Visoki Rokav - Forum

Visoki Rokav
gams1
25.5.2020
zavijanje z očmi zakaj pa te to zanima, ali bi rad smučal tam dol; ... jaz sem sem imel enkrat to manijo: presmučati vse ozebnike oz. žlebe - žlebove in podobne grape eek
turbo
Smuka po Rokavskem ozebniku je super, jaz sem ga na Big Foot smučeh predričal. Potem pa istega dne še Jugovo. Če je primerno mehak sneg, ali precej pršiča na trši podlagi, je božansko. Kar veliko je bilo strmin na teh kratkih "smučeh". nasmeh (stran 126)

Dr_Ursic
Visoki Rokav (Poldov rovt - čez Brinje), 30.5.2020

Obeti so bili, da bo zjutraj še nekaj sonca pa sva izkoristila in sva okoli 3:20 štartala proti Visokemu Rokavu čez Brinje.
V 2 urah sva bila na Šplevti, kjer sva si nadela zimsko opremo za Rokavški ozebnik. Podlaga je bila idealna - snega v ozebniku pa še za izvoz. Na koncu ozebnika sva pustila zimsko opremo in se odpravila na vrh, kjer je za zadnjim velikim skokom še eno majhno snežišče za prečit (3 koraki).
Za par posnetkov je še vztrajalo vreme nato pa se je vse skupaj zaprlo.
Pri spustu sva 2x uporabila abzajl (zadnji veliki skok pred vrhom in prvi skok iz ozebnika).
Super tura za sobotno dopoldne.
Visoki Rokav Čez Brinje1 Visoki Rokav Melišče pod Šplevto2 Visoki Rokav Pred sedlom3 Visoki Rokav4 Visoki Rokav Najin cilj Visoki Rokav5 Visoki Rokav6 Visoki Rokav Rokavški ozebnik še vedno lepo zalit7 Visoki Rokav Na jezerih8 Visoki Rokav9 Visoki Rokav Ozebnik10 Visoki Rokav Pogled proti vstopu v plezalni del11 Visoki Rokav Srednji Rokav12 Visoki Rokav13 Visoki Rokav14 Visoki Rokav15 Visoki Rokav16 Visoki Rokav Prvi skok17 Visoki Rokav18 Visoki Rokav Pogled naprej za 1. skokom19 Visoki Rokav Zadnji večji skok20 Visoki Rokav Pogled nazaj na zadnji večji skok21 Visoki Rokav Pogled nazaj22 Visoki Rokav Prečenja snežišča par korakov 23 Visoki Rokav Pogled naprej za snežiščem24 Visoki Rokav25 Visoki Rokav26 Visoki Rokav Pred vrhom27 Visoki Rokav Obiska ni veliko res pa, da se vsi ne vpišejo v knjigo. 28 Visoki Rokav29 Visoki Rokav Mi2 na vrhu30 Visoki Rokav31 Visoki Rokav32 Visoki Rokav 1 abzajl33 Visoki Rokav Pogled navzdol34 Visoki Rokav 2. abzajl 35 Visoki Rokav Še vedno dosti snega36 Visoki Rokav37 Visoki Rokav38 Visoki Rokav39 Visoki Rokav Po melišču navzdol40
redbull
Krasno Dave in Tjaško

Srečno
Dr_Ursic
Hvala Dejko velik nasmeh
primoza
Nekaj se je sfižilo s fotografijami. Drugače pa čestitke za odlično turo. Medtem so fotografije že "prišle" nazaj.
jbv
14.6.2020
13.6.2020 | Visoki & Srednji Rokav

Včerajšnji naval na Rokave, najbrž nas je bilo več kot 20 gor. zmedenzmeden
Definitivno za izkoristiti ugodne razmere za dostop čez ozebnik, dokler je še sneg. Snega razen v ozebniku ni več.

