Begunjščica

apovalej1. 01. 2011 18:48:27
Danes dne 1.1.2011, so bile idejalne razmere snjeg pomrznjen in kopakten. Se je splačalo iti gor, sestop po karvaliji na Prevalo pa zelo ledeno, dodtna previdnost!
Bojan_A2. 01. 2011 14:12:48
Danes sem na Begunjščici izkoristil dobre razmere v grapi Y (desni krak).

Poročilo: http://bojanambrozic.wordpress.com/2011/01/02/y-v-begunjscici/

Poleg tega pa vas vabim še na na ogled delnega sončnega mrka, 4. januarja.

Uživajte!
ploha6. 01. 2011 12:10:12
Včeraj, še zadnji lep dan sem izkoristil za obisk Begunsce.Gor po Šentancu,vendar malo pod vrhom po levi grapi,kar malo podaljša pot po grebenu,proti vrhu.Na grebenu je pričakal sonček in pa kar hladen veter,zato tudi postanek na vrhu ni bil predolg in sem bil malo po deseti že pri avtu na Ljubelju.Lpnasmehnasmeh
Jaša14. 01. 2011 15:15:39
Danes čisto pomladno vreme na Ljubelju.

Tako nad Y kot tudi centralno so precejšnje opasti, sneg pa je čisto južen. ponoči ni vspelo nič pomrznit.

Mi smo malo pred desno varjanto Y zavili po grapi desno na greben, da nismo bili izpostavljeni opastem.

Tik nad ljubeljem smo našli KLJUČ S ČRNIM OBESKOM in ga pustili v bivšem duty free shopu.
nad Yom2
JusAvgustin14. 01. 2011 15:20:33
si pa pogumen da lezeš v odjugi... verjetno nisi slišal za tistega iz pripravniške...razmere še zdaleč niso za plezatzmeden
Jaša14. 01. 2011 15:30:52
Zato smo malo priredili načrt, podlaga pa je bila dovolj varna!

Pripravniška pa se je zgodila tik po močnem sneženju, pri nizkih temperaturah.

Lp
JusAvgustin14. 01. 2011 15:41:49
bo treba zgleda ponoč lest, saj le takrat pomrzne. še sreča da je jasno vreme...nasmeh ampak ne pomnin take odjuge sredi januarja, baje, da bo sredi drugega tedna stisnu... spet. Kako pa zgleda Begunjska Vrtača in njene smeri? Lp tudi tebi!mežikanje
Jaša14. 01. 2011 18:35:16
Samo AGT nam je padel v oči (pa ne za ga lestnasmeh), pa je precej slabo zalit.

To noč ne bi pomagalo, ker na Begunjščici ni bilo pod 0
JusAvgustin14. 01. 2011 22:02:10
bomo počakal na razmere, baje se sredi tedna obeta -, pa da to mal stisne spet. pol pa na juriš! kozorogova me matra...mežikanje ab jo šu?
podromk1. 02. 2011 15:59:25
Po jutranjem pogledu skozi okno v sivo,megleno jutrozmeden,sva se z mojo Drago odločila da greva proti Begunjščici.Iz Ljubelja jo veselo mahneva proti srednji postaji žičnice,od tam pa levo po Šentancu do roba in naprej proti vrhu.jezikOd srednje postaje do roba naju je pošteno zeblo saj je cela stran v senci.Pot je dobro uhojena(štapne),le na začetku je prvi sto metrov kar lepo poledenelo.Na vrhu pa pogled za bogove.Sonce!coolV trenutku nama je bilo toplo,saj je bil danes res prelep dan in bi bilo škoda ostati v dolini.zavijanje z očmiPot po vršnjem grebenu pa je res lepo shojena,tako da ne predstavlja nobenih problemov(vendar previdnost ni odveč).Po več kot uri in pol uživanja na gorski plaži coolse počasi odpraviva proti dolinu po plazu dol in v objem doma.Tura je za nama,občutki pa najini,saj sva preživela pravo hribovsko poezijo!mežikanje vam jo priporočava,vendar ne brez derez in cepina...nasmeh
Ko v jutranjem soncu....1
Pogled proti Pavcu10
Mi bi bili še kar na vrhu na toplem11
Lothar1. 02. 2011 23:59:58
Jaz sem bil pa včeraj na vrhu. Bilo je že dokaj pozno (2 popoldne), zato si nisem mogel privoščiti kakšne daljše ture. Na Begunjščico pa še posebno v idealnih zimskih razmerah prideš v dokaj kratkem času (kakšna ura in pol v povprečju). Na vrhu je bilo tako prijetno (brez vetra in toplo), da sem se odločil ostati kar do zahoda. jezik

