Kompotela, Mokrica, Košutna - Forum

list of forums / Slovenia / kamnik savinja alps / kompotela, mokrica, košutna
 Kompotela, Mokrica, Košutna
28.9.2013 - velkavrh
Danes pa na poslednjo turo v krvavški konec v kopni sezoni. Manjkala mi je še Kompotela, Mokrica in Košutna.Kot vedno se zapeljem do krvavške planine Jezerce, kjer je veliko parkirišče. Začuda je danes precej zasedeno in kmalu sem ugotovil, da ima PD Komenda -mladinska sekcija, če sem prav razumel, pohod na Vrh Korena prek planine Koren. Ne vem če so res prišli gor, ker je bilo vreme dokaj neugodno-megla. S planine Jezerce grem na Kriško planino in tam že na začetku planine zavijem desno na Romanovo pot , ki vodi na Kompotelo. Pot se spusti navzdol mimo lovske koče in kmalu smo na planini Koren. Tu je že kako leto na novo postavljena Koča Koren. Za kočo zavijem na levo pot, ki pelje direktno na Kompotelo, desna gre na planino Košutno. Pot je v lepem vremenu lepa, danes je seveda malo po mokrem kamenju drselo. Kar naenkrat se znajdemo pod Vrhom Korena, kjer se na levo v pol ure pride na goro. Nadaljujemo naravnost na vrh Kompotele.Kompotela ima žig in skrinjico s knjigo za vpise. Žal je nekdo nekam zagnal pokrov od skrinjice in je knjiga vsa premočena. Od tu se spustim še na polurni pohod navzdol na Mokrico. Tu je vse na mestu-žig, skrinjica s knjigo za vpise in seveda tudi pokrov. Od tu naj bi se prišlo prek Markove ravni k Medvedovi jami. Jaz nisem opazil nobene stezice nikjer.Res pa je bila gosta megla in se pet metrov naprej ni nič videlo.Vrnem se nazaj na Kompotelo in grem po levi poti proti planini Košutni. Kmalu se odcepi pot na levo na Košutno. Gor sem bil pred dolgimi leti in to sem šel kar prek ruševja direkt od stanu na planini Košutna. Sedaj je pot označena in gor me čaka žig in tudi skrinjica s knjigo za vpise.Nato pa na planino Košutno, kjer pri leseni kapelici povlečem zvon želja.Stopim še k stanu in tam me preseneti velika čreda govedi s konjem na čelu-v stanu ni bilo nikogar.Še spust po jeklenicah in sem na planini Koren. Od planine Koren pa je pot ista kot v prihodu. Hoje je kar za pet do šest ur v obe smeri.Poleti v lepem vremenu je to prijetna, nezahtevna tura.
Kompotela, Mokrica, Košutna Polno parkirišče na planini Jezerce.1 Kompotela, Mokrica, Košutna Planina Jezerce.2 Kompotela, Mokrica, Košutna Kriška planina danes ob osmi uri zjutraj.3 Kompotela, Mokrica, Košutna Smer Kompotela-Romanova pot.4 Kompotela, Mokrica, Košutna Koča Koren na planini Koren.5 Kompotela, Mokrica, Košutna Za kočo na levo pot.6 Kompotela, Mokrica, Košutna Že za križiščem pod Vrhom Korena.7 Kompotela, Mokrica, Košutna Na vrhu Kompotele.8 Kompotela, Mokrica, Košutna Vrh z žigom.9 Kompotela, Mokrica, Košutna Vse je na mestu, samo pokrova ni.10 Kompotela, Mokrica, Košutna Spustim se še dol na Mokrico.11 Kompotela, Mokrica, Košutna Vrh Mokrice.12 Kompotela, Mokrica, Košutna Še na Košutno.13 Kompotela, Mokrica, Košutna Na vrhu Košutne.14 