Hudi prask in Mrzla gora

Jovan Cukut19. 06. 2011 10:30:29
Kljub slabi vremenski napovedi danes s prijatelji uspešno opravimo vzpon na Mrzlo goro čez Hudi prask. Le nekaj megle na grebenu in niti ene kapljice dežja.
Hudi prask in Mrzla gora Hudi prask iz Okrešlja ...1
Hudi prask in Mrzla gora ... na sončno Latvico ...7
Hudi prask in Mrzla gora ... z nekaj trdega snega8
Hudi prask in Mrzla gora 9
Hudi prask in Mrzla gora V Turski žleb, tudi poleti, nikar brez polne zimske opreme10
Hudi prask in Mrzla gora 11
Hudi prask in Mrzla gora Le nekaj razgleda z vrha Mrzle gore12
Hudi prask in Mrzla gora Sestop13
Hudi prask in Mrzla gora Pogled proti S.sedlu14
Hudi prask in Mrzla gora Smer vzpona v Hudem prasku15
geppo19. 06. 2011 12:22:55
Super tura, čestitam!! pa fotografije tudi
capin19. 06. 2011 12:53:06
Zelo lepa tura, če bi imeli še več sonca bi bila že kičasta.Čestitam !
Janez Seliškar20. 06. 2011 10:47:14
Nekaj nas je strašila megla, potem je bilo pa kmalu vse jasno.
Grapa je izredno podrta in krušljiva, vse leti dol.

Tik pod vrhom grape je možic na pravem mestu.
Na vrhu, a čaka nas še zahteven sestop v Mrzli dol.1
geppo20. 06. 2011 11:16:58
Kako pa kaj od Latvice do vrha izgleda . Ko sem šel nazadnje dol, je bilo vse posuto z drobirjem in je bil kar težak sestop.
Jovan Cukut20. 06. 2011 15:20:50
Od Latvice do vrha je pot čista in dobro vidna, čeprav so markacije malo blede.
Lumpek20. 11. 2011 19:01:51
V sredo (16.11) smo se Miro, Matjaž in jaz odločili za naskok na Mrzlo goro čez Hudi prask. Začeli smo v Logarski dolini in jo mahnili na Okrešelj. Tam smo zavili desno v gozd in po brezpotju do dostopa v Hudi prask. Čelade gor in v žleb, ki je krušljiv vendar lepo plezljiv, vmes je kak kamin, ki še poveča plezalne užitke. Mestoma je izpostaljeno, mestoma te pričaka skrotje in ruševje in tako lepo do vzodnega grebena. Tam se spustimo v krnico Latvico, ki jo je pametno prečiti s popolno zimsko opremo in naprej po označeni plezalni poti na vrh. Na vrhu popolno brezveterje in lepo toplo s krasnim razgledom v Avstrijo in na severne stene KSA. Spust smo izvedli v smer Mrzlega dola po označeni plezalni poti.... lepa tura, kjer je potrebna previdnost, saj je mestoma kar izpostavljena in ne preveč varovana, kar samo poveča užitke in posladi zasluženo pivo v dolini.
lynx20. 11. 2011 19:30:05
lepo; pa zgleda da tudi nič poledenelo! nasmeh
Lumpek20. 11. 2011 19:53:24
Poledenelo res ni, cepin je za prečenje Latvice obvezen, dereze pa opcijsko... vseeno jih priporočam, saj veš severna stran.
pika9. 07. 2012 09:41:13
Ljudje radi planiramo stvari, potem pa se zgodi, da veter prinese čisto nekaj drugega. Tako se je meni med neplaniranimi zadevami že drugič ta mesec zgodila Mrzla gora. Prejšnji teden sva se s prijateljico povzpele nanjo iz Matkovega kota (pot je lepo markirana in na ključnih mestih dodatno varovana), včeraj pa preko Hudega praska. Za drugo zadevo je kriv @Medo, ki me je prijazno obvestil, da gre pogledat Hudi prask, ker v bodočnosti planira daljši podvig in spada to med ogledne ture. Seveda takšnega povabila ne odkloniš, zato se dogovoriva, da zaradi časovne omejitve prečiva iz Okrešlja samo na Latvico in potem spustiva v Matkov kot. Logistično stvar podpreva z dvema voziloma in sva nekaj čez 5 uro zjutraj že na gornjem parkirišču v Logarski. Do Okrešlja tako kot že neštetokrat, potem za drugim hudournikom desno v hrib in kmalu sva pri vrhu melišča pri vstopu v Hudi prask. Začetni skok je težaven predvsem zaradi drobno razkrušene skale, tako da ti vse leti izpod prstov in nog. Ko preplezava začetni del, pa po zagruščenem desno usmerjenenem žlebu proti vrhu. Malo pred vrhom naju možic na levi usmerja k izstopu, vendar poplezava še do vrha, kjer se razgledava na drugo stran. Pod nama leži čudovit piknik travnik, ki pa bo prihranjen za naslednjič. Potem sledi prečenje pobočja malo pod vrhom grebena, stolp pod grebenom obideva po levi strani, skozi rušje se spustiva v manjšo grapo, iz nje pa zopet med rušjem, ki je @Medu "izredno pri srcu" izstopiva na travnik. Od tam pa samo čez rob na potko, in že počivava v Latvici. Sproščen po uspešnem pristopu @Medo ugotovi, da je avtomobilske ključe pozabil v mojem avtu, zato nama dobro zastavljena logistika prav nič ne pomaga. Obrneva se proti vrhu Mrzle gore, spustiva na Okrešelj na pasulj in več kot zasluženo pivo (odškodnina za pozabljivost) ter do avta in naprej v Matkov kot po drugo vozilo.
