Forums / Slovenija / Mountain biking / Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina)

Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina)

viharnik6. 11. 2011 14:36:57
Danes sem naredil kar ornk MTB turo čez večji del Polhograjskega hribovja.
Pot me je vodila iz Ljubljane do Sore v Ločnico,tam desno na gozdno pot proti Osolniku pa čez sedlo v dolino Hrastnice, točneje Dolinski mlin.Od tam je sledil vzpon po lepi dolini, kjer višje zavijem levo na kmetijo Kozjek pod Veliki Babnikom.Sto m pred kmetijo zavijemo od gl.ceste desno na strm kolovoz, ki se kasneje uravna in spremeni v široko gozdno cesto.Le ta vodi po grebenu mimo pl.odcepa za Tošč, mi pa nadaljujemo vseskozi naravnost do TK Gonte.Tam sledi odcep desno po sp.kolovozu, ki prereže severna pobočja Polh.Grmade, naprej pa po znani razgledni grebenski poti do Katarine.Od tu le še 5km do Toškega čela in domov.
Tura je razgibana, jesensko barvita in višinska, saj se kar lep del poti vozimo na pribl.800m.Še posebej zdaj je čudovito, ko vozimo po mehkem šumečem listju in vonju po jeseni.
Statistika ture:Prev.42,6km, povp.hitr.13,2km/h, čas vožnje 3h 13min.
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) iz ločnice po gozdni cesti na sedlo pod Osolnikom1
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Na sedlu 700m2
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Barve jeseni3
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Gremo naprej4
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Lep šumeči spust v dolino Hrastnice5
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Prispem v Dolinski mlin6
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Po dolini navzgor, kjer gre desno na Sv.Ožbolt, levo pa na kmetijo Kozjek7
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Ob potočku8
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) 9
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Kmetija Kozjek 800m pod Vel. Babnikom 905m10
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Tu je že kar visoko11
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Sto m pred Kozjekom zavijemo strmo desno(vozno) na kolovoz do vršnjega grebena12
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Prečenje po lepi gozdni cesti, desno Tošč13
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Že na Gontah, zadaj Polh.Grmada14
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) 15
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Pod Polh.Grmado 777m16
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Po grebenski do Katarine je za nekaj metrov treba razsedlat17
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Prečenje Polhograjcev od desne proti levi18
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Katarina s polno obiska danes19
Prečenje Polhograjcev(Osolnik,Dolinski mlin,Kozjek,Gonte,Katarina) Barvito domače Toško čelo20