Hudi prask in Mrzla gora - Forum

Slovensko Hrvatski Forum New thread search
 Hudi prask in Mrzla gora
19.6.2011 - Jovan Cukut
Kljub slabi vremenski napovedi danes s prijatelji uspešno opravimo vzpon na Mrzlo goro čez Hudi prask. Le nekaj megle na grebenu in niti ene kapljice dežja.
Hudi prask in Mrzla gora Hudi prask iz Okrešlja ...1 Hudi prask in Mrzla gora ... in temni oblaki nad Krofičko 2 Hudi prask in Mrzla gora Nad levim vstopom v Hudi prask3 Hudi prask in Mrzla gora4 Hudi prask in Mrzla gora5 Hudi prask in Mrzla gora Iz megle ...6 Hudi prask in Mrzla gora ... na sončno Latvico ...7 Hudi prask in Mrzla gora ... z nekaj trdega snega8 Hudi prask in Mrzla gora9 Hudi prask in Mrzla gora V Turski žleb, tudi poleti, nikar brez polne zimske opreme10 Hudi prask in Mrzla gora11 Hudi prask in Mrzla gora Le nekaj razgleda z vrha Mrzle gore12 Hudi prask in Mrzla gora Sestop13 Hudi prask in Mrzla gora Pogled proti S.sedlu14 Hudi prask in Mrzla gora Smer vzpona v Hudem prasku15
geppo
19.6.2011
Super tura, čestitam!! pa fotografije tudi
capin
Zelo lepa tura, če bi imeli še več sonca bi bila že kičasta.Čestitam !
Janez Seliškar
20.6.2011
Nekaj nas je strašila megla, potem je bilo pa kmalu vse jasno.
Grapa je izredno podrta in krušljiva, vse leti dol.

Tik pod vrhom grape je možic na pravem mestu.
Hudi prask in Mrzla gora Na vrhu, a čaka nas še zahteven sestop v Mrzli dol.1
geppo
20.6.2011
Kako pa kaj od Latvice do vrha izgleda . Ko sem šel nazadnje dol, je bilo vse posuto z drobirjem in je bil kar težak sestop.
Jovan Cukut
Od Latvice do vrha je pot čista in dobro vidna, čeprav so markacije malo blede.
Lumpek
20.11.2011
V sredo (16.11) smo se Miro, Matjaž in jaz odločili za naskok na Mrzlo goro čez Hudi prask. Začeli smo v Logarski dolini in jo mahnili na Okrešelj. Tam smo zavili desno v gozd in po brezpotju do dostopa v Hudi prask. Čelade gor in v žleb, ki je krušljiv vendar lepo plezljiv, vmes je kak kamin, ki še poveča plezalne užitke. Mestoma je izpostaljeno, mestoma te pričaka skrotje in ruševje in tako lepo do vzodnega grebena. Tam se spustimo v krnico Latvico, ki jo je pametno prečiti s popolno zimsko opremo in naprej po označeni plezalni poti na vrh. Na vrhu popolno brezveterje in lepo toplo s krasnim razgledom v Avstrijo in na severne stene KSA. Spust smo izvedli v smer Mrzlega dola po označeni plezalni poti.... lepa tura, kjer je potrebna previdnost, saj je mestoma kar izpostavljena in ne preveč varovana, kar samo poveča užitke in posladi zasluženo pivo v dolini.
Hudi prask in Mrzla gora1 Hudi prask in Mrzla gora2 Hudi prask in Mrzla gora3 Hudi prask in Mrzla gora4 Hudi prask in Mrzla gora5 Hudi prask in Mrzla gora6 Hudi prask in Mrzla gora7 Hudi prask in Mrzla gora8 Hudi prask in Mrzla gora9 Hudi prask in Mrzla gora10 Hudi prask in Mrzla gora11 Hudi prask in Mrzla gora12 Hudi prask in Mrzla gora13 Hudi prask in Mrzla gora14 Hudi prask in Mrzla gora15 Hudi prask in Mrzla gora16 Hudi prask in Mrzla gora17 Hudi prask in Mrzla gora18 Hudi prask in Mrzla gora19 Hudi prask in Mrzla gora20 Hudi prask in Mrzla gora21
lynx
20.11.2011
lepo; pa zgleda da tudi nič poledenelo! nasmeh
Lumpek
Poledenelo res ni, cepin je za prečenje Latvice obvezen, dereze pa opcijsko... vseeno jih priporočam, saj veš severna stran.
9.7.2012
Ljudje radi planiramo stvari, potem pa se zgodi, da veter prinese čisto nekaj drugega. Tako se je meni med neplaniranimi zadevami že drugič ta mesec zgodila Mrzla gora. Prejšnji teden sva se s prijateljico povzpele nanjo iz Matkovega kota (pot je lepo markirana in na ključnih mestih dodatno varovana), včeraj pa preko Hudega praska. Za drugo zadevo je kriv @Medo, ki me je prijazno obvestil, da gre pogledat Hudi prask, ker v bodočnosti planira daljši podvig in spada to med ogledne ture. Seveda takšnega povabila ne odkloniš, zato se dogovoriva, da zaradi časovne omejitve prečiva iz Okrešlja samo na Latvico in potem spustiva v Matkov kot. Logistično stvar podpreva z dvema voziloma in sva nekaj čez 5 uro zjutraj že na gornjem parkirišču v Logarski. Do Okrešlja tako kot že neštetokrat, potem za drugim hudournikom desno v hrib in kmalu sva pri vrhu melišča pri vstopu v Hudi prask. Začetni skok je težaven predvsem zaradi drobno razkrušene skale, tako da ti vse leti izpod prstov in nog. Ko preplezava začetni del, pa po zagruščenem desno usmerjenenem žlebu proti vrhu. Malo pred vrhom naju možic na levi usmerja k izstopu, vendar poplezava še do vrha, kjer se razgledava na drugo stran. Pod nama leži čudovit piknik travnik, ki pa bo prihranjen za naslednjič. Potem sledi prečenje pobočja malo pod vrhom grebena, stolp pod grebenom obideva po levi strani, skozi rušje se spustiva v manjšo grapo, iz nje pa zopet med rušjem, ki je @Medu "izredno pri srcu" izstopiva na travnik. Od tam pa samo čez rob na potko, in že počivava v Latvici. Sproščen po uspešnem pristopu @Medo ugotovi, da je avtomobilske ključe pozabil v mojem avtu, zato nama dobro zastavljena logistika prav nič ne pomaga. Obrneva se proti vrhu Mrzle gore, spustiva na Okrešelj na pasulj in več kot zasluženo pivo (odškodnina za pozabljivost) ter do avta in naprej v Matkov kot po drugo vozilo.
