Pohorje - Forum

Slovensko Hrvatski Forum New thread search
 Pohorje
2.8.2010 - ogo
Malo kolesarjenja po Pohorju.
Velenje, Mislinja, Rogla, Areh, Bolfenk, sp. postaja vzpenjače in nazaj. 155km, 3200vmv, 9ur in pol.
arozman
22.9.2010
Tudi mi smo šli čez pohorje s kolesom:
Kolesarjenje čez Pohorje
29.5.2011
Po sobotnem dežju se je danes naredilo krasno, lepo, sveže in sončno jutro, kot nalašč za eno prijetno kolesarsko turco. Rečeno, storjeno. Štartam od doma na Tinju, se spustim proti Sl.Bistrici, nadaljujem proti Oplotnici in Malahorni, nato se vzpnem preko Gorenja nad Zrečami do vasi Božje ki leži približno 900m nad morjem, sledi kratek spust proti Lukanji in nato kar krepak vzpon direktno proti Osankarici. Preostane mi le še nekaj lažjega kolesarjenja proti Trem Kraljem in spust proti domu. Skupaj se je nabralo dobrih 1200 višincev in 55 km, ter nekaj več kot 3 ure kolesarskega užitka.
Pohorje začetek poti1 Pohorje tu zavijem desno2 Pohorje nadaljujem proti Oplotnici3 Pohorje vina povsod dovolj4 Pohorje zavijem desno, pot se prične vzpenjati5 Pohorje razgled proti Pohorju6 Pohorje spodaj so Zreče7 Pohorje gostišče Zimrajh8 Pohorje cerkvica nad Zrečami9 Pohorje lepo10 Pohorje panorama iz vasi Božje11 Pohorje manjši zaselek Lukanja, ki leži ob cesti Oplotnica- Pesek12 Pohorje od tu pa strmo proti Osankarici13 Pohorje dom na Osankarici14 Pohorje najvišja točka današnje poti15 Pohorje še en pogled proti dolini16 Pohorje in prek Treh Kraljev proti domu17 Pohorje takole izgleda današnja pot18 Pohorje in višinski graf19
26.6.2011
Za v gore je bilo premalo časa saj sem imel fraj le dopoldan. Torej se vsedem na kolo in opravim krožno turo po Pohorju. Štart na Tinju ,smer proti Keblju in Cezlaku, nato nad Lokanjo zavijem levo proti Planini na Pohorju, kjer se kmalu priključim glavni cesti Zreče-Rogla, nadaljujem proti Rogli, spust proti Pesku in naprej do Spodnje brvi kjer zavijem levo prek rampe po gozdni cesti proti Osankarici in prek Treh kraljev nazaj proti domu.
Skupaj približno 62km in 1400m vzpona.
Vreme lepo in ravno prav sveže.
Pohorje Kebelj , spredaj osnovna šola1 Pohorje Cezlak, tu bojda lomijo najlepši kamen v Sloveniji2 Pohorje sožitje3 Pohorje nastajajoči tekaški center Petre Majdič4 Pohorje koča na Pesku5 Pohorje idilična hiška v gozdu pod Peskom6 Pohorje tu čez bo treba, gozdna pot proti Osankarici7 Pohorje8
10.7.2011
Za danes so vremenarji napovedali zelo vroč dan, zato se relativno zgodaj odpravim na kolesarsko turo. S Tinja odkolesarim proti vasi Urh, proti Smrečnemu, nato zavijem levo proti Arehu oz. Šumiku in nadaljujem proti Klopnemu vrhu.S Klopnega vrha se odpeljem do Zgornje brvi pod Peskom, nato sledi uživaški spust do vasi Lukanja, ter nato spet rahel vzpon proti vasi Kot na Pohorju. Sledi še spust do Keblja in par kilometrov kolesarjenja do doma.
Skupaj 54 km in približno 1200m vzpona.
Omenil bi še da je v tej pasji vročini na Pohorju še vedno dovolj hladno, saj so poti speljane večinoma v senci pohorskih gozdov, pa tudi raznih potočkov je dovolj za morebitno osvežitev. Malce moteče so le makadamske ceste ki so marsikje na novo izravnane in posipane s svežim peskom, ki je za kolesarjenje kar zoprn. Pa saj ko se bo vse skupaj malce spralo, zvozilo in sprijelo bo bolje.
Lp.
Pohorje sončni vzhod nad Tinjem1 Pohorje cerkev svetega Urha2 Pohorje pogled proti Mariborskemu Pohorju3 Pohorje cerkev na Arehu - probližano4 Pohorje ob poti5 Pohorje pri Šumiku6 Pohorje koča na Šumiku7 Pohorje koča na Klopnem vrhu8 Pohorje prijetno kolesarjenje v senci pohorskih gozdov9 Pohorje eden redkih pogledov v dolino na severno stran pohorja10 Pohorje med najvišje ležečimi kmetijami v tem delu pohorja, približni 1100 nv. 11 Pohorje vas Modrič, pribl. 670 m nad morjem12 Pohorje13
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here