Mali in Veliki Snežnik - Forum

turbo
22.3.2020
petek, 20.3.2020

Čeravno sem vajen dolgih poti do izhodišča, so se mi dokaj bližnji Sviščaki tokrat zdeli daleč. Obe cesti, po katerih sva šla navzgor grede, sta bili bolj ali manj zasneženi, a je bil sneg utrjen in zato hoja prijetna. Spodnji del poti skozi gozd je bil kopen, višje zasnežen, a opreme kot so gamaše in derezice nisem potreboval. Varno in udobno je šlo ob gazi, po kateri je drselo, izven nje pač ne. Vreme je bilo čudovito, ko sva skozi rušje zmogla vrh Malega, je sonce prav pošteno grelo. Naprej do Velikega je bila pot uhojena, sneg ravno prav omehčan, da nama na starih stopinjah ni drselo in da se nama izven njih ni udiralo. Od stika s potjo, ki pripelje gor od obračališča, do vrha je bilo nekaj poledenelih metrov, tam sva šla ob strani ali po kopnih skalah ob poti. S tistimi, ki so že bili zgoraj, sva se pozdravila z nekajkrat večje razdalje od predpisane, potem pa našla samoten kotiček in si tam privezala dušo. Med malico sem imel obilo časa za spomine in razmišljanja, zanimivo, kaj vse se mi je motalo po glavi. Potem naju je čakal še sestop, ki nama takisto kot vzpon ni predstavljal težav. Kvečjemu užitek, čeravno je bilo zgoraj kar nekaj blata na in ob poti. Prijeten potep, dobre razmere in krasno vreme nasmeh

Mali in Veliki Snežnik1 Mali in Veliki Snežnik2 Mali in Veliki Snežnik3 Mali in Veliki Snežnik4 Mali in Veliki Snežnik5 Mali in Veliki Snežnik6 Mali in Veliki Snežnik7 Mali in Veliki Snežnik8 Mali in Veliki Snežnik9 Mali in Veliki Snežnik10 Mali in Veliki Snežnik11 Mali in Veliki Snežnik12 Mali in Veliki Snežnik13 Mali in Veliki Snežnik14 Mali in Veliki Snežnik15 Mali in Veliki Snežnik16 Mali in Veliki Snežnik17 Mali in Veliki Snežnik18 Mali in Veliki Snežnik19 Mali in Veliki Snežnik20 Mali in Veliki Snežnik21 Mali in Veliki Snežnik22 Mali in Veliki Snežnik23 Mali in Veliki Snežnik24 Mali in Veliki Snežnik25 Mali in Veliki Snežnik26 Mali in Veliki Snežnik27 Mali in Veliki Snežnik28 Mali in Veliki Snežnik29
Majdag
22.3.2020
Dolge ture še zmore princeska. Naj bo še veliko daljših in krajših sprehodov. Glavno, da bosta uživala.nasmeh
turbo
Majda, hvala. Paziva, da je dovolj počitka med potepom, da ni prevroče ali premraz, prehrana je prava in še kaj, tako da se zverinica odlično drži za svojih skoraj petnajst let nasmeh
BaroA
21.5.2020
Koča na Snežniku bo ta vikend (23. in 24. 5.) zaprta zaradi vzdrževalnih del. Naslednji vikend pa spet odpira svoja vrata.
modrook12
15.6.2020
Pozdravljeni! Zanima me, katero pot priporočate. Vidim, da jih kar nekaj obstaja. Hvala za info
vandica1
Včeraj: izhodišče Sviščaki do vel. Snežnika in nazaj preko malege nazaj na Sviščake, lepa lažja tura, le na poti proti mal. Snežniku je potrebno biti malo pozoren, smo srečali 4 gade, enega črnega.
marco
16.6.2020
Iz bistriške strani je najbolje čez Mali Snežnik iz Grde drage, kajti na običajni pl. poti s Sviščakov se trenutno izvaja sečnja in je ta teden cesta zaprta - možen je sicer dostop po varijanti skozi gozd, ki poteka nad omenjeno cesto.
