Kalški greben - Forum

Kalški greben
markobrezje
17.5.2020
Jaz sem bil 4.5. od Robleka in nisem potreboval opreme. Sneg je sicer še bil, ampak neproblematičen.
matej
19.5.2020
Včeraj 18.5. opravil turo, s Kriške planine čez planino Koren na Kompotelo, Vrh korena, Kalški greben, nato povratek mimo planine Dolga njiva, za konec še skok na Zvoh ter mimo hotela na Kriško planino. Skupaj nekje 1300 m. Sneg je samo višje od Vrha korena proti Kalškemu grebenu sem ter tja za vzorec, brez težav, oprema ni potrebna.
Kalški greben Planina Koren1 Kalški greben Kompotela2 Kalški greben Pogled proti Kalškemu grebenu3 Kalški greben Vrh korena, pogled proti Kompoteli4 Kalški greben ob poti na Kalški greben5 Kalški greben Pogled proti Vrhu korena...6 Kalški greben Razgled s poti7 Kalški greben Proti Kalškemu grebenu8 Kalški greben Pogled na zadnji del poti9 Kalški greben Pod vrhom10 Kalški greben Kalški greben11 Kalški greben12 Kalški greben13 Kalški greben14 Kalški greben Zbiralno  jezero-Zvoh15 Kalški greben Zvoh, pogled proti Kalškemu grebenu16
lijaneja
28.5.2020
Včeraj četrt pred osmo pri Žagani peči zapustiva avto. Ob cesti ni bil edini, sva bila pa edina ki greva od tu na Kalški greben. Iz spomina sem imel pristop popolnoma zamegljen, saj sem po tej poti zadnjič hodil pred četrt stoletja. Do lovske koče je stezica prav prijetna in lepo sledljiva. Nad njo se v lepem bukovem gozdu malce zoži in je taka tudi skozi macesnov gozd, ki te spremlja samo dobrih deset minut. Na planem ob redkem ruševju je veliko cvetja in v pol ure dosežeš grapo, kjer se lahko odločiš;** da ji do vrha slediš, (medtem prečiš markirano pot, ki pelje levo čez Kalce proti Škrbini 1870, desno pa proti Kalški gori) in nadaljuješ v strmino proti skalni zapori, kjer naletiš na stare obledele markacije, ostanke jeklenic in množico klinov, od tega je vsaj pol poškodovanih, ki te pripeljejo na greben.V suhi skali tudi brez uporabe teh pomagal težavnost ne doseže polne dvojke. Od tam seveda nadaljuješ po grebenski markirani poti proti vrhu K. grebena.** Druga opcija pa je, da začneš takoj slediti množici možicev, ki te pripeljejo daleč desno, do križišča Kalce-Kal.gora-Kal. greben- Kok. sedlo.
Snega na celi poti nikjer, razen nekaj snežnih jezikov, ki segajo čez stezo na s. strani Kalške gore pri sestopu proti Kok. sedlu, ki pa ne predstavljajo nevarnosti, v sili se jih da tudi varno obiti. Naj se ob tej priliki zahvalim nekaj forumašem, ki so mi dan prej svetovali glede aktualnih snežnih razmer, predvsem jim je hvaležen moj hrbet, saj je železje ostalo doma.nasmeh
Gora prav velikega obiska ni imela, razen manjše skupine Kamničanov s krvavške smeri.
Spet je bilo toplo in v prste me ni zeblomežikanje
Kalški greben 500m nad Žagano pečjo ob lovski koči klopca, nad njo lepo razgledišče.1 Kalški greben Kompotela in Jermanov turn2 Kalški greben S steze pri skalni podrtiji med Čmaževskim in Kalškim turnom. Od Mokrice do južnega dela Kalškega grebena....3 Kalški greben ...ki je dolg kot ponedeljek. Spredaj neprehodno ruševje.4 Kalški greben Naprej po grapi. Če si vajen brezpotij, ignoriraj možice, ki vodijo daleč v desno, proti Kalški gori.5 Kalški greben Na obzorju se lepo vidijo Mokrica, Kompotela, J. turn, pokrivata pa se Vrh Korena in Košutna.6 Kalški greben Pogled nazaj - pristopna grapa.7 Kalški greben Pogled z vrha današnjega gostitelja - Grinta8 Kalški greben Greben proti jugu. Zadaj greben Ježa in Zvoh.9 Kalški greben Kot na dlani šopek gričkov tik pd 2000. Spredaj Kalce s snežnimi flikami.10 Kalški greben Štruca - snežišče pod njo po devetih dneh ni videti kaj dosti manjše.11 Kalški greben Trojica na vrhu Grinte12 Kalški greben Oblaki ves čas nad vrhovi.13 Kalški greben Veliki Zvoh in Krvavec s hotelom14 Kalški greben Od belega v zeleno15 Kalški greben Polje obdelano, lačni ne bomo.16 Kalški greben Levo Triglav, Storžič pod Škrlatico17 Kalški greben Velika planina - spredaj Šimnovec18 Kalški greben Ivo prihaja. Kočna zadaj19 Kalški greben Brana20 Kalški greben Kompotela 1989, spredaj skalno-kosmati Jermanov turn 195121 Kalški greben Spredaj Vrh Korena 1999, zadaj Košutna 1974.22 Kalški greben Skuta23 Kalški greben Dolgi hrbet. Pred njim Grintine Dolge stene.24 Kalški greben Osrednji del Košute.(Tegoška gora, Macesje, Ostrv, Košutnikov turn)25 Kalški greben Turska gora26 Kalški greben Vrh Kalškega grebena s severne strani27 Kalški greben Vel. zelenica - Vel. vrh, spredaj Lučki Dedec28 Kalški greben Kranjska Rinka29 Kalški greben Bivak v Kočni30 Kalški greben Brana in Planjava31 Kalški greben Pod steno skalne podrtije in zelenice vodi pot32 Kalški greben Kalška gora...33 Kalški greben ...in pogled z nje proti Kokrškemu sedlu34 Kalški greben Vrh Kalškega grebena z vrha Kalške gore35 Kalški greben Planjava, Brana in Mala Kalška gora36 Kalški greben Dom v KB.37 Kalški greben Očitno je Kamniško sedlo kar oblegano38 Kalški greben Ivo, hvala ti za družbo!39
ljubitelj gora
23.7.2020
Pozno popoldne iz smeri Kokre, pod Roblekom na Kalški greben. Dež me je ujel pod planino, tako da do lovske koče prišel že mokr, kratke hlače, majica, vetrovka, rokavice vse mokro. Čakal več kot pol ure da se je nevihta umaknila. Ko se je pomaknila stran sem štartal naprej v malo dežja, ki pa se je višje okrepil in tako skoraj do vrha Kalškega grebena zmerno deževal. Nič me ni motilo, tudi zeblo me ni, prav pasala je osvežitev in da se znebil švica. Na vrhu ni pihalo in razgledi so bili dobri. Sestopil po isti poti, zaradi sprane poti niti 1x na tleh. V glavnem odlično.
Kalški greben1 Kalški greben2 Kalški greben3 Kalški greben4 Kalški greben5 Kalški greben6 Kalški greben7 Kalški greben8 Kalški greben9 Kalški greben10 Kalški greben11 Kalški greben12
Page: 1 2 3 ... 13 14 15
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here