Tako se zaenkrat poslavljam od razbrazdane gospe Mrzle gore, kdaj se spet srečava, bo pa očitno sama odločila.
Slike sledijo (prispeva @Medo).
Trikotno melišče1
Geppo, rožce so zate, želiva ti čimboljše okrevanje15
janez.novak9. 07. 2012 09:54:42
Piko bi vprašal sledeče:
- ali za Mrzlo goro iz Matkovega kota rabiš dereze, cepin?
- ali so markacije nove (pred leti sem šel na MG iz Mrzlega dola, pa so bile zelo obledele).
Hvala za odgovor.
pika9. 07. 2012 11:12:46
Pozdravljen Janez!
Snega na poti ni nikjer, markacije so od Matkovega škafa naprej nove, tudi dodatne zajle in klini na ključnih mestih. Pot je lepo urejena, ostaja pa nagruščena in krušljiva.
Srečno.
dprapr9. 07. 2012 14:42:07
Po moje je Medo nalašč pustil ključe v avtu, da je lahko šel še na Mrzlo goro in turo malo podaljšal!
pika9. 07. 2012 15:23:23
velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
medo*9. 07. 2012 18:27:25
Bravo Pika, veličastna tura!
Če logistika zataji, je pač treba podaljšat in uživat naprej velik nasmeh nasmeh
dprapr9. 07. 2012 18:58:19
Pri zadnji sliki se pridružujem želji ...
Navihan9. 07. 2012 20:18:15
Čestitke obema za čudovito turo, za ključe je pa sigurno Mrzla gospa poskrbela, si ni dovolila, da bi se tam okol smukala, nje pa ne obiskala. lp
Wine9. 10. 2012 20:12:23
8. 10. odpravili smo turo na Mrzlo goro čez Hudi prask. zelo lepo, v Prasku polno drobirja, greben zahteva tudi varen korak
garmont9. 10. 2012 20:13:26
Danes opravljen vzpon na Mrzlo goro je začinil že vstop v steno Hudega praska. Vstopil sem na vrhu trikotnega melišča ( namesto levo ), mokre skale pa so že takoj na začetku pokazale zobe. Šlo je zelo,zelo počasi. Skoka sta dva , vmes pa je polička za predah. Dobro sem izkoristil tudi klin za štant. Naprej je pot zelo zagruščena, ampak lahko sledljiva. Težava pa nastopi, ko se je treba prekobaliti na drugo stran gore.Vse podrto, oprimki ostanejo v rokah, skratka adrenalinsko.
Iz Latvice sem nadaljeval pot na vrh po markacijah, sestopil pa sem na Okrešelj.
Kaj reči o vzponu ? Vzpon čez Hudi prask in sestop na Okrešeljsko stran je pač verjetno največ, kar lahko Mrzla gora ponudi navadnemu hribovcu.
Na vrhu trikotnega melišča pričnem1
Sestop8
Čudovita polica9
dprapr10. 10. 2012 13:35:47
Garmont, dobra tura in lepe slike, posebno zadnja!
Čestitam!
garmont11. 10. 2012 10:52:47
Hvala Drago.mežikanje
Zanimivo je, da me je desni vstop v smer močno spominjal na Skok, ki se nahaja na poti čez Šraj peske na Korošico. Tudi tam sta skoka dva, vmes pa je polica za predah. Se mi pa zdi, da je desni vstop v smer Hudega praska vseeno težji.