Jezerski Stog

ajda3. 09. 2010 00:01:53
Danes zopet obiščem Fužinske planine.Z pl. Blato grem na Krstenico,po lovski poti.Ko stopim iz gozda na planino je že vsa v soncu z nje se odpre lep razgled proti Ogradom in spodnjim Boh.goram pa vse tja do Krna.Naprej me je pot vodila do pl. Jezerce in na Jezersko sedlo.Po razglednem grebenu nadaljujem na Jezerski Stog.Hodim po travnatem grebenu in ves čas pogledujem v strme grape pod Jezerskim Stogom, zagledam trop gamsev,ki se pase daleč spodaj.Gorsko tišino občasno prekine žvižg svisca.Šele na vrhu srečam prvo pohodnico,ki kljub častitljivim letom še vedno zahaja v gore.Po krajšem počitku se urnih nog odpravi proti Jezerskemu sedlu. Jaz pa še kar nekaj časa posedim na vrhu in uživam v razgledih.Vrnem se po isti poti.
Jezerski Stog ob poti1
Jezerski Stog pogled nazaj14
Jezerski Stog Ogradi z pl. Krstenica15
IgorZlodej21. 05. 2011 19:49:50
Četrtek planina Blato - planina Krstenica -Jezerski stog in nazaj na planino Krstenica. Petek ponovno Jezerski stog - planina Krstenica in po zraku na planino Blato. V prostem času pa naredil nekaj slikc.
planina Krstenica1
Triglav vabi 13
pisano cvetje z ogradi v ozadju14
tinky22. 05. 2011 14:05:18
Danes ob šestih zjutraj sva s prijateljem krenila iz planine Blato, mimo lovske koče in preko planine Krstenica in planine Jezerce na Jezerski Stog. Vreme lepo,vetra skoraj ni bilo. Na celi poti srečala samo dva pohodnika.
Planina Blato 1
Lovska koča2
Ogradi3
Planina Krstenica4
Jezerski Stog  2040 m. mnv5
Bohinjsko jezero v megli6
peter225. 09. 2011 20:18:03
Parkirišče pred planino Blato je bilo zjutraj polno. Že ob cesti parkirani avti so se pričeli kmalu po križišču za Vogar.
Očitno je bila cilj vseh planincev pot proti Triglavskim jezerom, saj proti Krstenici in Jezerskemu stogu nisva srečala nikogar. Na vrhu sva uživala sama. Družbo nama je delala miška, ki je hodila jest drobtinice izpod velikega možica prav na vrhu nasmeh
Spustila sva se na Jezerski preval in na pl. Jezerca. Potem nazaj na Krstenico, kjer sva srečala dva lovca.
Res čudovit dan cool
Nekaj slik: http://www.petersfoto.si
mukica25. 09. 2011 21:16:01
Kot vedno Peter,s slikami nam pričaraš lepe trenutke ,kot da bi sami hodili tam naokoli...nasmehHvalanasmehnasmeh
peter226. 09. 2011 06:35:11
nasmeh Hvala!
Scabiosa27. 09. 2011 17:57:13
Igor, rožice na 6. sliki slišijo na ime alpski kosmatinec. mežikanje
GITA2. 11. 2011 23:07:54
Jutranja gneča na ljubljanskih ulicah nas je spomnila, da je danes že delovni dan, ampak mi smo še kar na »krompirjevih« počitnicah nasmeh in tako smo se danes družinsko kompletni odpravili na sonček še po eno veliko dozo D-vitamina mežikanje…Tokrat na bohinjski konec. Začeli smo na planini Blato in se po lovski poti povzpeli na planino Krstenica. Navdušujoče lepo že če prideš samo do tu. Po krajšem počitku (res bi lahko kar tu odležali cel dan nasmeh) se le odpravimo naprej proti Jezerskemu Stogu. Po desni strani obidemo Krsteniški Stog, nadaljujemo do sedla med obema Stogoma (Krsteniški preval), ko se pred nami pokonci postavi stena, zavijemo levo in pot nas kmalu pripelje do zagruščenega žleba, ki vsaj v vzponu ni problematičen, (vseeno pa pomaga, če se da »roke iz žepov« mežikanje), potem pa samo še na kratko po strmih travah do vrha. Sestopili smo krožno po drugi strani na Jezerski preval (pod Evo opazovali gamse) ter prek planine Jezerce nazaj na Krstenico. Spet nas je zamikalo, da bi kar gor ostali nasmeh… pa je bilo le treba v dolino…Pot je 99% kopna, nekajkrat je treba stopiti na sneg, v senčnih predelih je pomrznjen, ampak z malo pazljivosti ne predstavlja nobene težave, tudi predeli z ruševjem so lepo prehodni…Prečudovit dan je bil…nasmeh
P.S. Aja, zaključek turce pa »v stilu« zadnjih zaključkov nasmeh…pri prijazni hribi.net-ovki v Srednji vasi…smo se končno spoznali, naklepetali, nasmejali in si obljubili, da se kmalu spet vidimo nasmeh
Jesen na planini Krstenica...1
Zlata jesen ob poti...15
Pa je krog sklenjen...nazaj na planini Krstenica...16
ljubitelj gora3. 11. 2011 17:47:49
@Gita: Kaj ni lepo tam gori, ko macesni žarijo in zadnje bilke gamsi pojedo.
