Hribi.netSlovenski splet

Srečno
bos
10.7.2017
Potem super, ker bova s sinom šla od Kokrskega sedla na Skuto in potem dalje na Rinke ...
Crazy climber
29.7.2017
Danes sva končala turo V Koncu - Kokrsko sedlo - Skuta - Kokrsko sedlo - V Koncu. Prvi dan sva šla do Cojzove in tam prespala, drugi dan pa gor in nazaj v dolino. Od Cojzove koče sva šla tisti dan prva, zbudila sva se 0b 4.03, šla pa ob prb. 4.25 z lučmi hodit, ki sva jih imela prižgane do pol poti do Pavleta. Vreme je bilo danes perfektno... na vrhu sva bila ob 9.00, ker nisva hitela. Iz vrha se je videlo morje oblakov pod nama, ven so gledali le Grintovec, Kočna, Dolgi hrbet, Štruca, Velika Baba, Krofička, Planjava in Ojstrica, vse ostalo nižje pa je bilo v oblakih. Videl se je tudi Triglav in zraven Škrlatica, daleč v daljavi v Visokih Turah pa Hochalmspitze nasmeh. Dol pa so se Veliki Podi odkrili vse do bivaka se je vidlo, spodaj pa so še naprej bili oblaki. Na Podih je par snežišč ki jih lahko izkoristimo za svežo vodo... Pol pa še v Kamniški bistrici noge namočit pa nekaj pojest, zgrebla sva se za mizo iz katere se vidi Skuta velik nasmeh. Slike bom prilepil jutri, srečno mežikanje
Skuta Ura: 4.231 Skuta Teh močeradov sva videla 11!2 Skuta Malo pred bivakom se je pokazala Skuta3 Skuta Gams je pri bivaku4 Skuta Pri bivaku se je pokazal še Grintovec5 Skuta Veliko lepih rož je bilo ob poti...6 Skuta 10 metrov pod vrhom..!7 Skuta Pod vrhom je še malo snega8 Skuta Pogled iz vrha proti Ojstrici in Planjavi9 Skuta Kranjska in Koroška Rinka10 Skuta Oboje skupaj...11 Skuta Kalški greben12 Skuta Kalški greben in Grintovec13 Skuta Polž v steni Štruce14 Skuta Skuta iz Štruce15 Skuta Skuta iz doma v Kamniški Bistrici16 Skuta Kalška gora prejšnega većera na Kokrškem sedlu17 Skuta Pa še Storžič18
Todi
29.7.2017
@Crazy climber, lepo pot sta opravila
Crazy climber
@Todi, tudi vi na Koštrunovih špicah mežikanje Hvala nasmeh
čebejla
17.8.2017
Danes Skuta, lepi razgledi do 11. Pot od slapa Rinke do vrha brez posebnosti, so pa 4 palice za prijet, razrahljane na poti na Skuto.

P.S. Če kdo pogreša palice (Savoy) ali pa jih je pozabil so pred vstopom v steno Skute.
Skuta TŽ1 Skuta Grintavec, Kočni2 Skuta Proti Kam. sedlu3 Skuta4 Skuta5 Skuta6
branko.temlin
2.9.2017
Od 29. do 31.08.2017 sva prehodila velik del Kamniško Savinjskega predela. Start Koča pod slapom Rinka, Frischaufov dom, Turski žleb, Koroška Rinka - Križ, Skuta, Štruca, Dolgi hrbet, Mlinarsko sedlo, Grintovec, Cojzova Koča (spanje), Ovčja čer, Kokrška in Jezerska Kočna, Vratca, Češka koča, Žrelo, Kranjska koča (spanje), Jezersko in Savinjsko sedlo, Mrzla gora in spust mimo Frischaufa in Rinke v dolino. Prvi dan so naju po nevihti prejšnjega dne podile meglice, druga dva dneva pa je bilo precej vroče in brez oblačkov, razgledno in razen okolice Rinke malo obiskovalci - mir in tišina.
Fotografije na http://www.pdmaticams-drustvo.si/
Beštija
1.10.2017
1.10. Skuta skoz Žmavcarje in po ferati. Tam se začnejo zaplate snega z lepo narejenimi stopi. Dereze niso bile potrebne, cepin pa pride prav. Sestop proti Velikim podom in Kokrskemu sedlu. Zopet zaplate južnega snega, potrebno je nekaj previdnosti.
redbull
Super, sam nvem kje je ta ferata pa tolikokrat sem že bil iz vseh strani
Srečno
Todi
Pa ne no, ... nasmeh
A ti ves morda Metod?
Ljubica Š.
1.10.2017
Morda misli tisto pod Slemenom, ko prideš do bivaka pod Grintovcem. Tam sem sla letos. Takrat sem šla čez Žmavcarje na Koroško Rinko. Nazaj pa na Kokrško sedlo po zajlah, da sem prišla do prrej omenjenega bivaka.
mukica
3.10.2017
Včeraj čez Žmavcarje do Bivaka pod Skuto, nadaljujem Čez nekaj zaplat zbitega snega na Skuto in potem spotoma še Štruco, ter sestopim čez Pode do Bivaka pod Grintavcem in Kokrško sedlo.Zimska oprema je ostala na-v nahrbtniku, malce pazljivosti pa je bilo potrebno.
Skuta Jutro proti Bivaku pod Skuto1 Skuta že nad bivakom proti vrhu proti  zavarovani poti na Skuto2 Skuta lepo jutro je bilo3 Skuta prečiš nekaj zmrznjenih zaplat snega4 Skuta5 Skuta6 Skuta dobro zavarovano7 Skuta Skuta 2532m8 Skuta Štruca 2457m, meni je od tu je lep pogled na Skuto 9 Skuta proti bivaku pod Grintavcem10 Skuta11 Skuta čreda gamsov12 Skuta v tem tednu zaključujejo sezono 201713
6.10.2017
05.10.17
Fantastično jutro na tej Kraljici KSA ter dodatek z Kalško goro
Skuta1 Skuta2 Skuta3 Skuta4 Skuta5 Skuta6 Skuta7 Skuta8 Skuta9
15.10.2017
Ali je kdo te dni lezel na Skuto? Planirana trasa je Suhadolnik - Taška - sedlo - Kemperletov bivak - Štruca - Skuta. Kakšne so razmere, morebitne posebnosti? Hvala za odgovore.
gandalf
Kolikor sem danes videl z Kočen je od Štruce proti vrhu Skute sneg. Ce ocenjujem po razmerah na Kočnah ga je cca. 5 cm ki pa ni pomrznjen in je lahki prehoden ob previdnosti.
Mark Avrelij
15.10.2017
Na skuti sem bil prejšnji vikend.. Je sicer ena zaplata snega samo in problematična - da se jo prehoditi, seveda previdnost ni odveč.

