Jurišče - Kršičevec - Forum

Slovensko Hrvatski Forum New thread search
 Jurišče - Kršičevec
25.4.2008 - starakapa
Včeraj ,24.aprila sem se iz vasi Jurišče v Pivški kotlini ,podal na manj znano goro,Kriščevec(1091).Pot pričnemo v vasi Jurišče in se po dobro markirani poti podamao proti severu,kje v daljavi že vidimo naš cilj.Sprva nas kolovoz popelje po ravnini nato pa se postopoma vzpenja.Na križišču poti se lahko odločimo za ogled prepadne jame(2 minuti v desno-smerokaz).Po isti pote se vrnemo do križišča in nadaljujemo proti vrhu.Po 30.minutah dosežemo kopasti vrh z kamnito piramido,žigom in vpisno knjigo.Zelo razgledno-(Snežnik,Slavnik,Učka itd).Vračamo se po po levi poti iz vrha ,zopet do vasi Jurišče tako,da zaokrožimo našo pot.
Sama tura je zelo lepa in nezahtevna .Priporočam pa rano uro,posebno poleti.
Ob poti je zelo raznoliko cvetje še posebno je veliko kosmatinčkov(ZAŠČITENO).

Jurišče - Kršičevec1 Jurišče - Kršičevec2 Jurišče - Kršičevec3 Jurišče - Kršičevec4 Jurišče - Kršičevec5 Jurišče - Kršičevec6 Jurišče - Kršičevec7 Jurišče - Kršičevec8 Jurišče - Kršičevec9 Jurišče - Kršičevec10 Jurišče - Kršičevec11 Jurišče - Kršičevec12 Jurišče - Kršičevec13
flapho
14.10.2008
V soboto 11.10.2008 smo imeli zelo lep dan za pohod na Kršočevec, spodmol in Bele stene.
Jurišče - Kršičevec Oznaka za Kršičevec v zgodnjem jutru1 Jurišče - Kršičevec Krajši počitek2 Jurišče - Kršičevec Značilnost krasa brinje3 Jurišče - Kršičevec Jesenska pokrajina4 Jurišče - Kršičevec Vzpon proti vrhu5 Jurišče - Kršičevec Prečenje krša malo pod vrhom6 Jurišče - Kršičevec Skupaj na vrhu Kršičevca7 Jurišče - Kršičevec Pogled proti vasi Jurišče, Pivki in Nanosu8 Jurišče - Kršičevec Suha lepotica9 Jurišče - Kršičevec Kraški lepotec10 Jurišče - Kršičevec Čuvaji na preži11 Jurišče - Kršičevec Oznaka za spodmol12 Jurišče - Kršičevec Pod spodmolom13 Jurišče - Kršičevec Bele stene14 Jurišče - Kršičevec Razgled iz Belih sten proti Snežniku in Kršičevcu15 Jurišče - Kršičevec Jelka16
Tadej
23.1.2009
Danes je bil na Kršičevcu topel in sončen dan. Pot je v celoti kopna.
Jurišče - Kršičevec Tabla na začetku poti.1 Jurišče - Kršičevec Brinje, zadaj greben Čičarije.2 Jurišče - Kršičevec Pogled proti Nanosu.3 Jurišče - Kršičevec Javorniki.4 Jurišče - Kršičevec Vrh Kršičevca.5 Jurišče - Kršičevec Ob poti, zadaj Nanos.6 Jurišče - Kršičevec Jurišče.7 Jurišče - Kršičevec Lipa.8 Jurišče - Kršičevec Spodmol.9 Jurišče - Kršičevec Jama Spodmol.10 Jurišče - Kršičevec Razgled z Belih sten (levo Kršičevec, zadaj Snežnik).11
starakapa
17.2.2013
Včeraj,16.02.2013,smo se podali na Kršičevec.Pot je bila komaj vidna saj je pred nami bil na vrhu samo nekdo s smučmi.Ponekod se sneg ugreza do kolen,proti vrhu pa je spihan.Včeraj je pihala močna burja.Kmalu smo se umaknili z vrha.Vreme smo imeli sončno in razgledno.
