MarkoS - Zadnja sporočila
Začete teme:
|
MarkoS17. 05. 2019 08:25:07 |
Citiram današnji SPIN in se sprašujem zakaj je tega treba: "Nesreče v gorah 16.05.19 23:40 KAMNIK Ob 23.40 je pri Cojzovi koči na Kokrškem sedlu, občina Kamnik obtičal planinec in zaradi ledene poti ni upal sestopiti v dolino. Aktivirani so bili reševalci GRS Kamnik, ki so mu pomagali varno priti v dolino do Kamniške Bistrice. "
|
|
MarkoS3. 10. 2008 11:28:42 |
Mene zanima kaj je s to potjo, ki je na zemljevidu PZS vrisana kot lahka markirana pot. Ali je temu res tako, ker zadeva ne zgleda ravno tako. Namreč prejšnji teden, ko smo želeli iti po tej poti, smo si na Lanežu spremislili, ko smo pogledali kam kažeta puščica in napis HONIKOVA. A kdo ve kaj je s to potjo, je dejansko markirana, prehodna? Ker v knjigi poti Kamniško-Savinjske alpe sploh ni vpisana. In še en problem, na istem zemljevidu ni vrisana markirana pot iz razpotja na Lanežu naravnost po hribu navzdol, ki potem pri vznožju zavije desno proti jugu, verjetno na kočo na Loki? markacije so videti starejše, pot pa ni vrisana v zemljevidu...
|
Komentari:
|
MarkoS19. 02. 2021 09:40:06 |
Aja seveda potem v hrib pa se vsaj od travnika naprej da, pa mislim, da tudi že od Križana po levi gozdni cesti...
|
|
MarkoS19. 02. 2021 07:35:00 |
Raje ne. V nedeljo je bila cesta večinoma še tanko zasnežena, ampak je bil že mestoma kje viden makadam ali bil izpostavljen grob led ter bi po nepotrebnem uničeval pse in smuči. Ta teden pa je verjetno še dodatno naredil svoje. Da se z avtom peljati naprej od Ciganije tja do vikenda, edino posamezne globoke luknje v posameznih ledenih ploščah so se naredile. Pa tudi pri Križanu pa so bili parkirani "navadni" avti...
|
|
MarkoS30. 12. 2020 11:45:53 |
Res bilo včeraj prav fletno zimsko sneženo vreme in dovolj snega, da je šlo s turnimi gladko ves čas od Ciganije. Le zelo pogrešam toplino ķoče potem na vrhu... ampak saj v novem letu enkrat boljše bo.
|
|
MarkoS10. 12. 2020 09:29:20 |
Zanima me, če je komu kaj znano, ali se mogoče da priti s turnimi iz Ciganije ali je še premalo snega?
|
|
MarkoS18. 09. 2020 08:15:03 |
Ne strinjam se, da če zamudiš predšolska leta, da si zamudil vse... Vsekakor dobro je, da je otrok (kot tudi pri marsikateri drugi stvari) že v tem času seznanjen z naravo, hribi, gorami in lahko na tem gradi svoj razvoj. Tej družini še enkrat kapo dol in očitno kontrolirano v izogib poškodbam usmerjeno peljejo stvari ter pri tem pač otroci dejansko uživajo. Ampak osebno pri svoji družini tega ne prakticiram, že ker dan ima 24 ur in teden 7 dni. Pa vseeno opažam, da imajo moji otroci pri svoji starosti čisto dovolj hribov, da jih vlečejo, ob sočasnem pridobivanju širine tudi na drugih področjih življenja. Skratka letvice pri otrocih menim, da ni nujno tako visoko postaviti, niti ni neobhodno za pretiravat v predšolskem obdobju.
|
|
MarkoS14. 09. 2020 15:35:32 |
Ojoj... Ob kateri uri je bilo to?
