Forums / Slovenija / Mountain biking / Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče

Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče

alyas5. 05. 2020 13:42:13
Žagarski vrh/Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče … po Kostanjevi poti in malo po Sadni cesti

Na Žagarski vrh in Javor vodi iz smeri Sostra, Podlipoglava, ali pa iz doline Besnice kar nekaj različnih cest, znanih po sorazmerno lepih kolesarskih vzponih, za marsikoga je že Dom Radio amaterjev Vevče končni cilj,… a naša pustolovščina se od tukaj šele začne.
Če po spustu iz Javorja zavijete na Kostanjevo pot, vas le ta pripelje po manj obljudenih in razgibanih gozdnih poteh proti Malemu vrhu, vse do turist. kmetije Kamnikar, od tam pa naprej, po kratkem spustu do sedla nad vasjo Trebeljevo, ko vozite še malo naravnost in naprej v občino Ivančna Gorica, nakar kmalu zavijemo ostro levo na manjšo gozdno pot za Obolno. Tudi tukaj, po sprva nekaj spusta sledi proti Obolnem čez gozd malo zahtevnejši klanec, ki ga popestrimo še s krajšim vzponom na razgledni travni vrh Obolnega (lesena hiška Radio kluba), kjer v bližini vihra velika občinska zastava prej omenjene občine. Zaradi kasnejšega nadaljevanja se vrnemo po isti poti, od izletniške kmetije Berčon na Obolnem se spustimo še kake 500 m nižje proti vasi Planini, a še pred njo zavijemo levo navzdol v smeri za Gozd-Reka, mimo kmetij Pri Žnedar-ju po desni ali Pri Rekar-ju po levi, pridemo po udobnih asfaltnih cestah v dolino naselja Gozd-Reka, tokrat že v Občino Šmartno pri Litiji.
Večina cestnih kolesarjev bi tukaj uporabilo znan cestni odsek levo Litija - Trebeljevo, mi pa se podamo kak slab km po glavni cesti desno proti Litiji, kjer za prvim levim ovinkom takoj zavijemo na lepo, čeprav malo bolj strmo cesto za vas Račica. Ko iz gozda prisopihamo do eko kmetije Pri Medved-u, se cesta čez vas že bolj poravna, okrog nas pa vaški svet postane spet bolj razgleden. Na koncu vasi, pri kapelici, sledi ponovna izbira nadaljevanja poti, bodisi čez Koške Poljane ali pa malo dlje čez Štango, v smeri čez Tuji Grm in proti Jančam … in spet smo na znani Sadni cesti.
Iz vrha Janč se spustimo v dolino Besnice po glavnih cestah čez Volavlje, Gabrje ali Vnajnarje ali po manj znanih makadamskih poteh. Od Žagarskega vrha prek Malega vrha, Obolnega, Gozd-Reka, Račice do Janč je cca 30 km, pri čemer pa je upoštevati da to nista začetni in končni cilj ture.
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče na Žagarskem vrhu pri domu radiokluba Vevče1
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče na Javorju ... oznake za Kostanjevo pot 2
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče lep makedam na začetku3
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče vse je dobro označeno4
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče po lepem spustu zmerno nadaljevanje čez gozd5
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče in se najde tudi kak klanec6
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče oznake in info ob poti7
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče pod Malim vrhom malo bolj strmo8
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče pri prvih hišah v naselju Mali vrh9
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče rahel spust v sredo vasi in do lepih razgledov10
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče pod turistično kmetijo Kamnikar11
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče na sedlu pod Malim vrhom in nad Trebeljevim12
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče znaki za nadaljevanje na križišču13
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče v občini Ivančna Gorica14
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče zavijemo za Obolno15
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče žal so oznake kar na tleh16
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče sprva po udobni gozdni poti rahel spust17
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče razpotje gozdnih cest, levo v dolino, desno na Obolno18
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče na razpotjih se držimo glavne smeri naravnost19
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče proti koncu gozdne ceste  pod Obolnim postane bolj strmo20
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče ko pridemo iz gozda21
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče ... smo naredili od razpotja iz Javorja čez Mali vrh do sem cca 11 km22
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče podamo se v desno na vrh travnika na Obolnem23
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče razglednik in občinska zastava24
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče najlepši razgled je proti severu25
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče pri turistični kmetiji Obolno26
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče cca 500 m pod kmečkim turizmom prvo križišče levo - smer Gozd Reka27
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče spust navzdol v dolino mimo redkih kmetij 28
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče pridemo po levi ali desni cesti 29
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče v dolini Gozd Reka zavijemo proti Litiji30
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče nato iz glavne ceste za vas Račico31
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče kake 2 km lepe  in  ne preveč strme ceste čez gozd32
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče iz gozda prikolesarimo najprej do eko kmetije Pri Medved33
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče sledi bolj položno nadaljevanje34
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče izbira za nadaljevanje: zemljevid je stvar stvar navade, raje ga imam kot telefon in garmin35
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče pri kapelici je razpotje cest proti Jančam: čez Koške Poljane ali čez Štango36
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče zelo lepa nova cesta čez Koške Poljane37
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče pod vasjo Tuji Grm je kar pošteno navkreber38
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče zadnje večje križišče pod Jančami39
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče ... in smo spet na Sadni cesti40
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče ... in skoraj že na Jančah41
Javor - Mali vrh - Obolno - Gozd Reka - Janče ... ko je tam skoraj vedno kolesarska gužva42
turbo2. 11. 2020 08:50:13
sobota, 31.10.2020 -JAVOR-