skala1233. 11. 2011 18:40:55
ja zelo lepo je v naših hribih,lepa tura,lepe slike

nasmeh
GITA3. 11. 2011 20:44:03
Ja, res je prečudovito...vedno znova ostaneš "brez besed"...in vedno znova se želiš vrniti...

@ljubitelj gora, smo potem tebe opazili na vrhu Ogradov?...tam nekje med pol eno in pol drugo uro? Smo si rekli, no, še eden, ki je prišel iskat mir in samoto na te malo obljudene vrhove...na takih je itak najlepše!
ljubitelj gora3. 11. 2011 20:55:08
@Gita
Mislim, da sem prišel malo kasneje, okoli 15 ure sem bil na vrhu, je pa pred mano nekdo sestopal.... še pred tem sem hodil po brezpotju Kreda/Slatna, Vogli (prvi, srednji in zadnji iz zadnjega direkten sestop proti pl.v Lazu).
Zimske razmere na Voglih (prvi, srednji in zadnji)1
Simon7312. 11. 2011 21:12:20
Danes sva se z bratom še v mraku odpravila po lovski poti s planine Blato proti Krstenici. Za vodnik sva imela opis te poti, ki se nahaja na hribi.net in seveda zemljevid vzhodnih Julijcev. Šlo je vse gladko, le občasno je bila pot precej zametana z listjem (je pač jesen) in s snegom, ki je moral pasti dan ali dva nazaj (malo mokenasmeh). Na Krstenici se je že slutilo sonce, ki je v polnem sijaju poskrbelo za vso lepoto narave šele na planini Jezerce oz. malo nad njo. Tam je bilo ravno toliko pršiča na zmrznjenih tleh, da je bilo, kot bi hodil po preprogi. S planine Jezerce sva krenila proti Jezerskemu prevalu in nato desno na vrh Jezerskega Stoga. Steza je bila vseskozi (pomokana) in občasno rahlo spolzka, saj se je moral senžič že v prejšnjem denevu malo odtajati in ponoči ponovno zmrzniti. Vendar večjih težav, ob prepotrebni pazljivosti, nisva imela vse do vrha. Po grebenu proti vrhu in na samem sedlu je zmerno pihalo (z občasnimi močnejšimi sunki), vendar to ni zmotilo navdušenja nad razgledi. V sami vršni zgradbi Jezerskega Stoga je potrebna še večja pazljivost, kot na ostalih odsekih poti, zaradi rahlo zasnežene steze in občasno poledenelih skal. Z vrha Jezerskega Stoga sva se vrnila do planine Jezerce, kjer sva pod steno Ogradov zavila desno na pot, ki vodi pod Adamom po dolini navzgor. Videla sva dvoje sledi, ki pa niso bile videti današnje (vsaj ene ne). Šele doma sem opazil, da se na eni izmed fotografij pojavlja nekdo na vrhu Eve in da ena sled morda pripada njemuvelik nasmeh. Prav tako kot ena izmed sledi v snegu, sva se tudi midva podala proti Lazovškem prevalu. Pot je bila tu dobro vidna, a vse do malo pred vrhom, neopremljena z markacijami. Tam nekje, stičišče obeh poti sva spregledala, se je najini prehojeni poti priključila markirana pot z Mišeljskega prevala. V zgornjem delu proti prevalu se pot prebija skozi gosto ruševje. Na vrhu pa zopet krasni razgledi, tako na prehojeno pot (Jezerski Stog..), kot na Debeli vrh, Ograde ter greben Voglov. Od tu pa sva se samo še spuščala. Na poti proti planini Laz sva ugledala tudi dva gamsa, ki sta jo urno cvrla po melišču z Ogradov navzdol. Videti je bilo, da nimata težav s kolenivelik nasmeh. S planine Laz sva se, ker sva imela še čas, odpravila proti planini Na Jezeru. Tam sva si še drugič privoščila malico in videla prve tri planince danes, ki so verjetno prišli s planine Dedno polje in brez postanka nadaljevali proti planini Blato. Tja sva se, ko se je sonce že skrilo za bližnji hrib, polna lepih vtisov s pohajkovanja po fužinskih planinah, kmalu za njimi, odpravila tudi midva.