Tako se zaenkrat poslavljam od razbrazdane gospe Mrzle gore, kdaj se spet srečava, bo pa očitno sama odločila.
Slike sledijo (prispeva @Medo).
Hudi prask in Mrzla gora Trikotno melišče1 Hudi prask in Mrzla gora Vstopni skok2 Hudi prask in Mrzla gora Desno v grapo3 Hudi prask in Mrzla gora Hudi prask4 Hudi prask in Mrzla gora Pogled na Tursko goro skozi Hudi prask5 Hudi prask in Mrzla gora Razgled z vrha Hudega praska v Matkov kot6 Hudi prask in Mrzla gora Naprej levo po naslednji grapi7 Hudi prask in Mrzla gora Pogled nazaj8 Hudi prask in Mrzla gora Proti štirioglatemu stolpu9 Hudi prask in Mrzla gora Proti izstopnemu sedlu na Latvico mimo značilne skale10 Hudi prask in Mrzla gora Na Latvici proti markirani poti na Mrzlo goro11 Hudi prask in Mrzla gora Markirana pot12 Hudi prask in Mrzla gora Latvica in izstopno sedlo z grebena13 Hudi prask in Mrzla gora Vrh Mrzle gore14 Hudi prask in Mrzla gora Geppo, rožce so zate, želiva ti čimboljše okrevanje15
janez.novak
Piko bi vprašal sledeče:
- ali za Mrzlo goro iz Matkovega kota rabiš dereze, cepin?
- ali so markacije nove (pred leti sem šel na MG iz Mrzlega dola, pa so bile zelo obledele).
Hvala za odgovor.
Pozdravljen Janez!
Snega na poti ni nikjer, markacije so od Matkovega škafa naprej nove, tudi dodatne zajle in klini na ključnih mestih. Pot je lepo urejena, ostaja pa nagruščena in krušljiva.
Srečno.
9.7.2012
Po moje je Medo nalašč pustil ključe v avtu, da je lahko šel še na Mrzlo goro in turo malo podaljšal!
velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
medo*
Bravo Pika, veličastna tura!
Če logistika zataji, je pač treba podaljšat in uživat naprej velik nasmeh nasmeh
9.7.2012
Pri zadnji sliki se pridružujem želji ...
Navihan
Čestitke obema za čudovito turo, za ključe je pa sigurno Mrzla gospa poskrbela, si ni dovolila, da bi se tam okol smukala, nje pa ne obiskala. lp
Wine
9.10.2012
8. 10. odpravili smo turo na Mrzlo goro čez Hudi prask. zelo lepo, v Prasku polno drobirja, greben zahteva tudi varen korak
garmont
9.10.2012
Danes opravljen vzpon na Mrzlo goro je začinil že vstop v steno Hudega praska. Vstopil sem na vrhu trikotnega melišča ( namesto levo ), mokre skale pa so že takoj na začetku pokazale zobe. Šlo je zelo,zelo počasi. Skoka sta dva , vmes pa je polička za predah. Dobro sem izkoristil tudi klin za štant. Naprej je pot zelo zagruščena, ampak lahko sledljiva. Težava pa nastopi, ko se je treba prekobaliti na drugo stran gore.Vse podrto, oprimki ostanejo v rokah, skratka adrenalinsko.
Iz Latvice sem nadaljeval pot na vrh po markacijah, sestopil pa sem na Okrešelj.
Kaj reči o vzponu ? Vzpon čez Hudi prask in sestop na Okrešeljsko stran je pač verjetno največ, kar lahko Mrzla gora ponudi navadnemu hribovcu.
Lp
Hudi prask in Mrzla gora Na vrhu trikotnega melišča pričnem1 Hudi prask in Mrzla gora Gladek skok2 Hudi prask in Mrzla gora Izstop v lažji svet3 Hudi prask in Mrzla gora Hudi prask4 Hudi prask in Mrzla gora V grapi po izstopu iz Praska5 Hudi prask in Mrzla gora Sestop proti markacijam6 Hudi prask in Mrzla gora Latvica in lepo viden sestop iz smeri Hudega praska7 Hudi prask in Mrzla gora Sestop8 Hudi prask in Mrzla gora Čudovita polica9
10.10.2012
Garmont, dobra tura in lepe slike, posebno zadnja!
Čestitam!
garmont
11.10.2012
Hvala Drago.mežikanje
Zanimivo je, da me je desni vstop v smer močno spominjal na Skok, ki se nahaja na poti čez Šraj peske na Korošico. Tudi tam sta skoka dva, vmes pa je polica za predah. Se mi pa zdi, da je desni vstop v smer Hudega praska vseeno težji.
Page: 1 2 3 4 5
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here