Peca - Forum

20.3.2020
dragovo
24.3.2020
Ker smo zdaj doma zaradi koronavirusa,si tako krajšam čas in dodajam nekaj slik z zadnje ture 12.marec 2020,ko smo po lovski poti šli na Kordeževo glavo in še malo naokoli.Sestopili smo po zavarovani poti in nato pred Malo Peco spet zavili levo na lovsko pot.Snega je bilo veliko,gaženja in vetra pa tudi! nasmeh
Peca Tu zapustimo markirano pot in gremo v smeri proti lovski poti1 Peca2 Peca3 Peca in mimo podrtih dreves4 Peca5 Peca6 Peca7 Peca Lovska preža8 Peca9 Peca10 Peca Pogled proti Uršlji gori11 Peca Na višini cca 2000 mnv pridemo spet na markirano pot12 Peca Gamsi13 Peca Pogled proti Končnikovem vrhu in Bistriški špici14 Peca15 Peca Kordeževa glava16 Peca Končnikov vrh17 Peca Velika glava18 Peca19 Peca20 Peca Na sedlu pred Malo Peco zavijemo levo proti lovski poti21 Peca22 Peca23 Peca24
Domch
29.4.2020
Včeraj malo po Peci. Topla-Mala Peca-zavarovana-Kordeževa glava-Velika glava-Knipsovo sedlo-Končnikov vrh-Topla. Pot na naši strani kopna z nekaj flikami snega pod vrhom. Pri sosedih pa hoja večinoma po snegu. Vreme sončno z nekaj malega oblaki. Vetra za Peco bolj malo.mežikanje
Peca Družba do Male Pece.1 Peca Durce še zimske.2 Peca Mala Peca.3 Peca Teloh na M.Peci.4 Peca Zavarovana kopna in suha.5 Peca Mala Peca spodaj.6 Peca Kordeževa glava.7 Peca Pogled naprej po ostalih dvatisočakih.8 Peca Velika glava tokrat po skalah in borovčkih.9 Peca Z Raduho v odzadju.10 Peca Križnik in Bistriška špica.11 Peca Končnikov vrh.12 Peca Pogled nazaj na oba osvojena vrha.13 Peca Knipsovo sedlo.14 Peca Dol nzaj proti Topli.15 Peca Deratizator na poti.16
mlah018
3.5.2020
Danes na Peco preko Knepsovega sedla in potem mimo koče nazaj v Toplo.Zelo lepa tura, ker je bilo par centimetrov novega snega,pravljica.
Peca1 Peca2 Peca3 Peca4 Peca5 Peca6 Peca7 Peca8 Peca9 Peca10 Peca11 Peca12 Peca13
geppo
6.5.2020
Peca nudi s svojim mogočnim južnim ostenjem številne skrivne kotičke. Stolpi, navpične stene, različne skulpture, ki burijo domišljijo. Ni čudno, da se toliko legend in pripovedk nanaša na Peco.
Danes smo se po deževni noči zapeljali v dolino Tople ( meni najljubše izhodišče ).
Po strmi poti se vzpenjamo proti Knipsovem sedlu 2012m nmv. Ko pridemo iz gozdne meje se napotimo desno na lovsko, ki preči celotno ostenje proti Mali Peci. Namen imamo opraviti prečenje in po zajlah čez steno.
Ko pridemo pod mogočno ostenje Kordeževe glave nas potegne proti steni. Postaja čedalje bolj zanimivo in pozabimo na vzpon po varovani. Kmalu se napredovanje ustavi in prične se iskanje prehodov proti vrhu. Sodelujemo vsi. V steni odkrijemo prusik, ki varuje čez precej izpostavljeno mesto. Stanko zleze do njega a ga ne mika star, istrošen od vremena, časa, pripet na star zarjaveli klin. Išče se druga varianta. Kljub nekaj težavam nam uspe poiskati pot iz stene. Izstop do travnikov si poiščemo vsak svoj.
