Dobrča - Forum

15.6.2016

Enka
8.10.2016
Dobrča je lepa tudi v megli. Koča in hrana v njej pa resnično za zelo pohvalit.
Dobrča Magla svuda, magla oko nas :-)1 Dobrča V megli mu naziv razglednik nič ne pristoji ;-)2 Dobrča Za tole je vredno potruditi se do vsaj do koče3
Majdag
12.10.2016

...Dobrča in Šentanski vrh čez Ledeno trato, za vikend...Pri našem obisku so snežinke le naletavale, sedaj pa je verjetno vrhova že malo pobelil sneg. Šentanski vrh je glede razgledov veliko lepši, na Dobrči pa je lepo posedeti in uživati v pisanih oblačilih jeseni, ki zelo hitro spreminja naravo..nasmeh

Dobrča - Črnček, tako temnega ajdovčka še nisem videla..1 Dobrča - Gozd že dobiva jesenske barve...2 Dobrča - Julijci, Bled in vasice okoli...3 Dobrča  - Dobrča...4
Guest
13.11.2016
Dobrča danes ponudila vse...od blata, snega, sonca, oblakov, prijetnega vzdušja v koči in kvalitetne postrežbe dobre hrane. Ako začnemo v Brezjah pri Tržiču, se sneg začne tam nekje pri razgledni točki.
VanSims
3.12.2016
Januarja na Dobrčo:

ločanka
3.12.2016
VanSims, pa saj nas boš počasi dohitel
Smo že v istem letunasmeh
Guest
9.1.2017
Za vikend spet na Dobrči. Tokrat nas je bilo malce več. Snega nikjer nič, sem ter tja v gozdu malce pomrznjeno. Zjutraj kar mraz, a se je tokom dneva precej ogrelo - sploh na sončku. Iz Brezja preko Šentanske pl. na Šentanski vrh, ter do koče na Dobrči na - dobrote.
piotr
Lepo ste uživali, zavidanja vredno-od sonca do kulinaričnih dobrot.velik nasmeh
Mrki
18.1.2017
Brezje – Dobrča – Lešanska planina – Bistriška planina - Brezje: v spodnjem delu je pot deloma poledenela; od Poldetove klopce dalje je gaz zametena in se ponekod udira do kolen; pod vrhom je dobra gaz. V vrhnjem delu sem srečal enega, ki se je spuščal v teku tako, da mi njegove stopinje niso dosti koristile.Sestopal sem preko Lešanske planine po zameteni gazi, nižje skozi gozd pa je shojeno. Sneg je povsem suh in je kljub zametom hoja prav prima.
Dobrča1 Dobrča2 Dobrča3 Dobrča4 Dobrča5 Dobrča6 Dobrča7 Dobrča8
potka
11.2.2017
Danes na v oblake zavito Dobrčo, pa vseeno je bilo lepo. Do koče nič kaj snega, naprej pa nekaj več, gaz narejena. V koči obilne in dobre porcijenasmeh
Dobrča1 Dobrča2 Dobrča3 Dobrča4 Dobrča5 Dobrča6 Dobrča7 Dobrča8 Dobrča9 Dobrča10 Dobrča11 Dobrča12 Dobrča13 Dobrča14 Dobrča15
Pelca
14.2.2017
Morda kdo ve, kakšne so razmere na cesti do Bistriške planine (z avtom) in potem naprej do Dobrče - so potrebne dereze?
potka
Pelca, za prevoznost ceste do B. planine ne vem, sama sem šla iz Brezje pri Tržiču. Dereze pa po občutku, nekateri smo si jih nadeli, nekateri nenasmeh
Tadej
21.4.2017
Danes sem šel z Ljubelja na Dobrčo, sestopil pa sem po Tomaževi poti do Bistriške planine, od tam pa do Brezij pri Tržiču.
Pot od Prevale do Koče na Dobrči je kar precej drsna. Deloma zaradi listja, deloma pa zaradi poškodovane poti. Na nekaj mestih je potrebna dodatna pazljivost.
Lp, Tadej
Dobrča Na Ljubelju1 Dobrča Spominski park2 Dobrča Bornova pot3 Dobrča Clusijev svišč4 Dobrča V tunelu5 Dobrča Avriklji6 Dobrča Storžič, Tolsti vrh, Kriška gora...7 Dobrča Veliki vrh v grebenu Košute8 Dobrča Triglav9 Dobrča Na Prevali10 Dobrča Pot od Prevale proti Dobrči je polna listja11 Dobrča Poškodovana pot, pogled nazaj12 Dobrča Škrlatica s sosedi13 Dobrča Razgled s poti14 Dobrča Stol15 Dobrča Blejsko jezero16 Dobrča Veliko jih je bilo17 Dobrča Podgorska planina18 Dobrča Koča na Dobrči19 Dobrča Padalec20 Dobrča Spomladanski svišč21 Dobrča Grintovci22 Dobrča Dobrča23 Dobrča Šentanski vrh24 Dobrča Pogled s Šentanskega vrha25 Dobrča Ob Tomaževi poti26 Dobrča Ob Tomaževi poti27 Dobrča Ob Tomaževi poti28 Dobrča Ob Tomaževi poti29 Dobrča Bistriška planina30 Dobrča Razgled s poti31 Dobrča Kamnolom32 Dobrča Sveti Jurij33 Dobrča Cerkev sv. Neže34
zlatica
21.4.2017
Lep dan in fotografije, vetra se pa itak ne vidi velik nasmeh . To si se pa kar lepo nahodil.Sicer pa glede na tvojo vsakodnevno aktivnost, ki smo ji priča na Forumu, ti pa kondicije res ne more manjkat.nasmeh. Le tako naprej.mežikanje
BananaBronson
26.9.2017
V soboto, 23. 9., smo na Dobrči (na vrhu ali na najvišjem parkirišču pod njim) pozabili temno modrega pajaca za dojenčka. Morebitnemu najditelju, ki ga prosimo, da se javi na 041 749 086, se bomo oddolžili, tako ali tako je pa malo verjetno, da mu bo prav. nasmeh
Tadej
6.2.2018
Zimska pravljica na Dobrči. Včeraj so bile poti z Brezij pri Tržiču uhojene. Na cesti z Bistriške planine proti dolini je bilo tudi nekaj sankačev. Razmere za sankanje so bile včeraj dobre.
Lp, Tadej
Dobrča Košuta1 Dobrča Košuta2 Dobrča Dobrča3 Dobrča Pogled proti Krvavcu4 Dobrča Ob poti5 Dobrča Ob poti6 Dobrča Razgled7 Dobrča Razgled8 Dobrča Lepo okrašene smreke9 Dobrča Ob poti10 Dobrča Ob poti11 Dobrča Gaz proti vrhu12 Dobrča Košutica in Veliki vrh v grebenu Košute13 Dobrča Gaz14 Dobrča Utrinek15 Dobrča Utrinek16 Dobrča Grintovci17 Dobrča Razgled18 Dobrča Na vrhu Dobrče19 Dobrča Utrinek20 Dobrča Utrinek21 Dobrča Triglav22 Dobrča Lešanska planina23 Dobrča Breška planina24 Dobrča Bistriška planina25 Dobrča Ob poti26 Dobrča Cesta z Bistriške planine je bila včeraj primerna za sankanje27 Dobrča Bistrica pri Tržiču in Tržič z okolico28 Dobrča Ob poti29 Dobrča Še en pogled proti Dobrči30
Lisica
8.3.2018
Danes do Koče na Dobrči. Pot začnem v Zadnji vasi. Malo sem šla po cesti, malo čez gozd. V spodnjem delu je bila popoldne zelo močna odjuga in sneg se pospešeno tali. V zgornjem delu pa je danes precej letelo iz dreves in strehe na koči. Okrog koče nič shojeno, zgleda da od zadnjega sneženja še ni bilo nobenega gor.
Vreme pa čudovitooooo. nasmeh Že diši po pomladi. velik nasmeh
Dobrča1 Dobrča2 Dobrča3 Dobrča4 Dobrča5 Dobrča6 Dobrča7 Dobrča8
misace
9.3.2018
Sem bil zgleda za vami. Glavna težava Dobrče zdej da nimaš kje parkirat. Sem se pošteno zakopal pri zadnjem vikendu ob cesti mežikanje Opisano pa drži.
Na koči opazil razbito levo okno zgoraj kar na fotki ni videt. Lahko kak ptič.
Dobrča1 Dobrča2
Lisica
9.3.2018
Parkirati je bil problem, predvidevam pa da je sneg v teh dveh toplih sončnih dneh že fajn pobralo in tega problema ni več. Tudi jaz sem opazila razbito okno in sem isto razmišljala... nasmeh
andrej Lj
5.4.2018
Pozdravljeni,

v soboto bi se odpravil na Dobrčo, pa me zanimajo kakšne so razmere. Se mogoče že da z avtom do Bistriške planine??nasmeh. Hvala vsem za infovelik nasmeh. Varen korak vsem še naprej.
Page: 1 2 3 ... 12 13 14 15 16
You must be logged in to post a message:
Remember me:
If you don't have a User Name or Password, you must first register as a New User here