha Šit.8 Prečenje Mojstrovk do Travnika Polička na severni strani predvrha Šit.9 Prečenje Mojstrovk do Travnika Pogled iz Šit nazaj na prehojeno pot.10 Prečenje Mojstrovk do Travnika Brezpotni spust iz Šit, v jugovzhodni smeri.11 Prečenje Mojstrovk do Travnika Brezpotni spust iz Šit, v jugovzhodni smeri.12 Prečenje Mojstrovk do Travnika Brezpotni spust iz Šit, v jugovzhodni smeri.13
Guest
29.7.2018
Lepo je bilo pričakati včeraj sončni vzhod na Mojstrovki.Kar pet ljudi in ovca z mladičem smo se zbrali na vrhu.Nato pa naprej po grebenu. Do Travnika je pot dobro označena z možici, od tam naprej pa jih je vse manj,očitno gre od tam naprej vsak malo po svoje.Sam sem se tudi od Travnika naprej držal grebena ,pod Šitami pa sem se spustil navzdol in ujel slabo vidno stezico ,ki me je pripeljala na markirano pot ,ki pelje na Jalovec.Po njej sem se odpravil navzgor do ozebnika in zavetišča pod Špičko.Na tem odseku je še nekaj snežišč ,ampak gre brez zimske opreme.Vračal sem se po markirani poti na Vršič,(oba zajetja z vodo sta suha )hoje s počitki pa se je nabralo kar za trinajst ur.
ljubitelj gora
9.9.2018
Najprej na Šitno glavo, nato na Malo Mojstrovko. Nadaljeval smo do Zadnje Mojstrovke, nato pa sam še na Travnik. Sestopim proti jugu in se podam na meni čisto nepoznani vrh Travnika. Sestopim in prečno po brezpotju, zbledelih markacij nazaj do markirane moti, še počitek, počakam del ekipe, nato sestopimo proti Vršiču. Vreme lepo, prekrasno, skoraj brez vetra in toplo, razgledi odlični.
Prečenje Mojstrovk do Travnika Šitna glava1 Prečenje Mojstrovk do Travnika Mala Mojstrovka2 Prečenje Mojstrovk do Travnika z Velike M.3 Prečenje Mojstrovk do Travnika Z Velike M.4 Prečenje Mojstrovk do Travnika na Travnik nadaljujem sam5 Prečenje Mojstrovk do Travnika Travnik6 Prečenje Mojstrovk do Travnika skupina na Zadnji Mojstrovki, so šli nazaj po grebenu7 Prečenje Mojstrovk do Travnika vrh Travnika8 Prečenje Mojstrovk do Travnika strmo navzgor in kasneje nazaj dol9 Prečenje Mojstrovk do Travnika ter dolgo prečenje do markirane poti10
6.10.2019
Današnji cilj je bil Travnik na koncu grebena Mojstrovk.
Slednje sem obšel že v spodnjem delu poti. Sem se ločil od markirane poti in nadljeval mimo Suhega vrha.Vreme se je popoldan sfižilo in pregnale so me meglice, ki so prinesele nizke temperature.
Prečenje Mojstrovk do Travnika1 Prečenje Mojstrovk do Travnika2 Prečenje Mojstrovk do Travnika3 Prečenje Mojstrovk do Travnika4 Prečenje Mojstrovk do Travnika5 Prečenje Mojstrovk do Travnika6 Prečenje Mojstrovk do Travnika7 Prečenje Mojstrovk do Travnika8 Prečenje Mojstrovk do Travnika9 Prečenje Mojstrovk do Travnika10 Prečenje Mojstrovk do Travnika11 Prečenje Mojstrovk do Travnika12 Prečenje Mojstrovk do Travnika13 Prečenje Mojstrovk do Travnika14 Prečenje Mojstrovk do Travnika15 Prečenje Mojstrovk do Travnika16 Prečenje Mojstrovk do Travnika17 Prečenje Mojstrovk do Travnika18 Prečenje Mojstrovk do Travnika19
natasa si
6.10.2019
Strelec, si kaj izgubil na poti? nasmeh
strelec1954
Ne da vedel.Morda sem pa še nisem opazil
natasa si
6.10.2019
Našla sem sončna očala, če so mogoče tvoje?
strelec1954
Ne niso moja ker sem jih pozabil domavelik nasmeh
Smo se srečali.
lp Marjan
palček plezalček
28.10.2019
Od Šitne glave čez Mojstrovke in Travnik do Kola in nazaj čez Veliko Dnino s skokom na Suhi vrh.
