Vošca - Forum

Vošca
majazmaja
18.11.2010
viharnik - hvala za izčrpne informacije. Imaš prav, v soboto gremo, upam, da do vrha!
Tadej
25.11.2010
Danes sem prehodil krožno pot na Vošco. Pot sem začel na Srednjem Vrhu in se ob potoku Jerman povzel do Železnice. Nadaljeval sem proti Blekovi planini in Zajčniku ter še naprej do Vošce. Sestopil sem čez Jureževo planino nazaj na Srednji Vrh.
Sneg se začne nekje na 1200 m, nato pa se postopoma debeli. Nad 1700 m ga je nekje med 50 in 70 cm.
Pot na Vošco je delno shojena, pot čez Zajčnik pa ni (edino kar sem jaz pregazil).

Lp, Tadej
Vošca Jutro1 Vošca Jutranji pogled na Martuljkovo skupino.2 Vošca Potok Jerman.3 Vošca Mravljišče.4 Vošca Blekova planina.5 Vošca Blekova planina.6 Vošca Pogled proti Beljaku.7 Vošca Trupejevo poldne.8 Vošca Mejni kamen na Zajčniku.9 Vošca Pogled proti Ziljski dolini.10 Vošca Dobrač.11 Vošca Zimska idila.12 Vošca Pogled proti Vršiču.13 Vošca Pogled proti meglenemu Jalovcu.14 Vošca Vošca.15 Vošca Jureževa planina.16 Vošca Rutarski Vršič.17
Hribovc88
25.11.2010
Prečudovite fotografije Tadej, ja res mi je kar malce žal, da nisem šel polegvelik nasmehnasmeh

Bom kar po pravici povedal zakaj nisem šel poleg, zato, ker sem brusil lopato za prihajajoči snežni metežnasmehmežikanje
stanko1
25.11.2010
Tako pa je izgledala Vošca dan prej, ko še ni bilo gazi.
Vošca1
13.12.2010
...Včerajšnja nedelja je kar klicala v naravo. Pa nismo bili sami , kar veliko se jih je podalo na Vošco .Nekateri s smučmi ,drugi z pasjimi prijateljčki , kar pestro . Do Jureževe planine pomrznjen sneg ,naprej kakih 15 cm na novo zapadlega pršiča , na trdno podlago .Sonca res ni bilo veliko , razgledi pa so bili vseeno krasni , čav Majda..nasmeh
Vošca1 Vošca2 Vošca3 Vošca4 Vošca5 Vošca6 Vošca7 Vošca8 Vošca9 Vošca10
heinz
23.1.2011
Takole pa je bilo danes na Vošci (prek Jureževe planine): zjutraj kar precej mraz, pot (tudi bližnjica nad g. cesto) shojena, na vrhu brez vetra, nekaj novega pršiča, raj za smučarje. Sneg leži vse od Srednjega Vrha dalje.
Več kot ducat obiskovalcev.
Vošca1 Vošca2 Vošca3 Vošca4 Vošca5 Vošca6 Vošca ob povratku7 Vošca8
bagi
23.1.2011
Živjo Heinz. Al smo se mi morda srečal okoli 10 ure. Po drugi fotki sodeč, bi se skor morali.

LP Bagi
Vošca1 Vošca2 Vošca3 Vošca4
heinz
23.1.2011
Ja, smo se pa res verjetno srečali..
Nam bo moral Tadej priskrbet kakšne Hribi.net logo-te za na hrbet, da se bomo lažje prepoznavali..nasmeh
Lp heinz!
bagi
24.1.2011
Heinz, Tadej, to sploh ni slaba ideja. Verjetno se večkrat srečujemo in niti ne vemo eden za drugega, na forumu se pa skoraj vsi *poznamo*. V narekovajih seveda nasmeh. Kakšna kvalitetna kapa, trak ali kaj podobnega z logom in kulturno ceno morda ne bi bila slaba zadeva ... V razmislek nasmeh

LP Bagi
mukica
25.1.2011
Se strinjam,nekaj za na ruzak da bingljamežikanjeZa poleti že imam majico s srečanja,ampak ko se večkrat preoblečem...nasmeh
alpin
26.1.2011
To je pa dobra ideja Logo Hribi.net
jusuf
9.2.2011
Danes, na kulturni praznik, je Vošca bolj samevala. Zjutraj lepo pomrznjen sneg, okrog 10:00 pa že na sončnih legah precej južno. Narava in razgledi pa čudoviti!
Vošca Vošca1 Vošca Jalovec iz Vošce2
m.b.
6.6.2011
vošca
Vošca Vošca1 Vošca Vošca 12
francimedved
12.6.2011
Cesta iz Korenskega sedla do Jureževe planine je do nadaljnega zaradi sečnje lesa zaprta. Na njej so postavili tovorno žičnico okrog je pa ogromno posekanega lesa.
oldtimer 55
9.10.2011
Danes sva preizkusila prvi letošnji sneg na Vošci. Na planini je bilo snega med 20 in 30 cm. Pot je dobro uhojena. Bil je dan za uživat.nasmeh
Vošca1 Vošca V ozadju Trupejevo poldne 2 Vošca Joj, kako uživam!!!3 Vošca Prisojnik ima pa kapo!4 Vošca Malo pod vrhom 5 Vošca Sonce, sneg, razgled in tišina6
12.10.2011

...Razmeroma kratka, lahka tura, pa veliko lepih razgledov. Gozd pa že dobiva jesenske barve. Na Vošci je vpisna knjiga že dalj časa, v rdeči omarici pa je tudi žig, ki ga prej ni bilo, čav Majdanasmeh
m.b.
16.10.2011
Vošca ima res žig.....super!
Vošca1
francimedved
16.10.2011
O, žig odlično, jutri grem gor, pa naprej na Blekovo planino, Trupejevo opoldne in po dolini Železnica nazaj. Lep pozdrav Franci.
19.11.2011

...Srednji vrh, Trupejevo poldne, Blekova planina, Vošca...
Krasen dan za fletno turo. Na Trupeju je žig, ki ga prej ni bilo nasmeh čav Majda...
Vošca1 Vošca2 Vošca3 Vošca4 Vošca5 Vošca6 Vošca7 Vošca8 Vošca9 Vošca10 Vošca11 Vošca12 Vošca13 Vošca14 Vošca15
MajaO
2.1.2012
Page: 1 2 3 4 5 6
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here