Gor sem šel po Šentanskem plazu (najmanj zahteven in zato ti tudi vzame najmanj časa), na katerem so razmere zelo dobre. Za spust sem pa izbral Veliki plaz, ki se začne direktno pod vrhom in konča bolj na zahodu (pri Smokuški planini). Tu je sneg na določenih krajih bolj mehak in se udira, zato ta plaz ni najbolj primeren za vzpon. Za spust je pa kar prijeten. Edino kar nekaterim verjetno ne bo všeč je, da moraš iz Smokuške planine hoditi kar nekaj časa nazaj gor do Zelenice. Vendar to ni ne ven kakšen problem, saj je ta dolina zelo slikovita (tudi ponoči velik nasmeh) in te napolni z dobro energijo. mežikanje

Pa še nekaj slik (moram reči, da mi je bilo kar malo žal za tiste, ki so morali cel dan trpeti v tisti megli):
Ljubelj pokrit z nizko oblačnostjo1
Visoke ture25
Peca (v ozadju) in Veliki vrh (Košuta)26
Stenar, Razor in Jalovec v ozadju27
Dolkova špica, Škrlatica, Rokavi, Oltar, Dovški Križ, Škrnatarica, Kukova špica28
Bohinjske gore29
:p43
Mako17. 02. 2011 13:52:47
JusAvgustin17. 02. 2011 14:16:08
krasno! samo, da se tole posede in predela pa bojo grape spet polne! nasmeh
urbann17. 02. 2011 21:27:38
Lothar,

mislim, da si v imenu vseh objavil neizrekljive razloge zakaj se odpravljamo "gor". ena beseda: Fantastično!
YoYo17. 02. 2011 23:22:53
Kot je Urban povedal. Bravo Lothar!
jusuf18. 02. 2011 00:47:24
Čestitam lothar za lepe fotke.
Morda pa ne bo odveč opozorilo, da so severna melišča Begunjščice izredno plazovita in je po snegu danes in včeraj treba s tem vzponom kar malo počakati da se sneg splazi ali sprime.
JusAvgustin18. 02. 2011 09:38:30
3 dni do en teden, odvisno od tipa snega... in prihajajočih temperatur. Kaže pa na to, da se je sneg slabo sprijel s podlago, pa tudi temp. bodo ostale krepko pod -. Pomeni, da se bo sneg počasi preobražal. Grape in smeri vsaj za nekaj dni odpadejo. V karavankah je zapadlo od 25-40cm in s tem ni heca. Sicer pa spremljajte lavinska poročila in snežne razmere na ARSO-tu. Alternativa so nižji "kuclji", ki niso tako zelo izpostavljeni in pa plezalni vrtec v Mlačci... Za vse ostale info. sem pa dosegljiv na ZS. Lep dan vsem!
podromk18. 02. 2011 13:53:29
Hvala Juš in Jusuf,pa še kdo,ki na teh straneh posredujete taka in podobna dobronamerna opozorila,ki so za nas običajne hribolazce še kako dobrodošli.Čeprav ste za nas mladci pa ste polni izkušenj in znanja,ki ga marsikomu izmed nas krepko primanjkuje in se prav iz tega razloga v takih razmerah raje držimo nižjih gora.Ta forum prav zaradi vas bolj izkušenih pridobiva na kvaliteti,saj s tem lahko marsikomu izmed nas pomaga,da nabira znanje in izkušnje na hiter in varen način.Naj še povem,da mi je na marsikateri poti v letošnji zimi prišel prav že marsikateri nasvet prav iz tega foruma,zato fantje ,še enkrat hvala in predvsem kapo dol pred takim znanjem in dobronamernim posredovanjem le-tega! Srečno vsem in naj vas imajo gore vsaj toliko rade,kot vi njih!
JusAvgustin18. 02. 2011 14:13:22
vsak pripomore/naj bi pripomogel k temu, da portal funkcionira tako kot "Bog zapove", krivično bi bilo izpostavljati posameznike in posameznice... skratka: odsvetujejo se grape, flanke in smeri... lažji vzponi in vzponi tam kjer ni padlo veliko snega ter grebeni, skratka tam kjer ni nevarnosti, da se odpelje pa ne bi smelo biti problema, ampak vseeno oči na peclje, posebej pri sestopu...nasmeh
mošt25. 02. 2011 18:22:55
Jaz bi se pa rada povzpela do Robleka čez Poljško planino, pa me zanima kakšne razmere so tam, pa če je možna krožna varianta čez Preval nazaj v Drago