Razmere v nedeljo odlične.
Prečenje Mojstrovk do Travnika Proti Grebencu1 Prečenje Mojstrovk do Travnika Mala Mojstrovka s Šitne glave2 Prečenje Mojstrovk do Travnika Pokuk nazaj na Robičje in Šitno glavo3 Prečenje Mojstrovk do Travnika Velika Mojstrovka, Jalovec, Mangart...4 Prečenje Mojstrovk do Travnika Danes je bila Mala Mojstrovka zelo obiskana 5 Prečenje Mojstrovk do Travnika Proti veliki sestri6 Prečenje Mojstrovk do Travnika VM je imela tudi kar nekaj obiskovalcev7 Prečenje Mojstrovk do Travnika Po grebenu proti zahodu8 Prečenje Mojstrovk do Travnika Zadnja Mojstrovka9 Prečenje Mojstrovk do Travnika Travnik10 Prečenje Mojstrovk do Travnika Škrbina med Travnikom in Kolom11 Prečenje Mojstrovk do Travnika Še nekaj 10 metrov do vrha Kola12 Prečenje Mojstrovk do Travnika Z njega pogled na greben Ponc13 Prečenje Mojstrovk do Travnika S Kola je gušt spustiti se po ploščah. Niso pošodrane in tudi ne tako strme, kot se zdijo.14 Prečenje Mojstrovk do Travnika Naslednjič pa še drugi del - Šite15 Prečenje Mojstrovk do Travnika Tu navzdol16 Prečenje Mojstrovk do Travnika Od Ponce do Kanjavca17 Prečenje Mojstrovk do Travnika Stare rumene spremljevalke v Veliki Dnini18 Prečenje Mojstrovk do Travnika Po grebenu na Suhi vrh19 Prečenje Mojstrovk do Travnika Edini križ danes, a tudi tu ga nisem pričakovala20
Nejc787
8.7.2020
Po Hanzovi na Malo, po t.i. zimski varianti na Veliko, po grebenu do Zadnje Mojstrovke. Potem se je navlekla megla, pa časa nama je začelo zmanjkovati in sva Travnik pustila za drugič. Mogoče takrat skupaj s Šitami.
Zimske opreme ne rabiš, nikjer. Tudi v Hanzovo vstopiš brez problema.
Prečenje Mojstrovk do Travnika1 Prečenje Mojstrovk do Travnika2 Prečenje Mojstrovk do Travnika3 Prečenje Mojstrovk do Travnika4 Prečenje Mojstrovk do Travnika5 Prečenje Mojstrovk do Travnika6 Prečenje Mojstrovk do Travnika7 Prečenje Mojstrovk do Travnika proti vrhu Velike Mojstrovke8 Prečenje Mojstrovk do Travnika9 Prečenje Mojstrovk do Travnika Slemenova špica10 Prečenje Mojstrovk do Travnika dva diamanta11 Prečenje Mojstrovk do Travnika12 Prečenje Mojstrovk do Travnika tik pod vrhom Zadnje Mojstrovke13 Prečenje Mojstrovk do Travnika tik pod vrhom14 Prečenje Mojstrovk do Travnika megle pa vse več okrog in okrog...15 Prečenje Mojstrovk do Travnika16 Prečenje Mojstrovk do Travnika17 Prečenje Mojstrovk do Travnika18
Page: 1 2 3 4 5 6
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here