Jurišče - Kršičevec Pusta so v Juršču  kar obesili1 Jurišče - Kršičevec Snežne zamete dela burja2 Jurišče - Kršičevec Smerokazi so dobro vidni3 Jurišče - Kršičevec Burja je razpihala sneg4 Jurišče - Kršičevec Sled v snegu je bila dobro vidna5 Jurišče - Kršičevec Tam zadaj je naš cilj6 Jurišče - Kršičevec V gozdu je več snega7 Jurišče - Kršičevec Počitek na klopci8 Jurišče - Kršičevec Še nekaj minut do prvega vrha9 Jurišče - Kršičevec Pa smo že skoraj na cilju-burja naredi svoje10 Jurišče - Kršičevec Vrh-burja piha in moramo ga kaj kmalu zapustiti11 Jurišče - Kršičevec Gremo v dolina ,v zavetje pred burjo12 Jurišče - Kršičevec Proti vasi Juršče je mnogo bolje13 Jurišče - Kršičevec Še ogled poti in domov14
otiv
11.2.2016
Zopet sva s Tadejem naredila odlično turo na malo manj obiskan vrh Kršičevec. Začela in tudi zaključila sva malo nad vasjo Koritnice.
V začetku sva hodila po cesti v smeri Mošuna in nadaljevala po gozdnih poteh v smeri cilja in se malo pod vrhom priključila markirani poti, ki prihaja z Jurišča. Malo pod vrhom na razgledni točki, sva se naužila čudovitih razgledov, ki so res krasni. Pokrajina je bila rahlo zimska z nekaj snega, ki je bil prava poživitev za mojo fotografsko dušico, za hojo navzdol pa malo manj. nasmeh
Jurišče - Kršičevec Ura je sedem...1 Jurišče - Kršičevec Vzhajajoče sonce že opravlja svoje delo2 Jurišče - Kršičevec Na trnih se je ujel3 Jurišče - Kršičevec Vse svetleje postaja...4 Jurišče - Kršičevec ...in belo tudi.5 Jurišče - Kršičevec Po teh dolinicah je bilo kar mraz.6 Jurišče - Kršičevec Zgoraj se že veselijo toplote, naju pa greje hitra hoja.7 Jurišče - Kršičevec Sneg je bil zjutraj suh in pravi užitek za hojo.8 Jurišče - Kršičevec Ob povratku je deževalo z drevja.9 Jurišče - Kršičevec Tri v vrsto10 Jurišče - Kršičevec Lepo so bili pocukrani borovci11 Jurišče - Kršičevec Do opoldna se je večinoma stopil sneg12 Jurišče - Kršičevec Sva že slekla vetrovke..13 Jurišče - Kršičevec Za Veliko noč jih bodo otroci potrebovali...14 Jurišče - Kršičevec Zimska pravljica v majhnem...15 Jurišče - Kršičevec ...in še na listu.16 Jurišče - Kršičevec Še dobro, da ni več snega....17 Jurišče - Kršičevec Škrati so delali potičke...18 Jurišče - Kršičevec Ja kam si pa ti zašla...19 Jurišče - Kršičevec Kar težko mi je šlo od jezika, kaj pa vam...20 Jurišče - Kršičevec Le kdo je premetaval te skale...21 Jurišče - Kršičevec Pogled v dolino22 Jurišče - Kršičevec Malo pod vrhom razgledne točke...23 Jurišče - Kršičevec ...lepo se vidi Pivka24 Jurišče - Kršičevec Stopinj danes še nobenih25 Jurišče - Kršičevec Pogled na Julijce...26 Jurišče - Kršičevec ...in KSA27 Jurišče - Kršičevec Kočna in Grintovec28 Jurišče - Kršičevec Triglav približan29 Jurišče - Kršičevec sv. Trojica30 Jurišče - Kršičevec S primorske strani so kmalu prihajali oblaki, s katerih so kasneje padale tudi kaplje31 Jurišče - Kršičevec Ni visoko je pa zelo lepo...32 Jurišče - Kršičevec In še nekaj korakov do vrha.33 