Dom na Lubniku - Forum

19.5.2020
Okej, hvalavelik nasmeh
9.8.2020
No pa je prehojenvelik nasmeh SZ greben Lubnika iz soteske. Zelo luštno, na poti je ogromno podrtih drevescoolpa strma je tudizadrega pa balvanov ne manjka je tudi malce poplezavanja, pot je na nekaterih odsekih zareees strma tudi tja do 73% naklonavelik nasmeh
Dom na Lubniku1 Dom na Lubniku2 Dom na Lubniku3 Dom na Lubniku4 Dom na Lubniku5 Dom na Lubniku6 Dom na Lubniku7
28.8.2020
Pardon misljen je blo stopinj naklona ne procentov, povprecje je 67° pa v 690m se dvigne za 608 višinskih metrovvelik nasmeh
1.11.2020
Danes na Lubnik po SZ grebenu. Zjutraj je bilo v soteski vse pomrznjeno. Balvani so bili boljse vidni in se je lazje plezalo in raziskovalo...sam za pazit je ker je skala nekje rdeca in se takoj odlomi. Za popestritev precim po lovski in po vzhodnem razu po balvamih na vrh. Tam se najde tudi krepka II po mojem mnenju. Kar sitno navpicno mesto ene 8m. Za pazit je velik nasmeh
Dom na Lubniku Na nekaterih odsekih kar strmo1 Dom na Lubniku2 Dom na Lubniku3 Dom na Lubniku4 Dom na Lubniku Lahko poplezavanje od začetka5 Dom na Lubniku Tukaj vmes6 Dom na Lubniku Bravo lovci, jeklenica je na teh poličkah priročna!7 Dom na Lubniku Poplezavanje čez balvane8 Dom na Lubniku9 Dom na Lubniku Koča10 Dom na Lubniku11
ločanka
7.11.2020
iz Poljan - preko Gabrške gore - na Lubnik

Že dolgo načrtovana pot, prehojena pa včerajnasmeh. Hodila sva po opisu poti pod izleti, a tu na vseh devetih straneh pa nisem zasledila, da bi to pot kdo omenjal. Saj res ni kratka, kar okoli štiri ure je samega vzpona. Če pa še malo iščeš nadaljevanje poti, zgrešiš pravi odcep ali pa te zavede prelep brezov gaj, traja še malo dljenasmeh. A je vredno četudi malo zgrešiš, pa vidiš še kaj drugega, kar sicer ne bi.

Sva se pripeljala z avtobusom v Poljane in prav hitro našla pravi odcep za to pot. Prva točka z malo daljšim postankom je bila cerkev na Gabrški gori, sv.Primoža in Feliciana imenovala. Tam sva bila oba prvič in kar nisva se mogla načuditi prelepi okolici te cerkve in cerkvi sami. Od tu sva srečala nekaj obiskovalcev, ki pa so vsi že sestopali. Drugače pa na celi poti le enega pohodnika, pa še tisti mi je izgledal kot tekač, ampak ne prav hitri.
Celotna pot je nekje v smeri SV, še na sam vrh sva se vzpenjala v isti smeri, saj sva nad Zalubnikarjem skrenila z markirane poti in zagrizla v strmi breg, kjer tudi ni bilo drugih pohodnikov.
Sestopala pa sva po običajni poti in v vasi Gabrovo občudovala prav posebej lepo barvito drevo, ki ga ni bilo moč prezreti. Sem se še ozirala za njim, kar nisem mogla verjeti očem.
Res lep izlet, ki kar kliče k ponovitvi, mogoče že kar v prihajajoči zimi.

