Dobrča

zvončnica18. 03. 2012 22:10:53
Danes smo se po včerajšnjem potepanju po Karavankah in prenočevanju v Valvazorjevi koči odločili, da bomo namesto na Stol, zaradi slabih vremenskih razmer odšli v Kamniško Savinjske Alpe na Dobrčo.
Zjutraj so se nam pridružili kolega in kolegici iz Tolmina in skupaj smo odšli iz Brezij preko Lešanske planine na Dobrčo.
Pot nas je najprej peljala po gozdnati široki cesti vse do Lešanske planine, nato pa smo se za kočo povzpeli po strmem griču ponovno do gozdička, kjer se je pot zožala in nas pripeljala do Dobrče. Dan ni bil sončen, ampak precej meglen, pot je bila brez posebnosti, nezahtevna, brez snega, le tu in tam kašna flikca ledu, vmes je mal porosil tudi dež, na vrhu razgledov žal danes ni bilo, pa vendar je bilo kljub temu lepo. Ponovno smo srečali našega simpatičnega dečka BojanaA, s katerim smo prijetno pokramljali.
Za povratek smo izbrali drugo pot - mimo koče na Dobrči, tam smo se okrepčali, nasmejali, pokramljali v dobri družbi in se spustili v dolino.
Prelepa dva dneva sta za nami, dneva, ko začutiš kaj ti gore dajo in ko lahko rečeš - kako lepo je živeti velik nasmehnasmeh
čez Lešansko planino do Dobrče1
utrinek8
klopca od Poldeta9
Bojan_A18. 03. 2012 23:04:36
Luštno vas je bilo srečat Primorce. Vi se v hribih res znate zabavat. nasmeh Hvala za druženje!

Sam sem tudi najprej mislil laufat na Stol, pa sem se potem zaradi vremena raje odločil za hišno goro. Zaradi nedavne viroze, sem odtekel najslabše v zadnjem času. Ampak upam da bom kmalu spet prišel k sebi. Pot pa za tek danes idealna - suha - večinoma iglice po katerih copati super primejo.
zvončnica19. 03. 2012 13:51:44
@Bojan A, hvala tudi tebi za prijetno družbo, pa hitro okrevanje in uspešen tek še naprej, pozdrav s Primorske velik nasmeh
PREDO23. 04. 2012 20:22:20
Tudi mene zanimajo razmere na cesti oziroma do kje se lahko pripelješ z osebnim avtom?
Koliko je potem še peš do koče pod Dobrčo?

Že v naprej hvala za informacije!
5Xum23. 04. 2012 22:16:03
Odvisno od avtomobila, načeloma terenci lahko pridejo prav do koče, vendar poti vse z dobrim razlogom vodijo iz doline. Dobri razlog je seveda ta, da se v hribe hodi, ne pa vozi. Cesta do koče ni "turistična".
Irina23. 04. 2012 23:42:11
@PREDO, najprej se odloči ali bi hodil ali bi se rajši vozil. In temu primerno si izbiraj cilje.
ljubitelj gora23. 04. 2012 23:44:32
Najbolje bo da štartaš iz Brezji pri Tržiču mimo koče, opis imaš tu: http://www.hribi.net/izlet/brezje_pri_trzicu_dobrca_mimo_koce_na_dobrci/3/129/99
lanževica1. 05. 2012 18:31:56
Danes po dolgem času na Dobrčo iz Brezij. Od vrha sva se sprehodila še do Šentanskega vrha, ki se ponaša z lepimi razgledi na Košuto, Stol, Begunjščico...Potem pa še do koče, kjer je bilo danes prvomajsko veselo.
Stol in Begunjščica1
greben Košute s Šentanskega vrha2
ob poti6
plavžar1. 05. 2012 20:00:44
Super vreme, super veselo. Pasulj brezplačno. Vendar pa je ob 14 uri zmanjkalo žgancev in štrudla ampak ne za znance in prijatelje, samo za naključne obiskovalce!jezen
katty14. 06. 2012 17:05:39
Preteklo nedeljo končno(to pa zato,ker sem hotla it letos že v snegu gor)na Dobrči,"Gorenjskemu balkonu"mežikanje. Ta sloves najbrž v lepem vremenu kar drži, a mojega obiska se vedno drži smola,saj razgledov tja deleč naokoli nisem bila še nikoli deležnamrk pogled.
Vreme sicer ni obetalo za potep po kakšnih izrazitih vrhovih, zato že v dopoldanskih urah tuhtanje, al hočva it na Dobrčovelik nasmeh. Sej če bo močno deževalo,se še vedno lahko obrneve. Oblaki so se kar držali, pa še močno in hladno je pihalo, a naju to ni nikamor pregnalo. Seveda sva startali pri cerkvici v Brezjah. Je bil plan it mimo Bistriške planine, pa sva šli potem kar po strmejši poticool. Hja, tam nad sedlcem, kjer je dobr plac za padalce,se začne strmina, serpentince, ki jih zlepa ne zmanjkaeekvelik nasmeh. No, pa kar gre... z zadostno mero motivacije in željo po razgledih. Prečiva kolovozno pot, nadaljujeva do vrha. Kot rečeno, razgledov ni bilo, škoda pa, ker nisva nadaljevali še do Šentanskega vrha. Pa drugič. Sledi sestop do koče. Preko Podgorske planine. Na njej se že pase živina, tako da prav popestri dogajanjenasmeh. Ob najinem prihodu so kočo že zapirali, a ker je istočasno prišla do postojanke še mlada družinica, željna pijače, so jim seveda ustregli, meni pa je prijazen gospod odtisnil še žigenasmeh. Ker je nič kaj prijazno pihljalo, sva kmalu sestopili. Vračali sva se po kolovozni poti mimo Lešanske in Bistriške planine. Sam sestop se je kar vlekel, a je bilo kljub temu lepo.
Na poti srečali ob vzponu 2 planincaeek, ob sestopu pa samo en par srednjih let. Kljub temu, da se je obetalo deževno vreme, ni padla niti kapljica dežja (pot sicer rahlo blatna, a ni sile), tako da nama ni bilo žal, da sva se povzpeli na tale "Balkonček Gorenjske"nasmehmežikanje.
Sicer se bo koča kmalu stalno odprla, v nedeljo je obratovala do 17h. Oskrbniki pa, po prvem vtisu, izredno gostoljubni in ustrežljivinasmeh. Priporočam.
še celo Tolsti vrh se je videl1
del Gorenjske2
na poti3
strme serpentince...jih kar neče zmanjkat4
pa pogled dol...raje se nisva spustili po tej poti, je bilo preveč spolzko,idealno za kak padec5
utrinek6
Lešanska planina17
ob sestopu...majhna, a luštna18
Majdag4. 07. 2012 13:55:12

