Hribi.netSlovenski splet
 Gonžarjeva peč
palček plezalček
15.5.2016
Kakor za koga. Nekomu je morda všeč, da se lahko v sili oprime zajle, čeprav je imel namen splezati prosto. In ja, kako 'ludo' poč(k)o je tudi v plezališču čist fajn kdaj za hec splezati na friende nasmeh
Viper
Čist tako, kdo lahko spleza eno težko ferato v celoti brez da enkrat prime zajlo in stopi na skobe...
Si skoraj ne predstavljam, da bi lahko kar splezal po ferati brez pomoči vseh varoval, sploh čez kakšen čisto gladek previs.
grega_z_brega
15.5.2016
to so pol alpinisti?
Keko
16.5.2016
Če si roke postopoma utrdiš, se da lesti kar dolge ferate tudi brez rokavic. Do sedaj sem še vse ferate zlezel brez rokavic in tudi brez žuljev. Najboljši občutek imam če ne uporabljam rokavic.
dprapr
Meni se zdi skrajno nenavadno in hkrati nevarno namenoma plezati po feratah brez pomoči klinov in zajl. Še bolj nenavadno pa, da se na njej varujemo z vrvjo zato, da jo bomo splezali brez pomagal.zmeden
Kaj ni boljše in bolj varno plezati v plezalni smeri, kjer ni te "navlake", ki je lahko ob morebitnem padcu smrtonosna.
Morda je to zanimivo za kakšnega alpinista, ki gre po ferati brez varovanja ali ob sestopu s plezarije... Ampak v bistvu takrat tudi na neki način ogroža sebe in gornike pod sabo, čeprav se čuti dovolj sposobnega.
Ne vidim smisla in tudi zelo nevarno je (še enkrat poudarjam) priporočati nekomu, ki je morda še začetnik v feratah, takšne akrobacije. In marsikdo bo po teh zapisih, ko se bo loteval ferat, razmišljal o tem, kako bi bilo, če bi kakšno splezal brez pomagal. To postane izziv, ki je zelo nevaren!
palček plezalček
16.5.2016
Dprapr, faktor padca je pri varovanju s samovarovalnim kompletom lahko tudi 4 ali več, pri varovanju z vrvjo pa... no saj vemo, da ne bi kar tako nekaj pisali. In nihče nikogar ne vzpodbuja, da naj poplezava brez uporabe varoval, posebej ne na zavarovanih poteh, ki so nekomu na meji zmožnosti. Ravno nasprotno, morda je celo bolje, da se jih ne loteva, ali pa naj tako osebo pelje na vrvi kot drugega kdo, ki je tega početja vajen in usposobljen. Kar pa zadeva alpinistiko, jo je na tem forumu preveč in to prelahke, tiste najbolj nevarne - lahkih smeri, kjer je skala povečini bistveno slabše kakovosti kot v težjih, zdrsi zaradi šodrov bolj možni, možnosti varovanja slabše...
Zebdi
Ima dprapr kar prav. Če se varuješ z vrvjo, si izbereš kakšno lahko alpinistično ali pa večraztežajno športno smer. V tem primeru ti ferata predstavlja kup železja, v katerega v primeru padca preprosto nočeš prileteti.
SamoK
16.5.2016
Jasno! Telovadba po umetno speljanih železnicah ima z alpinizmom manj skupnega kot plezanje po fasadah stolpnic.
Podnapisi za moraliste, ki jih na tem forumu ne manjka:
Nič nimam niti proti telovadbi po železnicah niti plezanju po fasadah. Fasaderje celo po svoje občudujem.
V isti sapi govoriti o feratah in alpinizmu pa je smešno.
Hribolaznik
27.8.2016
V petek prvič na gonžarci, lepa športna ferata, po težavnosti zelo podobna tisti v Železni Kapli, le da je avstrijska daljša. Na spodnjem delu pustil nekaj kože na zajli, kaj češ.