Kompotela, Mokrica, Košutna Lesena kapela na planini Košutni z zvonom želja-žal v megli.15 Kompotela, Mokrica, Košutna Od kapelice se stan sploh ni videl.16 Kompotela, Mokrica, Košutna Pri stanu me preseneti številna čreda govedi.17 Kompotela, Mokrica, Košutna In celo konj, ki je šel do lese kar z mano-dal sem mu jabolko.18 Kompotela, Mokrica, Košutna Križ pred planino še stoji.19 Kompotela, Mokrica, Košutna Pa še tri rožce ture-so bolj boge-preseneti me pocvetanje wulfenovega jegliča na planini Koren in na planini Košutna.20 Kompotela, Mokrica, Košutna Navzkrižnolistni svišč na Kriški planini.21 Kompotela, Mokrica, Košutna Jesen-listi borovnice.22
Kokta
19.10.2013
V petek, 18.10.2013, obisk Kompotele, Košutne in Planine Košutne. Sončno nasmeh
Kompotela, Mokrica, Košutna ob poti1 Kompotela, Mokrica, Košutna planina Koren2 Kompotela, Mokrica, Košutna Velika planina3 Kompotela, Mokrica, Košutna Lučki Dedec4 Kompotela, Mokrica, Košutna Veliki vrh (Veža) in Velika Zelenica5 Kompotela, Mokrica, Košutna Kalški greben6 Kompotela, Mokrica, Košutna Planjava in Ojstrica7 Kompotela, Mokrica, Košutna Kamniško sedlo8 Kompotela, Mokrica, Košutna Grintovec9 Kompotela, Mokrica, Košutna Veliki Rogatec, Lepenatka in planina Dol10 Kompotela, Mokrica, Košutna Smučišče Krvavec11 Kompotela, Mokrica, Košutna vrh Košutne12 Kompotela, Mokrica, Košutna13 Kompotela, Mokrica, Košutna Storžič14 Kompotela, Mokrica, Košutna meni osebno ena izmed najlepših planin15 Kompotela, Mokrica, Košutna takšno dnevno bi imu16 Kompotela, Mokrica, Košutna spust proti planini Koren17 Kompotela, Mokrica, Košutna18 Kompotela, Mokrica, Košutna19 Kompotela, Mokrica, Košutna20
j.
12.12.2016
Tokrat Kompotela malo naokrog: iz Markove ravni sem šel po lovski poti proti Ovčariji do lovske koče in naprej mimo odcepov za Medvedjo jamo in planino Ovčarija (in Mokrico) po Debelem hribu navzgor, dokler se pot ni izgubila v ruševju. Krajša stezička me je vodila levo navzdol do brezpotnih trav na dolgih južnih travnatih pobočjih Košutne. Po travah sem prečil kakšnih 500m proti zahodu do lovskega prehoda v skalnatem in ruševnatem grebenu, označenega s križem (nadelana lovska pot, ki tudi preči ista pobočja gre kakih 300 metrov nižje!). Z malo lažjega poplezavanja sem se povzpel na škrbino s križem in nadaljeval pot do planine Košutna po včasih na široko izsekani, včasih komaj vidni stezički.

Ker vsaj en vrh mora biti, sem skočil na Kompotelo in nazaj, nato pa po spodnji, nemarkirani in nezavarovani poti (varovanje ni potrebno) do grape pod planino Koren. Po lovski stezički sem se spustil po grapi navzdol na markirano pot Krvavec - Kamniška Bistrica, ki sem jo dosegel na Spodnji Fratini pod Dedcem 1575m. Od tod po markirani poti na Markovo raven.

Razmere čudovite, sončno, travnata brezpotja suha in čeprav so trave dokaj strme so z malo pazljivosti brez težav prehodne. Na izrazito osojnih pobočjih je potka narahlo prekrita s srežem oziroma ledom.