Jurišče - Kršičevec Na tej lokaciji ne bo prav visoko zrastel.34 Jurišče - Kršičevec Le zakaj se je obsula s snegom...35 Jurišče - Kršičevec Ne preveč domiselno.36 Jurišče - Kršičevec Snežnik37 Jurišče - Kršičevec Piramida na vrhu38 Jurišče - Kršičevec Pogled nazaj...39 Jurišče - Kršičevec ...in proti Triglavu40 Jurišče - Kršičevec Jurišče41 Jurišče - Kršičevec Več dreves ima klobasce, katero je to ne vem.42 Jurišče - Kršičevec Lipa, ki ima kar nekaj debel43 Jurišče - Kršičevec Še malo in bo padel...44 Jurišče - Kršičevec Saj ni res, kaj narava ustvarja45 Jurišče - Kršičevec Ob poti 46 Jurišče - Kršičevec Ob poti47 Jurišče - Kršičevec Skoraj bi moral z dežnikom fotografirati.48 Jurišče - Kršičevec Ob poti49 Jurišče - Kršičevec Jesensko zimsko tihožitje50 Jurišče - Kršičevec Vsem manjka po en prst51 Jurišče - Kršičevec Trdoživ je hrast52 Jurišče - Kršičevec Kršičevec53 Jurišče - Kršičevec In nekaj hribov pred njim54 Jurišče - Kršičevec Vremščica55 Jurišče - Kršičevec Pogled na Nanos56 Jurišče - Kršičevec Vremenska napoved se je uresničevala....57 Jurišče - Kršičevec ...kakor najina krožna pot58 Jurišče - Kršičevec Bom se vrnil, ko bo sveže cvetje.59 Jurišče - Kršičevec Cerkvica sv.Hieronim60 Jurišče - Kršičevec Mačice se odpirajo61 Jurišče - Kršičevec Vasica Koritnice62 Jurišče - Kršičevec In za konec pogled na Snežnik.63
francimedved
11.2.2016
Otiv odlično si nam prikazal pohod na Kršičevec.
otiv
Franci, hvala.
Najina pot je bila malo daljša in je bilo več možnosti, da sem našel kaj zanimivega. nasmeh
Tadej
12.2.2016
Še nekaj mojih slik z včerajšnjega izleta na Kršičevec.
Lp, Tadej
Jurišče - Kršičevec Pogled na vas Koritnice1 Jurišče - Kršičevec Dela se nov dan2 Jurišče - Kršičevec Ob poti3 Jurišče - Kršičevec Jutranje barve4 Jurišče - Kršičevec Utrinek5 Jurišče - Kršičevec Sončni žarki so vedno bližje6 Jurišče - Kršičevec Kam naprej? Levo spodaj se vidi majhna veverica7 Jurišče - Kršičevec Prvi sončni žarki na poti8 Jurišče - Kršičevec Utrinek9 Jurišče - Kršičevec Mislim, da so sledi divje svinje10 Jurišče - Kršičevec Utrinek11 Jurišče - Kršičevec Prava zima12 Jurišče - Kršičevec Malo igre13 Jurišče - Kršičevec Razgled s poti14 Jurišče - Kršičevec Ob poti15 Jurišče - Kršičevec Kamniške in Savinjske Alpe16 Jurišče - Kršičevec Pri razgledni plošči17 Jurišče - Kršičevec Utrinek18 Jurišče - Kršičevec Vrh Kršičevca19 Jurišče - Kršičevec Utrinek20 Jurišče - Kršičevec Domišljija21 Jurišče - Kršičevec Kapljica22 Jurišče - Kršičevec Pogled na Tuščak23 Jurišče - Kršičevec Pivška kotlina, zadaj Vremščica in Nanos24 Jurišče - Kršičevec Utrinek25 Jurišče - Kršičevec Utrinek26 Jurišče - Kršičevec Ni nehal lajati27 Jurišče - Kršičevec Ob poti28 Jurišče - Kršičevec Ob poti29 Jurišče - Kršičevec Ob poti30 Jurišče - Kršičevec Cerkvica sv. Hieronima31 Jurišče - Kršičevec Snežnik32 Jurišče - Kršičevec Včerajšnji oblaki33
zlatica
12.2.2016
Otiv, Tadej, lep izlet sta si izbrala in me navdušila s slikami.