Veseli dogodivščine si na varnem podamo roke in nekaj minut nas loči od vrha. Z vrha se spustimo proti Knipsovem sedlu. Nekaj snega je še na poti. V toplih travah si privoščimo krepko malico in pohitimo nazaj v dolino. Iz mrzle vode potegnemo pločevinke, se pogovorimo o lepi turi in odpeljemo se proti domu.
lp
Peca Vzpon se prične1 Peca Trenutek predaha med vzponom2 Peca Smo že na lovski3 Peca Zanimivo je to prečenje4 Peca Nas že vleče čedalje bolj levo5 Peca Nazadnje je mene tu gor - strmo je bilo6 Peca Stanko nabira mineralne / rudninske učinkovine - virusa se izgleda ne boji7 Peca8 Peca Stena in polica v levo nas zavrne9 Peca Stanko mi maha s svojega grebena10 Peca Celo na možica naletim - le kdo ga je postavil tukaj?11 Peca Odločim se za direktno12 Peca Stanko bolj desno13 Peca Že vidim kje bom zlezel na trave14 Peca Pogled nazaj15 Peca Tu počasi vsi prilezemo na plano16 Peca Kordeževa glava17 Peca Vdira se18 Peca Prostor za malico19 Peca Ptujske dobrote vedno pašejo20 Peca Pogled iz votline21 Peca Malo nagajivosti paše22 Peca Analiza, kje vse smo se gibali?23
Jany
6.5.2020
"A greš z nami na Peco?", me pokliče Zlatko, dan prej. Zakaj pa ne, sem si mislil, Peca, kot Peca, gori sem že bil, pa pejmo.

Kot že rečeno, smo startali v dolini Tople. Brez težav smo vdeli lovsko prečko proti vzhodu, ki bi nas pripeljala do Male Pece. Za te fante se ve, da so jim najljubše nemarkirane, tudi ta je taka. Lepa steza, malo gor, malo dol, dobro nam je šlo, dokler se Stanko in Zlatko ne odločita malce popestriti vsega skupaj.
Zavijemo proti stenam, ki so na prvi pogled videti neprehodne, brez plezalne opreme. Že po 20 min, tik pod mogočno Kordeževo glavo, se je zapletlo v iskanju prehoda na greben.
Nekaj poskusov v levo, pa v desno in izkušnje vodilnih, so prispevale k temu, da smo cca. 500 višincev premagali brez večjih težav. Veselili smo se spoja z markirano potjo.
Na vrhu začuda tokrat ni pihalo. Iz severa se je vreme jasnilo, a so KSA večji del dneva ostale v koprenastem objemu.

Zdaj vem, da Peca ni le Peca. Je nekaj več, še posebej v taki družbi.
Hvala fantje.
Peca Pogled nazaj, na prehojen del lovske poti1 Peca Kaj pa če bi mi malo skrenili s poti? 2 Peca Ob poti3 Peca Tu gor naj bi prečili melišče tudi mi!!!!4 Peca Stanko raziskuje levi vstop.5 Peca Zlatko in Boby v desnem poskusu, ki se je pokazal za uspešnega.6 Peca Zlatko že vidi izstop. Hvala bogu.7 Peca Stanko najde svojo bližnjico.8 Peca Pogled v dolino Tople9 Peca Kordeževa glava10 Peca Počasi nazaj. Upam, da tokrat brez presenečenj11 Peca Ohlajanje razgretih glav.12 Peca Od severa prihaja jasnina.13 Peca Malo po avstrijski malo po naši strani14 Peca Nekateri zameti še vztrajajo15 Peca Vsako luknjo je treba pregledat.16 Peca V jeseni tole definitivno ponovim. Macesni bodo takrat zlati!!!17
Lukito
25.5.2020
V soboto, 23.05.2020 smo se odpravili na Peco po normalni poti s parkirisca Jakobe. Pod do parkirisca je brez posebnosti. Dom pod Peco prenavljajo in je zaprt. Kar hitro smo bili na vrhu, kjer je bilo kar hladno z malo vetra, na poti ni posebnosti. Sestopili smo po isti poti, obiskali se votlino kralja Matjaza, potem pa se pocasi odpravili proti domu.
skala123
30.5.2020
Danes smo gorniki Slovenskega gorniškega kluba Skala naredili lepa krožna pot na Peco.Pot nas je vodila mimo Florinove planšarije na Malo Peco in naprej po plezalnem delu na vrh Pece.Spust do doma na Peci in mimo votline kralja Matjaža do izhodišča.Sama pot brez posebnosti.Lep gorniški pozdrav.