Kompotela, Mokrica, Košutna Greben Debeli hrib pod Kompotelo in Košutno.1 Kompotela, Mokrica, Košutna Pogled v smeri proti planini Košutna. S poščico sta označena prehoda skozi ruševje in čez greben.2 Kompotela, Mokrica, Košutna Pogled nazaj proti grebenu Debeli hrib. Puščice označujejo prehode.3 Kompotela, Mokrica, Košutna Za dostop na škrbino lovskega prehoda je potrebnega malo poplezavanja.4 Kompotela, Mokrica, Košutna V osojnih legah je potrebna previdnost.5 Kompotela, Mokrica, Košutna Prehod je označen s kovinskim križem.6 Kompotela, Mokrica, Košutna Pogled s škrbine nazaj in navzdol.7 Kompotela, Mokrica, Košutna Pot je ponekod na široko izsekana, a nekako nedokončana.8 Kompotela, Mokrica, Košutna Šrbinica s križem.9 Kompotela, Mokrica, Košutna Na začetku se menjavajo travnati prehodi in izseki.10 Kompotela, Mokrica, Košutna Detajl s poti.11 Kompotela, Mokrica, Košutna Na Kompoteli pa razkošje od razgleda.12 Kompotela, Mokrica, Košutna Lepega vremena se veselijo tudi kavke.13 Kompotela, Mokrica, Košutna Na poti do Skute mimo Štruce je kar nekaj snega.14 Kompotela, Mokrica, Košutna Spodnja pot iz planine Košutna na planino Koren je zagrajena z vejami. Pa se mi zdi, da ni nič narobe z njo...15 Kompotela, Mokrica, Košutna Krog z repkom do Kompotele.16
Edina
30.4.2017
Danes na Kompoteli in Košutni. Navdušujoče lepo, več na povezavi

Srečno na potkahnasmeh
grega_z_brega
1.5.2017
Ja res.. Bravo!nasmeh
Tomaž11
Edina smo se srecali,lep potep vama je uspel jezik
Edina
1.5.2017
Ja, Tomaž11, kakor si že ob srečanju napovedal, midve sva imeli glede na tvoje poglede nekoliko slabšo vidljivost, kar pa ni prav nič vplivalo na uživanje v stoterih majhnih srečah na najini potki.
Srečno na potkahnasmeh
coffee
16.5.2017
Danes sem šel nekako podbno pot kot j. zgoraj. Pot do lovske koče je lepo sledljiva, čeprav podrto drevje ovira prehode in iskanje poti.
Od lovske koče naprej je sledenje poti dosti slabše, ker najbrž malo ljudi hodi tam. Srečeval sem se s podobnimi problemi kot j., vendar sem po lutanju gor in dol po greben končno našel shojen prehod do Ovčarije, sumim da nekje nad Medvedjo jamo.
Na Sidartini karti je od tam naprej narisana nemarkirana steza, vendar mi je ni uspelo najti, zato sem šel kar direkt gor po hudourniku proti grebenu med Mokrico in Kompotele in na vrhu prišel direkt na markirano pot.
Po markirani sem šel do Mokrice, Kompotele, Košutne in planine Košutne, kjer sem zaman poskušal najti nemarkiran prehod mimo Dedca. Tako sem nadaljeval do planine Koren.
Tam sem se odločil za neoznačeno pot direktno do Za vrati, nad njo pa poteka prav tako neoznačena pot proti Dedcu, ki se pred njim po karti sodeč združi s tisto iz planine Košutna. Nadaljeval sem po markirani v doli.
Malce po vstopu na markirano sem srečal Francoza, ki ga zanimajo divje živali in je nemaraval v Spominski park v Kamniški Bistrici, vendar je zalutal po Markovi ravni proti Korenu. Spremil sem ga do Bistrice.