..Dobrča čez Ledeno trato...ta pot mi je najbolj prijetna. Skoraj ves čas hodiš po gozdu, ne srečaš nikogar, razen miši, ki jih je letos povsod polno, posebno, če je možnost, da se pripelješ mimo Ledene trate do konca poti. Potem je samo začetek bolj strm, ko si na grebenu pa lahka razgibana stezica vse do vrha, supernasmeh
 - Šentanski vrh1
 - Dva repka v rožcah2
 - Družba na Dobrči 3
 - Nov smerokaz iz grebena v dolino4
Lothar4. 07. 2012 19:29:07
Jaz grem tudi večkrat čez LT, ampak v obratni smeri. Gor iz Begunj po markirani na vrh in nazaj čez trato. Tura za kakršnokoli vreme in vsak letni čas (pozimi priporočljive mini dereze, če je malo snega velik nasmeh).
Majdag5. 07. 2012 11:17:44
.. A je to opis poti - Begunje (Preska ) Dobrča?
som6923. 11. 2012 19:35:33
Ja, zadnje dni se raj prične nekje na 1500mnvnasmeh
Dobrča1
Mrki3. 12. 2012 18:14:23
Danes na Dobrčo čez Bistriško planino. Snega od pet do petnajst centimetrov, v zametih nekaj več. Pot shojena. Razgledi odlični.
GITA4. 12. 2012 10:29:47
O @Mrki, se mi zdi, da smo se mi srečali na vrhu? Jaz sem šla gor iz Brezij po direktni, na povratku pa kratek ovinek čez Lešansko planino in nazaj na izhodišče....Lepo je bilo, kot vedno...še posebej takoj po sneženju nasmeh
Na vzletišču....1
...pa spet pokukalo izza oblaka...in obsijalo planino...10
Še mimo stana se sprehodim, potem pa v dolino...11
Mrki4. 12. 2012 17:49:20
Gita, bo kar držalo. Idealen dan za tako turco. Midva sva se spustila na Podgorsko planino pri koči in potem naokoli na Lešansko in v dolino preko Bistriške.
Bojan_A6. 12. 2012 14:28:20
Danes sem tekel na Dobrčo od doma. Doma megla, na Dobrči pa super vreme, grelo pa me je prijetnih ca. - 10 °C. Snega ni prav veliko, vendar za vzdušje več kot dovolj. Nabralo se je dobrih 23 km in 1450 višincev vzpona in pa spusta.

Pa z "Mukico" smo se srečali na vrhu. nasmeh
Jany6. 12. 2012 15:14:52
Dober si. Itaq. Vse čestitke z moje strani.

Tudi @mukici, dasiravno ni gor tekla, kot ti, pa vseeno!!!
mukica6. 12. 2012 16:25:07

Kot je že napisal Bojan enkratno vreme,razgledi fenomenalni, na vse strani,le dolino je zakrivalo morje megle..Kar ni bilo za domov..mežikanje
Bojan vesela sem bila srečanja...se vidimo zopet kje v hribihnasmeh