Dom na Lubniku

KLAN1. 11. 2020 19:56:55
Danes na Lubnik po SZ grebenu. Zjutraj je bilo v soteski vse pomrznjeno. Balvani so bili boljse vidni in se je lazje plezalo in raziskovalo...sam za pazit je ker je skala nekje rdeca in se takoj odlomi. Za popestritev precim po lovski in po vzhodnem razu po balvamih na vrh. Tam se najde tudi krepka II po mojem mnenju. Kar sitno navpicno mesto ene 8m. Za pazit je velik nasmeh
Na nekaterih odsekih kar strmo1
Lahko poplezavanje od začetka5
Tukaj vmes6
Bravo lovci, jeklenica je na teh poličkah priročna!7
Poplezavanje čez balvane8
Koča10
ločanka7. 11. 2020 17:28:02
iz Poljan - preko Gabrške gore - na Lubnik

Že dolgo načrtovana pot, prehojena pa včerajnasmeh. Hodila sva po opisu poti pod izleti, a tu na vseh devetih straneh pa nisem zasledila, da bi to pot kdo omenjal. Saj res ni kratka, kar okoli štiri ure je samega vzpona. Če pa še malo iščeš nadaljevanje poti, zgrešiš pravi odcep ali pa te zavede prelep brezov gaj, traja še malo dljenasmeh. A je vredno četudi malo zgrešiš, pa vidiš še kaj drugega, kar sicer ne bi.

Sva se pripeljala z avtobusom v Poljane in prav hitro našla pravi odcep za to pot. Prva točka z malo daljšim postankom je bila cerkev na Gabrški gori, sv.Primoža in Feliciana imenovala. Tam sva bila oba prvič in kar nisva se mogla načuditi prelepi okolici te cerkve in cerkvi sami. Od tu sva srečala nekaj obiskovalcev, ki pa so vsi že sestopali. Drugače pa na celi poti le enega pohodnika, pa še tisti mi je izgledal kot tekač, ampak ne prav hitri.
Celotna pot je nekje v smeri SV, še na sam vrh sva se vzpenjala v isti smeri, saj sva nad Zalubnikarjem skrenila z markirane poti in zagrizla v strmi breg, kjer tudi ni bilo drugih pohodnikov.
Sestopala pa sva po običajni poti in v vasi Gabrovo občudovala prav posebej lepo barvito drevo, ki ga ni bilo moč prezreti. Sem se še ozirala za njim, kar nisem mogla verjeti očem.
Res lep izlet, ki kar kliče k ponovitvi, mogoče že kar v prihajajoči zimi.

nad Poljanami1
KLAN8. 11. 2020 16:13:38
Pridnavelik nasmeh
babica 59. 11. 2020 21:13:24
Res lep pohod po območju dveh občin. Vendar pa nekateri resno upoštevamo prepoved gibanja iz občine v občino. Pa ostani zdrava, ločanka!
and110. 11. 2020 11:57:58
...se nam zaradi kršiteljev obeta samo domači kraj oz 1 km od doma.
ejti10. 11. 2020 12:02:42
Kaj čmo z Ločanko storit'?
Dajmo jo na križ pribit'.
Naj se v peklenskem ognju večno greje,
saj spoštovala ni občinske meje.
velik nasmeh
ppegan10. 11. 2020 12:46:56
Ah, pa ne zaradi kršiteljev, teh je malo, saj se ljudje bojijo kazni, ampak se folk zaradi omejitev grupira na določenih izhodiščih in vrhovih. Če vzamemo MO Kranj, ki ima dostop do Storžiča iz Povelj. Ker ne morejo nikamor drugam, kar se tiče bolj konkretnih hribov, so seveda za vikend vsi navalili na Storžič, ki je imel v enem dnevu tak obisk, kot ga ima običajno v enem tednu. In sedaj vas vprašam - a je to normalno oz. ali tak ukrep pripomore k boljšemu stanju. Seveda ne, saj se je koncentracija obiska povečala vsaj za 10x, poleg tega so hribe okupirali tudi "sprehajalci". Veliko bolje bi bilo, da bi se, kar se hribov tiče, lahko prosto gibali po celotni regiji, saj bi se tako obisk enakomerno razporedil, pa tudi hribov bi bilo za vse dovolj nasmeh
@ejti dober sarkazem velik nasmeh
@Ločanka, nič se sekirat, če si kdaj mejo prestopila, nad jurja tako ali tako ni greha mežikanje
skalar5010. 11. 2020 13:29:27
dnevna politika resda ne sodi na ta forum ... vendar a propos gorenjski hribi: je kdo kje prebral resno utemeljitev podprto s konkretnimi številkami v kolikšni meri je večje tveganje za prenos aktualnega koronavirusa, če bi bilo gibanje še naprej omejeno na t.i. administrativne regije in ne na (praviloma male) občine, za katere mimogrede še marsikateri župan ne ve točno kje so zarisane občinske meje ...
miri10. 11. 2020 14:10:58
Itak je pred leti vsak hotel imeti referendum in svojo občino. Zdaj jih imamo.mrk pogled
ppegan10. 11. 2020 14:52:49
@Miri, res je, in eni smo takratko pri tem potegnil mrk pogled
@skalar50, o administrativnih regijah lahko le sanjamo, zdej ns bodo v kraje zaprl oz. največ 1 km od doma jezen Za takšno študijo, kot jo omenjaš, pa še nism slišala oz. je nisem zasledila na spletu. Pa četudi bi bila, bi se naš Twitto s kompanijo na to požvižgal, saj samo oni vedo, kaj je dobro za njihove ovčice eek
jax10. 11. 2020 15:21:43
Itak je pred leti vsak hotel imeti referendum in svojo občino. Zdaj jih imamo.