Kompotela, Mokrica, Košutna Ostenje Prajzovke1 Kompotela, Mokrica, Košutna Odcep levo2 Kompotela, Mokrica, Košutna kot listja in trave3 Kompotela, Mokrica, Košutna pogosta podrta drevesa4 Kompotela, Mokrica, Košutna lovska koča - do sem je šlo gladko5 Kompotela, Mokrica, Košutna tja - pri koči sem naprej šel levo po napačni poti 6 Kompotela, Mokrica, Košutna direkt do grebena7 Kompotela, Mokrica, Košutna greben med mokrico in kompotelo8 Kompotela, Mokrica, Košutna prehod do Ovčarije nad Medvedovo glavo - slikano v nasproti smeri vzpona9 Kompotela, Mokrica, Košutna isto mesto kot prejšnja slika - slikano v smeri vzpona10 Kompotela, Mokrica, Košutna nekdo je utrdil pot11 Kompotela, Mokrica, Košutna moj prehod do Ovčarije - slikano s hudourniške poti12 Kompotela, Mokrica, Košutna prehodi (?) z grebena Debelega hriba13 Kompotela, Mokrica, Košutna direkt gor14 Kompotela, Mokrica, Košutna prehod mimo Medvedje jame? - približno kot na sliki 1215 Kompotela, Mokrica, Košutna kača pod Mokrico16 Kompotela, Mokrica, Košutna križ pred spustom proti Korenu17 Kompotela, Mokrica, Košutna zgornja pot proti Dedcu s Korena - razcep je malce naprej v gozdu levo18 Kompotela, Mokrica, Košutna križišče malce nad markirano potjo - desno h Korenu, levo proti Ovčariji z odcepti proti Dedcu in h Košutni, naprej k markirani19 Kompotela, Mokrica, Košutna stičišče z markirano in neoznačeno potjo z desne 20
velkavrh
2.7.2017
Danes sem spet delal krvavško turnejo-planina Jezerce, Kriška planina , planina Koren, planina Košutna , Košutna , Kompotela , Mokrica in spust po brezpotnih visokih travah k Medvedji ali Mokriški jami.

Prvič sem se spustil z Mokrice na opuščeno planino Ovčarijo k Kamniški jami. Probal sem že pred leti, vendar sem poiskus kmalu opustil in se vrnil na vrh Mokrice.Prvo kar je treba preveriti, če je trava suha. Ker je bila, sem se lotil mestoma kar strmega spusta po visokih travah. Začel sem na desni strani in po polovici spusta prečil na levo stran in se po levi strani spustil precej daleč po travnati dolini. Nisem pa sploh videl jame.Sklepal sem , da sem se spustil predaleč, zato sem spet prečil strme travnike in se nakako po sredini vzpenjal navzgor. Končno sem jo zagledal. Sedaj je bilo samo treba najti potko, ki pred jamo zavije nad njo,zaobite tisto skalovje in privede k jami s spodnje strani. Pred leti sem šel obiskat jamo iz Kamniške Bistrice in prav tako prišel do nje po zgornji poti in celo malo pod jamo zgrešil potko in je bilo precej lomastenja po ruševju.Tokrat sem potko zadel in si jamo ogledal. Nazaj sem šel po poti, ki pride gor iz Kamniške Bistrice . Potka je zlasti po visokih travah slabo vidna. Zgleda , da ima bolj malo pohodnikov. Nekdo pa jo je vendarle očitil ruševja.Je mestoma kar prepadna. Spodaj naletiš na označeno pot , ki vodi iz Kamniške Bistrice na Kompotelo. Prav hitro si pri lovski koči pod Kriško planino .Vmes srečaš manjši bistri potoček.
Kompotela, Mokrica, Košutna Na Kriški planini.1 Kompotela, Mokrica, Košutna Planina Koren.2 Kompotela, Mokrica, Košutna3 Kompotela, Mokrica, Košutna Jeklenice na poti na planino Košutno.4 Kompotela, Mokrica, Košutna Planina Košutna .5 Kompotela, Mokrica, Košutna6 Kompotela, Mokrica, Košutna7 Kompotela, Mokrica, Košutna Vrh Košutne.8 Kompotela, Mokrica, Košutna Vrh Kompotele.9 Kompotela, Mokrica, Košutna Pogledi s Kompotele.10 Kompotela, Mokrica, Košutna11 Kompotela, Mokrica, Košutna Tako visoka je Kompotela.12 Kompotela, Mokrica, Košutna Na Mokrico.13 Kompotela, Mokrica, Košutna Vrh Mokrice.14 Kompotela, Mokrica, Košutna Dol k Medvedji  jami po strmih travah.15 Kompotela, Mokrica, Košutna Končno sem jo zagledal.16 Kompotela, Mokrica, Košutna Pogled od znotraj.17 Kompotela, Mokrica, Košutna Lovska koča je potrebna popravila.18
3.7.2017
Želela bi obiskati te vrhove (Kompotela, Mokrica, Košutna, vrh Korena, Zvoh itd),kaj mi predlagate, kje startati (Kriška planina ali Jezerce), da bi zaobjela vse lepote te opisane poti in česa ne izpustila? Da bi bila krožna pot...Hvala za odgovor. Val.