Peca izhodišče -holcplac1 Peca del poti2 Peca Florinova planšarija 3 Peca vrh Male Pece4 Peca pogled proti Olševi5 Peca razpotje6 Peca avrikelj ob poti7 Peca lepo okrašen skalnjak8 Peca del poti9 Peca zavarovani del poti10 Peca del poti11 Peca ob poti12 Peca malo pod vrhom Kordeževe glave13 Peca pogled z vrha proti Uršlji gori14 Peca lepo15 Peca gorniki na vrhu Kordeževe glave16 Peca jeglič17 Peca dom na Peci18 Peca kažipot19 Peca speči kralj Matjaž20 Peca pogačice21
modrook12
6.6.2020
Danes smo bili na Peci. Štartamo v kraju Jakobe. Pot prijetna, v domu prijazni. Na vrhu megleno, vetrovno,tak da so razgledi bili bolj slabi. Nazaj se vračamo mimo votline kralja matjaža.
Peca1 Peca2 Peca3 Peca4 Peca5 Peca6 Peca7 Peca8 Peca9 Peca10 Peca11 Peca12
Janezs
6.7.2020

Pohod na vrh Pece in Knipsovo sedlo.
Izhodišče sem imel v Pristavi. Med potjo sta me pozdravila kozlička, na vrhu Pece, čreda ovac. Upam, da medved ne bo, zvedel za ovce.
Peca1 Peca2 Peca3
primozg
27.7.2020
Danes iz Mitneka mimo koče na vrh in nazaj.
Vreme odlično, pot OK, na vrhu (no le nekaj korakov stran) pa presenečenje v obliki odpadnih akumulatorjev... Nimam besed...
Peca1 Peca2 Peca3 Peca4
garmont
28.7.2020
Zaradi zapore ceste pri Podpeci, je bila danes vožnja do Jakob precej otežena. jezen Sploh za vozila z nižjim podvozjem...ne priporočam.
Peca Nov napis pri koči. Lepo.1
bogi
29.7.2020
Tudi midva sva naletela na zgoraj omenjeno zaporo, pa sva se po obvoznem makadamu prebila do parkirišča. V dolino sva se odpravila v smeri Mežice, kjer pa je cesta OK.
Sva pa opravila kar dolgo pot vse do Bistriške špice in nazaj. Skoraj 8 ur sva porabila s postanki za 18 km poti in 1400 višincev se je nabralo. Sonce pa je žgalo mrk pogled,...
Vse pohvale pa osebju na domu pod Peco za zelo okusno hrano,...
Peca1 Peca2 Peca deseteroglava smreka,  visoka 29 m3 Peca Dom pod Peco4 Peca5 Peca Košuta, Triglav v ozadju6 Peca KSA7 Peca8 Peca mejna črta9 Peca Vrh Pece - kordeševa glava10 Peca11 Peca Knipsovo sedlo12 Peca Končnikov vrh13 Peca14 Peca15 Peca Bistriška špica16 Peca KSA17 Peca Peca18 Peca na vrhu19 Peca20 Peca21 Peca Mala Peca22 Peca dom pod Peco23 Peca odlična malica24 Peca25 Peca26 Peca Matjaž še spi...27 Peca28 Peca29
nejcf
2.8.2020
Tudi mi smo bili dober teden nazaj na Peci. Zaradi zelo dolge vožnje do izhodišča smo se odločili turo raztegniti kar v dva dneva. Cesta je, tako kot so zgoraj napisali, veliko boljša iz Mežice (iz Črne je urejen obvoz, ki je na enem delu precej strm in razdrapan, a gre vseeno brez večjih težav). Drugi dan smo zgodaj štartali od doma in po kratki plezalni poti dosegli vrh. Po besedah oskrbnika so se prejšnji dan proti vrhu valile trume ljudi; mi smo imeli srečo in uživali v precejšnji samoti. Vrnili smo se po normalni poti in se na poti domov osvežili v Velenjskem jezeru.
Peca Dom na Peci v poznem popoldnevu1 Peca Notranjost doma je zelo lepo urejena2 Peca Kralj Matjaž v svoji votlini3 Peca Bolj zahodno se je razbesnela krajša nevihta4 Peca Naslednje jutro - prvi pogled na Kordeževo glavo5 Peca Začetni del plezalne6 Peca7 Peca Strm vzpon8 Peca Kamnite tvorbe9 Peca Izstop nazaj v ruševje10 Peca Odpre se pogled na vrh11 Peca Prvi znaki neviht v Avstriji12 Peca Ekipa na vrhu13 Peca Peca še iz Mežiške doline14
Page: 1 2 3 ... 46 47 48
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here