Naj izpostavim nekaj tvojih, Otiv, 35, 42, 52 in 59, kjer me je nasmejal tvoj komentar, saj vem, kaj to pomeni za roželjubca; Tadej tebi pa čestitke za vse prekrasne igre oblakov, ki si jih uspel ujeti 21-27, 31, 33..še posebej pa me je prevzelo jutro na sliki 2. lp nasmeh
miri
SL.15,a sta imela s sabo kaj,da bi "naredila greh"?velik nasmeh:
navdušena
12.11.2016
Oj, ali je bil morda kdo na Kriščevcu danes - koliko je snega?
13.11.2016
Na vrhu okoli pol metra snega, pot pregažena.
Jurišče - Kršičevec1 Jurišče - Kršičevec2
voluhar
21.5.2022

bos
6.6.2022
Včeraj družinsko na vrh, sam pa še potem na Bele stene. Ob povratku domov pa še v center velikih zveri Dina Pivka.
Preživeli smo lep dan na drugem koncu naše čudovite dežele.nasmeh
Jurišče - Kršičevec prehojeno1 Jurišče - Kršičevec je vzel prijatelja zraven, desno vrh2 Jurišče - Kršičevec ljubezen3 Jurišče - Kršičevec prvi del poti po soncu, drugi del v prijetni senci4 Jurišče - Kršičevec ob poti je zanimiva lipa5 Jurišče - Kršičevec tudi kakšna klopca se najde6 Jurišče - Kršičevec desno Mrzla jama, to sem ugotovil doma7 Jurišče - Kršičevec izhodišče, vas Jurišče8 Jurišče - Kršičevec sta pripujsala9 Jurišče - Kršičevec malo naprej je glavni vrh10 Jurišče - Kršičevec žig in vpisna knjiga sta na vrhu11 Jurišče - Kršičevec pogled na Jurišče in desno Bele stene12 Jurišče - Kršičevec Sv. Trojica13 Jurišče - Kršičevec pogled nazaj proti vrhu14 Jurišče - Kršičevec in naprej na Bele stene15 Jurišče - Kršičevec so uživali na soncu16 Jurišče - Kršičevec te pa so iskale senco17 Jurišče - Kršičevec s ceste, potem pa daleč v desno po kolovozu18 Jurišče - Kršičevec spodmol19 Jurišče - Kršičevec na Belih stenah je tudi žig20 Jurišče - Kršičevec ponujajo lep razgled21 Jurišče - Kršičevec prihaja preostali del družine22 Jurišče - Kršičevec Kršičevec23 Jurišče - Kršičevec mimo solnice24 Jurišče - Kršičevec in sem nazaj v vasi25 Jurišče - Kršičevec so imeli kar tri26 Jurišče - Kršičevec pri drugi hiši pa ta27 Jurišče - Kršičevec vaški vodnjak28 Jurišče - Kršičevec Bele stene29 Jurišče - Kršičevec pa sem jih ujel ...30 Jurišče - Kršičevec v Dina centru31 Jurišče - Kršičevec lahko rešujete kviz32 Jurišče - Kršičevec teh pa smo včeraj imeli veliko33 Jurišče - Kršičevec imajo svetlobne in zvočne efekte34 Jurišče - Kršičevec ter veliko drugih zanimivosti35
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here