Lovska koča pred Krstenico1
Prevalski Stog z Lazovškega prevala19
Ogradi z Lazovškega prevala20
Debeli vrh z Lazovškega prevala.21
Pogled proti Lazovškem prevalu s poti proti planini Laz - od tam se že dvigajo meglice22
Na planini Laz23
Na planini Pri jezeru24
maateja28. 11. 2011 20:55:54
Današnje slike proti Jezerskemu stogu, direktno čez Krsteniški stog. Jezerskega stoga se nikoli ne morem preveč nagledati ....
planina Krstenica1
na Krsteniški stog2
na Krsteniški stog3
pogled proti Jezerskemu stogu4
po Krsteniškem stogu5
pogled nazaj na Krsteniški stog6
pogled nazaj na prvo izboklino Krsteniškega stoga, pot po grebenu in zadaj planina Krstenica7
še malo, pa bo vrh Jezerskega stoga, levo se že vidi jezerski preval8
Jezerski stog9
jezerski (levo) in krsteniški (desno) stog, tukaj kot enakovreden par, kar pa v resnici nista10
mukica29. 11. 2011 05:52:28
Lepo je v teh koncih in tudi poleti ne pretirane gnečenasmeh
joste10. 07. 2012 10:18:30
Minulo soboto se podava na Jezerski stog iz planine Blato preko Krstenice. Čudovita in samotna tura na kateri je mir tvoj spremljevalec. Na Krstenico še po nakupih po sir in (res fenomenalno) skuto.

Nekaj fotografij sem objavil na svoji spletni strani: Preko Krstenice na Jezerski stog
Razgled na vrhove okoli Velega polja.1
tinky16. 06. 2013 15:27:28
Planina Blato, mimo lovske koče, planina Krstenica, planina Jezerce, Jezerski stog. Vse cveti, z eno besedo lepoooo.
še je prostor na parkirišču1
še pogled na osvojen vrh 21
rumeno22
tinky19. 07. 2014 15:41:55
Planina blato, Krstenica, Jezerski Stog. Pa še naprej na Prevalski Stog in nazaj grede še na Evo in Adama.Iz Adama je kar težko najti prehode do Planine Jezerce. Vreme lepo , brez vetra . Cvetja na pretek, pa tudi pohodnikov veliko.
sem zadnjo luknjo našel1
spet na Jezercih25
še malo, sem že nad planino Blato27
limona19. 07. 2014 17:52:47
Tura in pol ter krasne foto!
stankoju20. 07. 2014 12:13:07
Tudi mi včeraj naredili podobno turo, samo da smo izpustili Jezerski Stog in smo šli čez Lazovški preval in čez planino Laz.Kljub zelo polnemu parkirišču na planini Blato srečali samo nekaj pohodnikov, uživali v miru in v lepotah narave med cvetjem in goramimežikanje.
ostanki zime1
planina Laz29
planina Laz31
francimedved19. 10. 2014 20:45:00
Danes so bile odlične razmere za vspon na Jezerski Stog. nekaj fotk si lahko tukaj ogledate.