Kucelj - 920 m

velkavrh9. 10. 2020 06:35:19
V Škofjeloškem in Cerkljanskem hribovju ni samo osrednjih vrhov , ki jih vsi dobro poznamo-Blegoš, Tatitovec, Porezen in Lubnik, temveč je veliko v glavnem nižjih vrhov , ki jih bolj malo poznamo. Primerni so za spomladansko ali jesensko potepanje. Seveda mora biti suho.V četrtek smo se škofjeloški upokojenci-Četrkovci podali na 930 metrov visok Kucelj. Tudi Gorenjci imamo svoj Kucelj ne samo Primorci.Zapeljali smo se v vas Studor.Evo nimajo ga samo Bohinjci-tudi tu je.Na Kucelj vodi pohodniško označena pot-moder krogec z zeleno sredino.Od vasi Studor ne pridemo kar naenkrat na to označeno pot. Treba je malo poznati te lokalne neoznačene , tudi slabe uhojene stezice.Izogibali smo se seveda asfalta .Vodila nas je izkušena lokalna planinska vodnica -tudi malo po brezpotjih .Ta čas ne bomo delali škode po teh travničkih.Ko zagledamo te krogce pa dileme ni več ,smo na pravi poti. Pot na ta skoraj tisoč metrov vrh vodi prek dveh predvrhov -malo doli, malo gori.Na vrhu Kuclja nas pričaka celo klopca in skrinjica za vpise.Nisem preveril, če je v njem knjiga za vpise in žig.Nato pa imamo malo strmine tudi za dol.Sestopimo na zahod na prijeten travniček.Sedaj pa sledi , vsaj za nas je sledil, pohod do taverne Petre prek vasi Srednje Brdo.Kar več kot uro in pol smo hodili do tja . Nismo hodili po cesti skozi Hotavje, temveč nad naseljem vodi pot do tega prijetnega gostišča.Zelo priporočam!
Kucelj - 920 m Tu smo šli z glavne ceste .1
Kucelj - 920 m 20
Kucelj - 920 m Sonce neusmiljeno topi meglo.21
Kucelj - 920 m Končno na vrhu Kuclja-naredil se je dren.22
Kucelj - 920 m Šele ko so moji pohodniki sestopili z vrha sem lahko posnel vr-bil sem v vlogi vodnika pomočnika -pometača.23
Kucelj - 920 m 24
Kucelj - 920 m Sestop na prelep travniček.25
Kucelj - 920 m Malica na sončku.26
Kucelj - 920 m Dol v vas Srednje Brdo.27
Kucelj - 920 m Vas Srednje Brdo.28
Kucelj - 920 m Zagledamo Hotavlje -tovarna za predelavo marmorja.29
Kucelj - 920 m Hodimo nad naseljem Hotavlje .Če se le da ne hodimo po asfaltu.30
Kucelj - 920 m Pred gostiščem -taverno Petra.31
Kucelj - 920 m Tu pa imamo zasluženo toplo malico-priporočam.32
ločanka18. 01. 2021 11:08:31
Svet okoli Kuclja nad dolino Kopačnice je res lep. Najlepši so njegovi predeli, če se dvigneš prav od tam. A midva sva ga včeraj obiskala iz smeri izpod Blegoša, prav zato, da se tja čimprej spet vrneva.

Parkirala sva pri kamnolomu pred vasjo Studor. Usmerila sva se v sneg, kjer sva nekaj časa sledila redkim stopinjam, ki so se kasneje kar nekam izgubile, a višje spet pojavile. Že vmes sva uzrla potko v levo, po kateri sva se kasneje vračala in tako sva spodnji del poti delala krožno. Je pa najina pot vodila preko Jureževega vrha, na katerem pa Velkavrh ni bilnasmeh.
Na vrhu sem stopila še do roba gozda, kjer se ti pogled razliva po odprtih, zasneženih travnikih, Makovci imenovani. Lepo zveneče ime pomeni tudi lep svet, saj sem ravno danes prebrala, da spada ta del pod Natura 2000. Sanjsko res, z lepimi pogledi in živahnim spreletavanjem ptic, ki so se včeraj že kar spomladansko oglašale.

Res je, za opazovanje lepote se včasih sploh ni potrebno peljati dalečnasmeh.

pod vasjo Leskovica v smeri Porezna1
proti izhodišču24
še zadnji pogled proti Poreznu26
še malo širši27
takole pa izgledata oba  vrha slikana malo nad vasjo Leskovica (slikana pred novim letom)28
Tadej20. 01. 2021 06:39:43
Še nekaj mojih slik z izleta Hotavlje - Studor - Kucelj - Srednje Brdo - Hotavlje.
Celotna prehojena pot je lepo prehodna in uhojena.

Ločanka in Velkavrh, hvala za idejo.

Lp, Tadej
Tekači na smučeh13
Začetek in konec v Hotavljah14
ločanka20. 01. 2021 17:58:16
Tadej, zato pa smo tunasmehnasmeh
ločanka26. 01. 2021 21:13:59
Na Kucelj sva se danes usmerila s Kopačnice, od tam kjer je zame najlepšenasmeh. Makovce ponudijo najlepši čar temu kuclju, in najlepše poglede za občudovanje. Srečala sva samo eno pohodnico, prav tisto, ki obiskuje ta vrh skoraj vsak dan in je bila tudi pobudnica teh pohodov. Na vrh si je že pred leti prinesla beležko in pridno beležila svoje vpise in tako vzpodbudila tudi druge. Res prelep svet, ki usmerja poglede najbolj proti Poreznu, pa tudi proti Ermanovcu, Banjščicam, Snežniku. Proti Julijcem pa seže pogled celo do Kanjavca in tudi Blegoš ne ostane zakrit. Najlepši je bil pogled nanj pri spustu po označeni poti, nekoliko drugačen kot smo ga navajeni.

Prelep svet, kjer slišiš petje ptic in če imaš srečo kot midva danes, ugledaš tudi prelet žerjavov, vsaj tako sva ocenilanasmeh. Lahko, da so bili v zmoti, malo zgodaj se mi zdi za selitevnasmeh. Ali sva bila pa midvanasmeh.

takole sva danes ujela sonce, ko sva se dvignila iz Kopačnice1
bližnji pogled na selitev žerjavov, lahko da so bili v zmoti ali pa le midva32
nazaj v Kopačnico33
ločanka17. 02. 2023 17:48:27
Na Kucelj danes v malo mešanem vremenu, malo oblačno, malo vetrovno, kasneje pa že sončno. Ampak Kucelj z dostopom preko Makovc lahko vedno le navdušinasmeh