Dom na Lubniku nad Poljanami1 Dom na Lubniku z listjem postlane vse poti2 Dom na Lubniku če malo pot zgrešiš,  ujameš pogled na cerkev sv.Jurija v Volči3 Dom na Lubniku in luno med smrekovimi storžki4 Dom na Lubniku nazaj v pravi smeri5 Dom na Lubniku tudi smer za kolesarje6 Dom na Lubniku pogled na cerkev sv.Primoža in Feliciana7 Dom na Lubniku res lepa cerkev8 Dom na Lubniku in pogled za njo, nese do Blegoša9 Dom na Lubniku in po tej poti naprej10 Dom na Lubniku potem pogled nazaj11 Dom na Lubniku mimo tega vikenda gre pot12 Dom na Lubniku in pogled izpred njega13 Dom na Lubniku pri domačiji Pešar14 Dom na Lubniku tu sva šla malo po svoje,  je bil brezov gaj preveč vabljiv15 Dom na Lubniku kar direktno v breg bi bilo bolj prav16 Dom na Lubniku v ozadju Polhograjci17 Dom na Lubniku smer vseskozi SV18 Dom na Lubniku Vrhovi Ratitovca tudi s poti19 Dom na Lubniku polno jesenskih motivov ob poti20 Dom na Lubniku pogled nazaj, po levi sva prišla21 Dom na Lubniku prvi pogled proti Lubniku22 Dom na Lubniku vse več šare gor23 Dom na Lubniku tale mi je padel v oči, nakvačkane rožice24 Dom na Lubniku tu pa v strmino25 Dom na Lubniku pogled nazaj26 Dom na Lubniku včeraj tak27 Dom na Lubniku malo nas je bilo gor28 Dom na Lubniku ciklama ob poti pri sestopu29 Dom na Lubniku res sanjski pogled30 Dom na Lubniku in bližje31 Dom na Lubniku pogled proti loškemu gradu včeraj32 Dom na Lubniku in proti Stenu33
8.11.2020
Pridnavelik nasmeh
babica 5
9.11.2020
Res lep pohod po območju dveh občin. Vendar pa nekateri resno upoštevamo prepoved gibanja iz občine v občino. Pa ostani zdrava, ločanka!
and1
10.11.2020
...se nam zaradi kršiteljev obeta samo domači kraj oz 1 km od doma.
ejti
Kaj čmo z Ločanko storit'?
Dajmo jo na križ pribit'.
Naj se v peklenskem ognju večno greje,
saj spoštovala ni občinske meje.
velik nasmeh
ppegan
10.11.2020
Ah, pa ne zaradi kršiteljev, teh je malo, saj se ljudje bojijo kazni, ampak se folk zaradi omejitev grupira na določenih izhodiščih in vrhovih. Če vzamemo MO Kranj, ki ima dostop do Storžiča iz Povelj. Ker ne morejo nikamor drugam, kar se tiče bolj konkretnih hribov, so seveda za vikend vsi navalili na Storžič, ki je imel v enem dnevu tak obisk, kot ga ima običajno v enem tednu. In sedaj vas vprašam - a je to normalno oz. ali tak ukrep pripomore k boljšemu stanju. Seveda ne, saj se je koncentracija obiska povečala vsaj za 10x, poleg tega so hribe okupirali tudi "sprehajalci". Veliko bolje bi bilo, da bi se, kar se hribov tiče, lahko prosto gibali po celotni regiji, saj bi se tako obisk enakomerno razporedil, pa tudi hribov bi bilo za vse dovolj nasmeh
@ejti dober sarkazem velik nasmeh
@Ločanka, nič se sekirat, če si kdaj mejo prestopila, nad jurja tako ali tako ni greha mežikanje
skalar50
10.11.2020
dnevna politika resda ne sodi na ta forum ... vendar a propos gorenjski hribi: je kdo kje prebral resno utemeljitev podprto s konkretnimi številkami v kolikšni meri je večje tveganje za prenos aktualnega koronavirusa, če bi bilo gibanje še naprej omejeno na t.i. administrativne regije in ne na (praviloma male) občine, za katere mimogrede še marsikateri župan ne ve točno kje so zarisane občinske meje ...
miri
Itak je pred leti vsak hotel imeti referendum in svojo občino. Zdaj jih imamo.mrk pogled
ppegan
10.11.2020
@Miri, res je, in eni smo takratko pri tem potegnil mrk pogled
@skalar50, o administrativnih regijah lahko le sanjamo, zdej ns bodo v kraje zaprl oz. največ 1 km od doma jezen Za takšno študijo, kot jo omenjaš, pa še nism slišala oz. je nisem zasledila na spletu. Pa četudi bi bila, bi se naš Twitto s kompanijo na to požvižgal, saj samo oni vedo, kaj je dobro za njihove ovčice eek
jax
10.11.2020
Itak je pred leti vsak hotel imeti referendum in svojo občino. Zdaj jih imamo.

To je neumnost. V nobeni od opredelitev občin, iz katerih se je izhajalo ob njihovem ustanavljanju, nikdar ni bila navedena nikakršna kontrola prehajanja njihovih meja.

...se nam zaradi kršiteljev obeta samo domači kraj oz 1 km od doma.

To je pa tudi neumnost. Ukrepi se zaostrujejo ravno zato, ker jih je ljudstvo pripravljeno tako stoično prenašati. Mislim pa, da se z zadnjimi napovedmi zaostrovanja tudi potrpljenje med ljudstvom bliža koncu in bo (vem, wishful thinking) prišel dan, ko bodo filofašista Hojsa odnesli iz pisarne.
miri
10.11.2020
@jax,saj tudi na južni meji ni bilo žice.
Pa tako smo kričali- "brez mej".
mirank
10.11.2020
Če ne vsaj malo "skonfiniraš" si obsojen na "jelkotov pohod"; no vsaj v večini občin je tako.
Page: 1 2 3 ... 7 8 9
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here