Mi smo šli od bivaka pod Grintovcem na Skuto in potem proti Bivaku Pod Skuto dol.. Sam bi svetoval obratno pot, saj je s Skute do bivaka pod njo precej strma..
15.10.2017
Obema hvala za info. S Skute jo bom nazaj dol mahnil kar po isti poti, torej nazaj proti Štruci in bivaku pod Grintovcem, ker je to še vedno menda tehnično najmanj zahtevna in najmanj izpostavljena pot. Če se mi bo gor grede pot čez Velike pode zdela preveč zahtevna, bom morda pri sestopu naredil ovinek in na razpotju pod Štruco zavil proti Mlinarskemu sedlu ter se nato spustil do bivaka. To bi mi pot podaljšalo za kakšnih 700 m, ki pa so v primerjavi s spustom čez Velike pode še manj zahtevni. Sicer pa je to to.
Anansie
16.10.2017
Robi2017 sem šla v soboto po tej poti. Do štruce ni problemov, nato nekaj snežišč proti SKuti, ampak dereze so ostale v nahrbtniku, ker se da lepo brez. Varen korak!
robi2107
Hvala, Anansie, sem se je danes lotil. Sam nase sem bil jezen, da sem dereze tovoril s sabo, čeprav sta mi dva na moje vprašanje odgovorila, da ni sile. Ampak v hribih je tako; ena mrzla noč je dovolj, pa je sneg zjutraj na osojnih legah pomrznjen. No, danes že ni bilo tako. Snega je dejansko malo, tam, kjer je, pa ni bil pomrznjen. Morda je bil tak zgodaj zjutraj, ampak proti poldnevu, ko sem prilezel do prvih resnejših snežišč proti Skuti, je bil sneg ravno prav mehak, da se je dalo po njemu še fino hoditi in se ni vdiralo. Pravzaprav mi je sneg prišel zelo prav, saj je sonce danes prav žgalo, žeja je bila huda, sneg pa sem izkoristil za hlajenje in polnjenje bidona. Drugače pa so snežne razmere na Skuti lepo razvidne iz spodnje fotke.

Sicer pa tura realizirana po planu. Pot je dobro označena, edino v steni pod Štruco je treba malo bolj odpreti oči, da se ne bi kdo zaplezal (z enim takim sem se danes pogovarjal), pa tam na meliščih so včasih kamni z markacijami zasuti z gruščem, vendar se vidi, kje vodi pot. Varovala so v glavnem v dobrem stanju, edinole pri vzponu čez Taško na lojtri manjka ena prečka (ampak ni sile), pa na sestopu od Malih vratc je en klin majav (sem poskusil, če obstaja nevarnost, da bi se izpulil, pa se na srečo še vedno dobro drži).

Še to: ob sestopu sem na poti med Suhaholnikom in Cojzovo kočo našel špotrno majico. Po mojem je bila izgubljena danes, ker je zjutraj tam še ni bilo. Kdor jo pogreša, naj mi javi na ZS.
Skuta Pogled na Skuto z vrha Štruce1 Skuta Zveste družice na vseh vrhovih2
Stran: 1 2 3 ... 37 38 39 40 41
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Zapomni si geslo:
V kolikor še nimate uporabniškega imena, se morate najprej registrirati