V ponedeljek bo obratna situacija - cesta se odpre, pot skozi gozd pa zapre.
Mirnejša varijanta je iz Loške doline čez Gašperjev hrib.
Lp
modrook12
16.6.2020
Ok.hvala za info. Lp
27.6.2020
25.6 smo bili na Snežniku. Ljudi kar dosti, vreme bolj slabo, ampak morje smo vseeno videlinasmeh
BaroA
29.6.2020
V nedeljo 28. 6. smo pred kočo na Snežniku našli foto objektiv ter torbico za fotoaparat. Kdor ju pogreša, naj pokliče na telefonsko številko 041234373.
Tadej
3.9.2020
Včerajšnji utrinki s poti Mašun - Mali Snežnik - Veliki Snežnik - Sviščaki - Mašun.
Pot je normalno prehodna.

Lp, Tadej
Mali in Veliki Snežnik Luna1 Mali in Veliki Snežnik Jutranji utrinek2 Mali in Veliki Snežnik Od Mašuna sledimo oznakam evropske pešpoti E63 Mali in Veliki Snežnik Ob poti4 Mali in Veliki Snežnik Razpotje pod Malim Snežnikom5 Mali in Veliki Snežnik Pogled proti Nanosu6 Mali in Veliki Snežnik Pogled proti smučišču na Sviščakih7 Mali in Veliki Snežnik Na Malem Snežniku8 Mali in Veliki Snežnik Pot na Veliki Snežnik9 Mali in Veliki Snežnik Zadaj Učka10 Mali in Veliki Snežnik Planika11 Mali in Veliki Snežnik Planike12 Mali in Veliki Snežnik Pogled skozi okno13 Mali in Veliki Snežnik Ob poti14 Mali in Veliki Snežnik Srce15 Mali in Veliki Snežnik Jadralni padalec16 Mali in Veliki Snežnik Pogled nazaj na Mali Snežnik17 Mali in Veliki Snežnik Krk in Cres18 Mali in Veliki Snežnik Razgled z vrha19 Mali in Veliki Snežnik Na Velikem Snežniku20 Mali in Veliki Snežnik Zavetišče na Velikem Snežniku21 Mali in Veliki Snežnik Pogled nazaj proti vrhu22 Mali in Veliki Snežnik Ob poti23 Mali in Veliki Snežnik Na Sviščakih24 Mali in Veliki Snežnik Ob poti25 Mali in Veliki Snežnik Na Mašunu26 Mali in Veliki Snežnik Na Mašunu27 Mali in Veliki Snežnik Na Mašunu28
velkavrh
3.9.2020
Včeraj pa sva šla na Mali in Veliki Snežnik malo drugače. Ker rada hodiva sva štartala kar od Mašuna. Do tu nas pripelje lepa asfaltna cesta .Tu je veliko parkirišče in prijetno gostišče z mini golfom. Gostišče je pravi muzej raznih odsluženih motornih žag.Od tu pa sva se podala proti Snežniku po evropski peš poti E6.Nekako 20.minut hodimo še po makadamu nato pa zavijemo na to označeno pot na desno. Do Velikega Snežnika bo kar dolga pot. Potrebovali bomo s počitki kar blizu štirih ur. Pot je v začetku precej uničena od nedavnih neurij in kar malo strma .Hodimo kar debeli dve uri po lepem bukovem gozdu.Slišiva gozdarje pri delu.Ko se pas bukovega gozda konča, kar hitro preidemo v ruševje,ki dejansko prerašča oba Snežnika od višine 1300m. Potka je lepa. Ruševje je lepo odmaknjeno in ne moti.Po dobrih treh urah ali malo čez sva prispela na Mali Snežnik. Tu je obeležje in na njem navedena višina. Sedaj pa čaka le še kake polure lepe potke do Velikega Snežnika . Koča je ta čas že med tednom zaprta.Čakali so naju prelepi razgledi na Kvarner z otoki, Učka in na našo stran proti Vremščici.Na vrhu imamo žige , veternico,žal je vpisna knjiga mokra , strgana in polna -planinsko društvo, ,ki pokriva Snežnik je zgleda na vpisno knjigo malo pozabilo.Dol sva šla pa kar po madamu prek Sviščakov.Nazaj se po tem makadamu hodi kar debele štiri ure.Vmes vidimo celo obvestilu kdaj je koča odprta. Imela sva lep dan.Sedaj na koncu poletja se še vedno najdejo zadnje gorske rože-planike,zvončice,sviščevci,močvirska samoperka in še marsikaj.-košutnik pa je že odcvetel.