To je neumnost. V nobeni od opredelitev občin, iz katerih se je izhajalo ob njihovem ustanavljanju, nikdar ni bila navedena nikakršna kontrola prehajanja njihovih meja.

...se nam zaradi kršiteljev obeta samo domači kraj oz 1 km od doma.

To je pa tudi neumnost. Ukrepi se zaostrujejo ravno zato, ker jih je ljudstvo pripravljeno tako stoično prenašati. Mislim pa, da se z zadnjimi napovedmi zaostrovanja tudi potrpljenje med ljudstvom bliža koncu in bo (vem, wishful thinking) prišel dan, ko bodo filofašista Hojsa odnesli iz pisarne.
miri10. 11. 2020 15:30:16
@jax,saj tudi na južni meji ni bilo žice.
Pa tako smo kričali- "brez mej".
mirank10. 11. 2020 17:04:39
Če ne vsaj malo "skonfiniraš" si obsojen na "jelkotov pohod"; no vsaj v večini občin je tako.
ločanka4. 12. 2020 16:09:38
Lubnik lahko izbereš za svoj cilj ne glede na vreme, čeprav moram priznati, da v dežju pa ravno ne bi gor hodilanasmeh. Zna biti kar precej drsno.
Tudi danes je malo bilo, a ne preveč. Je šlo brez derezic. Ljudi pa precej več kot bi pričakoval za dan med tednom, shojene pa praktično vse potke. Tudi več, kot bi pričakoval.

So pa snežene potke na Lubnik v zadnjih letih redke, in prav zato sva se danes odločili, da izkoristiva to danost. In pogled na novo zasneženo drevje tudi nikoli ne razočara.
tu mimo1
ob Vincarjevem potoku sva se vračali19
takole pravijo20
Kompot4. 12. 2020 17:54:01
Tako kot je ločanka napisala, Lubnik je super v vsakem vremenu. Tudi v dežju. mežikanje To glede psa iz Gabrovega pa težko verjamem. eek Večkrat, ko grem gor čez Gabrovo ga malo počoham pa tudi do vrha je že šel z menoj. Prav prijazen kuža. nasmeh
ločanka5. 12. 2020 06:31:55
no, v vasi te menda lahko zagrabi. Tam je on gospodarnasmeh. Lastnik pa da ga brani, češ da je tam itak zasebno dvorišče. Drugače pride večkrat tudi do vrha Lubnika.
Govorim tako, kot so mi pravili.

Jaz ga čohala nisem, porajtal me pa tudi ninasmeh.
panda5. 12. 2020 12:32:40
Večkrat je zaprt, pogosto se prosto giblje.....kaj zdaj od tega je bolj pogosto, to je vprašanje. nasmeh
parenzo5. 12. 2020 13:18:41
Ljubica, to je boljše kot uregenca, oz. vse za obrambo od A do Ž:

and15. 12. 2020 13:37:01
Pes ne sme biti spuščen brez nadzora. Če ugrizne pa je potrebna prijava tudi zaradi stekline.
ločanka7. 01. 2021 20:53:33
Danes na Lubniku v prelepem sončku, v dolini pa megleno in oblačno. Razgledov na zasnežene gore sicer ni bilo veliko, a je navdihnila tudi pot. Gor po klasični, dol pa po grebenski, kjer sva utirali stopinje, ki jih prej skoraj ni bilonasmeh. So se pa drevesa otresala teže, da previdnost pred slapom snega ni bila odveč.

Spodaj pa pri povratku gladko in blatnato, da sem se dvakrat kar krepko usedla. Lahko, da sem rabila samo malo počitkanasmeh. Drugače pa čudovito!
aja, pes je bil pa danes v Gabrovem precej umirjen, lahko da sovraži le palice, ljudi pa ne.