Forums / Slovenija / Mountain biking / Suhi vrh 1313m

Suhi vrh 1313m

viharnik23. 09. 2011 18:37:02
Na prvi jesenski dan sem odšel na Primorsko po turo okoli nanoške planote.
Zjutraj se iz meglene Ljubljane zapeljem do Postojne in naprej do idilične in po domačinih prijazne vasice Šmihel pod Nanosom.
Kolesarska pot vodi mimo bližnje cerkve in se vije nekoliko v levo precej časa z rahlim vzponom.Ves čas se držimo glavne ceste naravnost.Po kakih 2-3km zavijemo pod zaprtim kotom ceste strogo desno navkreber.Pot naprej je nezgrešljiva do razpotja, ko gre levo direktna pot na Suhi vrh(pri povratku), mi pa tam prečimo naravnost v smeri naselja Bukovec,Podkraj.Pot se na dolgo rahlo spušča in v ravninah ter rahlih ovinkih lepe ceste dosežemo tudi do 35km/h, prava uživancija v najvišjih gangih-prestavah.Kaj kmalu zavijemo levo na Abrama, sledi nekaj asfaltne ceste-vzpon in že smo ven iz mračnega severnega gozda.Sledi še kar nekaj krepkih km do ogleda medveda, potem pa krasen spust do roba planote, ki se prevesi v Vipavsko dolino do lovske koče v čudovitem borovem gaju.Tam obrnem in se po isti poti povzpnem nekaj km do desnega gozdnega odcepa, ki drži na Suhi vrh in gre malo višje od odcepa nanoške ceste na Plešo!.Sledi še kar nekaj vzpona po visokogorski cesti čez Vražji dol, vmes prečimo področje mrhovinarjev, na koncu ceste prečenje v desno po sprva široki odsekani polici ter sledimo markacijam po slabši gozdni peš poti vse do v levo spodaj vidne ceste.Tam je navigacijskih skrbi konec in bližnja tabla nam pokaže zadnjo smer na Suhi vrh.Prav na vrh je potrbno kolo oprtati na rame.
Tura je pokrajinsko izredno lepa, bogata, ponovno srečanje s kosmatincem pri Abramu in z one kraške strani planote vonj obmorskega zraka pomešanega z borovim vonjem.Če ste lačni, se lahko dobro podprete pri Abramu z domačim pršutom ali eni porciji (za eno osebo)eekjezik s tremi zrezki pečenke in veliko grmado pire krompirja s prilogo.No jaz sem pojedel samo štrudel, da sem uspešno prišel še na Suhi vrh.Do Abrama je s Šmihela 22km(1h45min), druhače pa skupno na poti 54km, skupni čas vožnje od starta do avta 3h 58 min, povp.hitr 13,52km/h 1000v.m vzpona.S Suhega vrha krasen 17km spust do Šmihela, ki me je pripeljal v 35min do avta.nasmehjezik
Suhi vrh 1313m Šmihel pod Nanosom in še žive bajke povezane s Predjamskim gradom (daritev ovce zmaju)1
Suhi vrh 1313m Cerkev na Šmihelu2
Suhi vrh 1313m LD18
Suhi vrh 1313m Nazaj na Podraško bajto proti Abramu19
Suhi vrh 1313m Dan za Bogove!20
Suhi vrh 1313m Tu med istoimenskima vrhovoma vsaksebi-Hribač-,zavijemo desno na slabšo makadam cesto21
Suhi vrh 1313m Cesta na Suhi vrh je po kolesnicah tlakovana s kamnitimi bloki22
Suhi vrh 1313m Na koncu cest me preseneti tabla medveda in ...23
Suhi vrh 1313m Na koncu poti zavijemo desno, kjer je še pol ure do Suhega vrha24
Suhi vrh 1313m Naprej po kraljevski singlci 25
Suhi vrh 1313m Ta preide v utrjeno vozno cesto odsekane polčke,ki se naprej precej zoža26
Suhi vrh 1313m Jama bunkerja-bivak 30v.m. pod Suhim vrhom27
Suhi vrh 1313m Ju hu huuuuu pa smo tu!28
Suhi vrh 1313m Razgledi s S.v so bili malce zamegljeni29
Suhi vrh 1313m 30
Suhi vrh 1313m Še imenski kolega me lojalno čaka na vrhu31
Suhi vrh 1313m Lepa veličastna tura, a ne pretežka32
Suhi vrh 1313m Prav srednji mali kucelj širokega vrha je Suhi vrh-domačini33
Suhi vrh 1313m Čarobni predjamski grad od tam ni daleč in se ga splača vsaj od zunaj doživeti34