Moja tura ni bila tako velikopotezna, a se mi samo zaradi Javorja ne zdi smiselno odpirati nove teme. Skozi mesto v Štepanjsko naselje, od tam v Lipoglav in naprej do Javorja. Navkljub manjku kolesarske kondicije sem jaz zmogel klance in ne oni mene, zato je martinčkanje poleg cerkve še kako prijalo. Potem še enkrat strmo v breg in skozi vas, ko pa se je cesta prevesila navzdol, je šlo samo od sebe vse do Podgrada, zaleta sem imel toliko, da bi verjetno šlo do Zaloga, če ne bi moral zavirati zaradi pešcev in kolesarjev na cesti, ker je bilo ob njej preveč pločevine. Naprej domov po kolesarskih, drugače ni šlo. Gneče razen v Podgradu nobene, ceste navzdol hitre kot strela, navzgor nekaj manj, vreme pa kot v pravljici. Tudi na biciklu je lepo nasmeh

Dr.ejči2. 11. 2020 09:51:01
Wuouuuu, čakaj malo...a ti si "morostar"?...da ne napišem "žabar" velik nasmeh
turbo2. 11. 2020 09:56:50
Ne, samo stanujem tu. Rojen NM, vozim SG, živim pa vsepovsod drugod. Če že ne morejo biti gore, naj bo vsaj morje velik nasmeh
Dr.ejči2. 11. 2020 10:07:43
Hahaha. jaz pa sem bil "zaveden" v to, da si Bcan...velik nasmeh...torej, dalenč`k?mežikanje...no, jaz pa rojen Šiškar, sedaj pa nadmorostar, vizavi Krima, korenine pa z druge strani Gorjancev mežikanje.
turbo2. 11. 2020 10:59:40
Pst, od rojstva dalje stanujem tu zavijanje z očmi
V Bcu in Trenti imam žlahto in znance, včasih sem bil več tam, takrat je tudi kdo drug pomislil, da sem njihov nasmeh
lilyd28. 11. 2020 22:12:50
Naša današnja tura ni bila tako velikopotezna kot Alyasova, ni bila kolesarska, žal ni bila v soncu. Cilj je bil Mali vrh, prehojen del kostanjeve poti, žal v megli. Kostanjeva pot, ki poteka iz Sostrega čez Žagarski vrh, Javor do Malega vrha je dolga 30 km. Glede na današnje razmere je zadoščalo od cerkve na Javorju do Malega vrha in nazaj, skupaj 11 km. Pot je dobro označena, poteka v smeri Ravnega brda, a ne gremo v vas, ampak naravnost kot je označeno. Videli smo tudi odcep za Pance, kar je ideja za pomladansko turo. Opazili smo tudi oznake za gozdno naravoslovno učno pot Mali vrh, super za mladino, traja 2 uri in pol. Pridemo ponovno, v sončnem vremenu, ko bo gostilna Kamnikar odprta...do takrat pa po samotnih stezicah. Tabla z vsemi vrhovi, ki bi jih videli, nas je spomnila na čudovite razglede, a danes le na tabli...smo videli, kaj ne vidimo...Je pa hecno ime Mali vrh pri Prežganju, saj je vas Prežganje povsem na drugi strani, na drugem hribu, kar nekaj km stran.