Hribi.netSlovenski splet
English Hrvatski Forum Nova tema iskanje
 Dom pod Reško planino
7.2.2010 - Bbrina
Danes naredila gaz do Doma pod Renško planino.In sicer izhodišče cesta v Malo Reko mimo Podbregarja. Vračala sva se po poti mimo Žvajge. Tu je pot bila že shojena.
Dom pod Reško planino Po markirani poti iz Male Reke 1 Dom pod Reško planino Od Podbregarja dalje2 Dom pod Reško planino Dom odprt ob vikendih3
Bandzo
25.6.2015
Nove gojzarje je treba "uhodit". Zato je bil en prijeten izlet po domačih logih kot naročen. In kam bi jo mahnila? Ker sva bila malo na tesnem s časom, sva se odločila, da se zapeljeva do cerkve Sv. Lenarta na Vrheh, od tam pa po mirni in lepi poti proti Domu pod Reško planino. Uživala sva v naravi, razgledih in se predajala sončnim žarkom. V domu nama je dan polepšala oskrbnica, ki je malo potožila nad obiskom v zadnjih letih. Pa čeprav je res lepo tukaj. Dom oskrbuje že 19 let in je res izredno lepo urejen. Pri vhodu imajo še celo FERARO! Takšno, s težavnostjo C, saj strm začetni vzpon naredi selekcijo nasmeh Res prijeten sprehod, pa še gojzarji so se uhodili mežikanjevelik nasmeh
Dom pod Reško planino Cvetlica ob poti1 Dom pod Reško planino Ob poti je poučna pot, kjer se lahko vsakdo nauči nekaj novega. Kamnine na sliki po zgodovinskih plasteh.2 Dom pod Reško planino V notranjosti doma =)3 Dom pod Reško planino Pred vstopom v dom je ferata =D4 Dom pod Reško planino Začetni navpični vzpon naredi selekcijo =)5 Dom pod Reško planino Ampak ona že obvlada in gre brez problemov =)6 Dom pod Reško planino Ferata pod Reško planino =)7 Dom pod Reško planino Dom pod Reško planino. Res je lepo tukaj!8 Dom pod Reško planino Učna pot9 Dom pod Reško planino Cerkev nad domom10 Dom pod Reško planino Pogled proti Mrzlici in Homiču11 Dom pod Reško planino Na Reški planini je tudi plezališče12 Dom pod Reško planino Plezališče malo od daleč13 Dom pod Reško planino Razgledi proti KSA, Krvavici in Čempli (Čemšeniški planini)14 Dom pod Reško planino Super dan za razglede s poti15 Dom pod Reško planino Pot je dobro označena16 Dom pod Reško planino Vojaška baza =)17 Dom pod Reško planino Večino časa pot poteka po asfaltu, kljub temu je dobršen del tudi makadam18 Dom pod Reško planino Zopet razgled19 Dom pod Reško planino Novo parkirišče na Vrheh. Se grem stavit, da je bila glavnina namenjena na Krvavico, ali pa na Čemplo20 Dom pod Reško planino Pogled proti Vrhem s poti nazaj21 Dom pod Reško planino Javor-3. najvišji Zasavc22 Dom pod Reško planino Še pogled nazaj na Reško planino in papa =)23
bogi
8.1.2017
Danes sem se s prijatelji podal na Reško planino, pravzaprav samo do planinskega doma. Kar močno je snežilo, zato nismo odšli na vrh, smo pa v tej zimi končno dočakali pravi zimski dan.
Po cesti Prebold - Trbovlje naletimo na planinske oznake za Reško planino in od tu se podamo na pot. Pot je strma, zaradi nizkih temperatur spolzka in ponekod ledena, slabo uhojena, je pa markirana. Vzpnemo se cca 250 višinskih metrov, kjer se na grebenu priključimo poti iz Prebolda.
Od tu gre lažje in kmalu prispemo na Gradišče, kjer je tudi žig. Pot nadaljujemo po cesti proti planinskemu domu pod Reško planino.
Zaradi slabih pogojev ob vzponu, smo se raje odločili za spust po cesti.
Dom pod Reško planino start pohoda1 Dom pod Reško planino strm vzpon2 Dom pod Reško planino podrto drevje na poti3 Dom pod Reško planino na grebenu se priključimo poti iz Prebolda4 Dom pod Reško planino na grebenu5 Dom pod Reško planino proti Gradišču6 Dom pod Reško planino vedno bolj sneži7 Dom pod Reško planino žig na Gradišču8 Dom pod Reško planino ob poti9 Dom pod Reško planino naš selfi - malo drugače10 Dom pod Reško planino še zadnje razpotje pred domom11 Dom pod Reško planino pred domom pod Reško planino12 Dom pod Reško planino kuhanček, kako pride prav.....13 Dom pod Reško planino ta pa uživa v mrazu14 Dom pod Reško planino  poln dom  pohodnikov15 Dom pod Reško planino pred odhodom v dolino16 Dom pod Reško planino po zasneženi cesti17 Dom pod Reško planino še 2 km po glavni cesti do izhodišča18
andi2
19.11.2018
Včeraj med rahlim sneženjem prvič v krogu nad Preboldom. Zaradi napačne uporabe zemljevida sem Žvajgo izpustil, nadaljeval pa potem čez Tolsti vrh in Strnik na Reško planino. Vračal sem se mimo kmetije Podbregar. Presenetil me je čas (le okrog uro in tričetrt v tej smeri do vrha), osamljenost precej zaraščenih hribčkov, in idilična lokacija planinske hišice (Mrzličar). Razgled z Reške planine je veliko lepši na taborski strani grebena. Prijetno pohajkovanje.
Dom pod Reško planino Tolsti vrh1 Dom pod Reško planino Strnik2 Dom pod Reško planino Reška planina na taborski strani3 Dom pod Reško planino Žvajga (25.11.)4 Dom pod Reško planino Dežnikarjeva lipa - 1 drevo, 3 debla, več kot 8m obsega skupnega debla5
andi2
5.6.2019
Ne spada povsem sem, pa ne bom odpiral nove teme. Danes na Potoškem vrhu in Gradišču. Navzgor od ovinka preko potoka Mala Reka in strmo po vzhodnem grebenu Potoškega vrha, nazaj pa pod Podbregarjem levo in po uspešno rešenih vozlih gozdnih vlak skoraj do izhodišča nazaj (500m ceste). Lep popoldan je bil. Od obzorja med Celjem in Trojanami so tako ostale le še lokalne posebnosti, sicer pa se v ta del Slovenije vračam podoživljat, raziskovat potk, brezpotij in vrhov pa več ne...
Doživljaj - na izjemno osamljenem delu sem srečal mamo divjo svinjo z mladiči. Presenetila me je velikost odrasle živali v živo in izjemno inteligenten pristop k odganjanju in presoji vsiljivca, ki je v strahu seveda skočil na bližnje drevovelik nasmeh Izmenjala sva nekaj človeških in živalskih mnenj glede prednostne ceste, ko so se umaknili, pa sem naredil širši krog v drugo smer, da jih nisem več vznemirjal.
Dom pod Reško planino Še tri višinske metre skalnega čoka in smo na Potoškem vrhu1 Dom pod Reško planino Gradišče2
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Zapomni si geslo:
V kolikor še nimate uporabniškega imena, se morate najprej registrirati