Gonžarjeva peč Opis poti1 Gonžarjeva peč Pogled nazaj na najtežji, začetni del2 Gonžarjeva peč Zadnji del ferate3 Gonžarjeva peč Na vrhu4
22.10.2016
Danes državno prvenstvo v športnem plezanju v Slovenski Bistrici, vmes sva šla z najmlajšim na sprehod do Bistriškega vintgarja in med drugim uspela zamuditi tekmozavijanje z očmi. Nadaljevali smo na Gonžarjevo peč, kjer nas je pričakalo toplo jesensko vreme. Varovala so OK, pokrajina pa žari v svečanih jesenskih barvah.
Gonžarjeva peč Jesen pri Slovenski Bistrici1 Gonžarjeva peč Tale jabolka niso pobrana2 Gonžarjeva peč Začetek vintgarja3 Gonžarjeva peč Vintgar4 Gonžarjeva peč Jesenski detajl5 Gonžarjeva peč Skala pod cerkvijo na Vinski gori6 Gonžarjeva peč Jesen pod Gonžarjevo pečjo7 Gonžarjeva peč Kanji8 Gonžarjeva peč Svečane podobe jeseni9 Gonžarjeva peč Svečane podobe jeseni10 Gonžarjeva peč Jesen pod Gonžarjevo pečjo11 Gonžarjeva peč Jesen pod Gonžarjevo pečjo12 Gonžarjeva peč Vstopni skok13 Gonžarjeva peč Vstopni skok14 Gonžarjeva peč Mali se razgleduje15 Gonžarjeva peč Rutinirano plezanje16 Gonžarjeva peč Mali navihanec pri vpisni knjigi17 Gonžarjeva peč Veseli foter18 Gonžarjeva peč Kisel pogled današnje tekmovalke, na nastop sva z malim zamudila19 Gonžarjeva peč Gornji skok20 Gonžarjeva peč Gornji skok21 Gonžarjeva peč Izstop22 Gonžarjeva peč Dobra, stara ekipa na vrhu23 Gonžarjeva peč Jesenska pokrajina24
20.11.2016
Včerajšnjo kislo soboto smo preživeli (kot mnooogi) v plezalnem centru Ljubljana, danes pa nas je obetavno jutro zvabilo proti vzhodu. Najprej smo se ustavili na megleni Menini planini, kjer je ves sneg pobralo, ostale so le še posamezne zaplate. Nadaljevali smo do Gonžarjeve peči, kjer nas je pričakala suha skala in pomladanske temperature. Nadaljevali smo še malo pohodniško in dosegli še nek vrh z imenom Radojč 839 m, ki pa ni ne vem kako zanimiv, ker je do vrha gozdnat. Tako smo kar dobro izkoristili tole toplo nedeljo.
Gonžarjeva peč Spodnja plata1 Gonžarjeva peč Nismo bili edini plezalci2 Gonžarjeva peč Gornji skok3 Gonžarjeva peč Gornji skok4 Gonžarjeva peč Gornji skok5 Gonžarjeva peč Gornji skok6 Gonžarjeva peč Gornji skok7 Gonžarjeva peč Gobji krog8 Gonžarjeva peč Proti Radojču9 Gonžarjeva peč Na Radojču10 Gonžarjeva peč Toplo popoldne11 Gonžarjeva peč Standardna ekipa12
lino
20.11.2016
Slike št. 5-7 v plezalni steni izžarevajo tako sproščeno dobro voljo, kot jo marsikdo še doma na kavču ne zmore. Veliki finale reportaže pa je šiiiroook (širok) nasmeh standardne ekipe. Srečno in veselo še naprej!
primoza
Iskrena hvala za lepa želje. Za hribovce poti ne zmanjka. Čeprav je res pomembno, da tudi za suverene otroke ne pozabimo, da so le še otroci. To je, kak tak kratek trening na poteh, ki jih dobro poznajo, nikakor ni odveč. Pa čeprav se dostikrat ponavlja. A nikoli enak.
22.8.2017
Danes sem izkoristil nekaj minut na tistem koncu in se pozpel po tej zanimivi ferati. Presenetljivo niti ni bilo tako vroce. Varovala so bp.