|
|
MarkoS14. 09. 2020 12:49:36 |
Ne dvomim, da je krasno takrat in včasih prav zavidam, ko vidim kakšne tvoje podvige. Ampak sam žal nisem zmožen za v takšno visokogorje pozimi, zato se moram zadovoljiti s tem kar lahko.
|
|
MarkoS14. 09. 2020 11:09:28 |
Zanima me, če je bila to soboto že kaj manjša gneča kot prejšnjo in je baje bilo treba veliko čakat na poti Kredarica-Vrh-Kredarica?
|
|
MarkoS20. 08. 2020 13:06:48 |
Nima smisla prazne slame mlatit.
|
|
MarkoS20. 08. 2020 07:51:37 |
Po moje vas veliko kritikov v zadnjem času ni bilo na vrhu. Drek pri dreku dobesedno in smrdelo kot v štali. Že zaradi preprečitve kakih zdravstvenih problemov je blo treba neki ukrenat, tudi če si šel jest nekam spodaj pod vrhom. To, da se pa ovce pasejo po planini, je pa prav fletno in se nikakor ne strinjam z mnenjem LunatixZ, da ovce ne sodijo na planine oziroma, bi jih bilo treba celo pregnat z njih?! Ovce in domačini so bili po planinah prej preden smo privreli gorniki...
|
|
MarkoS19. 08. 2020 16:38:14 |
Vrh je bil posran kot hudič in če na vrhu gora zaradi nas ljudi postavljamo stolpe, križe, druga obeležja in vpisne skrinjice, ne vem zakaj toliko moraliziranja pri eni pocinkani ograji pod vrhom. Treba se je zahvaliti vsem, ki so se potrudili in to ograjo postavili. So verjamem tudi dovolj izkušeni in so prej preštudirali zadevo. Izvedba pa mi osebno sicer vendarle ne sede, saj za moj okus visoko štrli v zrak - ovca pol te višine po moje ne bi šla preskakovat od spodaj navzgor. Pa še bolj poudarjena in višja je ograja videti zaradi tistih "v zraku plavajočih" lesenih prečnikov - predpostavljam, ker je na vrhu tudi lesen križ. Le takšna malo nižja pocinkana ograja bi bla lepše sklopljena z okoljem in menim tudi še vedno dovolj funkcionalna.
|
|
MarkoS19. 06. 2020 22:57:29 |
Lepo in prav, da se piše o delu številnih, zaradi katerih je korak varnejši in lepši. Hvala!
|
|
MarkoS26. 05. 2020 11:09:01 |
Se ne strinjam. Mene ne spominja na kafano, če že, bi prej rekel na kak pasji poligon. Brez križa seveda. Palete, katerih les je običajno trpežen, so pač iznajdljivo uporabljene v danih razmerah in je vsaj nekaj za prislonit rit in se spočit. Ni to bistvo? Tudi sicer tovrstna "zunanja kafanska oprema" po hribih temelji na principu enostavnosti in trpežnosti. Boljše to v danem, kot kot nič, trajno pa to tako ne bo. Saj tudi včasih je bilo veliko obiskovalcev na Okrešlju, ampak tako je. In prav je, da v teh časih tudi še prihajajo in se tudi kaj zasluži, ne samo v dolini. Če hočeš pa prelestno mirno krnico, pa še vedno čaka 200m naprej.
|
|
MarkoS8. 11. 2019 09:28:40 |
Zelo žalosten dogodek. Upam, da je bilo tokrat zavarovanje koče bolje rešeno. Srčno upam, da bodo tisti, ki se in se bodo ukvarjali s projektom obnove Korošice in sedaj še Okrešlja, prosim nehali fantazirat nekih astronomskih zneskih novogradenj, ampak čimprej naredijo nekaj bolj ekonomsko sprejemljivega in vzdržnega. Bolje vrabec v roki kot golob na strehi! Sedaj bi tudi država in občine morale videti pomembnost objektov za državljane in občane ter bi v večji meri prispevali k obnovi (ni dveh zelo pomembnih koč v Savinjskih alpah).
|