Moj, SUBJEKTIVNI POGLED NA TURO velik nasmeh

Visoki Rokav Pejmo1 Visoki Rokav Ozebnik2 Visoki Rokav Še malo3 Visoki Rokav Razglediiii4 Visoki Rokav Andrej in Janez, že tretjič skupaj gor5 Visoki Rokav Plažna reportaža6 Visoki Rokav VMP7 Visoki Rokav Naval na Škrlatico8 Visoki Rokav Sestop9 Visoki Rokav Srednji Rokav10 Visoki Rokav kulisa11 Visoki Rokav Sedlo12 Visoki Rokav Na Srednjega13 Visoki Rokav Z vrha proti Visokem14 Visoki Rokav In nazaj, mal se da posmučat :)15 Visoki Rokav Že v oblakih16
24.6.2020
Ker je bila napoved OK, sva včeraj ob 4.45 štartala iz Poldovga rovta čez Brinje, mimo Šplevte v Rokavški ozebnik. Na sedlu pod Šplevto nama pogled proti še v celoti zasneženem ozebniku izvabi nasmeška, saj bo prišla zimska oprema v popolnosti na svoj račun ;-) in se ne bo treba boriti s šodrom.
Dereze nadeneva pri malo večji skali na zasneženem melišču pod ozebnikom, palice pa tudi kmalu zamenja cepin. Sneg je bil okoli 8.30 v ozebniku že nekoliko mehak, pri sestopu pa še toliko bolj. Dvakrat naju v ozebniku skoraj presenetijo kamniti projektili, katerim se je s hitrimi gibi sem ter tja kljub njihovi hitrosti še dalo izmakniti. Brez nekaj malega šodra po čeladi in kolenu ni šlo, a važno, da so tisti v velikosti rokometne žoge odleteli mimo.
Štart v plezalni del sva zgrešila in namesto zajede skrajno desno, izbereva smer poleg nje v levo. Kmalu se znajdeva v zagati, dišalo je po štirici, varovanje praktično ni bilo možno, a drugega ni preostalo kot, da eden potegne štrik na free. Nadaljevanje je bilo potem lažje. Tu pa tam se je pokazal kak klin. Nazaj je bilo pa vse precej lažje, ker se je kolega spomnil idealne smeri.
Vreme je zdržalo, kar je najpomebneje pa, tudi štanti za abzajl, srečala sva dve "navezi" eno gorenjsko pri zadnjem abzajlu in eno gorenjsko-štajersko na začetku snežišča.
Žal nama je zaradi službe zmanjkalo časa še za sosednji Srednji Rokav.
Visoki Rokav jutro proti Triglavu in Stenarju1 Visoki Rokav na desni lepo vide zaključni del sestopnega melišča..2 Visoki Rokav proti Šplevti..3 Visoki Rokav prečenje melišča proti ozebniku4 Visoki Rokav pod ozebnikom..5 Visoki Rokav v ozebniku..6 Visoki Rokav ..pogled nzaj..7 Visoki Rokav na vrhu ozebnika..8 Visoki Rokav izbereva preveč v levo9 Visoki Rokav za skokom je klin..10 Visoki Rokav z vrha proti sosednjemu V. Oltarju, desno D. Križ..11 Visoki Rokav na drugo stran grebena Škrlatica..12 Visoki Rokav V. M. Ponca13 Visoki Rokav z vrha proti Triglavu14 Visoki Rokav počasi po skrotju nazaj do..15 Visoki Rokav ..štanta za abzajl16 Visoki Rokav abzajl17 Visoki Rokav sosednji Srednji Rokav18 Visoki Rokav naveza za nama19 Visoki Rokav krajna poč na vstopu v plezarijo20 Visoki Rokav ...21 Visoki Rokav bivak II in Triglav22 Visoki Rokav razgled iz bivaka23 Visoki Rokav pogled na osvojen vrh24 Visoki Rokav začetek najdaljšega melišča..25 Visoki Rokav ..ob poti26
Stoick
24.6.2020
Čestitke za opravljeno turo!
Bere pa se, kot da sta trikrat(!) imela obilo sreče...
24.6.2020
Moram priznati, da res zadrega . Lahko bi se končalo tudi drugače. A ker je konec dober - vse dobro in se nevšečnosti hitro pozabijo.
lijaneja
Pozdravljen, Parkeljc!
Mogoče veš, a je kamenje letelo z vrha ozebnika ali z Rokava? (je bil kdo nad vama)
25.6.2020
Tudi sama sva sprva pomislila na možnost, da bi bil gor kdo pred nama. Mislim, da je kamnita kanonada priletela sama. Namreč, v Poldovem rovtu ni bilo parkiranega nobenega avta, torej tudi nihče ni bil pred nama gor. Čeprav bi lahko kdo štartal od kje drugje. Najina pogleda sta takoj po prihodu na sedlo pod Šplevto vseskozi uhajala "tja gor", a nikjer nobenega, ne na Visokem, ne na Srednjem Rokavu ni bilo nikogar. Definitivno bi pa opazila sveže sledi na snežišču v ozebniku. Za nama pa sta bili dve navezi, ena ravno, ko sva zadnjič abzajlala, druga, še globoko spodaj na položnem delu pod ozebnikom.
lijaneja
Hvala ti za temeljit odgovor, @Parkeljc. Največja mora v ozebnikih so mi zračni izstrelki. Odkar me je pred leti prestrašil projektil v jalovškem ozebniku, ko je priletel z Jalovca, me zgrešil za nekaj deset cm in se raztreščil v steni Goličice. Zažvižgalo, zasmrdelo in pokadilo se je v drobcu sekunde. Kamen, ki se kotali po snegu je vseeno lažje nadzorovati, posebno, če je sneg južen, pa tudi ta lahko v hipu spremeni smer.
Srečno!
gandalf
25.6.2020
Jeba je to letece kamenje. Posledice kamna izpred 14 dni na Visokem rokavu.
Visoki Rokav1
25.6.2020
Očitno si jo še "dobro" odnesel eek
Page: 1 2 3 ... 8 9 10
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here