valerija112
Izhodišče je planina Jezarce,do tu je asfaltirana cesta,naprej je vožnja z avtom prepovedana. Krasna krožna tura,mi smo šli najprej po spodnji varianti in se vračali po grebenu prek Krvavca. Srečno.
3.7.2017
valerija112: hvala za hiter odgovor in namig. V sredo greva s prijateljico na to pot.
Val.
7.7.2017
In res sva šli. In našli ter doživeli, kar sva iskali: najlepše razglede na vse veličastne vrhove KS Alp. Izjemno lepo je bilo! Naslednjič peljeva še druge, ker sva naredili lušte.
Kompotela, Mokrica, Košutna Z Mojco.1 Kompotela, Mokrica, Košutna Najin prvi vrh.    2 Kompotela, Mokrica, Košutna Velikani so se igrali skrivalnice, kar je naredilo še večji čar.    3 Kompotela, Mokrica, Košutna Najprej sta naju pozdravili Kočna in Grintavec. Brez meglic.    4 Kompotela, Mokrica, Košutna Na grebenu čez Ježe sem bila čuječa in jo ozrla.5 Kompotela, Mokrica, Košutna Ta bife na koči Koren je ne le prava, ampak svetovna ideja! 6
valerija112
7.7.2017
Ja,se strinjam. Za ponovit!
taja3
29.11.2018
Danes na Kompoteli s planine Jezerce na Krvavcu. Čudovit dan, snega sprva ni bilo veliko, morda 10 cm, proti vrhu malo več, predvsem v zametih tudi do 1 m. Pot je bila shojena do zadnjega razcepa. Sneg je suh - pršič, dereze niso potrebne, koristno pa je imeti gamaše in seveda palice. Nazaj po isti poti. Prečudovit dan.velik nasmeh
Kompotela, Mokrica, Košutna1 Kompotela, Mokrica, Košutna2 Kompotela, Mokrica, Košutna3 Kompotela, Mokrica, Košutna4 Kompotela, Mokrica, Košutna5 Kompotela, Mokrica, Košutna6
Janez Seliškar
1.12.2018
Planina Jezerce, Planina Koren, Pl. Košutna, Košutna, Kompotela, Vrh Korena, Jež, Zvoh. Poti so shojene, zaradi sneženja ob močnem vetru je višina snega zelo neenakomerna. Gamaše, palice, očala in varen korak.
michael66
Danes na Kompoteli in Vrh Korena.Brez vetra in proti poldnevu tudi v soncu.Od Jezerc do pl.Koren snega minimalno,naprej pa postopno malo več...tja do kakih 15 cm.Drugače pa tako kot je Janez napisal,poti shojene.
Kompotela, Mokrica, Košutna Kompotela1 Kompotela, Mokrica, Košutna vrh korena z Kompotelo v ozadju2 Kompotela, Mokrica, Košutna Kompotela z vrha Korena3 Kompotela, Mokrica, Košutna Vrh Kompotele4 Kompotela, Mokrica, Košutna Razgledi z Kompotele5
andro44
16.12.2018
Danes na Kompoteli. Do planine Koren snega za vzorec, proti Kompoteli se odeja debeli. Na napihanih delih se zna ugreznit do kolen. Pot je shojena a na nekaterih mestih poledenela. Sneg je suh, derez nismo jemali iz nahrbtnika.
Sebastijan2020
8.3.2019
Pozdravljeni!

Kakšna je pot Na Kompotelo?

Katero izhodišče je najbolj primerno, če se je te dni kdo podal na vrh? mežikanje

Hvala
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here