Gonžarjeva peč Zanimivosti pod Gonzarjevo pecjo1 Gonžarjeva peč Na vrhu ferate2
11.3.2018
Po bolderiranju v dvorani v Gradcu smo se pa naključju znašli še pod Gonžarjevo pečjo. Zaradi mokrote se ji je boljša polovica preventivno raje ognila, midva s hčerjo pa sva šla čez. Varovala so brezhibna, ne maje se nič novega. Seveda pa je bilo vse spolzko. Vsekakor lep dan, pa še dobro izkoriščen tako ali drugače.velik nasmeh
Gonžarjeva peč Bolder dvorana Gradec, odlična za slabo vreme1 Gonžarjeva peč Začetni skok je bil sluzast2 Gonžarjeva peč V gornjem skoku3 Gonžarjeva peč V gornjem skoku4 Gonžarjeva peč Ekipna na vrhu5
8.4.2018
Kot tretjo ferato danes sva se z Ajdo ustavila še na Gonžarjevi peči. Prisojna lega je naredila vzpon že kar topel. Varovala so brezhibna.
Gonžarjeva peč Pomlad pod Gonžarjevo pečjo1 Gonžarjeva peč Spodnji detajl v Gonžarjevi peči2 Gonžarjeva peč Zgornji detajl v Gonžarjevi peči3 Gonžarjeva peč Na vrhu ferate4
bos
19.4.2018
Danes ena krožna Gonžarjeva peč - Radojč - Ramšakov vrh in nazaj do izhodišča pri cerkvi.
Celotna pot lepo označena, varovala v brezhibnem stanju, vreme pa prekrasno...
Gonžarjeva peč skalnata Gonžarjeva peč in desno Radojč1 Gonžarjeva peč Gonžarjeva peč2 Gonžarjeva peč tu se pa začne zares3 Gonžarjeva peč zavarovana plezalna pot4 Gonžarjeva peč zavarovana plezalna pot5 Gonžarjeva peč na vpisni skrinjici6 Gonžarjeva peč zavarovana plezalna pot7 Gonžarjeva peč zavarovana plezalna pot8 Gonžarjeva peč pogled proti Šoštanju in KSA9 Gonžarjeva peč KSA malo bližje10 Gonžarjeva peč pogled z vrha na Vinsko Goro z okolico11 Gonžarjeva peč zeleno nadaljevanje na Radojč12 Gonžarjeva peč vse zeleni in13 Gonžarjeva peč cveti14 Gonžarjeva peč razgled na greben od Šmohorja do Čemšeniške planine15 Gonžarjeva peč ob poti16 Gonžarjeva peč pot na Radojč17 Gonžarjeva peč Radojč18 Gonžarjeva peč pot na Ramšakov vrh19 Gonžarjeva peč pogled proti Raduhi, Peci in Uršlji gori20 Gonžarjeva peč Ramšakov vrh21 Gonžarjeva peč utrinek22 Gonžarjeva peč Cerkev Sv. Janeza Krstnika23 Gonžarjeva peč Gonžarjeva peč24 Gonžarjeva peč in še bližji pogled na plezalni del25
MiAn
1.4.2019
Po skoraj enem letu ponovno na Gonžarci. Z izjemo enega načetega stožca, vse ok.
Gonžarjeva peč Čez prvo steno1 Gonžarjeva peč Vmesni lažji del2 Gonžarjeva peč Čez lažji del3 Gonžarjeva peč Razgled4 Gonžarjeva peč Poškodovan stožec5 Gonžarjeva peč6 Gonžarjeva peč Še en krog7 Gonžarjeva peč Začetek8 Gonžarjeva peč Čez prvi del9 Gonžarjeva peč Pogled na vmesni lažji del10 Gonžarjeva peč in pogled z lažjega dela navzdol11 Gonžarjeva peč Vmesni del s skrinjico12 Gonžarjeva peč Pogled na zadnji del,13 Gonžarjeva peč in še pogled z vrha navzdol 14
Stran: 1 2 3 4 5 6
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Geslo:
Zapomni si geslo:
V kolikor še nimate uporabniškega imena, se morate najprej registrirati