Mali in Veliki Snežnik Jutro v Mašunu.Slikce Mašuna sem posnel pri povratku, ker je bilo zjutraj ob šestih še pretemno. 1 Mali in Veliki Snežnik Tu je prijetno gostišče.2 Mali in Veliki Snežnik Celo lesen medved nas pozdravi.3 Mali in Veliki Snežnik Lepo imajo urejeno.Od tu se lahko zapeljemo po makadamu do Sviščakov in imamo do Velikega Snežnika le dve uri.4 Mali in Veliki Snežnik To je del te muzejske zbirke odsluženih motornih žag.5 Mali in Veliki Snežnik Možnosti kam iti je tu več.6 Mali in Veliki Snežnik Na Veliki Snežnik od tod poteka evropska peš pot.7 Mali in Veliki Snežnik Tako je označena .8 Mali in Veliki Snežnik Začetek poti-neurje je popolnoma uničilo pot.9 Mali in Veliki Snežnik Naredilo se je lepo jutro.10 Mali in Veliki Snežnik Označeno je dobro.11 Mali in Veliki Snežnik Kažipoti ob poti.12 Mali in Veliki Snežnik Proti Malemu Snežniku.13 Mali in Veliki Snežnik14 Mali in Veliki Snežnik Mali Snežnik.15 Mali in Veliki Snežnik16 Mali in Veliki Snežnik Od tu se že lepo vidi Učka.17 Mali in Veliki Snežnik Ob poti.18 Mali in Veliki Snežnik19 Mali in Veliki Snežnik Še malo strmine pa bomo na Velikem Snežniku.20 Mali in Veliki Snežnik Malo skalnato.21 Mali in Veliki Snežnik Koča.22 Mali in Veliki Snežnik23 Mali in Veliki Snežnik Na vrhu.24 Mali in Veliki Snežnik25 Mali in Veliki Snežnik Veternica .26 Mali in Veliki Snežnik Skrinjica za vpise -žal neuporabno.27 Mali in Veliki Snežnik Globoko brezno za vrhom.28 Mali in Veliki Snežnik Do po drugi poti.29 Mali in Veliki Snežnik Ob poti .30 Mali in Veliki Snežnik31 Mali in Veliki Snežnik Tu vidimo ta urnik kdaj je koča odprta.32 Mali in Veliki Snežnik33 Mali in Veliki Snežnik Zaiti ne moremo.34 Mali in Veliki Snežnik Ob poti.35 Mali in Veliki Snežnik Sviščaki.36 Mali in Veliki Snežnik37 Mali in Veliki Snežnik Tu je veliko vikendov.38 Mali in Veliki Snežnik39 Mali in Veliki Snežnik40 Mali in Veliki Snežnik Ob poti.41 Mali in Veliki Snežnik42 Mali in Veliki Snežnik To je stara Hermanova pot.43 Mali in Veliki Snežnik Ob poti.44 Mali in Veliki Snežnik Še malo pa bo konec tega večurnega makadama.45
Page: 1 2 3 ... 29 30 31
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here